Diskuze
Stáhněte si střechu dle libosti. Mrňous Smart pobaví i barvami
Děkujeme za pochopení.
I64g11n42á62c 89M18r32k66v88i84č84k90a
Kdyby to nebylo tak hnusný... První SMART byl krasavec, ale tenhle prasečí čumák...
L88u13k89a81s 73V83o54l21f
Tak dávám za možnost stahování i zadního dílu za jízdy bez nutnosti zastavovat a zaklapnout tu "spadlou" část jak tomu bylo u předchůdce, ale tedy ze nesmyslně vyřešené ukládání příčníků do víka kufru... Vždyť ho to půlku zabere
M79i79r88o13s72l55a55v 91Š71i12m95k31o
Miniautíčko s výkonem 90k dělá stovku přes 10s? Čekal bych, že bude podstatně hbitější...
P68e55t47r 82K17m41í11n91e16k
Nemůžu si pomoct, ale na Smartu mi přijdou některé věci špatně. První je parkování kolmo k chodníku, nechápu, proč o něj Smart přišel, tohle byla obrovská konkurenční výhoda. Další věc, nechápu přeplňovaný motor, k čemu dávat do čistě městského auta turbo? A ještě převodovka - kam jinam dát klasickou automatickou než do městského auta? Manuál mi v něm přijde celkem k ničemu, dvouspojka naopak moc předimenzovaná...
L39u45k32a18s 31V69o57l70f
O tuto možnost přišel Smart s modelem 451 již v roce 2007. Turbomotůrek byl v začátku nutnost přeci jen 0,6l toho moc nezvládne. A díky tomu to není jen městské auto Bohužel převodovka je/byla kapitola samo o sobě do starších se dával manuál s elektrickým řazením suplujícím automatiku. Efektní leč prudce neefektivní řešení. Na nový s manuálem jsem hodně zvědavý protože to je to jediné co mi na starém Smartu hodně vadí.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...