Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda: Emise obcházejí motory TDI 1,2, 1,6 a 2 litry s Euro 5

Dieselové motory koncernu VW schopné obcházet emisní měření jsou tříválce a čtyřválce TDI o objemu 1,2 a 1,6 nebo dva litry plnící emisní normu Euro 5. Informace zveřejnila Škoda Auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D71a58v60i49d 51H69u29r90k42a 3300273241261

Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....

0/0
7.10.2015 15:12

J93a64n 34M36l92e48z27i65v48a 3262126939636

Redakce, prosím opravit!

Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.

+1/0
30.9.2015 17:53

M15a81r76e16k 18H19r47u90b29y 6937892641238

Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni? ;-)

0/0
30.9.2015 16:01

J91i81n77d54ř63i98c96h 73L55u66k49á47š 8387971600375

ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6

0/0
30.9.2015 16:12

M76a93r54e67k 73H62r21u81b93y 6397972301368

takze lzisoftware v. 2.0? ;-)

+1/0
30.9.2015 16:13

F38r50a41n53t24i93š62e66k 50N51o55v36á23k 6661535786541

Nebo jinak vymakaná obcházečka. Euro 6 neplní ani jediný motor, nemůže. Norma je zcela nesmyslná, nebere ohled na fyziku a chemii.

+4/0
30.9.2015 20:11

P80a41v53e45l 60O29d36r53a41z97i52l 6794349377690

Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.!!

0/−6
30.9.2015 15:53

P56e42t11r 52M55i84c70h56a19l 2800504801872

Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.

+5/0
30.9.2015 16:26

J23i94n17d39ř49i50c92h 46Š10k10o83p18e42k 4115431680345

zopakuj si chemii ze základky.

Saze nejsou tvořeny oxidy dusíku

+2/0
30.9.2015 21:23

P95e92t19r 54M82i66c81h81a31l 2450104901712

A nebyly ty tříválce 1,4?

0/0
30.9.2015 15:51

J56i46n33d28ř24i90c56h 58L42u33k37á84š 8477981100185

1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví

0/0
30.9.2015 16:01

P85e59t74r 62M98i35c66h23a15l 2410734711382

To jsem právě nevěděl, že se dělaly i 1,2 TDi.

0/0
30.9.2015 16:25

D58a77v46i98d 75H80o69r27n 5850513118457

Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.

+1/0
30.9.2015 15:43

P96a20v55l19a 53K74v79a32p17i67l46o73v34á 7589518154597

Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální????? 

A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.

Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?

+7/−2
30.9.2015 15:36

D56e84n42i77s 22W42i56t55z25k30u 3233581179507

doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity

+1/−3
30.9.2015 15:44

P61e63t17r 89T80y91č42k82a 6345162349632

Tak tam jsou na vině hlavně uhelné elektrárny a vůbec topení uhlím.

+4/0
30.9.2015 15:54

P29a94v93l26a 34K83v83a17p38i67l87o50v94á 7349958944667

Asi jsem to ne úplně dobře napsala .. koukám. V pohodě Euro 3; Euro 4 .... ale proč Euro 6 atd? To jako budeme mít za chvíli Euro 19 a budeme předstírat, že jezdíme na vodu a se.eme Chanel no5 asi. Budeme si tím sami škodit, podrážet ekonomiku a právě Čína si vesele poroste a bude se nám všem smát.

+9/0
30.9.2015 16:00

B69o52h59d56a91n 42M25a67r79e53k 5315306187584

Euro 6 určitě naší ekonomiku nepodráží. Co má své rezervy je způsob, jakým se emise a spotřeba měří :-/

0/−4
30.9.2015 17:02

J27i48ř40í 31E40r46b16e29n 1493624216687

No, už motory Euro 6 teoreticky vyfukují čistší vzduch než nasávají :-)

+4/0
30.9.2015 20:14

J82i92n85d34ř13i22c81h 55Š77k70o90p13e36k 4235721120635

Já na těch motorech nic problematického nevidím.

Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.

