- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dnes na CRO 1 Radižurnál říkali, že ve vyhledávačí cinknutých motorů vyskakují i letošní a současné modely. Tak nevím....
Redakce, prosím opravit!
Audi TT RS rozhodně nemá dieselovej motor. Pokud vim, tak druhá generace měla/má 2,5 litrovej benzínovej pětiválec. A třetí generace TT RS ještě není.
Zajimala by mne jedna vec: aktualni motory nepodvadeji, podvadeji jinak nebo Euro 5 neplni?
ty už by měli plnit dokonce o dost přísnější euro6
Tyhle sazomety by měly přijít o TP, dokud to VW neopraví.
Ale o saze tady nejde, jde o oxidy dusíku. ... A pokud není vykuchaný DPF, tak se ani žádné saze nekonají.
1.2 se vyráběly také, o 1.4 se zatím nemluví
Já k tomu mohu jen podotknout, že jsem měl Octavii II s 1,6 TDI a "vůně" toho motoru byla (zvlášt po nastartování) opravdu hodně nepříjemná. Když to srovnám s klasikou 1,9 TDi, která má také svoje mouchy, tak zcela jistě více oxidů dusíku 1,6 TDi produkovala. Nyní mám benzín, protože jsem zjisit že se mě s nájezdem cca 25 - 30 000 km ročně diesel prostě nevyplatí.
Jsem do teď nenaspala do diskuzí k této "aféře" - AFÉŘE ani slovo a ani jsem moc nečetla. Se ptám: Jsem jediná kdo nedokáže pochopit, že si sami (EU +USA civilizace) na sebe šijeme předpisy se stupidníma limitama a přitom tu vesele spotřebováváme mraky naprosto zbytného zboží, které vozí miliony kamionů po celé Evropě a Severní Americe? A to je jako normální?????
A důvod této spotřeby je rostoucí ekonomika - rozměj - aby rostla ekonomika musíme spotřebovávat. Áha asi roste moc, no tak podřízneme jednu z nejvíc prosperujících evropských firem.
Pomóc já tomu nerozumím, umřel pan Petřina nebo pan Nebožtík?
doporučuji návštěvu Pekingu za zvýšené smogové situace a pochopíte k čemu jsou ty emisní limity
Já na těch motorech nic problematického nevidím.
Problém vidím už dávno v tom, že legislativa umožńuje uvádět v TP nereálné spotřeby PHM.
Na konci článku mi chybí ten jejich reklamní slogan. Simply clever :-D
Nezapomeňte děkovat bruselským papalášům za salámovou likvidaci automobilizmu.
Další důvod proč si ponechat legendární 1,9TDi - parádní spotřeba (navíc reálná odpovídá údajům ve velkém TP), nájezd minimálně půl miliónu kilometrů bez větších oprav (pouze výměny spotřebního materiálu, tj. olej, destičky apod.) a normu Euro 4 plní také, takže se bez problémů dostanu do všech měst, která výhledově chytají omezení pro vjezd starších vozů
Po půl milionu km se olej vyměňovat nemusí, protože se ho průběžně dolévá víc než dost a ty destičky mají s legendárním 1.9TDI taky hodně společného