Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Mitsubishi Outlander se vrací k atletice. Ztichl a má samosvor

Že písmeno S ve zkratce SUV znamená „sport“, se nám marketingoví kouzelníci automobilek snaží namluvit stále vehementněji. Pokud to znamená naložení kola nebo plavek a cestu za sportem, mají pravdu. Jsou ale i SUV, která si vystačí bez oslího můstku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M17i37c94h76a76l 83M16i37l87l91e45r 9136102919852

3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.

0/0
15.10.2015 19:58

M95i28l49a18n 56V68o16t55a66v52a 5514476871152

Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej.  Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech

0/0
15.10.2015 3:03

R17u71d76o22l66f 18T12r73n54a59v11s60k38y 8257976925674

Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.

+1/0
14.10.2015 23:15

J21i10ř26í 53S76c64h44w67a77c11h 8818374338356

ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo  v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy! Rv

0/0
14.10.2015 22:27

J45i27ř32í 80Z30a68p89l42e82t83a31l 2726889168956

To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.

0/0
14.10.2015 22:57

J39i89ř56í 73S84c39h47w71a60c39h 8168414548886

co je nesmysl? Že 9,5 sekundy na sto ve Fabii "bez motoru" je méně jak 10.5 sekundy v Outlanderu s motorem?

0/0
14.10.2015 23:48

M17a30r46e31k 34Š65n42o16b44r 9770335770774

Dovolím si nesouhlasit. Mám Outlandera 3G, tedy model před tímto "faceliftem", motor 110 KW/150 K, čtyřkolka a jede to parádně. Navíc bych neřekl, že auto je drahé. Ty uváděné ceny jsou ceníkové, ale Mitsubishi mělo velké slevy, které sice nazývala akčními, ale které byly velmi dlouhodobé. U mnou kupovaného modelu byla ceníková cena dle výrobce nějakých 757.000 Kč, reálně jsem ale kupoval o více jak 100.000 Kč levněji. Výbava Intense sice není nejnovějším výstřelkem designu, ale pokud je někdo konzervativní, jako já, tak mu to nevadí.

0/0
14.10.2015 23:46

J42i32ř14í 74S38c71h47w20a34c62h 8488944978546

samozřejmě vám to může stačit a podle vašeho mínění to jede parádně (a já proti tomu v podstatě nic nemám ;-)),  ale třeba v novém Superbu je jako základní motorizace motor, co má taky 150 koní auto je o 200 kilo lehčí (jede tedy ještě lépe) a přesto se místním expertům zdá tato základní motorizace jako naprosto nedostatečná.... a o tom je tento i můj předešlý příspěvek ;-)

0/0
15.10.2015 0:05

M70a50r23e36k 45Š53n75o63b83r 9510645490624

Tohle vše je věc názoru. Samozřejmě je trochu rozdíl mezi větším SUV a sedanem či kombíkem vyšší střední třídy. Každé auto má nějaké výhody a může být línější nebo živější i když má motor o stejném výkonu. Co je dobré pro jedno auto, nemusí být dostačující pro jiné.

0/0
15.10.2015 1:42

M32a54r78e50k 17J60a30n39e38č35k40a 1137816503951

Vy jste vážně zábavný škodovkomil ;-D Všichni už zajisté ví, že pro vás je stěžejní údaj zrychlení z 0 na 100 a nová Fábie je váš sen, ale pro druhé jsou podstatnější i jiné parametry vozu a hlavně, jak dlouho mu ten motor bude bez problémů sloužit a nepapat třeba olej po 100tkm nebo dokonce po 50tkm, jako je tomu u ruské rulety s označením TSI. Takže vše je to pouze o preferencích zákazníka;-)

+2/0
15.10.2015 1:39

J94i82ř82í 38S67c87h45w93a63c96h 8418344498776

a mě zase dojímají "k slzám" ty nářky škoda-haters nad tím jak Fabii chybí motor, nebo že je to "lenochod", nebo jak základní motorizace (150 koní) v Superbu je naprosto nedostatečná pro tak velké auto. A když konstatuji, že obě auta mají lepší dynamiku než Outlander, či Outback, tak pro haters nějaký "zrychlení" je v tématu o DYNAMICE(!) naprosto nepodstatný údaj, zato imaginární spotřeba oleje je mnohem důležitější....

0/0
15.10.2015 13:37

M47a61r20e87k 18J25a64n55e22č41k43a 1767246413241

A zase to vaše zrychlení :-) Jste se s tím už nějak zasekl ne? Tak imaginární spotřeba oleje pravíte? Inu čtěte praktické zkušenosti uživatelů toho vašeho trháku zvané TS, protože jsem to nenazval ruskou ruletou náhodou, viz.  http://www.autoforum.cz/technika/motory-tsi-od-vw-trapi-spotreba-oleje-pojistovna-uz-je-nepojisti/?forum

0/0
15.10.2015 19:33

J81i33ř62í 13S79c67h10w68a35c81h 8748864608246

bože to jsou bláboly v tom článku. Ten článek je v podstatě HOAX jak to pod ním trefně vystihl jeden z diskutérů. A vy ho tu neustále dokola šíříte. Samozřejmě, že výkonné verze motorů žerou více oleje, to se samozřejmě týká i výkonnějších atmosfér, třeba těch od Alfa Romeo, jejich majitelé by mohli referovat....

