Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blog: VW srazili na kolena zelení blázni, píše Markéta Šichtařová

Bez umanutých zelených naivků, kteří jezdí do práce na kole, ale osmkrát za měsíc létají na kongresy o globálním oteplování a emitují při tom víc emisí, než majitel dvoulitrového Volkswagen Transportera za rok, by se svět celkem jistě oteploval taky, ale s našimi auty bychom si užili víc srandy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S72t31a16n15i37s83l77a32v 82M10i83l78e73r 5642517300303

Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5]  a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7]  https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year 

Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.

0/0
29.9.2015 16:34

V37l54a66d70i25s81l83a31v 96B34u48r43y37š60e81k 1599932227914

významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže  vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem

+1/−1
26.9.2015 16:15

A84r36n40o48š27t 79P46á37t88e72k 4677826255377

To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi

+1/0
26.9.2015 1:25

P13e61t74r 66V67o56ň49k31a 2837393599393

Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.

Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.;-D

+1/−2
25.9.2015 18:32

P87e54t48r 11V28o78ň51k59a 2457933959153

*zamyslet

0/0
25.9.2015 18:32

D48a90n77i53e94l 57S38v50o32b15o33d98a 6175922351659

Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.

+3/0
25.9.2015 18:06

P51e63t52r 11V88o87ň90k91a 2887863549883

obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský ;-D

0/0
25.9.2015 18:34

J41i64ř91í 19E64r68b27e76n 1773944366357

Ani evropský zákon neporušovali. Přesně vyhověli dikci nařízení, podle kterého při jasně stanovené laboraorní zkoušce musí motor mít takové a takové parametry. Použité speciálního módu pro řízení motoru není zakázáno, naopak je přkazováno, že ŘJ musí řídit motor pro co nejnižší emise. Že se tak děje opravdu hlavně v laboratoři a ne v běžném provozu, je věc jiná...

0/0
27.9.2015 23:21

J10a18r17o82s30l49a93v 34Č52á84p 4171814511942

VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.

0/−1
25.9.2015 17:24

J25a60k98u85b 64M17e13l49í18š66e23k 6246435472746

Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.

+1/0
25.9.2015 21:50

A58n87d56r36e26j 10O79l79e18k71s48a 3925291457561

Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.Rv

+3/−2
25.9.2015 16:00

V57l19a67d68i53s66l76a90v 40B29u31r60y10š49e68k 1169152557584

prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala

+3/0
25.9.2015 15:22

M93i95c60h54a34l 93K44o79z90d24e25r23k82a 4140615191

Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.

+4/0
25.9.2015 12:45

V13á55c73l93a18v 80Š95o26b17r 5933492797400

Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.

'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...

tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.

+4/0
25.9.2015 13:26

J48i64ř43í 47E70r50b59e95n 1643434746187

To ale vůbec není blbej nápad.

I v normální firmě si manažeři sjednávají audio- a videokonference, protože to firmu vyjde levněji - a při pěší cestě do/ze zasedačky ztratí mnohem méně času než při jízdě autem přes půl republiky...

0/0
27.9.2015 23:27

J85i85r76i 24C15i48z 6554488400657

Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.

+2/−4
25.9.2015 12:42

T60o40m60á49š 23K10u44c47h40a54ř 3647491518581

Markéta je úžsaná žena, která rozumí úplně všemu.;-D

+1/0
25.9.2015 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.