Diskuze
Téměř každé auto pozná test emisí, říká odborník
Děkujeme za pochopení.
J54a15r34o65s22l54a71v 49D78r14o48b16n39ý
a mě je úplně jedno co moje auto vypouští do okolí. mám diesel vyrobený letos za pár měsíců půjde zpět leasingovce
V13l87a87d73i90s21l74a97v 57B76u96r71y81š95e10k
to je právě ono, většina lidí mylně předpokládá, že vypouštěné emise vadí řidiči nebo majiteli auta, tak to ale jistě neni, jednou jsem byl svědkem toho, že se majitel nového dieslu dožadoval vymontování filtru pevných částic, když jsem se ho ptal, jesli by mu nevadilo, že někdo kvůli tomu bude mít rakovinu, tak řekl, že to stejně všichni vymontovávají a jemu to prej zvyšuje spotřebu, tak ven s tím
R79o24b67e61r39t 21T55o84m12e79c77z91e71k
Když podvádí všichni, je to vůbec podvod?
V70l79a42d98i23s18l41a94v 25B68u73r35y56š88e95k
otázka je, jestli všichni podvádí, je zjevné, že někteří odborníci by to tak rádi viděli a tím podvod VW bagatelizovali, to se časem asi uvidí, dnes dělat předčasné závěry je jako věštit z křišťálové koule, existují tu různá tvrzení proti tvrzení, mě třeba záhy po vypuknutí aféry, navzdory tvrzení, že atomobilky mlčí, přišel dopis od výrobce mého auta, podepsaný ředitelem, že můj motor žádný podvodný program manipulující výsledky testů emisí nemá a že i v normálním provozu splňuje emisní normy, dále si všiměte, že odborník je velmi opatrný, v každě větě je téměř, nic určitého, spíš mlžení
F37r37a92n40t57i71š69e63k 46N85o76v28á56k
Tak mi to připomíná, že jsem zhruba to samé řekl před týdnem. Že podvádí všichni, jen každý jinak. A byl jsem hromadně označen za lháře a blbečka. Tak nějak nečekám omluvu, ale bylo by to slušné.
V12l84a93d22i29s13l37a77v 43B96u57r72y63š14e63k
nic takového se neprokázalo, že podvádí všichni, spíše to zatím vypadá že je to jen zbožné přání VW, moje auto podle vyjádření ředitele automobilky nic takovýho nemá, dělat závěry z jednoho odborníka, který mlží je nesmysl, přečtěte si nadpis a řekněte nám, co je to téměř každé
J54a92n 35N81o31v58á56k
No ... pokud se zjistí a ono se to zjistí, stačí namátkou (jako když v praze hledáte blbce) vybrat libovolné auto od jednoho každého modelu všech výrobců prodávajících v Evropě a zkusit, jestli jsou parametry stejné při odpovídajících podmínkách při běžném provozu. Násobek v jednotkách značí, že tam software není, násobek v desítkách značí, že máte nejspíše některý a cinknutých aut koncernu VW.
P74e85t46r 43Č98e11r25m95á22k
Ono právě ten zásadní fór že podmínky odpovídající homologační zkoušce v reálném prostředí neexistují Úprava je u 90% aut, nikdo z výrobců nemá tak zásadně odlišnou technologii aby to dokázal plnit čistě.
P.S. Máte pravdu, dneska je to v Praze samá náplava
M46a89r84e91k 39K74o60s15t53e61l28e93c39k44ý
Je to všechno postavené na hlavu!
Za vynaložení obrovských prostředků se snažíme splnit nesmyslné normy. Zvyšujeme výkon motoru, abychom mohli ucpat výfuk (filtrem) a přilívat chcanky, abychom pak to svinstvo za městem stejně vypálili a vypustili do ovzduší!
Ale to, že letadla, rakety, ani lodě nemusí dodržovat žádné ekologické limity, to nám nevadí.
J66o92s66e15f 19N52o59v94a95k
Copak o to, motory čistší vyrábět lze. Jen je to stále složitější a složitější a náročnější na údržbu a výrobu. Nestane se brzy auto luxusním zbožím?
Stejně mi přijde, že třeba v Praze nejvíc smrdí autobusy MHD....
F96r55a20n18t74i85š14e35k 61N47o84v21á82k
Některé ne. Část jezdí na olej z hranolků a je cítit jen jako friťák.
