Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nový skautík od Škodovky. Fabia dostala plastové svaly

Fabia se prodává velmi dobře, Škoda chce ale prodeje podpořit. Kombík je na trhu necelý rok a už dostává další stylovou verzi. Po sportovně laděném Monte Carlu přijíždí outdoorově oblečený ScoutLine. Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J34a11r56o26m61í67r 51B10l27i79n98k52a 6374755599744

Pořád stále stejná ošklivá Fabia

0/0
12.10.2015 18:25

K71a68r70e29l 70V98a79c25h67u52t 9743892869123

Opět zcela mimózní titulek... ;-D ... Svaly jsou přece něčím, co hýbe tělem! ... Takže srovnávat tyto plasty se svalama je blbina na kvadrát! ... ;-)

+1/0
9.10.2015 21:09

J88i49ř47í 48S77c14h43w21a46c44h 8918834208836

"svaly" hýbou tělem, "plastové svaly" třeba na dětským oblečku nějakýho supermana taky hýbou tělem?

+1/0
9.10.2015 22:21

T54o29m93á91š 41Z64e49m49a73n 3505758194425

Jedna věc mne na japonských autech vždy uchvátila - schopnost narvat pohon 4x4 i do takový bačkory jakou je Suzuki Ignis nebo ještě menší Wagon.

A Škoda dělá pseudo-terénní fabii aniž by se zmenilo cokoliv kromě nárazníků...

+1/0
9.10.2015 20:55

P13e51t71r 80Č49e20r76m42á60k 9748335419480

Tak technicky by to možné bylo, koncern nabízí v dané platformě i haldex, ale je to spíš otázka marketingu. Zatímco ty plasty stojí v nákladech minimum a prodávat se to dá za desítky tisíc navíc, tak haldex má poměr právě opačný. A smysl dávat čtyřkolku do městského auta, které fakticky nic jiného než suchý asfalt nepozná je skutečně diskutabilní...

0/0
10.10.2015 15:32

T38o36m75á86š 18K85u54c59h31a75ř 3217201498461

Tady na JM nových F2 combi až tak moc nejezdí, takže když jsem nedávno jednu dojížděl na dálnici, tak jsem si postupně  říkal:

"Jé, nová fábka":-)

"Hm, a už má nabořenej kufr.":-(

"Ale nějak moc pravidelně.."?

"Nebo to není fábka, ale nějaká nová Hyundaieeee?"?

No byla to fábka, ale proč to má vzadu ty lomený patvary..:-/

0/0
9.10.2015 17:57

K38a48r73e38l 15V73a61c70h40u95t 9333252519593

F2 už se nevyrábí, a "nové" vozy už jsou dávno vyprodané ... ;-) ... mj. nemá žádné lomené tvary, všechny křivky má docela hezky zaoblené!

+1/0
9.10.2015 19:17

J19a30r86o54m63í14r 87O62n40d86r94á25č86e66k 1914407318445

nalepíme tam pár bezcenných plastů, uděláme hezký plakát a hloupý čecháček za to s radostí vysolí o pade navíc... vivat skoda ;-D

+8/0
9.10.2015 17:52

J21a71n 13J13e55ž10e70k 3691185417125

Naštěstí je dost chytrých Ondráčků, kteří si nekoupí nic.

0/0
9.10.2015 20:50

M60i44l58a76n 33M71u75s21i16l 4323851152505

Jo, proto se jedná jestli je v ČR vůbec prodávat.8-o

0/0
12.10.2015 14:52

M52a57r50t47i81n 31H49o95r84ň61á21k 7471141192

Škoda že to nevyjede mokrý kopec.

+2/0
9.10.2015 17:02

J58i26ř46í 32S12c37h28w81a19c71h 8528214548856

pokud na ten "mokrý kopec" povede silnice, nevidím v tom problém, pokud na ten "mokrý kopec" silnice nepovede, nejspíš nebude mít většina majitelů důvod na ten kopec jezdit ;-)

+1/0
9.10.2015 23:15

Z18d45e38n69ě28k 55M61l17á28d48e30k 3226559496497

Já tam mám chatu, takže musím jít do Suzuki SX4 S-cross. I když bych za ty prachy raději Fábku 4x4 .....

