Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Autofotka týdne: Největší průšvih aut všech dob

Největší kauza v dějinách automobilismu zachvátila svět. Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila, i přesto svět aut určitě výrazně změní. Emisní skandál Volkswagenu, ve které se německá automobilka zatím ani nezačala účinně bránit, zatím stála místo šéfa firmy a několik dalších vrcholných manažerů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P28e60t61r 93S61e18d86i43v68y

8. 11. 2015 15:05

Tohle je preci blbost!!! - "Nejsou za ní mrtví, ani nikoho nepoškodila"  Uz bylo vypocitano, kolik zivotu emise staly. Jen za tim nejsou konkretni obliceje.

0 0
možnosti
KV

Že tato kauza nikoho nepoškodila, je LEŽ. - Poškodila statisíce lidí, zejména dětí, neboť dieselová auta produkují velmi jemné částice (v množství VYŠŠÍM, než deklarovaném), což dělá z lidí astmatiky a alergiky!  :-(:-(:-(Rv ... Dlouhodobě se tu propagují dieselová auta, jako úžasný a úsporný produkt, při tom je to ale produkt pro žití nevhodný a dokonce pro zdraví obyvatel nebezpečný!!! :-(

Málo platný, benzínová auta by nám nikdy plíce nezaprášily tak MOC, jako to mají na svědomí dieseláky...

1 3
možnosti
JM

J23a85n 22M

29. 9. 2015 21:09

Na tom neco je. Ale presto: pokud to skodi, je treba odskodnit ty obeti, nikoliv uredniky. Myslite, ze nekdo z obeti neco uvidi? Mozna neprimo a zlomek castky. Krom toho se napakuje armada uredniku. Dale: ty auta jsou MNOHEM cistsi nez jeste pred par lety. Tusim ze od 70. let se zbavili 97% emisi. Ty 3% furt skodi, ano, ale nezijeme ve svete, kde lze jezdit autem nebo busem nebo vlakem nebo na kole a soucasne neskodit. Vzdy je neco za neco. A dosahnout tech deklarovanych 1-2% proste nejde. A nezlobim se na VW za to, protoze urednik si ty limity vycucal z prstu. Prave proto, aby mel co regulovat a na necem parazitovat. Jinak pro cistsi vzduch udelal kulovy. Na rozdil od VW, kterej se zbavil 97%.

Puvodne jsem zvazoval koupi Mini, ale mam chut jit do VW tedka :)

2 0
možnosti
MS

Nejsem ani trochu příznivcem VW, a jejich počínání neschvaluji, ale opravdu si myslíte, že všichni ostatní hrají fér?

A to fakt doteď nikoho nenapadlo, že teorie se liší od praxe, když spotřeb, uváděných výrobcem, není dosahováno v reálných podmínkách?

Tedy: nejvíc mě překvapuje, že je někdo překvapený.:-/

0 0
možnosti
PS

P24e21t49r 83S18e92d88i91v49y

8. 11. 2015 15:06

kdyby ostatni fer nehrali, uz by to bylo venku. Proc myslite, ze nemecke automobilky nabizeji o tolik objemnejsi motory nez konkurence?

0 0
možnosti
WD

Opravdu mi hlava nebere, jak může někdo obhajovat jednání VW a ještě říkat, že to je kauza, která nikoho nepoškodila. Budeme od teď také obhajovat šmejdy, kteří se místo dodržování pravidel vydali cestou podvodů, a přeznačují prošlé potraviny (škoda je vyhodit), pančují benzím (to přeci nikomu neškodí) atd.

