Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Subaru Levorg je kombík s divným jménem a výtečným podvozkem

Subaru představuje stroj, který v dnešní době nemá obdoby. Lepší jízdní vlastnosti žádné sériově auto vyjma opravdových sporťáků nenabídne. Má podivné jméno, koupíte ho jen s automatem a přeplňovanou benzinovou jedna šestkou a vždy to bude kombík. Komu tato kombinace pasuje, dostane parádní řidičské auto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33i61ř96í 53P92a78n26t31l56í57k 8773963954733

Jsem fanda subaru - mel jsem forestera a imprezu. Jsem v USA a moc se mi libi novej outback - motory jsou 2.5 nebo 3.6..... ta 1.6 v tom Levorgu nezni moc pekne.

0/0
10.10.2015 8:51

J86i74ř60í 24S44c38h44w98a68c47h 8828564438376

2.5 v Outbacku zní možná lépe, ale jede hůře (lenošněji) než 1.6T v Lavorgu

0/0
10.10.2015 21:39

J97a63r16o41s82l75a44v 89T79a76l95á80c77k56o 9352305976527

Jak se plánuje řazení u automatu?

0/0
8.10.2015 20:16

J81i12ř19í 80S65c16h65w84a28c33h 8918594698456

nejspíš je tím myšlena volba režimu převodovky ;-)

0/0
8.10.2015 22:27

Z45b87y33n91ě50k 45H24o29l39í95k 1937837285620

tak dobrý auta a mají tak hnusnej design... proč to dělají?

0/−4
8.10.2015 9:18

V60í87t 73S47t48r39o74u40h28a27l 1972107753972

Zajímalo by mně kolik diskutujících má zkušenost se Subaru....já už jezdím ve čtvrtém, nyní mám Forestera. A říkám - napřed se s tím svezu a pak se rozhodnu jestli koupím. Jinak měl jsem i Forestera benzín s turbem a to byl nářez :)

+2/0
7.10.2015 23:22

T57o20m97á29š 16Z60e45m88a32n 3425788624385

Kdo by si taky přál 2.0 atmosféru s manuálem?

0/0
7.10.2015 19:53

P62e71t22r 85F80e87i13g33l 5408593530202

já...i když ten manuál bych asi dokázal oželet...přecijen už jsem pohodlnej

+2/0
7.10.2015 22:17

P40a70v14e69l 15R93e50z69n25i71c28e97k 3745774664262

Asi kazdej... Evidentne netusite jaky to je, slapat na krk silne atmosfere a navic radit...

+2/0
7.10.2015 22:55

J71i64ř41í 68S85c11h22w68a15c40h 8268214728736

já bych si přál manuál, a klidně s tímto turbem, jen by to auto klidně mohlo být o něco menší a tedy hlavně o pár metráků lehčí.....;-)

0/0
7.10.2015 22:58

M60a53r19e74k 88N40e28t27o47l38i91c22k89ý 6534240218

Jako majitel auta od Subaru mohu říct jen tolik -  Levorg je krásné přibližovadlo, bohužel s tímhle motorem si ho nekoupí skoro nikdo. Poděkujme EU, že verze se silnějšími motory sem japonci prostě dovézt nemůžou ;-(

+2/−2
7.10.2015 15:33

A13n30d85r61e74j 28O84l34e39k58s45a 3645741777391

Ale to je nesmysl. Jistěže můžou, jako může prodávat AMG osmiválce a Amíci Humery :-)

0/0
7.10.2015 15:37

M51a54r66e53k 65N12e76t85o52l47i92c39k93ý 6874310248

Jak je to možné nevím, ale mimo EU mají nabídku motorizací rozhodně pestřejší.

0/0
7.10.2015 15:44

V90í29ť22a 89K85r22u51t42i68š 1830454405947

Klidně můžou, ale kombík se silnějším benzínem ve čtyřkolce je naprosto okrajová záležitost, pokud se bavíme o neevropské značce ...

