Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový Opel Astra má skvělý podvozek a nejlepší tříválcový litr na trhu

Nová Astra je sympaticky racionální auto. Skvěle zatáčí a parádně mu to šlape s benzinovým tříválcem. Vyzkoušeli jsme ho ještě před příjezdem na český trh.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J12i69ř36í 10O37l41t 9461868742911

" nejlepší tříválcový litr" zní asi jako "hovno, co nejmíň smrdí" ;-D

0/0
7.10.2015 20:11

M28i89c67h51a14l 74F40r17e22i25s 3383664181849

mě by spíš zajímala dynamika s 1.4 atmosférou, tříválcové turbo si nechte !!Rv

0/0
7.10.2015 14:33

P68a87v31e76l 37V63o85r13l67í25č50e38k 6930557868

dokud to půjde, tak si litrový tříválec do auta nižší střední třídy nekoupím... :) s mým stylem jízdy bych měl spotřebu 10 l... ;-D

0/0
7.10.2015 9:15

J96o39s67e21f 41T65r18n50k18a 9329292877729

Měl jsem Kadetta 1.7D... Ok, to auto hnilo, ale jinak pracant.. Bez vrzání...po 500tis km a 16 letech samo odjelo na vrakac...až po dalších letech jsem se dozvěděl, že to auto nemá rozvodový řetěz, ale prý řemen....Pak Astra g...katastrofa, ale měl jsem ji rád. Nyní VW Jetta.....vše ok.. "Bez zbytečných nákladů", ale auto je bez duše...nevím čím to je. Určitě bych dnes kupoval německou značku mercedes nebo opět vw, škoda či Audi. Avšak věřím, že Astra si své "srdcaře" najde. Mají za ty prachy supr podvozky, řízení a charisma. I kvalita bude lepší než u Géčka....

0/0
6.10.2015 20:38

A32n15d30r72e12j 27O25l68e52k25s20a 3465371427851

Charisma??;-D

0/0
7.10.2015 7:57

J10a36r63d45a 46S60o34k27o98l 1986968521131

Čím dál menší kubatura je jen pro nahnání co nejmenších emisí ale v reálu se nic nemění coš je jednoduše poznat na spotřebě.

+2/0
6.10.2015 19:59

J78a79n 67N15o44v96á39k 9455208294645

Menší kubatura ušetří ve městě a žere víc na dálnicích.

Takže proto to v průměru dopadne nastejno.

0/0
6.10.2015 20:30

J90i37ř71í 38S85c52h11w94a37c75h 8638184948646

žere to víc jen při způsobu jízdy plyn na podlahu, brzda, plyn na podlahu, Při konstantní rychlosti okolo 130 to žere taky méně....

0/0
6.10.2015 20:46
Foto

M51a35r70t79i12n 72K12o29u71b65e73k 3459527418926

Nejlepší litrovej třívalec je polovina M52TUB20 nebo 33-GE od Toyoty... Pro dnešní auta by to byly úplně ideální motory.

0/0
6.10.2015 19:45
Foto

M44a56r63t26i43n 80K54o33u61b88e23k 3569957578746

sorry, 1G... Každopádně dvoulitrových řadových šestiválců je škoda.

0/0
6.10.2015 19:46

R12o25m58a20n 78Č55e13s73l39á27r 6901874171100

Sakryš vedle, reagoval jsem na příspěvek p.Michala Najmana. :-/

0/0
6.10.2015 18:19

R71o21m16a57n 62Č43e41s17l53á78r 6311704791470

Souhlasím, že reálná spotřeba není nic moc, ovšem tady o ni nejde, já psal o jízdních vlastnostech, moje průměrná spotřeba byla ve Fieste 8,4l/100km ovšem myslím, že tohle je strop (u Fiesty ve dvou). Jízdu jsem si opravdu užíval a hnal jsem motor, i auto, daleko za limity "normální jízdy". A jak jsem psal a vím, že nejsem jediný, jedná se o opravdu povedený a zábavný motor.

0/0
6.10.2015 18:16

M27i23c59h55a33e23l 89K70o29n92e31č24n88ý 6522893859269

No někdy před 18 lety jsem přešel na dvoulitry a nedovedu si představit , že bych měl jezdit s motorem do sekačky na trávu. Ale to není jen problém Opelu. Malé motory s nižší životností, výkonem  a v reálu vyšší spotřebou. A pak se divte, že se to musí látat nepravostmi v podobě podvodných prográmkůRvRvRv

+6/0
6.10.2015 16:53

Z88d66e25n61ě26k 11H49a47n94z41l 1701176142404

Tak hlavní jsou EMISE

0/0
6.10.2015 14:53

M57a84r33t36i22n 13Š41t42ě83p86á81n50e85k 3647413283521

Clovek si rika ze docela pekne auto uvnitr i venku a pak se docte o cervenem a modrem tlacitku a je konec. Musim si sve auto udrzet co nejdele.

