Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Ještě minulý týden byl Martin Winterkorn neohroženým vládcem koncernu Volkswagen. Frajer, pod jehož vedením se německý mamut dral na pozici největšího výrobce aut na světě. Přesně před týdnem sliboval na autosalonu ve Frankfurtu, že volkswageny budou jako smartphony na kolech, chytré, stále připojené k internetu..

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K12a50r54e41l 70J78o64a20c77h58i68m57s90t75á97l 8216572167876

tak doufám že budou potrastány i jiné automobilky

0/0
7.10.2015 12:23

J50a10k43u35b 42K14o16s42m93á70k 8398787602226

Zřejmě je potřeba odstranit nebo minimálně alespoň dost pošramotit VW na jůes trhu.. a v neposlední řadě, jůes potřebuje přeci snížit schodek, takže obětního beránka si umí najít.

Určitě není vhodné něco obcházet, ale VW rozhodně nebude sama.

0/0
5.10.2015 8:52

M95a25r68e66k 42H18r25u70b23y 6567772271288

Pripada mi to cele dost nafoukle a uprimne netusim, proc se VW chova tak, jak se chova. Uz jenom rozdil predpokladanych pokut - 22mld pro GM za smrtelne nebezpecnou chybu vs. temer 500 mld podvadeni v laboratornich podminkach?8-o8-o

Takhle to nedava smysl, nejspis v tom bude jeste neco jineho...

+3/0
4.10.2015 11:15

V46l13a27s57t74a 28O11n93c25i68r25k 8221360634

Fixlovat se nemá, ale mám pocit, že VW je jen obětní beránek. Zajímavá je určitě i otázka, proč zrovna německá firma a proč zrovna teď? A pokud jde o emise, každý určitě chceme čistý vzduch i mít auta a bůhví, jestli už se někde nechystá směrnice nahrazující fyzikální zákony. Mohla by to být harmonizovaná Směrnice ES č. 1856/2015 O evropských přírodních zákonech, nahrazující původní zákony fyzikální. ;-D A rovnou bych to v Radě dal prohlasovat, beztak je teď v Evropě nuda.

+4/0
1.10.2015 18:09

A45l70e49x48a78n17d44r 93P60e39t54r 5243971724788

Američani museli nějak  umravnit Němce. Je to  výstraha aby  Němce  nenapadlo být méně   loajální k USA v geopolitických  záležitostech. O nic  jiného  nejde.

+4/0
30.9.2015 21:04

I86v85a 56V25a84l69č39í76k22o63v60á 1599278791561

Já mám čím dál silnější pocit, že si někdo jako Hyundai u iDnes zaplatil ataky proti VW. Přitom NOx se v EU neměří. Je to zcela umělý problém, automobilky neútočí, asi vědí proč. iDnes pisálkové ale stále melou své hlouposti o pádu VW. Ne, toto je jen o pokusu nacpat se s diesely na US trh, který nevyšel.

Tady je to popsané celkem trefně:

http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2015092401

+6/−1
28.9.2015 8:54

J53i53ř16í 54H78o10r73á18k 6974194833516

Ekoteroristé mají ale v samotném Německu (dosud) dost silného spojence: Kiffende Angela. Němci o tom slovním spojení vědí své, hlavně ti od čtyřiceti výš.

Proč si myslíte, že mají Němci zavírat jaderné elektrárny? Protože zelení ekoteroristé vnucují ostatním své zkreslené představy. O účinnosti nových hyperkritických kotlů, o možnostech a ekonomičnosti je stavět, ... Vždyť je to všecko na jedno brdo. Něco důležitého se nezahrne do výpočtu a hned nám vyjde ekologická technologie technicky možná, ekonomicky lákavá ... tak jako s tunelem kolem privatizace OKD. Ano, vše na jedno brdo. Podvod stíhá podvod. A daňový poplatníku: drž hubu a krok, a plať to. Ať na to máme. Když bude třeba, tak tě ždímneme ještě víc. Dokud nepřijdeš s vidlema a dokud my ekoteroristi přežijeme.

