Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J82a69k54u96b 60K10o98s 3886142950314

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0/0
18.10.2015 18:33

R71a40d22i23m 91S91v42o49b20o92d81a 9173469296782

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0/0
17.10.2015 23:37

V29í53ť49a 26N16o18v11á29k 1788653785691

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0/0
17.10.2015 23:04

P62e49t36r 61M71i57c29h48a24l 2360714671842

Kdo umí, ten umí.

0/0
17.10.2015 19:08

R96a32d46o74m33í35r 28A52l79b55e48r86t 1896231692209

3.R^.;-).

+1/0
17.10.2015 19:07

R43u57d23i 31G78a10š83p40a20r 3599279799643

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

+1/0
17.10.2015 18:44

P80e56t84r 63M29i82c70h36a95l 2530474351882

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

+1/0
17.10.2015 19:43

J17o10s48e71f 58V86o18s15i66c23k50y 4873847226903

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0/0
17.10.2015 16:41

P36e24t16r 54M62i71c33h69a83l 2670164511432

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0/0
17.10.2015 19:11

R24o89m19a86n 41R71e10i44n68i60s71c18h 5747967676160

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

+6/0
17.10.2015 15:52

J96a78n 16K91r43p21e89c 5976833634652

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

+6/0
17.10.2015 9:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.