Diskuze
Evropa chce potrestat VW, ale v nových pravidlech tvoří schválně skuliny
Děkujeme za pochopení.
K36a72r23e50l 96L71o96p86a60t21a
Až tu budou běhat všude arabové a ty budeš nosit šátek a kalacha na zádech, ještě rád vzpomeneš na byrokratické EU :(
K46a52r21e56l 61V33a73c24h68u74t
Déletrvajícím vdechováním NOx plynů hrozí člověku INFARKT a to tak, že dosti akutně - při následné fyzické zátěži !!! ... Když to trošku přeženu (ale fakt jen trošinku), tak by tedy člověk po nadýchání se NOxů neměl raději ani běžet, aby stihnul třeba vůz MHD!
Mimochodem - o NOx se píše, ale nikdo neřekne, kde se berou - jestli se nemýlím, tak za ně může kombinace: turbo + katalyzátor + vysoké teploty v motoru. Jinak by z dusíku, obsaženého hojně ve vzduchu, ty NOxy nemohly vůbec vzniknout.
K69a67r83e32l 57V63a44c57h64u67t
Logicky mě pak napadá, že katalyzátory přece mají i vozy s motory TSI - takže NEJEN dieselové motory jsou zodpovědné za NOxy !!!
K89a48r40e26l 62V85a39c13h24u33t
Našinec najde skulinu i tam, kde žádné nejsou!
J15a53r48d15a 31S20o61k62o31l
Za vším stojí nesmyslná metodika měření takže kdo je vinen?ten kdo ji vymyslel nebo kdo ji využívá a zneužívá ve svůj prospěch?
J54i28n21d33ř22i52c49h 65Š85k61o23p41e29k
na vině jsou zákony.
Jenže dokud výrobce díky nekvalitním zákonům obelhával jen prostý lid, tak byl EU v klidu.
Jenže když na základě těchto zákonů si automobilka dovolila obelhat i samotnou EU, tak logicky prská
J21a30n 96D21l94o93u75h93ý
V EU VW nic nehrozi, jelikoz princip fungovani motoru, kdyz ho meri, neni v EU nelegalni jako v USA. Cili predstavitele EU zbytecne kvici a pritom jsou to sami oni kdo maji maslo na hlave! Jedine k cemu cela kauza prispeje je konec dieselu v osobaku (hura) a navrat k benzinu. Kdo mysli ekonomicky a ekologicky, tak stejne jiz davno jezdi na lpg nebo cng a k tomu naftovej motor neni potreba.
R69a98d44i69m 26P29o77l11á46š12e80k
To bude jasné za měsíc, za půl roku, za rok...... Vw každopádně podváděl v USA i v Evropě. To je na odškodnění majitelům nakoupených aut i na pokuty jednotlivým státům.
V krajním případě z toho může být i bankrot - VW bude nucen prodávat své fabriky včetně Škodovky, až zůstane jen samotný mateřský Wolfsburg. Ale stejně tak z toho může VW vyjít úplně beze ztráty mimo toho, že rok nebo dva nebude mít žádný zisk.
R35a20d48i37m 66P36o87l75á96š98e76k
Reálný provoz auta nejde žádným zkušebním režimem namodulovat úplně přesně. Vždy budou nějaká auta a nějaká běžná silnice, kde bude mít auto vyšší exhalace než ve zkušebním režimu stejně jako jako budou trasy a silnice, kde by ta spotřeba a exhalace mohla být nižší.
Dosud technici a automobilky požadavek na emise a exhalace aut prosazený zelenými bruselskými úředníky změkčovali stanovením měřicího režimu, který odpovídal nějaké imaginární silnici s velmi přiznivým průběhem nízkých emisí a exhalací.
Nyní, když se provalil podvod VW a toto se zmedializovalo, zeleným bezmozkům došlo, jak byli ošáleni.
Pokud nyní prosadí zpřísnění zkušebního režimu tolik, aby odpovídal těm hodně náročným silnicím a trasám, mohou limity exhalací zůstat papírově stejné. Ale faktický požadavek na zlepšení skutečných exhalací dieselů bude znamenat skokový nárůst technických požadavků na motor v tak vysoké výši, který bude odpovídat nejméně jedné další technické generaci těchto motorů.
Takže se bude hádat, jak moc zpřínit zkušební režim, aby evropské automobilky ještě mohly používat své nejnovější motory a nemusely zastavit produkci aut se vznětovým morem do doby, než jejich vývojová oddělení vyvinou další generaci motorů.
J89i81ř14í 92B32e51č92v36á26ř
Ta výjimka pro "měření s kopce" mne rozesmála - ale bohužel je to k pláči: zde je vidět mocenský přístup Německa k celé EU - silou si vymoct nesmyslnou výjimku jen pro svého tahouna ekonomiky
Z60d54e82n50ě17k 92H73a48n28z82l
Jen blbnete a zůstane tisíce lidí na dlažbě
M80a86r30e79k 82K63o69s32t28e96l75e27c79k26ý
Údaj o emisích auta mě opravdu, ale opravdu, vůbec nezajímá!
Pokud klesne spotřeba paliva, musí být i množství splodin menší. Je technickým nesmyslem zvyšovat výkon, abych pak mohl ucpat výfuk jakýmsi filtrem (pevných částic), který pak stejně občas musím vypálit a za drahé peníze vyměnit (nebo odstavit). Stejně tak je nesmyslem přilévat do nafty jakési sr.čky (nebo spíše chc.nky), nebo upřednostňovat naftu daňovým zvýhodňováním (nižší spotřební daň, proč?).
Milióny aut takhle nesmyslně prodražíme při výrobě i provozu, ale klidně jejich díly převážíme loděmi, které spalují to nejhorší možné palivo! 17 největších lodí světa vyprodukuje tolik COx a NOx jako všechna auta na světě! A na konference o úsporách a čistotě ovzduší létají zelení jůnyjní fanatici letadly, která s ekologií taky moc společného nemají.
Jůnyje, která vyprodukuje jen nějakých 20 % skleníkových plynů (jejichž škodlivost čemukoliv není prokázaná) hodlá za obrovských nákladů snižovat tyto emise o jednotky procent. A zbývající svět na to kálí, protože jim jde o jejich vlastní rozvoj. Přitom právě mimo Evropu sami členové jůnyje předali všechny možné výroby, které zatěžovaly životní prostředí!
Takže, jak je vidět, tady vůbec nejde o nějakou ekologii nebo techniku, ale jen a pouze peníze, o byrokratickou buzeraci a lobbistické hry zájmových skupin! A BFU to zaplatí...
R83a74d29i26m 22P73o65l65á86š59e43k
Ono jde o peníze. Automobilkám jde o to ty auta dělat co nejsložitější, protože pak v automobilu prodávají nejvíc práce a za to si mohou nadstavit taky příslušně vysokou cenu a tím odpovídající vysoký zisk z auta. Ceny přirozeně musí odpovídat ekonomické síle obyvatel, aby těch aut prodali stále dost.
T24o37m77á25š 95M12o60r34a19v68č80í70k
Takže Američané chrání svými limity zdraví lidí (NOx), kdežto Evropa velmi diskutabilně klima (CO2). To je paráda
K17a29r19e50l 80V37a52c73h23u25t
Zrovna dneska jsme jeli za Toyotou Yaris a vypínal jsem větrák, protože jsme ty NOxy natáhli až dovnitř... ... (mám na ně citlivý frňák! a poznám je HNED!)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...