Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Ojeté TDI z dieselgate: nízká spotřeba, ale také riziko velkých investic

Aféra týkající se nadměrné produkce emisí u některých turbodieselů koncernu Volkswagen poslední dny doslova hýbe automobilovým světem. O turbodieselech koncernu Volkswagen, které nasadily systém vstřikování paliva common-rail se dá říci, že jsou průměrně spolehlivé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VP

V45l11a94d 62P33r85o71u91z59a

10. 10. 2015 0:11

Torsen bude těžko vážit 100 kg, pokud mluvíte jen o samotném diferenciálu. To srovnání spotřeby Haldex nebo Torsen se týká podle tohoto vlákna pouze mezinápravového diferenciálu u čtyřkolek a podle mě tam rozdíly ve spotřebě nebudou. Spotřeba se liší pokud bychom se bavili o srovnání mezi "dvoukolkou" nebo "čtyřkolkou". Torsen typ ATB diferenciálu lze najít i na nápravové rozvodovce, řekl bych, že Haldex na takovém místě nenajdete.

0 0
možnosti
JD

Manželka má stařičký New Beetle z roku 2002 - klasický 1,9 TDI, žádný common-rail a šlape, jako hodiny. Nejlepší motor, jaký kdy kdo vyrobil. 190.000 najeto, sjetá celá evropa a ještě nikdy ani jednou ji nikde nenechal a ani neškytnul. Ty nové common-rail už jsou i podle mnohých, kdo do toho vidí, tragédie.

0 0
možnosti
VB

moze mi niekto z idnes vysvetlit, preco ku kazdej afere pridaju "gate"???? to znamena, ze trencle na hrade su afera spodargate????

1 0
možnosti
Foto

Jednoduchý diesel a oni na to narvou haldu nesmyslů. Nechci.

0 0
možnosti
JT

J38a61n 97T82a32r15a56b94a

5. 10. 2015 13:31

No já nevím, jaký je pán odborník a kolik motorů, pokud vůbec, celkem viděl. Mé zkušenosti s flotilou jedenácti kusů 1,6TDI, které mají aktuálně nájezd nad 200tis. km a šesti dvoulitrů 103 a 125kW, vše EA189, jsou takové, že ani u jednoho z nich se neobjevila žádná z popisovaných závad. Jeden dvoulitr 103kW  a jedna šestnáctistovka 77kW měly problém s čidlem tlakové diference. U žádného neodešla spojka ani pohon olejového čerpadla. Mimochodem pověsti o ozubení pohonu olejové pumpy si pan "odborník" popletl s předchozí verzí dvoulitrového motoru s kódem BMM a BMN, což ovšem nebyly commonrail motory.

0 0
možnosti

Opět článek od "odborníků"8-o8-o téměr vše řecěné je ve skutečnosti naopak, pokud autor nechápe rozdíly mezi jednotlivými typy a rozlišuje je pouze na systém vstřikování ( a ješťe fatálně obrátí spolehlivost která byla samozřejmě lepší u PD), tak to tu můžete zavřít, jste na úrovni novinek a jejich legendárního autora Žemličky...RvRv

4 0
možnosti
LS

Vždycky mne dojme poznámka o tankování nafty v JZD. Skutečnost je taková, že motory v moderních zemědělských strojích (jejich vstřikovací systémy) jsou na naftu stejně náchylné jako u moderních automobilů, nákladních aut atd. I zde vládne Common Rail. Použití bionafty v zemědělských podnicích není vůbec obvyklé, protože problémy tohoto paliva jsou obecně známé. Problémy nafty jsou jam kde nejsou kvalitní skladovací nádrže, anebo tam kde někdo naftu pančuje olejem, vodou atd.

1 0
možnosti
Foto

J21i64ř93í 61E38r50b11e49n

5. 10. 2015 6:29

Přesně tak, bionafta je vhodná jen pro motory, které denně běží a protáčejí náplně v nádržích a trubkách. Co jsem vyslechl od našich lidí, tak pokud bionafta více než dva týdny stojí, začnou se její složky usazovat a ucpávat, musí se to pak proplachovat čistou naftou, případně s pár kapkami petroleje nebo benzínu. Jediné, co tomu odolává, jsou prý tatry a staré liazácké motory 706 (erťáky), modernější stovkové motory (v matesech a ŠT 180) už taky ne.

0 0
možnosti
DH

Pane redaktore, zapomněl jste ještě jednu podstatnou věc, ta auta vůbec nejezdí...;-)

1 3
možnosti
RH

R13o32m68a24n 44H86a91n89u55s

3. 10. 2015 23:00

Když jsem před 3 lety sháněl Octávku tak jsem se ptal několika servisáků a renomovných Chiptunnigových firem a všichni do jednoho upřenosňovali starší systém PD před CR. Tak jsem si ho pořídil nyní najeto 180tis. km bez problemů.

4 0
možnosti
LS

Já mám také starší PD, jedno z prvních, najeto 266tis, zatim bez oprav a investic.

0 0
možnosti
PK

Příštích pět let nemusím na masáže. iDnes mě přes dieselgate a imigrační vlnu, namasíroval dopředu.

8 2
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...