- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
3 litrovy, 6 valcovy (V6) 4WD Outlander je mnohem lepsi.
Palubka se od posledni generace moc nezmenila a je v podstate porad stejne oskliva. To ji predchudce, rocnik 2010 mel hezci. Ten predek je moc divokej, zbytecne komplikovanej. Co se tyce prostoru, tak tam se nezmenilo nic, vcetne prostoru za treti radou sedacek. Naopka jako posun k horsimu zde vidim treba absenci vyklopne nakladove hrany. Takove ty spodni mensi dvere kufru. Dalo se na ne sednout, kdyz se clovek potreboval prezout treba na lyzich. Opravdu prijemna vec. Ale to zrusili take v nasledujici generaci, nenoli predchudci tohoto. Nevim nevim, jestli se vyvoj posouva dopredu v prakticnosti a nebo jen ve zbytecnostech
Jo, v pate generaci konecne automobilka dokoncila vyvoj se zakazniky v roli pokusnych kraliku..., kteri ji za to navic jeste platili jako za premiovy produkt... Diky nechte si ten srot pro dalsi silence, co si ho koupi.
ty motory u Outlandera stejně jako u Outbacku prodávaný v Evropě jsou na tak velká a těžká a drahá auta poměrně slaboučký. Nedávno zde posměšky častovaná Fabia ve stylu, že jí jako "chybí motor", tak ta Fabia "bez motoru" nebo v lepším případě s "motorem do sekačky" v dynamice strčí tato velká a drahá auta do kapsy!
To je samozřejmě nesmysl, evidentně jste v Outlanderu nikdy nejel. Navíc, asi jste v článku přehlédl, jaká je pohotovostní hmotnost Outlanderu. Na to je 150 k naprosto dostačující, pokud tedy nechcete na našich silnicích závodit.
Takže to máme skvělou odezvu řízení, celkově mechanického auta s s fantómovým elektronickým "samosvorem". Hmmm, hmmm.
za 600 s automatem bych ho bral, takhle ne e