0/0
12.10.2015 13:21

A67n73d54r38e88j 14O94l67e33k41s80a 3145391927941

Tak si S-cross nekupujte, to byste prohloupil, když to není škodovka. Budete mít to auto zbytečně velký, moc vybavený a nepatřičně spolehlivý. Když toužíte po malým autě 4x4, s nízkým podvozkem, jděte do Fiata Pandy R^

0/0
12.10.2015 14:49

Z65d81e22n76ě15k 38H46a50n32z23l 1321356272544

To je brko

+1/0
9.10.2015 17:02

J39u16l83i21a57n 76B63r58o13d22s51k17ý 8464958885832

Tohle auto budou vlastnit ty nejvetsi borci :-* levopruhari a ne a ne uhnout, asi odcizena zpetna zrcatka... Hele woe, jak mi to jede...

+5/0
9.10.2015 17:00

J17a56n37a 23N10o35v61á86k95o24v62á 6827679833774

Má to alespoň EDS?

0/0
9.10.2015 16:31

A79n46d54r13e19j 77O74l42e47k77s52a 3395151407181

Musím si zarejt, prostě to nevydržím. 16ky, nebo dokonce příplatkový 17ky kola se 40ti procentníma pryžema, to je skautská výbava do přírody po škodovsku?

+5/0
9.10.2015 16:30

P48a62v43e74l 85V18o34r90l92í52č19e69k 6580747198

a s litrovým motorem o výkonu "plných" 55 kW!!! vruuuuum... bžuuuuum... :D

+1/0
9.10.2015 19:17

L78u80b33o75š 96O14t37t 3286240500684

Kdyby to viděl major Terazky, asi by si povzdychl:"Pekné, veru pekné, iba hen ten  oný motor tomu chýbá....

+10/0
9.10.2015 15:29

P77e84t83r 94M94a52r47e43č79e87k 1953581599868

Přesně! Docela pěkné auto ale když už s turbem tak alespoň 1.6 ! A ne nějaké upocené "HTP".

+1/0
9.10.2015 16:25

J85i93ř45í 43S60c13h64w62a66c54h 8768424118126

s tím "upoceným HTP" má 1.2 TSI společné maximálně číslovku označující objem....

+4/0
9.10.2015 16:36

M89a34r21t74i95n 11B34e39n94e49š 4143751885690

vyprávějte volovi o sobotě, když jde v pátek na porážku..;-)

+2/0
9.10.2015 17:03

P77a59v29e92l 46Š80ť60a69s76t24n58ý 6874118334188

Plus bylo omylem...

0/0
9.10.2015 18:09
Foto

R51o93b92e62r23t 32B15o90u94k34a29l 4914465890

Když se to někomu líbí a klidně si za par plastu navic priplati . Proc ne ;-) Je super, že je z čeho vybírat a nemusime stat ve frontách jako na Favorita .

0/0
9.10.2015 15:13

A69n54d89r34e15j 42O73l18e94k80s40a 3355741747331

jo.... a rok 2000 sme taky přečkali..

0/0
9.10.2015 16:23

J72o72s92e81f 45K12r85o89u52p82a 1789812356988

Ve své kategorii dobré a pohodové autoR^

+2/−3
9.10.2015 15:06

A11n10d90r90e25j 86O89l53e54k37s25a 3225701627661

ehm, ehm!

+1/0
9.10.2015 16:24

J87i47ř98í 42S28c12h51w83a88c59h 8988264718206

ale má pravdu Andreji. F3 je opravdu velmi povedené auto a naprosto kunkurenceschopné čemukoliv ve svém segmentu.... ano i Mazdě 2 ;-)

+2/−2
9.10.2015 16:40

A52n79d43r71e18j 13O88l24e48k84s31a 3775451567791

Ale nemá. Je to jednoduchý, úsporně vyrobený, o něco hezčí auto než předcházející model, s krátkým rozvorem a ubohým interiérem, za přemrštěnou cenu.

