Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Outlander se vrací k atletice. Ztichl a má samosvor

Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M70i85c82h36a93l 46M49i80l89l37e27r 9856472969902

3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.

0/0
15.10.2015 19:58

M88i67l29a24n 40V62o79t23a21v25a 5324316491512

Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej.  Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech

0/0
15.10.2015 3:03

R67u84d98o13l59f 77T91r46n88a74v59s69k55y 8397966165324

Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.

+1/0
14.10.2015 23:15

J42i64ř35í 30S70c61h75w86a12c39h 8328124228826

ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo  v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy! Rv

0/0
14.10.2015 22:27

J31i27ř59í 49Z85a58p10l47e93t40a21l 2756829358656

To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.

0/0
14.10.2015 22:57

J13i19ř66í 80S27c26h98w16a85c42h 8648374518836

co je nesmysl? Že 9,5 sekundy na sto ve Fabii "bez motoru" je méně jak 10.5 sekundy v Outlanderu s motorem?

0/0
14.10.2015 23:48

M89a89r16e65k 71Š46n85o34b22r 9470655450834

Dovolím si nesouhlasit. Mám Outlandera 3G, tedy model před tímto "faceliftem", motor 110 KW/150 K, čtyřkolka a jede to parádně. Navíc bych neřekl, že auto je drahé. Ty uváděné ceny jsou ceníkové, ale Mitsubishi mělo velké slevy, které sice nazývala akčními, ale které byly velmi dlouhodobé. U mnou kupovaného modelu byla ceníková cena dle výrobce nějakých 757.000 Kč, reálně jsem ale kupoval o více jak 100.000 Kč levněji. Výbava Intense sice není nejnovějším výstřelkem designu, ale pokud je někdo konzervativní, jako já, tak mu to nevadí.

0/0
14.10.2015 23:46

J64i86ř36í 40S50c10h13w75a72c29h 8918544128136

samozřejmě vám to může stačit a podle vašeho mínění to jede parádně (a já proti tomu v podstatě nic nemám ;-)),  ale třeba v novém Superbu je jako základní motorizace motor, co má taky 150 koní auto je o 200 kilo lehčí (jede tedy ještě lépe) a přesto se místním expertům zdá tato základní motorizace jako naprosto nedostatečná.... a o tom je tento i můj předešlý příspěvek ;-)

0/0
15.10.2015 0:05

M10a60r43e10k 26Š45n20o52b55r 9300845750694

Tohle vše je věc názoru. Samozřejmě je trochu rozdíl mezi větším SUV a sedanem či kombíkem vyšší střední třídy. Každé auto má nějaké výhody a může být línější nebo živější i když má motor o stejném výkonu. Co je dobré pro jedno auto, nemusí být dostačující pro jiné.

0/0
15.10.2015 1:42

M93a66r33e42k 67J79a59n62e32č31k54a 1387956113831

Vy jste vážně zábavný škodovkomil ;-D Všichni už zajisté ví, že pro vás je stěžejní údaj zrychlení z 0 na 100 a nová Fábie je váš sen, ale pro druhé jsou podstatnější i jiné parametry vozu a hlavně, jak dlouho mu ten motor bude bez problémů sloužit a nepapat třeba olej po 100tkm nebo dokonce po 50tkm, jako je tomu u ruské rulety s označením TSI. Takže vše je to pouze o preferencích zákazníka;-)

+2/0
15.10.2015 1:39

J86i23ř42í 45S78c90h83w30a21c86h 8328454678286

a mě zase dojímají "k slzám" ty nářky škoda-haters nad tím jak Fabii chybí motor, nebo že je to "lenochod", nebo jak základní motorizace (150 koní) v Superbu je naprosto nedostatečná pro tak velké auto. A když konstatuji, že obě auta mají lepší dynamiku než Outlander, či Outback, tak pro haters nějaký "zrychlení" je v tématu o DYNAMICE(!) naprosto nepodstatný údaj, zato imaginární spotřeba oleje je mnohem důležitější....

0/0
15.10.2015 13:37

M76a82r83e29k 24J37a15n78e61č68k22a 1447326503961

A zase to vaše zrychlení :-) Jste se s tím už nějak zasekl ne? Tak imaginární spotřeba oleje pravíte? Inu čtěte praktické zkušenosti uživatelů toho vašeho trháku zvané TS, protože jsem to nenazval ruskou ruletou náhodou, viz.  http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

0/0
15.10.2015 19:33

J20i77ř70í 17S23c51h71w42a70c43h 8338244748486

bože to jsou bláboly v tom článku. Ten článek je v podstatě HOAX jak to pod ním trefně vystihl jeden z diskutérů. A vy ho tu neustále dokola šíříte. Samozřejmě, že výkonné verze motorů žerou více oleje, to se samozřejmě týká i výkonnějších atmosfér, třeba těch od Alfa Romeo, jejich majitelé by mohli referovat....

