- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nejzelenější americké auto v roce 2009 byl Volkswagen Jetta TDI Clean Diesel[5] a v roce 2010 Audi A3 TDI Clean Diesel[7] https://en.wikipedia.org/wiki/Green_Car_of_the_Year
Zajímavé je, jestli v těchto autech byly upravené motory.
významná analytička vůbec nepochopila o co jde, to se jí ostatně stává docela často, zkusím ji to vysvětlit, takže vývoj motoru splňujícího přísné limity a jeho výroba jsou hodně drahé, VW vymyslel, jak ušetřit, starý a levný motor opatřili podvodným programem a vydávali ho za drahý a moderní, tím získali na trhu výhodu, podvodem
To je blábol hodný psychpata nebo prostě na zakázku napsaná manipulace. Je přece nadslunce jasné, že VW podvedly svoje zákazníky. Zákazníky, kteří by se při znalosti skutečných parametrů VW motorů, třeba rozhodli pro jinou značku. Jsou to prostě #šmejdi
Nejsmutnější a nejpravdivější na tom je, že MÁ HOLKA PRAVDU.
Měli by se nad sebou zymyslet ty zelené mozky, ale tuším to bude problém, jelikož strom na tom bude s myšlením lépe než oni.
Nikdo nenutil VW prodávat v USA naftové motory. Prodávat chtěli, vědomě zákon porušili jen pro to, aby vidělali víc peněz. Teď budou potrestaní.
obcházeli evropský testovací mechanismus, ne ten americký, takže vědomě americký zákon neporušovali, pouze ten evropský
VW na kolenou není a nebude. Je jenom první ze VŠECH. O problému se v kontrolních úřadech ví dost dlouho, nechávalo se to kvasit a když přišel VW s novou generací motorů, kde na stejný problém šel jinak, bylo zřejmé, že víc už z případné aféry nekápne a tak se to zveřejnilo, aby měl úřad příštích pár let na svačinu. Podobný osud teď čeká i ostatní automobilky a jejich subdodavatele, až si nakonec budou muset úředníci uvědomit, že splnit normu euro6 znamená koupit si mnohem dražší auto, tahat s sebou 100kg navíc (=celosvětově zvýšit spotřebu PHM) a s naftou pokaždé tankovat AdBlue. Jsem zvědav, komu se bude líbit, že mu to v garáži smrdí močkou.
Tak obecně, s parametry je člověk při koupi vozu předem seznámen (pokud se zrovna nejedná o podvod) a pokud někomu nevyhovují, tak si přece daný vůz nepořídí. V tomto případě si tedy vůz s naftovým motorem nekoupí.
Ekonomistka. Co dodat. Sobectví a krátkozrakost, jako věda.
prohřešek automobilky spočívá hlavně v tom, že nás její motory tráví víc, než přiznává, lidé mohou umřít nejen v důsledku špatných brzd, ale také na rakovinu plic a to asi i ve větším počtu, navíc si myslím, že automobilku srazila na kolena především megalomanská snaha se stát největší automobilkou světa, což se ji nakonec i pomocí podvodu podařilo, pokud by zelení blázni někoho srazili, tak to jsou pak všechny automobilky, protože pravidla platí pro všechny stejná, jinak jako vždy významná analytička nezklamala
Ekonomická analytička a nenapadne jí, že kdyby vývoj v autoprůmyslu uměle netlačily bezpečnostní a eko normy, kdyby výroba aut byla jednoduchá, jak by si spousta lidí přála, tak už v Evropě auta dávno nevyrábíme, všechno bysme to vozili z ČÍny a z Indie.
Nic to nemění na tom že světu by víc prospěl absolutní zákaz všech "konferencí" a "panelů" a podobných debat.
'Kdybychom místo toho aktivistům a politiků nařídili že mají zůstat sedět doma a komunikovat výhradně skypem místo nějakých "návštěv" a "sympózií"...
tak by se světu ulevilo víc než jakékoliv omezní emisí s kterým na těch konferecích přijdou.
Pani Sichtarovou sverte do ordinace pana Chocholouska, maji si o cem povidat.. Mozna se ale timto zpusobem uchazi o misto v klubu prognostiku UV KSC, jen co se nejaky flek uvolni.