Mazdu 2 bych sem vůbec netahal, ještě tak Kiu Rio, Opel Corsu, nebo Fiata Punto - ten by ovšem vyhrál.

+2/0
9.10.2015 16:48

J21i81ř44í 97S51c53h50w59a79c83h 8258214498916

ale samozřejmě, že má.....i na M2

F3 třeba má sice kratší rozvor, než M2, ale světe div se, na zadním sedadle mají lidi více místa na kolena v F3.....  

V M2 motor s konkurence schopným výkonem k TSI 1.2/81 kW stojí asi o 30 tisíc více, jo pak třeba dostaneš dobrý auto ale holt si musíš dost připlatit.....

A řízením a podvozkem Fabia3 M2 stíhá naprosto v pohodě, ne není lepší ale ani viditelně horší.....jj je to prostě tak....

+1/0
9.10.2015 17:07

V74í53ť75a 46K73r21u64t17i19š 1800484275137

O 30 tisíc? To bych pak těch M2 jezdilo po našich cestách víc (letošní prodeje cca. 130 ks ...). Realita je taková, že FIII lze ceníkově pořídit od 297tKč., zatímco G115 lze pořídit pouze a jen v top výbavě za 473 ... Delta 176.

0/0
9.10.2015 17:20

J25i30ř95í 70S32c39h12w53a61c56h 8718304598716

já jsem benevolentnější a jako "konkurenceschopnou" motorizaci je započetl už G90 (s o něco lepší výbavou oproti F3, ale jen 5-kvaltem) za cca 340 tisíc ;-)

+1/0
9.10.2015 17:34

A94n28d60r67e21j 24O69l72e47k57s66a 3795491697391

Renault Clio jsem zapomněl - můj favorit proti Fabii III. Rozhodně mnohem zajímavější auto, má šmrnc, je pěkný i v interiéru.

Mazda 2 ke srovnání nepatří, to je auto pro dva, ne na stěhování jablek a klecí se slepicema. S tou se může měřit Ford Fiesta.R^

0/0
9.10.2015 19:08

J42i26ř94í 36S33c53h88w57a53c22h 8668874448126

Clio se mi celkem líbí, ale s jediným motorem  o kterém bych uvažoval čtyřválcem  TCE 120 začíná někde na 350 tisících a to je už poměrně dost navíc....asi tam bude navíc nějaká výbava, kterou ale nejspíš klidně oželím....

+1/0
9.10.2015 22:44

A32n25d74r77e91j 14O48l97e66k77s54a 3645671627261

U nás tohle auto vidí opravdu vzácně, je to prostě dyzajn pro jiný trhy. Předchozí "dvojka" pak byla vyloženě pro dva, byla i v třídvéřovým provedení a podobala se Fordu Ka.

0/0
9.10.2015 19:18

J30i61ř98í 68S36c65h30w47a76c70h 8248514158926

v "dyzajnu" bych neviděl problém, ten se podle mně líbí, více je to ve vyšší ceně a malém servisním "zázemí", i spolehlivé auto potřebuje servis....

0/0
10.10.2015 0:14

M79a75r21e47k 56J72a79n74e75č10k70a 1727646713391

A čím prosím? Pouze vzhledem a momentálně fungujícím motorem, nebo i spolehlivostí a kvalitou?

0/0
9.10.2015 23:35

J67i70ř37í 67S94c53h53w40a31c23h 8638544538596

vším....

0/0
9.10.2015 23:47

M35a86r20e68k 31J55a40n96e91č86k87a 1497296893361

Ach ta naivita, ale pobavil jste mě ;-D

0/0
10.10.2015 12:20

J13i64ř35í 61S76c49h12w29a96c61h 8628574618566

to je asi tak vše, co proti tomu naděláte :-P

0/0
15.10.2015 0:07

M91a12r22e53k 86J64a41n48e27č34k73a 1477806823861

Pohon všech kol sice nemá, na výlet mimo silnici nebo do hor často ale nepotřebujete bezpodmínečně čtyřkolku, stačí dobré obutí.