0/0
7.10.2015 21:16

M63a52r69e97k 93N70e45t85o69l54i11c53k98ý 6184360348

Jasný, ale ono to nebude jen u Levorgu.

0/0
7.10.2015 21:51

J54i39r50i 37F30i73n54k 6647489207398

Škoda že s použitou převodovkou CVT je pohon 4x4 realiován jen přes (v podstatě) haldex. Výrobcem není haldex, ale princip je stejný.

Jsem v tomto trochu staromilec a Subaru bych vždycky radši bras s klasickým středovým diferenciálem - s manuálem ho Subaru nabízí pořád..

+2/0
7.10.2015 13:39

M12a34r84e80k 66J46a90n88e94č32k41a 1987276843381

Až na jeden velmi podstatný rozdíl, který mnoho lidí a zřejmě ani vy netuší. U Subaru se v případě AT nepřipojují zadní kola, jako je tomu u haldexu, ale jsou v záběru trvale. Přesněji Subaru s AT má místo mezinápravového diferenciálu elektronicky řízenou hydraulickou lamelovou spojku. Tato kombinace má v normálních podmínkách poměr 90:10 ve prospěch přední nápravy. Toto provedení je daleko více sofistikovanější, protože její funkci ovlivňují jasně definované stavy (zařazený rychlostní stupeň, rychlost automobilu, natočení volantu atd.. Dokáže poměr upravit na 50:50. Spousta lidí, ale z neznalosti bude dále tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

+2/0
7.10.2015 19:13

T30o73m21á46š 86Z13e25m17a23n 3535938134735

A haldex je asi tak co, podle vás?

+1/0
7.10.2015 19:54

J88i96r14i 58F83i40n43k 6617839737448

Fungování Haldexu jste popsal přesně ;-)

On i ten ten haldex (třeba i v Oktávce)nepřipojuje zadní kola, ale posílá na ně nějakou část výkonu pořád a v případě potřeby klidně i většinu. Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:00

M17a18r28e40k 11J23a40n33e51č91k52a 1797536123331

To mi chcete namluvit, že Haldex má trvale v záběru i zadní kola, byť jenom z 10%, jako má standardně Subaru? Sice netuším, jak je to u poslední generace haldexu, ale předešlé to určitě neměli a zadní kola se připojovala až v případě potřeby, čili tam byl běžně poměr 100:0, čili jako klasická předokolka.

0/0
9.10.2015 1:24

J35i86r26i 70F36i71n42k 6267989967288

Fungování Haldexu jste popsal přesně;-)

Takže budu dál tvrdit, že je to prostě Haldex, akorát jej vyrábí jiný výrobce :-)

0/0
8.10.2015 7:03

M81i25l85a51n 75K46r10á75l 8393778831831

kdyby tam nacpali 2 litr atmosféru, 170 koni by to určitě mělo, spotřebu cca stejnou, ne-li menší, a bylo by to auto o kterém bych uvažoval. Takhle opět budu čekat na zázrak s 7 letým autem zda ten hloupý downsizing nezmizí a nezačnou opět dělat auta s větším obsahem

+6/0
7.10.2015 11:09

A16n10d23r69e60j 80O46l27e60k56s59a 3155551447221

Nezmizí. Kupte si Mazdu 3, to je taky super kára, o pár set tisíc levnější a má ten dvoulitr v atmosféře :-)

0/0
7.10.2015 11:57

M46i71l73a90n 29K42r82á40l 8253478101261

Do mazdy 3 nedám kolo :-(,  a mazda 6 v automatu je zase až moc drahá

0/0
7.10.2015 13:05

A16n78d76r71e55j 51O13l20e70k23s12a 3805451617791

A co CX5? Známej má ale CX7 a stejně vozí kola na střeše. Kolo dáte do VW Caddyho :-)

