Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J35i73ř56í 80P85a59n16t25l34í39k 8203173964343

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0/0
10.10.2015 8:51

J47i60ř40í 77S23c72h89w17a13c24h 8728284818216

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0/0
10.10.2015 21:39

J36a73r62o16s40l53a36v 14T69a10l11á48c92k78o 9232555786627

Jak se plánuje řazení u automatu?

0/0
8.10.2015 20:16

J97i34ř14í 62S19c94h36w74a97c61h 8838494778706

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0/0
8.10.2015 22:27

Z85b86y42n23ě13k 46H53o89l93í92k 1337367185220

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0/−4
8.10.2015 9:18

V70í51t 23S33t10r27o48u28h23a12l 1692107953442

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

+2/0
7.10.2015 23:22

T27o60m15á17š 26Z60e69m32a91n 3355228654595

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0/0
7.10.2015 19:53

P61e79t23r 67F26e70i98g66l 5858903420362

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

+2/0
7.10.2015 22:17

P53a69v67e48l 23R98e10z76n53i92c58e75k 3715314104952

Asi kazdej... Evidentne netusite jaky to je, slapat na krk silne atmosfere a navic radit...

+2/0
7.10.2015 22:55

J19i80ř89í 40S73c14h82w68a61c32h 8558414798726

já bych si přál manuál, a klidně s tímto turbem, jen by to auto klidně mohlo být o něco menší a tedy hlavně o pár metráků lehčí.....;-)

0/0
7.10.2015 22:58

M27a93r29e26k 83N34e26t62o33l86i97c65k58ý 6834350298

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

+2/−2
7.10.2015 15:33

A19n50d98r77e66j 88O80l61e45k22s94a 3625641547471

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0/0
7.10.2015 15:37

M77a30r22e23k 84N57e77t11o82l22i84c63k37ý 6174860168

Jak je to možné nevím, ale mimo EU mají nabídku motorizací rozhodně pestřejší.

0/0
7.10.2015 15:44

V27í20ť76a 96K36r31u39t73i49š 1360394455327

Klidně můžou, ale kombík se silnějším benzínem ve čtyřkolce je naprosto okrajová záležitost, pokud se bavíme o neevropské značce ...

0/0
7.10.2015 21:16

M87a14r66e69k 31N53e27t79o63l22i16c33k92ý 6314750828

Jasný, ale ono to nebude jen u Levorgu.

0/0
7.10.2015 21:51

J76i95r96i 18F15i18n56k 6477449707808

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

+2/0
7.10.2015 13:39

M93a90r83e21k 17J50a71n47e89č95k59a 1697466643611

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

+2/0
7.10.2015 19:13

T98o39m23á83š 30Z96e46m52a72n 3535628494345

A haldex je asi tak co, podle vás?

+1/0
7.10.2015 19:54

J79i97r58i 23F83i19n56k 6987689317318

Fungování Haldexu jste popsal přesně ;-)

On i ten ten haldex (třeba i v Oktávce)nepřipojuje zadní kola, ale posílá na ně nějakou část výkonu pořád a v případě potřeby klidně i většinu. Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:00

M22a84r79e14k 45J86a98n47e47č68k52a 1937486143561

To mi chcete namluvit, že Haldex má trvale v záběru i zadní kola, byť jenom z 10%, jako má standardně Subaru? Sice netuším, jak je to u poslední generace haldexu, ale předešlé to určitě neměli a zadní kola se připojovala až v případě potřeby, čili tam byl běžně poměr 100:0, čili jako klasická předokolka.

