Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J52a26k45u55b 33K46o77s 3516942880644

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0/0
18.10.2015 18:33

R84a54d24i36m 82S53v79o52b38o60d48a 9323869376492

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0/0
17.10.2015 23:37

V71í74ť13a 89N56o66v72á37k 1768643255581

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0/0
17.10.2015 23:04

P56e10t28r 78M84i73c11h70a73l 2630364471532

Kdo umí, ten umí.

0/0
17.10.2015 19:08

R41a77d76o85m14í92r 57A28l83b73e13r47t 1146411962229

3.R^.;-).

+1/0
17.10.2015 19:07

R27u47d70i 66G93a33š51p19a81r 3629579859663

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

+1/0
17.10.2015 18:44

P74e18t47r 64M45i25c88h94a50l 2720704661402

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

+1/0
17.10.2015 19:43

J71o35s24e40f 79V42o14s57i56c26k64y 4803597176353

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0/0
17.10.2015 16:41

P66e14t50r 44M71i60c18h65a65l 2820684261182

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0/0
17.10.2015 19:11

R27o75m73a98n 98R62e60i26n94i50s82c25h 5807197286910

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

+6/0
17.10.2015 15:52

J82a83n 84K17r62p38e45c 5316363944782

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

+6/0
17.10.2015 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.