Diskuze

Ojeté TDI z dieselgate: nízká spotřeba, ale také riziko velkých investic

Aféra týkající se nadměrné produkce emisí u některých turbodieselů koncernu Volkswagen poslední dny doslova hýbe automobilovým světem. O turbodieselech koncernu Volkswagen, které nasadily systém vstřikování paliva common-rail se dá říci, že jsou průměrně spolehlivé.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V49l85a98d 94P71r89o74u31z77a

10. 10. 2015 0:11

Torsen bude těžko vážit 100 kg, pokud mluvíte jen o samotném diferenciálu. To srovnání spotřeby Haldex nebo Torsen se týká podle tohoto vlákna pouze mezinápravového diferenciálu u čtyřkolek a podle mě tam rozdíly ve spotřebě nebudou. Spotřeba se liší pokud bychom se bavili o srovnání mezi "dvoukolkou" nebo "čtyřkolkou". Torsen typ ATB diferenciálu lze najít i na nápravové rozvodovce, řekl bych, že Haldex na takovém místě nenajdete.

0 0
možnosti

Manželka má stařičký New Beetle z roku 2002 - klasický 1,9 TDI, žádný common-rail a šlape, jako hodiny. Nejlepší motor, jaký kdy kdo vyrobil. 190.000 najeto, sjetá celá evropa a ještě nikdy ani jednou ji nikde nenechal a ani neškytnul. Ty nové common-rail už jsou i podle mnohých, kdo do toho vidí, tragédie.

0 0
možnosti

moze mi niekto z idnes vysvetlit, preco ku kazdej afere pridaju "gate"???? to znamena, ze trencle na hrade su afera spodargate????

1 0
možnosti
Foto

Jednoduchý diesel a oni na to narvou haldu nesmyslů. Nechci.

0 0
možnosti

J22a34n 33T77a36r50a66b63a

5. 10. 2015 13:31

No já nevím, jaký je pán odborník a kolik motorů, pokud vůbec, celkem viděl. Mé zkušenosti s flotilou jedenácti kusů 1,6TDI, které mají aktuálně nájezd nad 200tis. km a šesti dvoulitrů 103 a 125kW, vše EA189, jsou takové, že ani u jednoho z nich se neobjevila žádná z popisovaných závad. Jeden dvoulitr 103kW  a jedna šestnáctistovka 77kW měly problém s čidlem tlakové diference. U žádného neodešla spojka ani pohon olejového čerpadla. Mimochodem pověsti o ozubení pohonu olejové pumpy si pan "odborník" popletl s předchozí verzí dvoulitrového motoru s kódem BMM a BMN, což ovšem nebyly commonrail motory.

0 0
možnosti

Opět článek od "odborníků"8-o8-o téměr vše řecěné je ve skutečnosti naopak, pokud autor nechápe rozdíly mezi jednotlivými typy a rozlišuje je pouze na systém vstřikování ( a ješťe fatálně obrátí spolehlivost která byla samozřejmě lepší u PD), tak to tu můžete zavřít, jste na úrovni novinek a jejich legendárního autora Žemličky...RvRv

4 0
možnosti

Vždycky mne dojme poznámka o tankování nafty v JZD. Skutečnost je taková, že motory v moderních zemědělských strojích (jejich vstřikovací systémy) jsou na naftu stejně náchylné jako u moderních automobilů, nákladních aut atd. I zde vládne Common Rail. Použití bionafty v zemědělských podnicích není vůbec obvyklé, protože problémy tohoto paliva jsou obecně známé. Problémy nafty jsou jam kde nejsou kvalitní skladovací nádrže, anebo tam kde někdo naftu pančuje olejem, vodou atd.

1 0
možnosti
Foto

J56i38ř83í 36E92r22b30e48n

5. 10. 2015 6:29

Přesně tak, bionafta je vhodná jen pro motory, které denně běží a protáčejí náplně v nádržích a trubkách. Co jsem vyslechl od našich lidí, tak pokud bionafta více než dva týdny stojí, začnou se její složky usazovat a ucpávat, musí se to pak proplachovat čistou naftou, případně s pár kapkami petroleje nebo benzínu. Jediné, co tomu odolává, jsou prý tatry a staré liazácké motory 706 (erťáky), modernější stovkové motory (v matesech a ŠT 180) už taky ne.

0 0
možnosti

Pane redaktore, zapomněl jste ještě jednu podstatnou věc, ta auta vůbec nejezdí...;-)

1 3
možnosti

R89o37m45a39n 15H61a82n34u83s

3. 10. 2015 23:00

Když jsem před 3 lety sháněl Octávku tak jsem se ptal několika servisáků a renomovných Chiptunnigových firem a všichni do jednoho upřenosňovali starší systém PD před CR. Tak jsem si ho pořídil nyní najeto 180tis. km bez problemů.

4 0
možnosti

Já mám také starší PD, jedno z prvních, najeto 266tis, zatim bez oprav a investic.

0 0
možnosti

Příštích pět let nemusím na masáže. iDnes mě přes dieselgate a imigrační vlnu, namasíroval dopředu.

8 2
možnosti