+12/0
30.9.2015 14:29

M75a57r21t28i57n 29K63ř87í89ž 9753272750587

Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D

+2/−2
30.9.2015 14:08

J82o76s62e16f 17S22v55o97b96o52d59a 4271548906344

Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.

+1/0
30.9.2015 15:18

P66a28v76e69l 57O18d30r14a90z14i93l 6134209177360

Jakou? Aut neustále přibývá. Kromě toho, pravověrný automobilista jezdí na benzín.

+2/−2
30.9.2015 15:54

J62i97ř77í 25E64r82b90e79n 1243754596137

Bruselským? Odkdy je Brusel v USA, voni mysliteli? Kdo přišel na ten podvod, Evropané nebo Američané?

+1/−1
30.9.2015 20:15

P58a12v29e93l 90R10e86z27n41i66c95e70k 3665774824582

kdo na nej prisel je jedna vec, ale kvuli cemu ten povod vznikl je druha.. a tam je pricinou prave Brusel... tzv emisni normy ktere jsou zcela nerealne pri zachovani ceny a koupeschopnosti vozu... to je ten duvod proc s vubec podvadi...

0/0
1.10.2015 10:32

M95a10r84e91k 10Š29t37ě93t43k63a 4201198902683

Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná  odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů:-)

+7/0
30.9.2015 13:38

J72a21n 54J87a36n23e89č27e76k 9710523200646

Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného ;-D

+1/−1
30.9.2015 13:51

M95a29r94t65i68n 82Š15i87m24e55k 4310194248485

Stará rotačka splňovala v nejlepším provedení Euro 3. PD už Váš popis nesplňuje

0/0
30.9.2015 14:06

M19a83r98e41k 23Š15t85ě78t69k56a 4751608152863

Tak ano, vypadlo mi tam to označení PD, ale většina "dvojkových" Oktávek jezdí právě s těmito motory a popis víceméně taky sedí, je to podobný "držák" jako jeho předchůdce, jak v nájezdu km, tak spolehlivosti, alespoň o těch co vím kolem sebe (soukromé vozy), ty žádné problémy nemají.

+1/0
30.9.2015 14:19

A52n88d29r95e79j 33M70a35s59a58r31y94k 9440463636960

hlavne ten zvuk :) ten je vyborny. Ked vedla mna zastavi na krizovatke neke TDi tak ma hned rozboli hlava. A tie vyborne vibracie to je taka masaz na kazdej krizovatke pred dalsou jazdou. Upchane vstrekovace alebo spatna vaha vzduchu to su tiez prijemne veci a uplne najprijemnejsia je vymena turba R^ Auto ma viac o 70kg na prednej naprave to prispieva tiez k dobrym jadznym vlastnostam. Kazdy chudak ktory musi nasledovat neakeho rozvasneneho TDickara ktory prida pod kotol a v tu chvilu je za nim dymova clona s prijemnym oderom spalenej nafty miesajucej sa so spalenym olejom.... ano to teda je legendarne TDi

+4/−3
30.9.2015 14:15

M16a77r51e24k 58J13a70n84e73č50k18a 1297686883781

Všem řidičům aut s motory 1,9 TDI bych výfuk hnal otevřeně přes kabinu, aby věděli, co musí za nimi druzí dýchat, pak by to možná pochopili ;-)

+5/−4
30.9.2015 14:24

J25i93n84d91ř43i32c59h 82Š64k88o86p88e64k 4935591180795

;-D

0/0
30.9.2015 21:25

P10a27v42e27l 56J44e12ř78á47b21e76k 7211442914207

Problém je v tom, že co vypouštějí benzinové motory v době kdy není katalyzátor funkční, tak jsou to horší jedy než saze z nafty.

+2/0
30.9.2015 23:15

J65i72ř39í 60S22c86h80w41a26c89h 8628584638536

katalyzátor není funkční tak minutu, či dvě.....

0/0
30.9.2015 23:51

D62e14n72i32s 74W11i22t54z75k46u 3553731249317

přesně, po 100k km vykuchat kat a protáhnout středem trubku

0/−1
30.9.2015 14:33







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.