- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"U vozidel po servisní úpravě by přitom podle Ťoka nemělo dojít k nárůstu spotřeby nebo snížení výkonu, kterého se někteří motoristé obávají."
...................
To jako myslí vážně? Kdyby to bylo tak jednoduché, tak by VW nemusel instalovat software, který rozpozná homologační měření a upraví režim motoru na snížení emisí, a auta by v pohodě prošla.
Mohli by ty prohlídky zavést celoplošně obzvláště u vozů typu Octavia a Passat a hlavně se přitom zaměřit i na přítomnost a funkčnost DPF filtrů. To by byla další kauzička na světě
výrobce může za to, že majitel vyndá DPF, katalyzátor či jinou obdobnou kasičku na peníze ?
Může mi někdo prosím rozumně vysvětlit, co tím gestem pan Ťok sleduje? Tohle není a priori věc státu, ale soukromé firmy, která má před sebou úkol analyzovat co se stalo, jak se to stalo, v jakém rozsahu a v návaznosti na tato fakta (nikoliv domněnky politických troubů) musí předvést plán nápravných opatření. Jeidná možná cesta.
Také nechápu... asi se chce zviditelnit. A komu tím pomůže? Servisům?
Proč by tam lidi měli jezdit?
Přiznám se, že tuhle rádoby kauzu nechápu. K čemu že se to ti výrobci přiznávají a co chtějí napravovat. Homologaci k provozování mají.
Docela by mě zajímalo, jak chtějí někoho přesvědčit, aby jel s autem do servisu a nechal si odstranit "problém", který mu dosud nevadil, nevadí a vadit nebude... Nebude to povinné a i kdyby bylo, tak půlku majitelů už stejně nikdo nedohledá (nový majitel, nejezdí do značkového servisu atd...).
Jestli to správně chápu, tak inkriminované motory nesplňují EURO V (i když by měly) a po "opravě" už budou splňovat. V době, kdy je v provozu spousta EURO I a II aut a dalších, které nesplňují ani to, je vskutku komická představa fronty nedočkavců v servisu čekajících na úpravu svého několik roků bez problému používaného auta, jen proto, aby konečně splňovali EURO V.
Jsem zvědavý, kolik lidí pan ministr svým vřelým doporučením přesvědčí.
Už je otestováno, takže pokud chcete vyhazovat prachy, tak proč ne?
Kohopak těmi testy podojíte páni z ministerstva? Nejspíš stát. Koho jiného?
Takhle to ale v USA neděláme. Jen ty výsledky testů jsou na rozdíl od Evropy pravdivé.
Dobře fungující auto? Tohle se ale týká škodovek :-D
Aby to vubec k necemu bylo a aby se dychalo lepe, je treba zajistit, aby si to lide do aut vubec nechali nainstalovat. Jak to chce prosim ministerstvo zajistit? Bez odpovedi na tuto zasadni otazku to cele nema moc vyznam a po mestech budou stale jezdit auta nesplnujici homologacni kriteria.
já teda s felicíí na emisích nemam nikdy žádný problém..., ale docela nerad tam jezdim, anžto mi vždycky zmizej z kaslíku nějaké peníze...
Zrovna Felicie s emisema často problém nemívají což považuji zázrak :)