0/0
9.10.2015 1:24

J95i73r92i 47F67i43n96k 6187979647258

Fungování Haldexu jste popsal přesně;-)

Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:03

M60i21l33a80n 52K52r40á53l 8623978841601

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

+6/0
7.10.2015 11:09

A71n68d18r75e49j 86O42l39e15k28s45a 3145981127941

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0/0
7.10.2015 11:57

M37i83l54a50n 82K94r46á31l 8833858361451

Do mazdy 3 nedám kolo :-(,  a mazda 6 v automatu je zase až moc drahá

0/0
7.10.2015 13:05

A71n51d95r73e12j 43O74l17e85k94s74a 3875421577761

A co CX5? Známej má ale CX7 a stejně vozí kola na střeše. Kolo dáte do VW Caddyho :-)

0/0
7.10.2015 15:39

J82i30r15i 14B45e48c52v38a58r 7342239406

Ve Frankfurtu mne velmi zaujala Mazda Koeru:

http://www.auto.cz/mazda-koeru-koncept-styloveho-crossoveru-89130

0/0
7.10.2015 13:32

A20n88d72r70e53j 65O11l16e93k42s76a 3495401957671

No, tomu říkám arogance designu.... husí kůži mám ;-D

0/0
7.10.2015 15:41

M29a29r97e58k 74J93a62n88e54č11k64a 1307406363131

Ani se vám nedivím. Jsem spokojený uživatel Legacy 4 generace (ne Outback) s motorem 2.0R atmosféra, které bych za nic nevyměnil a to ani za nové Legacy, ale Levorg je důstojný nástupce, protože je nejvíce podobný na 4G Legacy, která byla dle mě i nejpěknější. Turba u Subaru bych se ale nebál. Motory nejsou s krátkou životností, ani to nežere olej po vzoru TSI motorů ;-D Akorát mě štve, že bezrámové dveře už Subaru opustilo a nemá je ani Levorg, který vypadá jinak skvěle.

0/0
7.10.2015 19:26

P52a44v53e18l 61R76e74z16n12i27c88e91k 3755754354712

4.generace je asi nejhezci auto jaky znam, at uz jako klasickej kombik anebo Outback ;) nemluve a motorech a pohonu 4 kol.... Japonci proste umi

0/0
7.10.2015 22:59

M37a95r17e55k 69J39a14n25e80č44k93a 1197816983641

Mám Lego v kombíku s automatem v černé barvě, které je dle mě i pěknější než sedan. Outback už se mi tak nelíbí, právě díky té výšce. Hlavně potřebuji vozit i rozměrnější věci a třeba 2m dveře není žádný problém a v pohodě se zavře i kufr, takže i délka je optimální. Tohle třeba u Octávky je bez šance a čouhá to minimálně 20cm ven z auta, protože je na délku menší. Ten bezrám je taky taková moc hezká parádička, zvláště v létě se občas stane, že lidi koukaj, když si otevřou dveře a je stažené okno, kde je zbytek rámu dveří a to jak u předních, tak i u zadních a pak ten zvuk, když se motor dostane do otáček, prostě návyková záležitost a hlavně ta japonská spolehlivost. Jako celek prostě velmi podařené auto. Akorát spotřeba benzínu, může některé vyděsit, ale s originál LPG nástavbou to jezdí za 1,30 až 1,50 / 1km. Takže autu nemám co bych vytkl, snad jedině nelogicky umístěná regulace vyhřívání sedaček, jinak vše na správném místě, takže věřím, že Levorg bude na tom stejně, ne-li ještě líp.

0/0
9.10.2015 1:44

M45a84r63e15k 72J95a94n52e59č66k51a 1327526723761

Ještě jsem zapomněl, podvozek je naprosto úžasný a celkem mě baví si v zatáčkách vychutnávat ty rovinkové sprintery :-)

+1/0
9.10.2015 1:48

J73a95k77u34b 39V57a12l40e94š 8950746237133

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

+1/0
7.10.2015 10:59
Foto

P46e95t40r 22F91o45u89s37e40k 6898717661634

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

+1/0
7.10.2015 10:51

D98o22b13r20o71m61i91l 38K71a26u45t84s30k39y 7152372614747

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

+1/0
7.10.2015 14:21

M77a98r30e38k 55J30a55n91e40č79k41a 1837686473431

Ani bych neřekl. Spíše je neobvyklé, že automobilka chce zůstat malou automobilkou, oproti třeba koncernu, který nemá nikdy dost ;-)

