Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda a VW v letech 2009 - 2013 prodaly v ČR přes 150 000 dieselů

Automobilky Škoda Auto a Volkswagen prodaly mezi lety 2009 a 2013 v Česku přes 150 000 nových vozů s naftovými motory. Značná část z nich byly agregáty TDI typu EA 189, kterých by se mohl týkat problém s obcházením homologačního měření emisí ve výfukových plynech. Vyplývá to z údajů Svazu dovozců automobilů a automobilek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L29a20ď35a 17M53a77y36e20r 7912481820587

Jsem v šoku! Korupce celého koncernu VW  vyplývá ve své nahotě!!! Jak je možné že můžou dále provozovat auta , které při schvalování podváděli???!!!! Proč všichni musí dýchat svinstva, jen pro to že to mají výrobci na ministerstvu obšlápnuté? Vzpomínám na zavadění zadních mlhovek. Šlo to přes noc. Proč se neřekne že majitele zminěných motorů třebe od 1. prosince nesmí na cestu pokud nebudou mít motor opraven? Tady je vidět jaký mravní rozdíl je v USA a v Evropě.

0/0
25.9.2015 10:57

J27i20n30d18ř13i84c68h 13Š71k30o91p20e74k 4855511380575

žádná automobilka neprodává automobil, u kterého by se uváděné emise a spotřeba blížily hodnotám v normálním provozu

0/0
25.9.2015 22:08

J38a97n 83D39l63o13u15h42ý 7454669770239

To je zase ceskej kocourov: co do toho keca a vubec se svolavaci akci zabyva nejaky ministerstvo?! Proc by vubec majitel dieselu jezdil na nejakou svolavacku, kdyz to nema vliv naprosto na nic: na stk, na zivotnost motoru, a legalni je i dalsi uzivani vozu bez navstevy servisu! Cili ztrata casu se tim vubec zabejvat...

0/0
25.9.2015 8:37

P65e69t52r 49G43a56b14r35i70e38l 3377187734912

Má to zásadní vliv na to, co dýcháme!  Pro mne je to zcela neomluvitelný podvod. Evidentně jste egoistický bezohledný člověk, který neřeší, co způsobuje svému okolí. Dýmící diesely v osobních autech je hnus nejvyššího kalibru a vaše modla jménem škoda opět prokázala, že patří do evropského podprůměru.

0/0
28.9.2015 9:31

L97a28d24i41s67l35a97v 61K62r50á97l 1280623169241

já to vidím jako skrytou vadu, uvedení v omyl... tím pádem odstup od smlouvy a vrácení plné ceny ;-);-D

+1/0
24.9.2015 23:43

V75á67c27l90a88v 15P59o48l69á40k 1385462130860

Čím méně tomu rozumíme, tím více do toho budeme kecat.

0/0
24.9.2015 21:12

J98a69n 75L64i71b14i85c27h 9132988515253

VW: řetízkové rozvody (u TSI motorů chrastí už po výjezdu z autosalonů a po 30 000 se motor sype), HTP (průšvih všech průšvihů), TDI (PD verze ad. trápilo hromada závad), každopádně podvozky jsou poměrně uskákané a šetření způsobilo, že OC III má horší podvozek než II s výjimkou nejvyšších verzí a čtyřkolek, nudný stejný design všech tříd, hlavně když je škrabka a velký kufr. VW a Audi jsou pořád hodně podobné a designově celkem nudná auta, kvalita provedení u vyšších verzí není špatná, ale za ty peníze by měla být. Navíc podvody s emisemi asi nebudou první ani poslední.

+1/0
24.9.2015 20:51

J14a16n 12S50z24a92m97a20r93á70n20s27z83k85ý 1482792547108

Ach jo co budeme delat? Asi necham muj dehet zesrotovat :D

+2/0
24.9.2015 20:07

J38e87n93d74a 63R79a32p62a90n11t 2372575638273

Je to prostě Škoda;-D

+1/0
24.9.2015 19:15

Z49d72e11n52ě45k 28H25a44n48z91l 1911386592584

Ja jsem s toho úplně spatnej,nechce někdo Octavii 2010 najeto 60 tisic za cenu šrotu. Stim přece nemůžu jezdit

+2/0
24.9.2015 18:50

P80e84t65r 16M72a13r69e62č30e38k 1523311289608

Jova 8-o to aby si teď všichni čeští majitelé rvali vlasy po vzoru amerických komediantů !? :-)

+4/−1
24.9.2015 18:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.