0/0
6.10.2015 14:51

J64a63n 92H14a80v23r31d65a 3956574162846

... za rozumných 35 litrů pořídíte LED světla ... To nemá chybu.

+2/0
6.10.2015 14:26

J28o57s10e22f 88D89o66l13e28ž62a73l 1236577331

V porovnání s tím kolik chce konkurence třeba za xenony, mi 35tis nepřijde nijak přepalené, navíc za 40tis nabízí Opel ty světla v balíčku s navigací například.

+1/0
6.10.2015 17:21

Z41d73e43n60ě62k 82H62a22n27z51l 1491476522134

Diesel nechcete,tak trivalec pěkně

+2/0
6.10.2015 13:58

A19n15d55r16e82j 36O97l68e33k49s73a 3745511617481

Už víme, co změníme příště...* Očekávejte osmistovku dvouválec s odpojováním přebytečných válců :-)

* - parafráze sloganu z reklamy na BMW

+4/−1
6.10.2015 14:00

K45r11y28š90t32o89f 89L90a62n95í52k 1129640455815

sorry, vedle :-(

0/0
6.10.2015 17:13

M70a49r51t23i98n 19S57t27e16h73l96í42k 1154200201880

To jsem zvědavý co dají do OPC? Litrový turbo? Kam ten svět spěje, emise jak v poslední době víme jsou prakticky stejný jak u dvoulitrového atmosféru, spotřeba je taky stejná akorát se ten menší motor samozřejmě dřív zničí, ať žije technologický pokrok.

+5/0
6.10.2015 13:52

V17í20ť60a 78K15r47u28t61i80š 1290254635537

Zvědavý být nemusíte, motor pro nové OPC už není žádným tajemstvím.

0/0
6.10.2015 22:14

J86a82k95u13b 87V67a13l35e98š 8470486367533

A co emise, mají se kde filtrovat?

0/0
6.10.2015 12:57

J11i84ř58í 91K56o85c51u85r63e93k 6545834135648

Tak určitě se dieselgate týká benzínových motorů...

0/0
6.10.2015 23:26

V11í33t 61O28ž89a41n62a 1618868245464

Opel, zbyl z něj jen popel ...

+4/−1
6.10.2015 11:07

J12a31n 52P85e81k21a 5233393783

Může mi někdo vysvětlit, jaké výhody skýtá přechod od 1,4 - 1,6 čtyřválců na 1,0l tříválce ... ? Nevidím přidanou hodnotu. Jen snížení životnosti, komfortu a zvýšení spotřeby.

+14/−1
6.10.2015 10:30
Foto

M93i27c76h32a36l 68N77a11j11m29a11n 7589133646470

U specifických testů spotřeby a následném vyhodnocování emisí vychází tyto motůrky lépe než klasické. 

To, že v realitě mají naopak spotřebu vyšší a životnost poloviční nikdo neřeší.

+7/0
6.10.2015 10:40

M34i75r84o29s45l21a47v 32Š70i77m19k82o 7305423772225

Výhody jsou pro výrobce. Tříválec je levnější, je z méně součástek. Ve velkosérii jsou to obrovské peníze.

+2/0
6.10.2015 10:51

F70r72a85n16t15i83š95e62k 72N83o59v85á93k 6441525276861

A díky nesmyslné metodice testování spotřeby a emisí ten motor vypadá jako EKO, takže výrobce dostane od úředníka pochvalu. Ano, samozřejmě, v reálu to pak vypadá naprosto jinak, když musí litrový motoreček táhnout 1500 kg. Ale úředník je spokojený, automobilka plní plán..

+4/0
6.10.2015 11:00
Foto

M47i56c44h37a19l 42N82a79j53m60a58n 7589943806670

Pro výrobce je ten malý motůrek s turbem skoro drží než třeba normální čtyřválcová 1,6. Ten třívalec bude muset mít navíc vyvažovací hřídel, samozřejmě turbodmychadlo.....

+1/0
6.10.2015 12:08

J51a88r25o42m91í61r 27K70r11á33l 4810479624729

Ale zas nevydrží 400 tisíc, jako ty čtyřválce.

0/0
6.10.2015 19:48

P84e82t74r 39M13i55c39h64a96l 2430624521332

Další výhoda pro výrobce, prodá víc motorů.

