Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Ministerstvo prověří TDI škodovek. Otestovat chce i emise jiných značek

Ministerstvo dopravy chce provést vlastní emisní test vozidel Škoda s dieselovým motorem. Plánuje nezávislé změření jednoho nového typu plnícího současnou normu Euro 6 i vozidla s problematickým agregátem plnícím Euro 5 se softwarem, který upravuje chování motoru při testech v laboratoři.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P10e89t14r 61M34i90c21h47a58l 2140514901812

"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."

...................

To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.

0/0
2.10.2015 11:12

M75a19r17e12k 52J97a26n82e43č65k83a 1397386333731

Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě ;-D

+3/0
1.10.2015 23:41

J17i42n19d71ř22i89c51h 30Š73k55o76p10e71k 4565651220295

výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?

0/0
2.10.2015 9:36

M15a31r67e25k 57J56a74n73e72č47k66a 1347306313951

To určitě ne, ale když by to auto už na té pořádné prohlídce jednou bylo a nedělal tentokrát technickou nějakou známej z technické kontroly za svůj vedlejší příjem, tak by to přineslo i výsledky ;-)

0/0
2.10.2015 15:15

V66l47a39d25a 93S79i77m90o33n88i43k 3569743973535

Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není  a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.

+1/0
1.10.2015 20:23

V36á76c52l63a34v 17F64e58r58e84š 9440962489520

Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům? 

Proč by tam lidi měli jezdit? ;-D

0/0
1.10.2015 23:03

K84a95r53e34l 80H42o34r26á49k 2288499373393

Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.:-/

+4/0
1.10.2015 18:39

K44a35r24e10l 98K75o29v20a89n80d65a 9962879114

Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).

Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.

Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.

+4/0
1.10.2015 18:09

V87a79c39l59a81v 38V48a48v91r89a 3327934645287

Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?

Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?

Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.

+1/0
1.10.2015 16:59

M20i37c34h23a95l 77T30u32č44n84ý 9442313292413

Seru na vás.

+9/0
1.10.2015 16:41

P93e24t86r 36P91a40v46l46a19t68a 7676980897941

Určitě bych plýtval časem proto, abych si nechal zmršit dobře fungující auto ;-D

+9/0
1.10.2015 16:41

M43a33r77t15i20n 11K10ř62í55ž 9523102200807

Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D

+1/−8
1.10.2015 16:48

J64i44ř54í 24S59m19e17t53a76n12a 7945129342808

R^R^R^;-D;-D

0/−1
1.10.2015 18:32

J73i27n65d55ř96i86c35h 88Š21k17o39p21e27k 4415411680445

ano, proto je zbytečné psát o dobře fungujících autech, protože škodovky fungují bez problémů (ač to soused ze zelného pole nikdy nepřizná)

0/0
2.10.2015 9:47

P36e80t59r 80M11i64c53h17a88l 2820504651302

... říká hrdý majitel čeho?

0/0
2.10.2015 11:21

P81e12t85r 29S35e44d89i95v13y 6327548755337

Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.

0/0
1.10.2015 16:39

L46a83d48a 90N74o21v18a67k 4682303737

já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...:-/

+2/0
1.10.2015 16:36

P10a71v61e21l 47N17o14v83á33k 7891356369343

Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)

0/0
1.10.2015 16:51

P96e15t96r 77M47i32c57h14a15l 2760284691682

A proto možná nemáš ten problém. :-)

0/0
2.10.2015 11:14

P97e17t39r 56S62t23e81j21s29k63a81l 3779588944286

Vite to pekne, ze budou merit nova auta, ale kdo bude kontrolovat auta ktera uz jezdi? Vsechny ty stare"TDI" co kouri po nacipovani nebo poruse? Dale sechny ty se zaslepenym EGR a hlavne s vytlucenym DPF?Uz se zacinaji prodvat i emulatory SCR. 

Toto nikdo u nas neresi. STK/emise jenom vybira svich 500 korun za mereni niceho. Neni schopna poznat ani odstraneny DPF, kde je norma 0.5PM, ale oni pracuji s odchylkou 1.0 na pristrojich nekdy z roku 1994 !!, coz byla mozna norma EU1, kde diesel mel jenom paprda v Mercedesu co nikam nejezdil.

0/0
1.10.2015 16:28

P70e52t43r 21S57e23d92i68v24y 6407298455717

Oni to poznaji, ale nechaji projit aby priste neprisly o svuj kseft. To ze se nemeri je vseobecne znama skutecnost. Na tomhle by melo take ministerstvo zapracovat a bez diskuze zavirat STK, ktera podvadi.

0/0
1.10.2015 16:41

V68í93t 94P43r51o77k19o96p 8540759362

....a dopadne to stejně jako u VW.

0/0
1.10.2015 16:19

M22a54r23t77i51n 24T98e87s37a39ř 2439623433163

Opět nějak nechápu: Co mají emise na STK společného s homologací? Jakože po odstranění jedné režimové mapy v ŘJ a po "našroubování" mechanického udělátka kvůli NOx můžou vzrůst emise CO na STK? Jestli jsem to správně pochopil, NOx se stejně na STK neměří.

To je jako porovnávat jabka a pomeranče. Obojí má trochu jiné složení i chuť a jen jedno z toho je nějak cinknuté.

+6/0
1.10.2015 16:18

O22n55d14ř47e24j 26L42e76v20ý 7510340686487

http://www.autorevue.cz/plivat-jen-po-volkswagenu-je-nefer-proc-ostatni-vyrobci-radeji-mlci

+2/0
1.10.2015 16:09

J36i80ř84í 30N25o75v16á98k 3123109258276

Nejnovější testy ADACu u motorů EURO 6: Nejhůře dopadly motory 1,6 DCi od Renaultu.  BMW i VW dopadly dobře.

0/0
1.10.2015 18:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.