+1/−1
27.9.2015 17:14

M51a87r13e60k 30H38r24u38b81y 6677962501928

Bohuzel, zpetne to vypada, ze na co Angela sahla, to monstrozne podelala. :-PSmutne je, ze ostatni evropsti politici nejsou schopni ani tech rozhodnuti :-/Rv

0/0
4.10.2015 11:17
Foto

O15n92d36ř83e28j 57V26a23r14o84š10č18á52k 3924787233

"vykuků z řad zákazníků" ... Volkswagen zakaznikum lhal. Tecka. Nemyslim, ze je nutne tuto kauzu hnat do extremu a VW kvuli ni nechat padnout, ale je potreba, a to nanejvys, zcela jasne rict, ze kdo lze, ten krade. A ze takove jednani je proste neomluvitelne.

Vylhavat se na nesmyslnost emisnich vyhlasek je jen vytacka. VW a ostatni automobilky maji dost velky vliv na to, aby prokazaly, ze takove vyhlasky jsou nesmyslne a poskozuji verejny zajem. K tomu vsak nedoslo.

Misto toho zvolil VW cestu naprosto necistou a opovrzenihodnou. Snad dojde k pouceni.

+1/−1
27.9.2015 0:21

M77a57r15e11k 28H86r88u19b13y 6407312121518

VW lhal v parametru, ktere zadneho soudneho cloveka nezajima a tedy mu neveri. Je to podobne, jako kdyz McD tvrdi, ze jeho potraviny jsou zdrave ;-)

0/0
4.10.2015 11:19

T73o84m56á64š 60V72e16j46v33o79d60a 5669379475129

Njn, to se stává. Wankelův motor se taky zdál být zázrakem a tím správným směrem pro zvýšení výkonu. Pak se ale ukázalo, že zplodiny z něj jsou nebezpečné a tak se přestal používat. To samé bude časem i u nafťáků.

+4/0
26.9.2015 16:49

M12i52c76h44a45l 25C14h19a90l49u74p27a 6148260809863

Otázka je, čím to nahradit. U osobních aut je to jednoduché, ale v náklaďácích by benzínový asi použitelný nebyl, když to nikdo nepoužívá.

+1/0
27.9.2015 14:54

H36a23n71a 39P98a53c52u91l29o72v75á 2536776549436

Nikdo z konkurentů si do VW nerýpl a ani to asi neudělá, protože máslo na hlavě (rozuměj tajné vychytávky pro obcházení emisních předpisů) budou mít víceméně všichni. R^

+8/0
26.9.2015 13:17

I90v49a85n 16S60o63t 6859664356698

Tak konečně je zo venku, nač jsou emisní limity: obohacování federální kasy!

+3/0
26.9.2015 1:27

Š75t64ě24p85á54n 12V29o52l92f 8345531648171

"...výrobci dovedly...", a to je jen jedna z mnoha.

Jinak jezdit na elektřinu a bude klid :-).

0/−1
25.9.2015 9:19

J12a58n 98Š83e25s71t48á59k 3418469169824

když to jsou výrobci jako VW, BMW atd. tak je vše ok

0/−1
25.9.2015 23:18

J77i27ř20í 29H32o50r56á45k 6694334873386

Nojo, ale tu elektřinu musí někde vyrobit. Ekoterorista neřekne, možná vůl ani netuší, co vše je třeba udělat pro fotovoltaiku a co energie se do toho vrazí. To do toho jednoduše nezahrne a výsledek? Zkreslený. Buď záměrně nebo vlastní blbostí. Nebo kombinací obojího.

+2/0
27.9.2015 17:18

M16i73l70o55s11l83a29v 89P35i41v82o57ň60k78a 8703948853192

No a úspory ze zavřených jaderných elektráren zaplatí VW, ale za moře šmírákům; to je docela "pohlazení" a k tomu ještě přibude expedice z Mekky. Začíná prima sezóna bez termínu ukončení. Máme se na co těšit...

+3/0
25.9.2015 2:04

P44a28v18e12l 76O83d19r32a69z83i96l 6284479787690

Dvořákův skvělý veletoč. Přidat! Přidat!

0/0
23.9.2015 15:48

T70o77m50á11š 92L58u56d26v26í57k 1450437614672

"neohroženým vládcem koncernu Volkswagen" dál už jsem to nečetl protože to je do očí bijící lež. Pokoušeli se ho odvolat už mnohokrát.

0/0
23.9.2015 13:23

P53e78t60r 58S59e88d69i29v13y 6967858465777

Koncern bude muset pravdepodobne prodat nekterou znacku. Doufejme, ze nepujde o Skodu

0/−1
23.9.2015 10:23

L24á45ď91a 17N93o14v87á89č11e30k 5921927602863

Tak, teď jsme ho namočili a teď ho, Hlaváčku, budeme chvilku ždímat...