I78v22a34n 78P42l29á37č68e40k
Problém u VW je pouze s minulou generací motorů.
A co tak upravit software i u těch starých skandálních motorů.
Současné motory u VW prý už jsou v pořádku.
Nakonec z toho vyleze, že VW u současných motorů naladil software opačně jako má zbytek konkurence.
P62a44v50e79l 49O41b94d16r52ž61á50l92e86k
Ono když do Euro 5 motoru domontujete AdBlue, tak bude mít lepší emise, než současný Euro 6, který má AB už z výroby (a nemá potřebu snižovat emise konstrukčně).
Akorát, kam to fyzicky v autě nacpat a kdo tu rozdělávku zaplatí.
P46e28t66r 84R29y49š36a65v55ý
To se jako všichni zbláznili? To jako doopravdy, že když auto žere víc nafty, tak má nižší emise? TO je asi 9. div světa. Přičemž 8. je pohlcovač pachů, který čím víc toho pohltí tím je menší. Osobně mám za sebou kuchání DPF ucpávky výfuku. Bez DPF mi auto žere o 0,5 l /100 míň a jede líp. A to mi týpci ještě říkali, že když mi motor načipují půjde spotřeba ještě o něco níž. To jsem jim v duchu 8. divu světa nevěřil. Ale informace z poslední doby mě utvrzují v tom, že si auto ještě nechám načipovat.
V54á33c83l24a54v 80Z39e20l40i66n36k66a
Klasika. O motorech vím tak nějak kulové, soudě podle těch prvních dvou vět, ale hlavně že si nechám vykuchat filtr z výfuku a čipnout auto, aby mi to hezky lítalo. Tady by asi nebyla od věci už kdysi diskutovaná určitá forma mobilních technických a emisních kontrol, a potom podobné legrácky oceňovat pokutami v řádu desítek tisíc, aby to české machýrky a vyčuránky přešlo.
L91a74d66i94s45l71a39v 55H93a32š69k88a
Když zakazeme auta, tak se ekoteroriste zaměří na koňské prdy obsahující metan.
Z91d75e15n22ě56k 10D86u42f73e16k
VW byl první, na kterého to prasklo, takže vždy bude tím prvním obětním beránkem, na kterého se teď všichni nenažraní supi slétávají. Konkurence fancouzká, japonská, korejská atd. bude vždy ta druhá. A jak v mnoha diskusích zaznělo, dnešní motory zřejmě jsou na hranici fyzikálních zákonů a doopravdy už nedokáží vypouštět čistší vzduch než, který do spalovacího procesu při spalování fosilních paliv nasávají. A určitě je potřeba udělat takové normy s rozumem, které se budou blížit reálu a ne laboratoři. Pánové rozum do hrsti, auta jezdí po silnici a ne proboha v nějaké laboratoři.
V89l26a94d35i85s24l75a42v 31B82u65r29y54š52e98k
no, je tam je v tom článku trochu něco jinýho, a že VW podváděl na rozdíl od těch druhých tak hloupě, že se při tom nechal chytit, zatímco druzí, a to je zatím jen zbožné přání a bude to předmětem šetření, pokud testy manipulovali, tak se to nedá prokázat, no a co se týká testování vozů v normálním provozu testovacími řidiči, no nevím, ten tlak na snížení emisí by se zřejmě přenesl na ty řidiče, dovedu si představit, že by vypouštěli tolik emisí, kolik by si automobilka zaplatila, něco jako naše STK, zaplatíš, projdeš, nezaplatíš, máš smůlu
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili
S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Švédská aplikace motivuje žalobníčky odměnou k nahlašování špatného parkování
Někdo špatně zaparkoval! Rychle to vyfoťte, zdokumentujte prostřednictvím aplikace a získejte...
Čínský Dongfeng zaútočí na Evropu přes Itálii, chce tam postavit automobilku
Společnost Dongfeng Motor jedná s Římem o tom, že by vyráběla vozy v Itálii. Čínská automobilka...
Kdy dát dětem první kapesné a kolik?
Kdy je vhodný čas dávat dětem kapesné a v jaké výši? To jsou otázky, které řeší snad každý rodič. Univerzální odpověď však neexistuje. Je ale...