Diskuze

Slavná trojka slaví kulatiny. Nejryzejší BMW bylo pro značku přelomové

Za čtyři desetiletí se BMW řady 3 vyrobilo více než 14 milionů kusů. Trojka ale není pouze nejúspěšnější modelovou řadou své značky, je také modelem, který stále zůstává ztělesněním její filozofie.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

J32a33k71u81b 37K29o33s

18. 10. 2015 18:33

Nejkrásnější je ta 2. generace, pak už to ztratilo vyjímečnost.

0 0
možnosti
RS

posledni dve jsou dizajnem karoserie tragicke

0 0
možnosti
VN

V14í88ť58a 34N71o34v15á13k

17. 10. 2015 23:04

E46 R^ doteď cítím tu vůni .

0 0
možnosti
PM

P61e59t97r 41M39i11c94h62a33l

17. 10. 2015 19:08

Kdo umí, ten umí.

0 0
možnosti
RG

R91u62d73i 41G73a54š25p51a96r

17. 10. 2015 18:44

Měl sem to červený....akorát 318, fantastický auto.

1 0
možnosti
PM

P61e46t75r 33M66i72c80h56a94l

17. 10. 2015 19:43

Já jsem se kdysi párkrát svezl s 318 druhé generace (E30). Měl jsem z toho podobné pocity.

1 0
možnosti
JV

Nejak se vam z toho seznamu vytratilo BMW 2002. To prece bylo prvni, ne? To take zalozilu tu tradici male auto - velky motor. V te dobe vetsina aut jezdila s hodne malymi motory, dnes ma velky motor kazdy !

0 0
možnosti
PM

P35e68t35r 27M82i69c96h34a98l

17. 10. 2015 19:11

Vždyť tam je řada 02 jako nultá série trojky.

0 0
možnosti
RR

Jo, žralok to je prostě klasika ;-DR^

6 0
možnosti
JK

J51a17n 48K42r97p93e78c

17. 10. 2015 9:09

E30 je skutecne krasne auto a uz i technicky vyspele. Rozhodne ma lepsi jizdni vlastnosti a motory nez mnohe dnesni vozy. A jsem jeho hrdym majitelem, lec udrzet toto cozidlo v chodu a perfektnim stavu je velice narocne. U E36 je nepresnost. Verze M nikdy nebyla sedan a to ani u tohoto modelu. Sedan sice dostal motor z verze M, ale byl to pouze motor a to az pote, co Mko tohoto typu dostalo novy, silnejsi. Posledni bmw rady 3 bylo vyjimecne uzasne E46.

6 0
možnosti