+2/0
23.9.2015 9:44

K12a91r54e40l 50J56a63n26í14k 9458682865894

Nebojte se, ČR se jako obvykle nepřidá a nedostane z toho ani drobeček. Vždyť i české tuneláře musí ždímat švýcarská justice...

+1/0
23.9.2015 8:49

M10i50c74h52a25l 55J80a42n79í33k 8504502390737

no, dobrá příležitost nakoupit akcie VW.

+2/0
23.9.2015 8:31

V77l51a58s67t65i98m11i67l 37H58a65l45b88i23c96h 8413565476178

Dělají to všichni.Je to konkurenční boj.Udávaná spotřeba a skutečná spotřeba je potom o něčem jiném.

+3/0
23.9.2015 7:34

M24i86l48o36š 76Ř77e46h79á54k 8316678147895

Je to podobné, jako když se České republice říká "Česko"

0/0
30.9.2015 21:30

J21i81ř85í 73S54c77h13w87a88c41h 8238254858786

a je v návodu doslova uvedeno, že nesmím za jízdy opustit řízení svého karavanu a jít si do kuchyňky uvařit kafe? Není? No tak to je soud pro VW předem vyhraný...;-)

0/0
22.9.2015 23:47

J66i66ř44í 48S75c12h43w25a85c38h 8258804888286

Teď akcie VW padají, investiční poradci radí nekupovat ;-)

.... někdo se ale "nechutně nabalí", když nakoupí v ten pravý čas.....když se vzápětí zjistí, že pokuta bude třeba jen zlomek částky o které se nyní píše....;-)

0/0
22.9.2015 22:02

L28á55ď45a 68N54o75v34á17č36e33k 5851787432283

Finanční poradci? To myslíš ty 16-ti leté děti s gelem na hlavě, co si tak říkají?

+3/0
23.9.2015 9:46

P34a55v35e20l 89O97d79r22a20z82i90l 6114559947940

Ano, vás přesně má na mysli.

0/−3
23.9.2015 15:59

D57a58n72i87e84l 68S42v95o53b70o20d54a 6585402211619

To jsou ale kecy. VW chtělo prodávat dieslové motory v USA. Motory nesplňovali lokální normy a VW se rozhodlo podvádět. Teď VW chytli, dostane pokutu. Celý přiběh.

+1/0
22.9.2015 21:20

V96l68a24d89i40m12í15r 89R89o47z16e45h62n76a53l 5308380217786

Za chyba se platí.... U nás ne, ale v USA

+1/0
22.9.2015 18:43

C74y22r90i57l 59P91a58v80e49l79k53a 4306812988305

Cenzore, co je na tom neslušného???

Pane autore, jste trochu mimo. Vadná součástka není totéž jako úmyslný podvod! 

A podvod proto, aby mohli za A) říkat, že jsou největší a za B) aby si manažeři a velcí akcionáři mohli koupit další tryskáč a lítat za děvčaty do Mexika!

Ona ta kvalita také už není nic moc. U škodovky bylo poslední dobrý auto Octavie I, jinak jsou to krámy.

22. září 2015 14:19 - KOMENTÁŘ: Přišel čas ždímání VW. Je ale moc velký na to, aby padl

Důvod smazání: Příspěvek nepatří do slušné a kultivované diskuse.

0/−1
22.9.2015 17:05

J93i41ř40í 15S63c54h53w81a96c46h 8628964438766

Pane Cyrile vy jste taky poněkud mimo, první Octavie se vyráběli před cca 55 lety a určitě to nebyly poslední dobrý auta u škodovky, na základě čeho byste to mohl asi tak tvrdit, že.....;-)

+1/−1
22.9.2015 22:33

H27o89n25z47a 61M46a48r16e20š 7644979818312

nepsal první Octavie, ale Octavie I.

+1/−1
23.9.2015 9:17

T65o20m46á26š 33V45a41v82e21r88k32a 7561330312394

To vypadá jako pokus o legalizaci a krytí slepé vývojové uličky jménem pumpe- düse.

+1/0
22.9.2015 16:54

P92e20t96r 93S25t13e31j89s37k82a30l 3629818874306

Mr Frantisek, vy a vas ekoterorismus. Nevite nic o emisnich problemech naftovych aut a cele teto problematice.

