Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Blog: VW srazili na kolena zelení blázni, píše Markéta Šichtařová

Bez umanutých zelených naivků, kteří jezdí do práce na kole, ale osmkrát za měsíc létají na kongresy o globálním oteplování a emitují při tom víc emisí, než majitel dvoulitrového Volkswagen Transportera za rok, by se svět celkem jistě oteploval taky, ale s našimi auty bychom si užili víc srandy.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S33t17a39n50i22s16l85a83v 90M77i48l46e13r 5662177190343

Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5]  a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7]  https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year 

Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.

0/0
29.9.2015 16:34

V55l18a18d44i53s83l19a68v 86B97u41r58y39š95e64k 1459122137114

významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže  vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem

+1/−1
26.9.2015 16:15

A91r43n27o38š94t 69P48á89t50e72k 4967606695447

To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi

+1/0
26.9.2015 1:25

P96e48t83r 55V12o88ň62k55a 2417533289863

Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.

Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.;-D

+1/−2
25.9.2015 18:32

P52e42t48r 51V80o66ň63k14a 2187413219893

*zamyslet

0/0
25.9.2015 18:32

D78a49n83i44e29l 27S23v10o79b88o93d98a 6265602551109

Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.

+3/0
25.9.2015 18:06

P21e38t87r 85V84o75ň81k94a 2577113319253

obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský ;-D

0/0
25.9.2015 18:34

J93i15ř40í 87E16r72b65e33n 1493784206227

Ani evropský zákon neporušovali. Přesně vyhověli dikci nařízení, podle kterého při jasně stanovené laboraorní zkoušce musí motor mít takové a takové parametry. Použité speciálního módu pro řízení motoru není zakázáno, naopak je přkazováno, že ŘJ musí řídit motor pro co nejnižší emise. Že se tak děje opravdu hlavně v laboratoři a ne v běžném provozu, je věc jiná...

0/0
27.9.2015 23:21

J35a14r86o72s52l53a52v 64Č15á18p 4131954121332

VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.

0/−1
25.9.2015 17:24

J13a93k72u12b 49M70e25l91í83š85e83k 6636205192876

Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.

+1/0
25.9.2015 21:50

A89n76d71r59e76j 73O59l70e93k31s15a 3575771607871

Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.Rv

+3/−2
25.9.2015 16:00

V96l36a90d14i49s61l38a75v 75B69u50r19y22š12e86k 1679892417544

prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala

+3/0
25.9.2015 15:22

M27i27c35h34a51l 55K39o44z11d17e27r65k67a 4240335961

Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.

+4/0
25.9.2015 12:45

V86á36c28l14a48v 38Š47o94b83r 5163332497580

Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.

'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...

tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.

+4/0
25.9.2015 13:26

J91i44ř46í 66E45r15b70e78n 1103664616927

To ale vůbec není blbej nápad.

I v normální firmě si manažeři sjednávají audio- a videokonference, protože to firmu vyjde levněji - a při pěší cestě do/ze zasedačky ztratí mnohem méně času než při jízdě autem přes půl republiky...

0/0
27.9.2015 23:27

J31i93r74i 67C52i83z 6514978780887

Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.

+2/−4
25.9.2015 12:42

T80o62m23á49š 77K87u87c38h67a48ř 3167931528251

Markéta je úžsaná žena, která rozumí úplně všemu.;-D

+1/0
25.9.2015 12:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.