Fakt pobavili, aneb jak koncernový marketing funguje na plné obrátky a za každou cenu. Doufám, že na toho "teréňáka" budou dlouhé pořadníky ;-D Kdo nebude chtít čekat, dá si lepší obutí na svůj stávající vůz, ale bez těch plastíků, to prostě nebude ono. Chápu, ta diesel aférka bude něco stát a je potřeba si na ní vydělat. Nechápu ale, kdo je ochoten dát peníze za takový nesmysl.

+6/−5
9.10.2015 14:55

J47i14ř27í 49S74c94h60w86a15c51h 8408384348576

do terénu je to stejné šméčko jako většina SUV (ty jsou taky coby dvoukolky), ale nemá to tu nevýhodu, že je to vysoké, takže na silnici, kde to stráví 99% času to sedí mnohem lépe, než to SUV a těch 99% času to nežere jako 4kolka nebo to vysoké SUV. ;-)

+7/−2
9.10.2015 15:42

M20a69r97e48k 93J78a42n10e83č87k50a 1187786893871

SUV je kapitola sama o sobě ;-) Takže užitná hodnota takového "vylepšení" = 0, ale nový packet nebo řada je na světě. Kdyby raději chlapci zapracovali na zlepšení kvality vozu jako takového a hlavně používali kvalitnější díly v motoru, které něco vydrží, jako staré MPi nezmary, nebo sedačky, na kterých se dá sedět i delší jízdu, protože jsou tvrdé jako dřevěná lavice. Ale asi jsem se zmlsal kvalitou a praktičností u konkurence a nechápu tyhle cool vychytávky ;-)

0/0
9.10.2015 22:59

J80i92ř62í 64S24c78h22w86a61c10h 8698854608816

ale chlapci zapracovali, sedadla už nejsou dřevěné, rozvodový řetěz se nenatahuje a podvozek je o třídu lepší jako u F2 ;-)

+1/0
9.10.2015 23:53

M25a61r16e30k 78J29a85n78e67č47k82a 1127596623191

Hezky mě balamutíte a rád bych vám to věřil, ale když jsem měl možnost jet na delší vzdálenost v novém Rapidu, tak jsem si myslel, že je sedím na plastové sedačce potažené látkou. Pochybuji, že F3 bude mít sedačky jiné. Ano, rozvodový řetěz už chlapci vyřešili, ale co nadměrnou spotřebu oleje po 50 nebo dokonce 100tkm? Nebo to stále řeší v servisech pouze hláškou "to je normální", aby nemuseli tohle řešit? A předpokládám, že benzínové vstřiky jsou nadále výměnné pouze generálkou motoru. Tohle sice běžného uživatele moc trápit nemusí, ale zájemce o zplynování vozu raději ano.

0/0
10.10.2015 12:40

J69i83ř17í 79S92c52h85w25a58c22h 8708584688386

Marku já taky poznámky ve stylu dřevěné lavice či plastové sedačce potažené látkou považuji jen za hrubé "balamucení" a pokud někdo takto "balamutí" v jedné věci nevěřím mu většinou ani to ostatní.....;-)

0/0
10.10.2015 19:18

J61a42n 95J26í47l77o67v70e88c 7923210294421

Lidi se radi smějí, proto se jich tolik prodává;-D

+3/−1
9.10.2015 14:43

C20y59r15i60l 69P51a12v54e30l75k43a 4746652668495

Ježíší to je krása!

0/0
9.10.2015 14:37

E44r71i20c89h 33L45o70r31m44a34n 9902904295757

3x rozny diesel a 3x rozny benzin -> nestacila by napr. vychytana atmosfera 1.5 ? spotreba by sa v takom auticku nad 6l nedostala ...

0/0
9.10.2015 14:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.