Diskuze

Na průšvihu Volkswagenu může mít podíl špatné pochopení zákonů v USA

O příčině průšvihu automobilky Volkswagen s emisemi oxidů dusíku u modelů prodávaných v USA toho zatím víme málo. Automobilka jistě nese svůj díl viny, který odhalí vyšetřování. Je však možné, že částečně lze z kauzy vinit i nedorozumění či nepochopení některých specifik amerických předpisů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Medální masáž začala. "Jistě nesou část viny... ale může za to i nepochopení amerických zákonů"... no jděte do řiti, jakože ta armáda odborníků a právníků ve VW si špatně vyložila zákon??? Jestli jo, tak kromě toho že jsou naivní podvodníci, jsou i hloupí jak tágo... A přitom máme pro takový krásný český slovo - šmejdi!

0 0
možnosti

J56a68n 86K62r15p70e37c

24. 9. 2015 8:32

malem jsem po tomto clanku za VW uronil slzu...

1 0
možnosti

samozřejmě, masáž začala.... šmejdi zlodějský, nemají ani hrdost přiznat svou chybu. musejí to svést na ostatní, chudáččci.

0 0
možnosti

J15a27n 86K56r28p42e30c

24. 9. 2015 8:32

palivo samozrejme dusik obsahuje. proboha, kde bere ty odborniky...

0 0
možnosti

Autor clanku ma spatne informace kdyz pise:

>> v Kalifornii úřady emise netestují tak, že by používaly sondu ve výfuku.<<

Kazde testovaci centrum v Californii pouziva sondu ve vyfuku. Navic Californie ma nejprisnejsi kriteria na testovani aut na svete, ty normy byli schvaleny v dobe kdy Arnold Schwarzenegger byl governorem. Jakekoliv auto dovezene z jineho statu anebo svetadilu musi projit tzv modifikaci na Californii jinak tady nemuze byt registrovane. Treba katalizatory ktere jsou OK kdekoliv na svete nesplnuji pozadavky pro Californii. Tady musi byt specielne vyrobene pro Californii... atd

1 0
možnosti

Pochopte, autor článku píše záměrně dezinformace a polopravdy, domělá nařčení a osočení. Píše to za peníze a snaží se tím změnit mediální obraz šmejdů z VW.

0 0
možnosti

Cele mi to pripada jako cilena kampan proti uspornym dieselovym motorum, ktere americane nemaji moc radi. Dieselove VW se radu let nesmely v Kalifornii prodavat, i kdyz mely mnohem mensi spotrebu nez benzonove motory. V Kaliformniii jsem dokonce ve vlaku videl napis, ze pouzivani deiselovych motoru zpusobuje rakovinu. Zajimave by bylo srovnat emise "bezneho" americkeho benzinoveho vozu s emisemi dieseloveho auta, ktere ma mnohem mensi spotrebu. Poku by auto za jizdy melo vice emisi, tak by byla asi i vetsi spotreba coz kazdy hned pozna. Pokud stejne motory na testu z vyfuku u nas projdou STK, tak by to nemel byt takovy problem. Mozna je to tim ze se na STK nemeri NOx ale jen pevne castice, ktere zachiti filtry ale nano castice ktere nezachiti jsou pry jeste horsi nez kour z tatrovky. Mozna by pomohlo vstrikovat do sani vodik a kyslik, ktery se da za jizdy snadno a bezpecne vyrabet a ata by mela nizsi spotrebu a emise, ale asi to neni co by automobilky zajimalo. Nejlepsi by bylo prejit na elektriku a dobijet si auta vlastnimi solary na strese a nebo malym uspornym generatorem za jizdy. Elektricka auta jezdila v USA uz pred 100 lety. Podivejte se na film "Kdo zabil elektricke auto" a bude vam jasne proc dnes stale nemame usporna elektricka auta.

0 4
možnosti

A jak budete ten vodík a kyslík vyrábět? Co bude ten malý úsporný generátor pohánět? Pane, každý proces má svoji účinnost a jejich řetězení je tedy neefektivní.

0 0
možnosti

Pan ředitel je ve stejném srabu jako premiérka. Oba to ale ustojí.

1 0
možnosti

Hlavně, když to USA nevyhovovalo kvůli jejich průmyslu, tak bojkotovali Kjótský protokol o emisích a šmytec. Nikdo na ně nemohl.

1 0
možnosti

špatný výklad zákonů. a už to jede. soudy povalí. Nevzdávat to tak rychle. jde o miliardy.

0 0
možnosti

A co takhle spíš přijmout fakt, že diesel, i přes poměrně benevolentní normy proti benzínu, prostě není schopen normy splnit? Zrušil bych je jako slepou vývojovou větev a nahradil hybridy, kdy benzínový motor pracuje v optimálních otáčkách jako generátor s minimálními splodinami. A rovnou bych odpálkoval námitky, že to bude dráhé, protože z motoru rázem odpadnou zbytečnosti jako vícestupňová převodovka nebo spojka nebo nedej bože takové čuňárny jako DSG apod.

2 1
možnosti

J95a51n 28H46a69v69r49d11a

23. 9. 2015 13:45

Tak s likvidací slepé vývojové větvě začněte u: námořních lodí, lokomotiv, záložních zdrojů el. energie, nákladních lodí a až se vám to podaří, všechna čest, začněte s osobáky, které ve srovnání s výše uvedenými zamořují při všech tvrdých normách opravdu jen minimálně.

1 2
možnosti

Konečně trochu kvalifikovaně popsaný problém. Ne že by šlo o pravdu, ale aspoň je to téma rozebrané.

Ještě bych se podíval na americké vozy u nás. Popravdě můj nové koupený má dnes 420.000 km a vyžaduje pouze benzín. Klidně mu stačí 91 oktanů. Naopak Mondeo po 100000 km neprošlo technickou, protože s tím dieselem jezdím pomalu. Peugeot měsíc stál a potřeboval nové kotouče zrezly 70000 km.  

Honda Accord z Japonska má vše původní.

Auta mají kur*Vítka a vw k tomu přidal lepšítko.

0 0
možnosti

kruvítko a lepšítko, matematicky mi to vychází nula od nuly pojde :)

0 0
možnosti