Spotřeba oleje je samozřejmě závislá hlavně na tom, jak se majitel k motoru chová. Spousta lidí dnes vůbec netuší, jak se má k autu, chovat. Mám známého, tomu nedělá vůbec žádný problém sednou do auta (Fabia TSI) a ihned motor po 100 metrech do prudkého kopce vytočit k omezovači. Samozřejmě, že takový motor bude po 50.000 km žrát více oleje. A pravděpodobnost, že ho zapomene dolít a způsobí tím ON fatální závadu motoru je větší. Pravděpodobnost, že se o tom dočtu na internetu je úměrná počtu prodaných vozů u nás tedy asi tak 20 krát vyšší u škodovky (VW) než u Subaru nebo Hondy....

0/0
15.10.2015 23:41

M21a55r92e37k 26J64a12n76e54č22k80a 1687596173621

Dal jsem vám odkaz na praktické zkušenosti majitelů koncernu, samotný článek není tak výmluvný. Chápu, že vás to štve, když motory TSI nejsou tak skvělé, jak se snažíte všude v diskuzích o koncernových vozech šířit, ale bohužel dřívější německá kvalita je ta tam. Jenom malej příklad, mám atmosféru boxer, který po 140tkm nežere vůbec žádný olej a to jsou motory, u kterých je mnohem větší předpoklad žravosti oleje a to ten motor sem tam pořádně proženu. Staré Škodovky, které máme v rodině, taky žádná spotřeba oleje, ani dosti háklivej Renault s tím problém nemá. O vysokých nájezdech si TSI motory mohou taky nechat pouze zdát. Nechci vám brát vaše iluze o dokonalosti aut od koncernu, ale taková je realita, čili příliš velké riziko poruchovosti pohonné jednotky u ne zrovna levných vozů. Takže to, že díky turbu táhne hezky vodspoda je sice fajn, ale jak dojde k problémům s motorem, co pak pane? Rozumný člověk, který má auto na delší dobu, nebo větší nájezd km se těmto motorům raději obloukem vyhne. Takže pro vás je důležitý parametr zrychlení, pro jiné výdrž a spolehlivost a vo tom to je ;-)

+1/0
16.10.2015 10:32

A82n19d78r49e97j 70O88l21e67k95s21a 3635411217851

Pokud přistoupíte ke značce Škoda tak, jako její hlavní tuzemský zákazník - tedy firma, pak nemáte problém s nějakou životností po garanci. Je to zvláštní, že tenhle přístup tak často kopírují starší jednotlivci s chorobnou fixací na značku.

Parametr zrychlení pan Schwach neustále vyzdvihuje, protože to je jediný parametr k vyzdvihování na jinak v podstatě užitkovém autě.

0/0
16.10.2015 11:14

J52i92ř81í 63S86c30h10w87a39c23h 8808544758936

Andreji, znovu to opakuji, řeč v tomto vláknu je o dostatku výkonu pro to které auto, ten parametr zrychlení vyzdvihuji coby názorný atribut výkon/hmotnost jako reakci na ty kecy "odborníků", že F3 nebo Sup3 mají nedostatečnou, slabou motorizaci! Zatímco tady (u těchto japonců) je motorizace (s horším poměrem kg/kW) naprosto "v pořádku"! ;-)

A jako reakci dostanu co? Cosi o oleji či spolehlivosti, o které momentálně stejně vědí prd....protože motory 4-6 let staré jsou asi o dvě generace různých "vylepšení" mimo....

0/0
16.10.2015 14:26

M62a11r70e13k 82J63a79n49e15č95k98a 1237846143251

Jen tak pod čarou, když už stále tady operujete s tím vašim oblíbeným zrychlením, tak pokud budu chtít nadbytek výkonu a přitom spolehlivý rodinný vůz a zároveň dosti dobré jízdní vlastnosti a ke všemu 4x4, pořídím si Mazdu 6 MPS a ne něco poruchového od koncernu.

0/0
16.10.2015 16:12

J57i68ř90í 23S22c10h93w25a65c35h 8988954888776

a proč ne? Copak někde tvrdím, že "poruchová" auta "bez motoru" jsou tvou jedinou volbou. To samozřejmě určitě ne! 

Já tu jen neustále musím opakovat, že občas holt "lépe jedou", ale někdo to neustále ne a ne pochopit, o čem je vlastně řeč.:-(

0/0
16.10.2015 22:51

M60a68r57e17k 65J91a11n57e62č70k18a 1137886233411

Ty oturbené motůrky lépe jedou pouze do té doby, než u výkonnější atmosféry nepodřadíš, čili je dostaneš do otáček.

+1/0
17.10.2015 21:03

J58i89ř30í 86S13c35h96w32a85c83h 8798504108756

výkonnější motor prostě musí jet lépe, budeme-li něco srovnávat, tak srovnávejme srovnatelené, tedy motory s přibližně stejným maximálním výkonem ;-)

0/0
18.10.2015 23:01

J86i27ř37í 79S53c26h27w47a54c37h 8958584658666

nebo stejným poměrem kg/kW

0/0
18.10.2015 23:05

A42n60d50r90e89j 36O51l93e50k16s67a 3905571427591

Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.

+1/0
14.10.2015 15:00

M83i79l17a31n 17K61r93á30l 8843618431871

za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e

+1/0
14.10.2015 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.