Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo prověří TDI škodovek. Otestovat chce i emise jiných značek

Ministerstvo dopravy chce provést vlastní emisní test vozidel Škoda s dieselovým motorem. Plánuje nezávislé změření jednoho nového typu plnícího současnou normu Euro 6 i vozidla s problematickým agregátem plnícím Euro 5 se softwarem, který upravuje chování motoru při testech v laboratoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P14e83t26r 12M46i83c89h16a78l 2390814261182

"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."

...................

To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.

0/0
2.10.2015 11:12

M59a97r93e58k 80J19a78n11e20č10k56a 1337316583411

Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě ;-D

+3/0
1.10.2015 23:41

J15i60n33d63ř63i82c96h 41Š59k48o13p71e81k 4965201140385

výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?

0/0
2.10.2015 9:36

M90a71r81e51k 37J14a52n17e26č40k34a 1827166113891

To určitě ne, ale když by to auto už na té pořádné prohlídce jednou bylo a nedělal tentokrát technickou nějakou známej z technické kontroly za svůj vedlejší příjem, tak by to přineslo i výsledky ;-)

0/0
2.10.2015 15:15

V59l67a57d46a 34S30i92m54o95n24i96k 3279303693745

Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není  a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.

+1/0
1.10.2015 20:23

V38á37c13l45a29v 91F66e69r32e19š 9950582209750

Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům? 

Proč by tam lidi měli jezdit? ;-D

0/0
1.10.2015 23:03

K80a10r35e65l 96H70o90r47á52k 2568919663503

Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.:-/

+4/0
1.10.2015 18:39

K88a95r41e88l 55K89o95v69a58n53d77a 9972539394

Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).

Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.

Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.

+4/0
1.10.2015 18:09

V74a89c76l11a21v 95V94a84v48r26a 3267934145777

Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?

Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?

Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.

+1/0
1.10.2015 16:59

M67i46c65h92a72l 10T98u29č42n23ý 9642693642853

Seru na vás.

+9/0
1.10.2015 16:41

P83e39t76r 21P29a71v46l17a76t65a 7246640397911

Určitě bych plýtval časem proto, abych si nechal zmršit dobře fungující auto ;-D

+9/0
1.10.2015 16:41

M10a55r50t39i72n 11K65ř80í85ž 9403412600667

Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D

+1/−8
1.10.2015 16:48

J74i90ř57í 67S96m41e35t30a62n41a 7855279912578

R^R^R^;-D;-D

0/−1
1.10.2015 18:32

J94i98n58d26ř17i84c43h 88Š49k22o18p28e34k 4225821730945

ano, proto je zbytečné psát o dobře fungujících autech, protože škodovky fungují bez problémů (ač to soused ze zelného pole nikdy nepřizná)

0/0
2.10.2015 9:47

P35e87t39r 85M49i12c73h66a96l 2410604741352

... říká hrdý majitel čeho?

0/0
2.10.2015 11:21

P87e97t86r 82S73e32d89i41v82y 6437598885577

Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.

0/0
1.10.2015 16:39

L67a27d84a 32N17o94v49a57k 4222313657

já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...:-/

+2/0
1.10.2015 16:36

P69a64v23e18l 24N42o28v46á56k 7881476829393

Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)

0/0
1.10.2015 16:51

P36e34t98r 10M72i45c56h56a51l 2890224261972

A proto možná nemáš ten problém. :-)

0/0
2.10.2015 11:14

P78e56t38r 67S39t47e49j74s61k17a61l 3359288744296

Vite to pekne, ze budou merit nova auta, ale kdo bude kontrolovat auta ktera uz jezdi? Vsechny ty stare"TDI" co kouri po nacipovani nebo poruse? Dale sechny ty se zaslepenym EGR a hlavne s vytlucenym DPF?Uz se zacinaji prodvat i emulatory SCR. 

Toto nikdo u nas neresi. STK/emise jenom vybira svich 500 korun za mereni niceho. Neni schopna poznat ani odstraneny DPF, kde je norma 0.5PM, ale oni pracuji s odchylkou 1.0 na pristrojich nekdy z roku 1994 !!, coz byla mozna norma EU1, kde diesel mel jenom paprda v Mercedesu co nikam nejezdil.

0/0
1.10.2015 16:28

P27e70t20r 20S38e47d48i76v68y 6247588225577

Oni to poznaji, ale nechaji projit aby priste neprisly o svuj kseft. To ze se nemeri je vseobecne znama skutecnost. Na tomhle by melo take ministerstvo zapracovat a bez diskuze zavirat STK, ktera podvadi.

0/0
1.10.2015 16:41

V30í23t 18P70r28o11k25o29p 8670109592

....a dopadne to stejně jako u VW.

0/0
1.10.2015 16:19

M79a53r90t85i59n 47T91e21s20a37ř 2809323723513

Opět nějak nechápu: Co mají emise na STK společného s homologací? Jakože po odstranění jedné režimové mapy v ŘJ a po "našroubování" mechanického udělátka kvůli NOx můžou vzrůst emise CO na STK? Jestli jsem to správně pochopil, NOx se stejně na STK neměří.

To je jako porovnávat jabka a pomeranče. Obojí má trochu jiné složení i chuť a jen jedno z toho je nějak cinknuté.

+6/0
1.10.2015 16:18

O15n86d49ř19e89j 89L70e32v90ý 7620130866487

http://www.autorevue.cz/plivat-jen-po-volkswagenu-je-nefer-proc-ostatni-vyrobci-radeji-mlci

+2/0
1.10.2015 16:09

J26i56ř56í 27N11o51v52á20k 3783679948846

Nejnovější testy ADACu u motorů EURO 6: Nejhůře dopadly motory 1,6 DCi od Renaultu.  BMW i VW dopadly dobře.

0/0
1.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.