Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D43a78v43i95d 47H58u58r11k74a 3880823201101

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0/0
7.10.2015 15:12

J52a52n 87M60l11e30z95i47v95a 3112306129476

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

+1/0
30.9.2015 17:53

M45a83r93e38k 10H72r66u34b74y 6287662251858

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0/0
30.9.2015 16:01

J13i25n74d15ř52i97c36h 24L96u75k51á64š 8147361530425

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0/0
30.9.2015 16:12

M46a76r22e93k 98H22r73u16b46y 6877202531758

takze lzisoftware v. 2.0? ;-)

+1/0
30.9.2015 16:13

F76r34a31n44t24i26š80e71k 90N58o31v75á33k 6481185526721

Nebo jinak vymakaná obcházečka. Euro 6 neplní ani jediný motor, nemůže. Norma je zcela nesmyslná, nebere ohled na fyziku a chemii.

+4/0
30.9.2015 20:11

P95a45v22e90l 38O51d54r31a86z89i50l 6674689637870

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0/−6
30.9.2015 15:53

P82e47t29r 51M30i29c89h19a72l 2690554271892

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

+5/0
30.9.2015 16:26

J27i74n73d65ř63i72c91h 73Š40k83o48p82e75k 4235361360395

zopakuj si chemii ze základky.

Saze nejsou tvořeny oxidy dusíku

+2/0
30.9.2015 21:23

P14e31t94r 43M92i84c28h66a31l 2530164361492

A nebyly ty tříválce 1,4?

0/0
30.9.2015 15:51

J31i82n33d63ř13i21c25h 84L14u94k71á24š 8517621800685

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0/0
30.9.2015 16:01

P53e16t62r 82M43i65c33h32a56l 2340894551982

To jsem právě nevěděl, že se dělaly i 1,2 TDi.

0/0
30.9.2015 16:25

D41a29v85i47d 90H62o64r58n 5220193258207

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

+1/0
30.9.2015 15:43

P53a98v36l33a 29K50v31a47p97i76l46o52v52á 7169648594107

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

+7/−2
30.9.2015 15:36

D17e78n31i69s 85W71i74t84z76k59u 3103251199417

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

+1/−3
30.9.2015 15:44

P95e46t71r 88T66y95č98k37a 6825672189112

Tak tam jsou na vině hlavně uhelné elektrárny a vůbec topení uhlím.

+4/0
30.9.2015 15:54

P63a82v42l93a 84K97v15a58p15i39l93o50v67á 7369618474517

Asi jsem to ne úplně dobře napsala .. koukám. V pohodě Euro 3; Euro 4 .... ale proč Euro 6 atd? To jako budeme mít za chvíli Euro 19 a budeme předstírat, že jezdíme na vodu a se.eme Chanel no5 asi. Budeme si tím sami škodit, podrážet ekonomiku a právě Čína si vesele poroste a bude se nám všem smát.

+9/0
30.9.2015 16:00

B90o31h31d87a45n 49M15a80r27e97k 5625116787954

Euro 6 určitě naší ekonomiku nepodráží. Co má své rezervy je způsob, jakým se emise a spotřeba měří :-/

0/−4
30.9.2015 17:02

J62i61ř84í 17E91r51b82e74n 1113204606367

No, už motory Euro 6 teoreticky vyfukují čistší vzduch než nasávají :-)

+4/0
30.9.2015 20:14

J65i52n31d30ř39i44c61h 84Š91k45o85p22e28k 4425371220675

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

+12/0
30.9.2015 14:29

M98a51r56t35i43n 40K88ř82í28ž 9683942680257

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

+2/−2
30.9.2015 14:08

J30o21s37e19f 83S62v59o95b67o28d48a 4931138266744

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

+1/0
30.9.2015 15:18

P71a88v59e24l 69O17d11r67a13z11i32l 6214429477200

Jakou? Aut neustále přibývá. Kromě toho, pravověrný automobilista jezdí na benzín.

+2/−2
30.9.2015 15:54

J74i65ř25í 75E25r74b84e19n 1573744626707

Bruselským? Odkdy je Brusel v USA, voni mysliteli? Kdo přišel na ten podvod, Evropané nebo Američané?

+1/−1
30.9.2015 20:15

P41a32v17e40l 39R23e23z20n39i19c79e98k 3185284524332

kdo na nej prisel je jedna vec, ale kvuli cemu ten povod vznikl je druha.. a tam je pricinou prave Brusel... tzv emisni normy ktere jsou zcela nerealne pri zachovani ceny a koupeschopnosti vozu... to je ten duvod proc s vubec podvadi...

0/0
1.10.2015 10:32

M18a61r50e26k 57Š56t53ě82t77k37a 4111988862793

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

+7/0
30.9.2015 13:38

J11a49n 16J45a69n44e94č69e91k 9960283370806

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

+1/−1
30.9.2015 13:51

M64a85r26t67i96n 32Š60i11m95e33k 4450224838785

Stará rotačka splňovala v nejlepším provedení Euro 3. PD už Váš popis nesplňuje

0/0
30.9.2015 14:06

M34a61r12e22k 24Š32t59ě18t39k92a 4721578172373

Tak ano, vypadlo mi tam to označení PD, ale většina "dvojkových" Oktávek jezdí právě s těmito motory a popis víceméně taky sedí, je to podobný "držák" jako jeho předchůdce, jak v nájezdu km, tak spolehlivosti, alespoň o těch co vím kolem sebe (soukromé vozy), ty žádné problémy nemají.

+1/0
30.9.2015 14:19

A47n68d52r97e30j 75M87a96s61a69r13y75k 9350773146250

hlavne ten zvuk :) ten je vyborny. Ked vedla mna zastavi na krizovatke neke TDi tak ma hned rozboli hlava. A tie vyborne vibracie to je taka masaz na kazdej krizovatke pred dalsou jazdou. Upchane vstrekovace alebo spatna vaha vzduchu to su tiez prijemne veci a uplne najprijemnejsia je vymena turba R^ Auto ma viac o 70kg na prednej naprave to prispieva tiez k dobrym jadznym vlastnostam. Kazdy chudak ktory musi nasledovat neakeho rozvasneneho TDickara ktory prida pod kotol a v tu chvilu je za nim dymova clona s prijemnym oderom spalenej nafty miesajucej sa so spalenym olejom.... ano to teda je legendarne TDi

+4/−3
30.9.2015 14:15

M69a32r85e65k 70J17a88n84e13č14k31a 1557556323941

Všem řidičům aut s motory 1,9 TDI bych výfuk hnal otevřeně přes kabinu, aby věděli, co musí za nimi druzí dýchat, pak by to možná pochopili ;-)

+5/−4
30.9.2015 14:24

J48i24n32d62ř37i80c47h 91Š17k89o37p98e42k 4195471950805

;-D

0/0
30.9.2015 21:25

P14a23v32e49l 71J51e66ř39á78b67e93k 7251532414517

Problém je v tom, že co vypouštějí benzinové motory v době kdy není katalyzátor funkční, tak jsou to horší jedy než saze z nafty.

+2/0
30.9.2015 23:15

J38i74ř64í 60S12c25h76w44a32c40h 8778744428186

katalyzátor není funkční tak minutu, či dvě.....

0/0
30.9.2015 23:51

D56e75n64i17s 50W51i41t10z54k76u 3723651329577

přesně, po 100k km vykuchat kat a protáhnout středem trubku

0/−1
30.9.2015 14:33







Najdete na iDNES.cz