Diskuze
VW ví o problémech TDI rok, proč je nedovedl vyřešit, je záhada
Děkujeme za pochopení.
O42l96d71ř73i60c15h 22M37o98u24r57e48k
neměl by tituleO problémech VW se ví rok. VW o tom snad ví 7 roků, nebo to dělal někdo za jejich zády, nějaký Gastarbeiter snad?
J64a93n 29S97t78e94h40l29i36k
Motory by emise splnily ale omezil by se vykon . Jak se říká zdvihový objem ničím nenahradíš .
R25a61d28i68m 27Š65t16ě14p12á21n34e16k
Já jsem teda velice neobjektivní "vyjadřovač" protože jak benzín, tak i diesel u nás doma mají původ ve VW, nicméně USA se svým přístupem k ochraně životního prostředí,jsou typickým "kazatelem vody", který chlastá víno po hektolitrech. Nevím, kdo nepřistoupil ještě ke kvotám pro znečišťování ovzduší, ani nevím jak se to jmenuje (kjotský protokol) který USA sice podepsaly ale nikdy neratifikovaly, přičemž patří k největším emitentům. A dovolil by-li si někdo z EU dát emeričanům pokutu? Nedovolil, vzhledem k vysokému stupni zvládání rektálního alpinismu mezi evropskými úředníky, jsem teď právě tam, kde jsme. Ale to vyšumí až se zjistí, že Ford taky (emerická značka) BMW taky (největší automobilová továrna v USA, tuším Jižní karolína nějaký Spartakus nebo jak se to město jmenuje) a až se zjistí a provalí ty chyby, které mají "místosrdeční" pumpy, které se teď vnucují všem čekatelům na transplantaci (v USA nemůže žádný transplantační program uspět-vzhledem k tomu, že srdcí je málo a pump přebytek, tak je v Brně Mayo clinic, které je vydáváno za technologický a výzkumný vrchol, zatímco je to jen dealer americké Sigmy Lutín...)Nevím, problémů je řada a oni si nakonec sami řeknou-přestaˇnme si to kurvínkovat mezi sebou, jen ať ti blbci nepřestanou nakupovat. Cokoli-to je jedno co, to už pak domyslíme. Tak hezký den.
D31e63n33i60s 92W98i83t57z70k90u
jak ti někdo může dát plus za naprosto nesrozumitelný příspěvek, to bude pravděpodobně za tu "emeriku", zřejmě podobný křupan. jediné co člověk pochopí, že jezdíš v šuntu
P55e64t74r 19K16r46á15l18í36k
tak mě je to tedy uplně u zadku nějaké emise, vyfukujou všechny stejně sajrajtu.
C58y98r86i52l 20P43a18v53e46l17k40a
Nechtěl to řešit. Prioritní je počet prodaných kusů a zisk. Za jakoukoliv cenu!
P23a76v25e70l 79O36b37d15r86ž53á69l29e59k
On je problém i v tom, že vyrobit motor na naftu, či benzín - který by za normálního provozu splňoval poslední emisní normy - prostě nejde, bez obětování výkonu a spotřeby.
A je možná chyba výrobců vozidel, že příslušným orgánům neřekli: "tohle prostě nejde", případně to neřekli svým zákazníkům: "chcete *ekologické* auto? tak počítejte s tím, že potáhne jak 105ka a bude mít spotřebu jak tank".
Kdo první začal řídící systém motoru přizpůsobovat tomu, aby nějak prošel testy - to asi už nikdo nezjistí, ale nepochybuji, že to dělají všichni výrobci, včetně amerických. A že zrovna tam, při ceně paliv, by se mohli na spotřebu vykašlat.
P70a10v40e93l 95R73i28e96d78l
Vy jste to nečetl, že? Třeba takové BMW to umí.
S63t46a17n81i64s75l13a34v 82R67o30s42e87c59k47ý
To jako že podvádějí všichni? Proč vlastně lžou o EKO-nesmyslech? Hlavně, že stát zdanil prodej starších aut a nutí jezdit řidiče ( zase za peníze) na měření emisí.
P35e20t77r 12H48a14r38i66p92r48a43s76a59d 49H42a21j89i43č
Všichni ne. Dražší auta renomovaných značek budou v pořádku. Za lidovější cenu budete ale asi mít smůlu.
L34a71d53i71s39l83a28v 85L60a38k38e22r
Je to zmatek, který jako by z oka vypadl nemotornému postupu Angely Merkelové v otázce ilegálních migrantů.
O všem se vědělo rok, dva roky, tři roky dopředu.
A stále nic. Žádná reakce.
Pokud se něco udělalo, jenom to situaci zhoršilo.
Až propukla katastrofa.
U Volkswagenu s miliony motorů, v Evropě s miliony migrantů.
Škoda, že Angelu nejde ihned odvolat jako pana Winterkorna.
R80a55d69i62m 50P94o39l67á35š78e24k
Nebo přeprogramovat její řídicí software.
J30i97ř53í 83J50u55r40á97š82e97k
Proč se v článku nepíše, že ta testovaná X5 testy prošla? A jaké překročení limitů se u VW zjistilo?
T22o63m66á15š 72C64o84u51b16a63l
Ale v tom článku se píše že X5 neprošla. Ale jen o kousek :-D
T20o31m95á13š 79C78o70u93b13a46l
Nejde přeci o žádnou složitou věc. Emise se měří v takových režimech, že normální řidič se k tomu skoro nikdy nepřiblíží, několikrát jsem u toho byl. Jednotka nemusí nic složitě poznávat, mapa řj. je prostě v těchto režimech tak nastavena že je vše ok. To že v režimu kde se to již neměří jsou emise špatné se ví dávno. Například benzínová auta plní emise do 3000 ot. v pohodě protože se tak měří emise. Kdo jel někdy za benzínovým autem které jede na plno tak cítí smrad jako ze shnilích vajec. Je to reakce katalizátoru na hodně bohatou směs.
V35o55j57t20ě51c40h 39P44a45v15l96í39k
Emise se při homologaci a při běžných kontrolách měří hodně odlišně.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...