0/0
6.10.2015 20:45

J34i40ř44í 14S24c88h77w28a52c55h 8378834948856

nikdo neví jak dlouho při dobré péči ten motor vydrží.....

ale už se třeba ví, že ne každý čtyřválec vydržel 400 tisíc, dokonce ani každý 6-válec nevydržel 400 tisíc....;-)

0/0
6.10.2015 21:05

V38í73ť36a 85K60r44u27t80i75š 1740824645777

A vy máte takový nájezd, že potřebujete, aby auto nejezdilo 400tkm? Nebo jen kupujete takové olitane plecky v ceně jedné výplaty a stáří 15+?

Průměrný řidič v Cesku ujede 12tkm ročně, takže mi pořád uniká, proč má vlastně auto vydržet půl Mega, když v té době je to obvykle totální šrot už jen fyzickým zastaranim.

0/0
6.10.2015 22:09
Foto

M21i21c33h27a98l 38N18a93j45m70a87n 7769333726930

No já třeba ujedu ročně 50 tis. km jedním autem. A pokud auto drží, tak nemám potřebu ho každé tři roky měnit. Současné auto má najeto 360 tis. km. A teď se koukám pomalu po náhradě....

0/0
7.10.2015 7:47

V66í40ť29a 12K28r59u52t35i32š 1170764915887

Tudíž jste statistivky velmi mimo průměrného řidiče a jeho potřeby. Někdo Váš nájezd, a znám jich dost, najede klidně za 8-10 let ... A naopak velká část lidí s vysokým nájezdem auta běžně mění mezi 200-250 tkm, kdy je auto prostě již "olítané" ... Ale skutečně neznám nikoho, kdo od jednoho auta chce a potřebuje nájezd 0,5M.

+1/0
7.10.2015 11:03

J17a59n 68B39u40b34i10k 9162401312197

Splnění EUfetiš limitu CO2. Nic více.

+2/0
6.10.2015 13:37

R84o66b77e44r38t 65T96o82m21e53c85z19e44k 8631614592615

Na 1,5 tuny šílené motory. Buď se plížíte, nebo jedete za 10l na sto.

+8/0
6.10.2015 10:14

P68e97t94r 91M61i26c15h37a20l 2290474911482

Další zmršené auto díky paskvilu místo motoru. A ta úžasná spotřeba. :-D Mně jezdí dvoulitr za pět.

+3/0
6.10.2015 9:51

J93i59ř98í 97Z92ý42k92a 9749903931510

jenže to máte naftu, ne? To nelze srovnávat ...

0/0
6.10.2015 10:32

M78i19r76o62s72l59a94v 76Š71i50m53k71o 7325243922145

I dvoulitr benzin jede za pět, když točíte okolo 2 000 1/min. A jeho životnost je jinde...

+1/0
6.10.2015 10:53

J60a38n 10B54u77b45i29k 9152901582457

jenže těch "emisí". TO se Bruselu nelíbí .....EU

0/0
6.10.2015 13:37

J65i68ř27í 67K92o16c11u50r81e16k 6375734475698

Není nad to vztáhnout emise turbodieslu na benzínový motor.

0/0
6.10.2015 23:29

M51a24r75e53k 16J36a74n78e48č87k23a 1617926953111

Máme v rodině mimo jiné dva dvoulitrové benzíny atmo, ale abych je takhle trápil, to bych si sám musel nafackovat.

0/0
6.10.2015 22:02

P72e57t57r 80M10i59c20h13a33l 2850784261222

Jasně, mám naftu. Kolega má dvoulitr benzín a jezdí lehce přes 5,5.

0/0
6.10.2015 11:11

J52a32k53u11b 35F17e17i92f14a39r 7479529186909

jaký výkon?

0/0
6.10.2015 17:06

P89e77t79r 78M53i17c53h79a43l 2790264651682

Tak to nevím. Odhadem 130 - 150 koní.

0/0
6.10.2015 17:38

J91i14ř71í 30S29c56h57w65a95c64h 8688604668886

ten motor se ale nad 2000 otáček asi nikdy nepodívá, takže odhaduji, že cca 100 koní trvale "spí" ;-)

+1/0
6.10.2015 20:59

P92e79t53r 27M43i57c50h29a23l 2540154981712

Kdyby se benzín nepodíval nad 2000 otáček, tak nepojede.

0/0
7.10.2015 12:26

J15a98k51u20b 31F19e50i48f11a98r 7669279326609

já mám Astru 2.0 CDTI hatchback a pod 5,9 se dlouhobě nedostanu.

0/0
6.10.2015 17:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.