Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda a VW v letech 2009 - 2013 prodaly v ČR přes 150 000 dieselů

Automobilky Škoda Auto a Volkswagen prodaly mezi lety 2009 a 2013 v Česku přes 150 000 nových vozů s naftovými motory. Značná část z nich byly agregáty TDI typu EA 189, kterých by se mohl týkat problém s obcházením homologačního měření emisí ve výfukových plynech. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů a automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L65a36ď29a 66M75a91y69e10r 7432181430557

Jsem v šoku! Korupce celého koncernu VW  vyplývá ve své nahotě!!! Jak je možné že můžou dále provozovat auta , které při schvalování podváděli???!!!! Proč všichni musí dýchat svinstva, jen pro to že to mají výrobci na ministerstvu obšlápnuté? Vzpomínám na zavadění zadních mlhovek. Šlo to přes noc. Proč se neřekne že majitele zminěných motorů třebe od 1. prosince nesmí na cestu pokud nebudou mít motor opraven? Tady je vidět jaký mravní rozdíl je v USA a v Evropě.

0/0
25.9.2015 10:57

J46i26n97d80ř68i89c35h 38Š48k82o32p60e66k 4855451740335

žádná automobilka neprodává automobil, u kterého by se uváděné emise a spotřeba blížily hodnotám v normálním provozu

0/0
25.9.2015 22:08

J11a71n 70D95l35o48u20h47ý 7174189530119

To je zase ceskej kocourov: co do toho keca a vubec se svolavaci akci zabyva nejaky ministerstvo?! Proc by vubec majitel dieselu jezdil na nejakou svolavacku, kdyz to nema vliv naprosto na nic: na stk, na zivotnost motoru, a legalni je i dalsi uzivani vozu bez navstevy servisu! Cili ztrata casu se tim vubec zabejvat...

0/0
25.9.2015 8:37

P54e24t75r 76G74a91b80r84i65e85l 8797135881784

Má to zásadní vliv na to, co dýcháme!  Pro mne je to zcela neomluvitelný podvod. Evidentně jste egoistický bezohledný člověk, který neřeší, co způsobuje svému okolí. Dýmící diesely v osobních autech je hnus nejvyššího kalibru a vaše modla jménem škoda opět prokázala, že patří do evropského podprůměru.

0/0
28.9.2015 9:31

L81a13d67i10s88l55a94v 76K41r45á71l 1590213779861

já to vidím jako skrytou vadu, uvedení v omyl... tím pádem odstup od smlouvy a vrácení plné ceny ;-);-D

+1/0
24.9.2015 23:43

V43á61c81l80a36v 93P68o56l83á90k 1925642880660

Čím méně tomu rozumíme, tím více do toho budeme kecat.

0/0
24.9.2015 21:12

J24a91n 67L17i56b65i17c79h 9172288975153

VW: řetízkové rozvody (u TSI motorů chrastí už po výjezdu z autosalonů a po 30 000 se motor sype), HTP (průšvih všech průšvihů), TDI (PD verze ad. trápilo hromada závad), každopádně podvozky jsou poměrně uskákané a šetření způsobilo, že OC III má horší podvozek než II s výjimkou nejvyšších verzí a čtyřkolek, nudný stejný design všech tříd, hlavně když je škrabka a velký kufr. VW a Audi jsou pořád hodně podobné a designově celkem nudná auta, kvalita provedení u vyšších verzí není špatná, ale za ty peníze by měla být. Navíc podvody s emisemi asi nebudou první ani poslední.

+1/0
24.9.2015 20:51

J76a82n 39S14z25a80m13a96r32á34n96s32z61k84ý 1232552827198

Ach jo co budeme delat? Asi necham muj dehet zesrotovat :D

+2/0
24.9.2015 20:07

J94e90n16d19a 26R52a14p51a64n21t 2792635538633

Je to prostě Škoda;-D

+1/0
24.9.2015 19:15

Z82d30e26n85ě27k 79H74a22n60z91l 1441886942444

Ja jsem s toho úplně spatnej,nechce někdo Octavii 2010 najeto 60 tisic za cenu šrotu. Stim přece nemůžu jezdit

+2/0
24.9.2015 18:50

P54e71t51r 61M95a97r32e17č98e67k 1653851109728

Jova 8-o to aby si teď všichni čeští majitelé rvali vlasy po vzoru amerických komediantů !? :-)

+4/−1
24.9.2015 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.