Spotřeba oleje je samozřejmě závislá hlavně na tom, jak se majitel k motoru chová. Spousta lidí dnes vůbec netuší, jak se má k autu, chovat. Mám známého, tomu nedělá vůbec žádný problém sednou do auta (Fabia TSI) a ihned motor po 100 metrech do prudkého kopce vytočit k omezovači. Samozřejmě, že takový motor bude po 50.000 km žrát více oleje. A pravděpodobnost, že ho zapomene dolít a způsobí tím ON fatální závadu motoru je větší. Pravděpodobnost, že se o tom dočtu na internetu je úměrná počtu prodaných vozů u nás tedy asi tak 20 krát vyšší u škodovky (VW) než u Subaru nebo Hondy....

0/0
15.10.2015 23:41

M52a74r36e79k 60J89a72n30e24č73k34a 1417486703501

Dal jsem vám odkaz na praktické zkušenosti majitelů koncernu, samotný článek není tak výmluvný. Chápu, že vás to štve, když motory TSI nejsou tak skvělé, jak se snažíte všude v diskuzích o koncernových vozech šířit, ale bohužel dřívější německá kvalita je ta tam. Jenom malej příklad, mám atmosféru boxer, který po 140tkm nežere vůbec žádný olej a to jsou motory, u kterých je mnohem větší předpoklad žravosti oleje a to ten motor sem tam pořádně proženu. Staré Škodovky, které máme v rodině, taky žádná spotřeba oleje, ani dosti háklivej Renault s tím problém nemá. O vysokých nájezdech si TSI motory mohou taky nechat pouze zdát. Nechci vám brát vaše iluze o dokonalosti aut od koncernu, ale taková je realita, čili příliš velké riziko poruchovosti pohonné jednotky u ne zrovna levných vozů. Takže to, že díky turbu táhne hezky vodspoda je sice fajn, ale jak dojde k problémům s motorem, co pak pane? Rozumný člověk, který má auto na delší dobu, nebo větší nájezd km se těmto motorům raději obloukem vyhne. Takže pro vás je důležitý parametr zrychlení, pro jiné výdrž a spolehlivost a vo tom to je ;-)

+1/0
16.10.2015 10:32

A89n72d13r78e80j 73O77l30e69k20s47a 3925831167421

Pokud přistoupíte ke značce Škoda tak, jako její hlavní tuzemský zákazník - tedy firma, pak nemáte problém s nějakou životností po garanci. Je to zvláštní, že tenhle přístup tak často kopírují starší jednotlivci s chorobnou fixací na značku.

Parametr zrychlení pan Schwach neustále vyzdvihuje, protože to je jediný parametr k vyzdvihování na jinak v podstatě užitkovém autě.

0/0
16.10.2015 11:14

J38i14ř41í 69S65c16h95w63a51c50h 8618184888776

Andreji, znovu to opakuji, řeč v tomto vláknu je o dostatku výkonu pro to které auto, ten parametr zrychlení vyzdvihuji coby názorný atribut výkon/hmotnost jako reakci na ty kecy "odborníků", že F3 nebo Sup3 mají nedostatečnou, slabou motorizaci! Zatímco tady (u těchto japonců) je motorizace (s horším poměrem kg/kW) naprosto "v pořádku"! ;-)

A jako reakci dostanu co? Cosi o oleji či spolehlivosti, o které momentálně stejně vědí prd....protože motory 4-6 let staré jsou asi o dvě generace různých "vylepšení" mimo....

0/0
16.10.2015 14:26

M47a29r39e27k 40J90a12n82e81č42k78a 1967166203501

Jen tak pod čarou, když už stále tady operujete s tím vašim oblíbeným zrychlením, tak pokud budu chtít nadbytek výkonu a přitom spolehlivý rodinný vůz a zároveň dosti dobré jízdní vlastnosti a ke všemu 4x4, pořídím si Mazdu 6 MPS a ne něco poruchového od koncernu.

0/0
16.10.2015 16:12

J52i79ř45í 18S41c95h36w17a11c84h 8878934188616

a proč ne? Copak někde tvrdím, že "poruchová" auta "bez motoru" jsou tvou jedinou volbou. To samozřejmě určitě ne! 

Já tu jen neustále musím opakovat, že občas holt "lépe jedou", ale někdo to neustále ne a ne pochopit, o čem je vlastně řeč.:-(

0/0
16.10.2015 22:51

M37a29r64e88k 51J31a90n17e74č53k24a 1397546313971

Ty oturbené motůrky lépe jedou pouze do té doby, než u výkonnější atmosféry nepodřadíš, čili je dostaneš do otáček.

+1/0
17.10.2015 21:03

J89i68ř98í 85S22c98h70w25a10c57h 8818204218386

výkonnější motor prostě musí jet lépe, budeme-li něco srovnávat, tak srovnávejme srovnatelené, tedy motory s přibližně stejným maximálním výkonem ;-)

0/0
18.10.2015 23:01

J42i51ř96í 93S31c54h23w24a17c64h 8878594458156

nebo stejným poměrem kg/kW

0/0
18.10.2015 23:05

A91n92d11r51e15j 19O20l26e87k18s94a 3625661147641

Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.

+1/0
14.10.2015 15:00

M41i69l20a78n 77K42r12á27l 8453338761841

za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e

+1/0
14.10.2015 13:00







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.