0/0
7.10.2015 19:30

P67a90v47e41l 82R92e63z51n50i53c67e68k 3945564594682

To vidim jako pozitivum. Delaji co umi a obcas zkusi neco bokem... Ale drzi se sveho kopyta a nejsou nenazrani :)

0/0
7.10.2015 23:01

Z96d34e62n20ě90k 85F98l90i73n63t50a 9162103971904

proč má ten volant tak málo čudlíků? ;-D

0/0
7.10.2015 10:50

M60i25c82h94a47e45l 23H42a93m16a 1652854142753

"Klasická mechanická se sice nelíbí designérům, ale ve všech ohledech je lepší lanko než drát." Nemohli by si uz redaktori takovato jednostranna prohlaseni odpustit? Na "dratu" se mi libi napr. to, ze jsem se rucni brzdy uz nemusel 2 roky vubec dotknout.

+1/0
7.10.2015 10:19

L65u85d69v32í28k 55G35a37j45d38o70š36í63k 2605503684482

Taky mě tak rezolutní tvrzení udivilo.

Drát je konstrukčně jednodušší, dnes minimálně stejně spolehlivý, designérsky vděčnější a hlavně uživatelsky neskonale přívětivější.

Co se komu líbí na lanku mi nějak uniká.

+2/−1
7.10.2015 12:40

P64a40v49e35l 26R77e16z18n15i58c90e26k 3855944784442

Vite o tom ze se rucni brzda da vyuzit i jinak nez jen jako parkovaci brzda? Asi nevite... A proto nechapete proc pan redaktor pise ze lanko je lepsi nez drat...

0/0
7.10.2015 23:03

J56a87r15o69s11l89a51v 98T29a36l39á67c17k81o 9422595396957

Mechanická ruční brzda se dá využít při zatáčení, elektrická nikoli. To je ten podstatný rozdíl.

0/0
8.10.2015 20:21

P91a62v47e56l 25O59t52a 6549214474305

já mám zapamatovaný Subaru s 3 litrovým motorem- nádhera

+1/0
7.10.2015 10:15

J78a54k22u83b 41F84e26i92f80a42r 7949389596829

Já si nemohu pomoct, ale mě se ten motor zdá málo. Pokud v tom pojedu sám, pak určitě bude stačit, na druhou stranu pak nemusím mít velký kombík....

+8/0
7.10.2015 9:58

D26a57v78i78d 46D50o19s82t36á65l 8826518938508

A má taky software ? :oD

0/0
7.10.2015 9:48

J54a51n 46K96o86v81á15ř 8604231949977

To není diesel

0/0
7.10.2015 17:26
Foto

P11a74v22e12l 21M29a52r27t64i75n36e95k 9415675831373

Hezke. Ale asi zustanu u Forestera s dvema litry. Miluju ten zvuk.

0/0
7.10.2015 9:40

M44a38r57e74k 11N74e97t39o82l49i86c23k84ý 6384740738

Chápu vás. Já mám Forestera turbínu 2,5 litru. Miluju downsizing :-)

0/0
7.10.2015 16:36

M28a33r55t20i81n 60S52t80e40h73l97í41k 1894740191110

Vzhledově se mi moc líbí a uvažoval bych nad ním jako náhradu nad naší starou Insignii. Bohužel jen ten jeden motor a převodovka bez možnosti výběru, tím si Subaru snížil počet zájemců jen na ty komu ta kombinace nevadí a pro příznivce Subaru. :-/

+2/0
7.10.2015 9:22

J55a24n 31M32i77n66a49ř35í73k 1474135806453

Auto je to nádherný a nemám pochyby o tom, že bude kvalitní. Ale 1) proč JENOM motor 1.6T?, 2) proč JENOM automat?, 3) proč JENOM kombi? :-/

+1/0
7.10.2015 9:21

O50n90d96ř31e67j 49N60o81v34á55k 9957324309439

protože hlavní trh je kde? zkuste přemýšlet ...

+3/0
7.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.