0/0
7.10.2015 15:39

J67i35r64i 80B94e40c33v62a14r 7642859646

Ve Frankfurtu mne velmi zaujala Mazda Koeru:

http://www.auto.cz/mazda-koeru-koncept-styloveho-crossoveru-89130

0/0
7.10.2015 13:32

A50n32d69r96e32j 59O64l40e47k82s83a 3145621527341

No, tomu říkám arogance designu.... husí kůži mám ;-D

0/0
7.10.2015 15:41

M51a33r69e91k 55J66a62n25e15č60k65a 1157846813261

Ani se vám nedivím. Jsem spokojený uživatel Legacy 4 generace (ne Outback) s motorem 2.0R atmosféra, které bych za nic nevyměnil a to ani za nové Legacy, ale Levorg je důstojný nástupce, protože je nejvíce podobný na 4G Legacy, která byla dle mě i nejpěknější. Turba u Subaru bych se ale nebál. Motory nejsou s krátkou životností, ani to nežere olej po vzoru TSI motorů ;-D Akorát mě štve, že bezrámové dveře už Subaru opustilo a nemá je ani Levorg, který vypadá jinak skvěle.

0/0
7.10.2015 19:26

P72a16v68e85l 61R86e10z25n78i31c80e31k 3415834504592

4.generace je asi nejhezci auto jaky znam, at uz jako klasickej kombik anebo Outback ;) nemluve a motorech a pohonu 4 kol.... Japonci proste umi

0/0
7.10.2015 22:59

M27a51r16e80k 38J43a72n40e97č86k16a 1647466653531

Mám Lego v kombíku s automatem v černé barvě, které je dle mě i pěknější než sedan. Outback už se mi tak nelíbí, právě díky té výšce. Hlavně potřebuji vozit i rozměrnější věci a třeba 2m dveře není žádný problém a v pohodě se zavře i kufr, takže i délka je optimální. Tohle třeba u Octávky je bez šance a čouhá to minimálně 20cm ven z auta, protože je na délku menší. Ten bezrám je taky taková moc hezká parádička, zvláště v létě se občas stane, že lidi koukaj, když si otevřou dveře a je stažené okno, kde je zbytek rámu dveří a to jak u předních, tak i u zadních a pak ten zvuk, když se motor dostane do otáček, prostě návyková záležitost a hlavně ta japonská spolehlivost. Jako celek prostě velmi podařené auto. Akorát spotřeba benzínu, může některé vyděsit, ale s originál LPG nástavbou to jezdí za 1,30 až 1,50 / 1km. Takže autu nemám co bych vytkl, snad jedině nelogicky umístěná regulace vyhřívání sedaček, jinak vše na správném místě, takže věřím, že Levorg bude na tom stejně, ne-li ještě líp.

0/0
9.10.2015 1:44

M78a58r31e19k 76J45a76n89e47č50k18a 1897706733441

Ještě jsem zapomněl, podvozek je naprosto úžasný a celkem mě baví si v zatáčkách vychutnávat ty rovinkové sprintery :-)

+1/0
9.10.2015 1:48

J30a40k63u10b 48V63a78l10e86š 8390436387873

Auto hezké, rozhodně bude stát za to se poohlédnout mimo EU na nabídku Subaru; a úsporu v ceně věnovat na obálku úředníkovi, a spokojeností nad možným větším výběrem jinde.

+1/0
7.10.2015 10:59
Foto

P74e79t45r 77F23o76u11s72e20k 6748727241504

subaru upadá už řadu let, velká konkurence a to že všichni dnes dělají všechno

+1/0
7.10.2015 10:51

D60o67b40r30o53m12i65l 62K66a75u11t46s26k89y 7102572444797

upadkem myslis strme rostouci prodeje v usa?

