- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vzhledem k tomu, že se americké špionážní služby dlouhodobě soustředí na sledování komunikace klíčových firem, tak jim to pravděpodobně nikdo práskat nemusel.
"americké špionážní služby" jistě prahnou po informaci o výši emisí aut volkswagen
Doufam, ze se Ferdinand Piech brzo vrati do VW ve velkem stylu. Piech, to je Volkswagen ! Winterkorn a jeho top manazment kumpani jsou jenom pijavice
Je to ale skvěle načasované odhalení podvodu ze strany USA :) Já nechápu že to někdo řeší, mě by to vůbec neštvalo, že mám takové auto. Výrobci mobilních telefonů běžně v testech navyšují své skóre a to je v pohodě. Země si mezi sebou přeprodávají emisní limity a to je v pohodě.
Jdeo ztrátu důvěry. Když vám výrobce lže v jedné věci, nemůžete vědět, kdy vám bude lhát zase, třeba už v něčem, co pro vás bude podstatné.
Já myslím, že dědek o tom moc dobře věděl a posvětil to....
Naprosto me udivuje, jak jsou media odborniky na vsechno. Prestoze nemecke statni zastupitelstvi zatim pripad prosetruje (pripad je po technicke a pravni strance mimoradne slozity), nemecka media maji opet ve vsem jasno. Co kdyz se nakonec ukaze, ze VW v Evrope jednalo podle danych smernic a v ramci zakona? Kdo uhradi miliardove skody z akciovych ztrat a usleho zisku na evropskych trzich, pokud se prokaze nevina, respektive se prokaze jen poruseni americkych zakonu? Myslim, ze media ve skutecnosti vubec nejsou zasvecena do faktu, jsou ale svym nekompetentnim tlachanim schopna VW privest ke krachu. Premyslel nad tim vubec nekdo?
Jaké akciové ztráty? Je normální, že cena akcií je pohyblivá a jejich držitel podstupuje riziko zhodnocení/znehodnocení investice. Navíc nikdo ho nenutil teď prodávat, takže pokud se ukážou obvinění lichá, tak cena akcií pravděpodobně stoupne a držitele se nijak závratně nedotkne.
Jestli vlastní polovinu akcií koncernu, tak asi nemá zájem na tom, aby to někomu prásknul a přišel tak o velkou část jejich hodnoty To spíš bych věřil tomu, že to byl právě on, kdo ten podvod prosadil, protože chtěl na americkém trhu uspět za každou cenu.
Tržní kapitalizace firmy je hodně pochybný ukazatel "hodnoty" firmy. On o žádný majetek nepřišel, maximálně přijdou na pár let o dividendu (když bude VW odmazávat ztrátu za pokuty). Naopak, pokud chytře a přes prostředníky spekuloval na pokles akcií, tak na tom mohl trhnout majlant, který mu bohatě vynahradí ztrátu dividend a (virtuální) pokles majetku (hodnoty akcií).
Je samozřejmě na zváženou zda-li se z dlouhodobého pohledu vyplatilo "obětovat" Winterkoma a nasadit do vedení někoho z Porsche. Ale pokud se budeme držet výše uvedených spekulací, tak vlastně o nic přijít nemusel a vydělal na tom (tím, že se zbavil Winterkoma, kterého tam nechtěl a když to nešlo po dobrém, tak to šlo nyní po zlém).
Docela se divím, že management VW není ve vazbě ...
chůva byla ve vedení? to je další díl Pretty woman?
Německá ekonomika bude mít - jestli už nemá - velký problém, bude o to horší v souvislosti s přílivem běženců, kterým ochotně otevřelo svoji náruč.Liknavost a zbabělost pojmenovat věci pravými jmény hned na začátku problému s uprchlíky sebou nese své "ovoce". Potvrdí se, že vše souvisí se vším. Bohužel to odnesou i ty státy, které do poslední chvíle s přílivem ekonomických běženců nesouhlasilo.
Podle mne patří do vězení, je jedním podle všeho z organizátorů tohoto zločinu.