- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To ale asi bude 1.9?:-) těch se to netýká :-)
Pozvánku do servisu klidně zahod'te a potom můžete zahodit také pozvánku na onkologii kvůli rakovině plic
šup šup, ať už na te onkolce jste, co kdyby :D
Raději bych četl, pozvánku od FÚ klidně zahoďte.
A kde je ta pověstná německá kvalita ?
V tom případě přijde o homologaci, minimálně v USA.
Jenom nevím, proč se do toho hned s..e ministerstvo. Že by zase nějaký příliš iniciativní blbec, který nemá do čeho píchnout?
Spíše chtějí taky pokutovat
Kdo bude platit rozeslání pozvánek? Pokud ministerstvo, tak to je zralé na podání žaloby
Rekl bych, ze ten clanek je slusne zavadejici.
Článek je jen blábol experta Františka. Vůbec bych ho nebral vážně.
Klídek. Je zbytečné dělat unáhlené závěry a nějaké hurá akce. Stejně se to bude muset prvně vyřešit v EU/Německu a udělat to podle toho, jak celý problém vyřeší tam. Když by v extrémním případě třeba rozhodli, že tyto vozy budou vyřazeny z provozu, tak nám nezbyde, než to udělat také. Vypadá to sice nereálně, ale to ještě nedávno vypadala pozvánka pro statisíce migrantů taky. Tak doufejme, že v Německu ještě neruplo v bedně úplně všem a vyleze z toho nějaký rozumný kompromis.
Tomu nerozumím. U nás máme zahazovat pozvánky do koše a v Americe kvůli tomu hrozí obří pokuta. Ano, auto je sice můj majetek, ale jednou za čas s ním musíte na technickou kontrolu a když neprojdu přes emise, tak s ním jezdit přece nebudu. Tak kde je pravda?? Pokud emise nejsou problém, tak co se potom řeší?
řeší se to proto, aby měli redaktoři o čem psát. ta auta samozřejmě emisemi projdou, je to jen o způsobu normovaného homologačního řešení.