+1/0
7.10.2015 14:21

M43a17r87e25k 66J15a39n76e93č72k71a 1207656893851

Ani bych neřekl. Spíše je neobvyklé, že automobilka chce zůstat malou automobilkou, oproti třeba koncernu, který nemá nikdy dost ;-)

0/0
7.10.2015 19:30

P97a12v20e69l 65R85e41z71n35i18c14e44k 3415954854102

To vidim jako pozitivum. Delaji co umi a obcas zkusi neco bokem... Ale drzi se sveho kopyta a nejsou nenazrani :)

0/0
7.10.2015 23:01

Z24d75e93n39ě16k 61F44l11i34n90t75a 9182923891554

proč má ten volant tak málo čudlíků? ;-D

0/0
7.10.2015 10:50

M19i20c59h28a86e89l 86H77a93m11a 1442624172623

"Klasická mechanická se sice nelíbí designérům, ale ve všech ohledech je lepší lanko než drát." Nemohli by si uz redaktori takovato jednostranna prohlaseni odpustit? Na "dratu" se mi libi napr. to, ze jsem se rucni brzdy uz nemusel 2 roky vubec dotknout.

+1/0
7.10.2015 10:19

L70u96d80v17í71k 56G44a70j59d78o46š66í18k 2445743194332

Taky mě tak rezolutní tvrzení udivilo.

Drát je konstrukčně jednodušší, dnes minimálně stejně spolehlivý, designérsky vděčnější a hlavně uživatelsky neskonale přívětivější.

Co se komu líbí na lanku mi nějak uniká.

+2/−1
7.10.2015 12:40

P78a44v61e93l 33R80e76z98n19i37c96e10k 3375714974372

Vite o tom ze se rucni brzda da vyuzit i jinak nez jen jako parkovaci brzda? Asi nevite... A proto nechapete proc pan redaktor pise ze lanko je lepsi nez drat...

0/0
7.10.2015 23:03

J48a63r92o94s10l30a43v 21T47a59l80á81c29k80o 9522135846777

Mechanická ruční brzda se dá využít při zatáčení, elektrická nikoli. To je ten podstatný rozdíl.

0/0
8.10.2015 20:21

P65a28v55e67l 46O25t13a 6189614294465

já mám zapamatovaný Subaru s 3 litrovým motorem- nádhera

+1/0
7.10.2015 10:15

J70a32k17u47b 39F69e79i80f23a32r 7579119506569

Já si nemohu pomoct, ale mě se ten motor zdá málo. Pokud v tom pojedu sám, pak určitě bude stačit, na druhou stranu pak nemusím mít velký kombík....

+8/0
7.10.2015 9:58

D72a10v94i78d 38D83o93s25t59á15l 8796818808278

A má taky software ? :oD

0/0
7.10.2015 9:48

J76a91n 91K67o23v73á76ř 8374731439897

To není diesel

0/0
7.10.2015 17:26
Foto

P21a71v31e70l 55M18a26r14t21i72n25e17k 9385335441523

Hezke. Ale asi zustanu u Forestera s dvema litry. Miluju ten zvuk.

0/0
7.10.2015 9:40

M54a72r12e66k 57N88e62t14o31l39i88c86k75ý 6784450358

Chápu vás. Já mám Forestera turbínu 2,5 litru. Miluju downsizing :-)

0/0
7.10.2015 16:36

M60a87r27t22i71n 54S13t95e62h76l69í54k 1614830621440

Vzhledově se mi moc líbí a uvažoval bych nad ním jako náhradu nad naší starou Insignii. Bohužel jen ten jeden motor a převodovka bez možnosti výběru, tím si Subaru snížil počet zájemců jen na ty komu ta kombinace nevadí a pro příznivce Subaru. :-/

+2/0
7.10.2015 9:22

J78a30n 31M64i71n76a42ř31í19k 1274495256283

Auto je to nádherný a nemám pochyby o tom, že bude kvalitní. Ale 1) proč JENOM motor 1.6T?, 2) proč JENOM automat?, 3) proč JENOM kombi? :-/

+1/0
7.10.2015 9:21

O39n38d41ř37e88j 55N50o16v32á79k 9107684159139

protože hlavní trh je kde? zkuste přemýšlet ...

+3/0
7.10.2015 9:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.