0/0
22.9.2015 16:20

T75o17m81á33š 86M71a60r30t38í61n12e93k 2165108925899

Já jako spotřebitel zvysoka prdím na to, jaké má auto emise, když vezmu v úvahu to, co řekl pan Jakub Sobotka. Především mi záleží na bezpečnosti, jízdních vlastnostech, komfortu, vzhledu, ceně...

Chápu, že s emisemi zhruba klesá spotřeba, ale se současnými reálnými max. 6 l/100 km u benzínů jsem docela spokojen, o naftě ani nemluvě.

+3/−2
22.9.2015 15:48

M37i25r18o22s98l67a13v 65B27u43d29a 9182432137822

Ekoteroristé mají žně..EURv

+4/−2
22.9.2015 15:45

M58i93r89o22s25l74a10v 43B67u42d89a 9672422237192

...a jednou na tu přehnanou ekologii a bezpečnost dojedeme. Smát se bude Čína a země "třetího světa". Dobře nám tak.

+3/−2
22.9.2015 15:54

J25á89n 44K91o91t47ú72č 2746314188136

No, tí chudáci v Číne alebo Indii, ktorí majú už teraz extrémne zamorené ovzdušie a vody, tí sa asi smiať nebudú...

+4/−1
22.9.2015 15:56

R25e15n53e 52S51t85o35š77e52k 2989250866764

Emise a mereni. O auta se nezajimam do hloubky, proste je jen pouzivam. Jezdim v US. Asi pred pul rokem jsem si uvedomil, ze na emisich spotrebu nemeri, ale vezmou data z komputeru. Test byl hotovy ani ne za minutu a operator sam vysvetlil, ze to nemeri. V ten moment, mi bylo jasne, ze to je dalsi vec, kterou nekdo vyuzije jak se to hodi. Ted momentalne nekdo mel naslapnuto na Woldvagen. Zitra to bude obcan, kde pokud budes mit stare auto, tak proste ani nevyjedes z garaze.

+1/−1
22.9.2015 15:37

D25e37n80i50s 78W18i98t70z52k17u 3283391739507

sem netušil,že v USA se dělá technická a emise

+1/0
22.9.2015 16:14

R20e44n85e 29S68t14o21š58e93k 2889240906144

Kde jste to cetl?

Proste jsem mel errors na palubni desce, check engine, chyby jsem si precet, byly to cidla atd. Na emisich me nevzali pokud tam mam check engine, proste me poslou to "zpravit". Tak jsem se napojil na komputer, vymazal to, prijel jsem zpatky, on si precte hodnotu emisi na komputeru a rekne, ze to je ok, muzu jezduit zase dva roku. Check Engine zase sviti par hodin po kontrole, ale to je jedno.

Proste jsem technikobi rek at mi zmeri emise a nediva se na palubni desku. Ze emise jsou rozhodujici, ne co rika komputer, ze to se da zneuzit. Chapete to? Tohle je ovsem dnes uz nemozne.

0/0
22.9.2015 16:24

J41a63n 69M19a98l12ý 1665769644658

A filtrační jednotky jsou také na hranici vývoje?

0/0
22.9.2015 15:37
Foto

M31a94r22t18i41n 71P96i35š22t76o44r24a 8428658796569

Už někde někdo napsal, proč řídicí jednotka nedrží motor tom ekologičtějším režimu pořád, ale jen při zkouškách? Nějak jsem to nenašel.

Je při tom zvýšená spotřeba nebo se sníží životnost motoru?

0/0
22.9.2015 15:18
Foto

V82o64j65t42ě91c35h 87P14a66v17l81í97k 5284371164738

Zvýšená spotřeba.

+1/0
22.9.2015 15:24

K78a63r33e55l 94L79o86p96a63t12a 8236687271307

Při výšší spotřebě je menší CO?

0/0
22.9.2015 15:27
Foto

V14o39j52t28ě11c21h 31P73a95v17l18í50k 5344891984178

NOx

+2/0
22.9.2015 15:28

K84a69r70e67l 63L12o56p10a87t84a 8786447371337

A já si myslel, že to vzniká spalováním, takže když toho spálím víc, tak toho taky víc vyprodukuji. Asi ne....

+1/0
22.9.2015 15:44







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.