Diskuze
Pro USA jsou TDI smradlavé čoudící motory a aféra VW je v tom utvrdí
Děkujeme za pochopení.
P86a67v90e65l 17O13d39r51a31z76i61l
Prej dlouhá životnost, tédéi od fauvé? Možná před 15 lety.
R77o59m28a54n 59J98u34r68e38k
Kupoval jsem předloni nové HDI a rozdíl oproti benzínu byl 1 prům. výplata navíc, nebylo co řešit, hluk i zápach naprosto minimální, spotřeba oproti benzínu témeř poloviční=ušetřeno téměř 1Kč na 1km, turbo i DPF vydrží dle zkuš. 150tis.km (je na trhu už déle), klidně přežiju případná aditiva či dražší servis, to mi věřte.
M52a37r23t91i30n 49K21o73u43b34e10k
Na pomyslné dno dopadl Volkswagen v roce 1993, kdy si Američané pořídili méně než 50 000 vozů této značky, pak se díky novým modelům prodejní čísla postupně zvedaly.
Pořiďte si korektora.
J50i48ř43í 51B45o18č65e58k
Problém automobilů jako takových je začarovaný kruh. Média masírují lidi o tom, jak je to které auto bezpečné, výkonné nebo komfortní, všichni výrobci lákají na různé vychytávky ale to že zakopaný pes vězí za volantem neřeší nikdo. Kvůli moderní technice a bezpečnosti nám auta značně ztloustla, když srovnám třeba Golfa I a VI je to rozdíl o pár set kilo, ty by se daly uspořit ve voze s moderním motorem a řekněme funkčním a přesto lehkým interiérem na objemu motoru bez třeba turba a chladiče vzduchu, výkonem by postačoval třeba i pro svižnou jízdu a přesto by spotřeboval méně paliva a vyprodukoval méně zplodin atd atd... dalo by se jezdit mnohem úsporněji a ekologičtěji ale jak píšu, problém je spíš za volantem.
D27a82n47a 17W92a31r53k30e44n34t23i21n
Pane Zajicek, asi jste nevidel muj dalsi prispevek. Takze znovu: v USA specielne Jetty TDI plati za drzaky ... hodne lidi je ma 200-400 tisic mil bez problémů.
Problemy nastaly s prichodem DEF (toho emisniho svinstva).
Btw jeste nedavno vetsina aut (alespon zde) byla do 100k mil a s motorem je konec. To mluvim o benzinech.
V18l95a75d11i36m20í83r 13Z24a90u68š19k21a
Diesel není a ještě dlouho nebude ekologický. Podvádějí všichni - proč se v tom VW nechá máchat nechápu, kdyby nechat stejnou metaodikou prověřit konkurenci dopadně to stejně, nazdory nabubřelým oficiálním prohlášením Renaultu či BMW.
Euronormy jsou jen šaškárna pro lidi, reálné emise NOx se za posledních 23 nijak nesnížili- auto s Euro 5 jich produkuje stejně jako Euro 1.
Pevné částice se redukují drahými DPF s tím efektem, že ty nejjemnější stejně projdou a ty ostatní se pak vypálí někdy za městem, aby si své zněčištění užil taky venkov. Buď to takhle akceptujeme, nebo je zakážeme. Hraní si na čistotu nařízenou euroúředníky je jeden obrovský podvod na lidech, za který by zůčastnění měli pykat, protože fakta jsou už léta známá. Koho to zajímá, ať si přečte:
M15i97r97o95s90l39a18v 20B87u61d19a
A když jezdí diesel jen krátké trasy, vypaluje se 20 minut při 1500 otáčkách někde na parkovišti
J96i46ř71í 97K66o61n74r50á40d
Naftové motory bohužel vypouštějí víc kanrcinogenních jedů (NO..) než benzinové, taky často neseřízené čoudí saze, asi i seřízené, když akcelerují.... Mají menší spotřebu, to je pravda, ale za jakou cenu? Lidstvo se pomalu úspěšně dusí. Taky je otázka, kolik toho v provozu vydrží nové malé turbodiesly?
P42a45v41e20l 32N52o87v30á95k
Nechtěl jste napsat nové malé turbonbenzíny? Malé turbodiezely 1.3 atd. se dělají už desetiletí.
V98l47a70d10i34m10í84r 87C49i27h37l10a
Je to pravda. Několikrát denně potkám na silnicích osobní dieslové auto, za kterým jet je trest. Z výfuku se mu valí neskutečně obrovská mračna černého kouře, hlavně když asi sešlápne pedál plynu při jízdě do kopce. A nejsou to jen starší auta, ale i nové modely a to snad všech značek
M15i76r29o69s52l58a94v 48B74u16d13a
A víte že se s tím dieselmaniaci ještě v hospodách chlubí Já bych se styděl jezdit s autem, které vypadá jako když hoří.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
2. týden: Vyhrajte dobroty pro batolata v hodnotě 3 466 Kč
Zúčastněte se volby jména roku 2024 a správně odpovězte na soutěžní otázku.