Řada jiných výrobců se rozhodla jít jinou cestou - hledají jiné pohony, omezili výrobu i prodej dieselů, případně na nich draze vymýšlejí řešení, která by reálně omezila exhalace nejen ve zkušebně, ale hlavně na silnici. VW si prostě řekl, že raději půjde cestou podvodů a jak tak koukám, jakou mají i po provalení jejich svinstva podporu, tak to zřejmě dělají dobře. Co na tom, že podvádějí zákazníky (hele, fakt jim teď věříte, že na vašem novém VW není už žádný jiný ojeb, tentokrát třeba s kvalitou použitých materiálů?), co na tom, že motory produkují svinstvo, které by neprošlo ani před mnoha lety (hlavně, že je na to reklama, jak to je clean diesel)...

Ale fajn, raději nadávajte na nereálné požadavky a zelené pošuky. Jen se nedivte, že s tímto přístupem, kdy obhajujete šmejdy, se najdou další a další šmejdi, kteří se spoléhají na to, že jim nějaká lumpárna vždycky projde, stačí jen ukázat na to, že vlastně ta pravidla, která měli dodržovat, byla nereálná.

2 2
možnosti
JM

J48a92n 80M

29. 9. 2015 20:54

Podvadet u zvracenyho zakona je chvalyhodne. Stejne jako bylo chvalyhodne pomoct za valky Zidovi.

Neexistuje na svete clovek, kterej byl VWem poskozenej. Jedinej "podvod" je v nedodrzeni emisnich limitu, ktery dodrzet a pritom se hejbat neni fyzicky mozny.

Kdyby urednici pod nakou zaminkou zakazali jmeno Walter, tak se z vas technicky stane zlocinec. Zlocincem je ale ten, kdo takovej zakon schvali.

Spravedlivej zakon je jen takovej, kterej vinikovi zlocinu narizuje napravit svuj zlocin. Zde neni obet, tedy ani zlocin.

3 0
možnosti
SR

Já si více domnívám, že vše vzniklo z nereálných přání a neochoty hledat jiné cesty. Takže není ochota vytvářet infrastrukturu, ani podporu pro jiné pohony, jen se přikazovalo a plánovalo, jak motory budou spalovat naftu a benzín a vypadávat z nich budou snad kostičky mléčné čokolády. Jen se podívejte, jak je u nás podporován elektromobil a jak dlouho se zavádělo LPG, pro CNG už raději nemluvě. Žádná automobilka přirozeně nebude dělat vývoj třeba vodíkového pohonu, když nemá moc prosadit svůj systém všude a každý si bude dělat své přípojky  a svůj systém bezpečnosti. No a teď nezodpovědní zelení a vlády dělaj mrtvé brouky, hrají si na neviňátka a ukazují TyTyTy.

0 0
možnosti
KL

lhat se nemá a když něco fyzicky nejde, tak to proste nebude.

0 0
možnosti
JK

J29a74n 58K61r71p15e74c

27. 9. 2015 8:27

opet kus poctive novinariny...

0 0
možnosti
OU
JD

J93i83ř22í 75D66e67š13t

27. 9. 2015 7:52

Fyzika vs. eko asi nejde.

0 0
možnosti
PU

P80e79t94r 24U36r32a55m

27. 9. 2015 1:03

Největší průšvih aut všech dob? Novináři zase vymýšlí co nejstupidnější titulek? Jak to můžou srovnávat třeba s olovnatým benzinem nebo problémy s nebezpečnými airbagy. Tyhle diesly mají pořád menší emise než v devadesátých letech a zpět.

5 0
možnosti
Foto

J58i61ř20í 57E28r93b16e85n

27. 9. 2015 4:35

Souhlasím. Člověk by řekl, že autor článku Fratišek Dvořák bude o branži vědět víc. Ale zjevně si nenastudoval historii oboru...

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se

12. dubna 2024

Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...

Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech

19. dubna 2024

Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....

Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak

19. dubna 2024

Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...

Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert

19. dubna 2024

Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...

Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami

19. dubna 2024

Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...

Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?
Pylová sezóna: Jak poznat alergii u svých dětí?

Alergie je nepřiměřená reakce imunitního systému na běžné, obecně neškodné látky v okolním prostředí. Taková látka, která vyvolává alergickou...