Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 50 letech se vrací polské auto. Syrena je malé retro kupé

Polský autoprůmysl stál dlouhé roky hlavně na licenční výrobě fiatů. Originálních polských aut moc nebylo. Skupinka nadšenců se chce pokusit vrátit na silnice malou syrenu. Novinka se chce svézt na vlně zájmu o retro design.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P85e93t13r 47N92ě11m60e29č17e80k 1722694952383

Tak tomu říkám ohavnost.....Rv

0/−1
12.10.2015 9:59

M26i93c44h24a72l 88H31o33r37s96k82y 2192366816380

polonez se sem ani nedovážel asi sssr zakázala;-D

0/0
11.10.2015 22:10

K77a84r25e80l 23B54a59r75t28a75k 9746711495146

330-390 tisíc korun? No nevím.

+3/0
11.10.2015 20:29
Foto

M24i96r61o12s29l78a75v 13S79t94e90i26n57e96r 6298374663285

Prototyp připomíná nejmenší Audi. Ale na těch záběrech  není moc vidět. Vzadu přilepený kufr je jistě retro- rekvizita. V Polsku se může ujmout šikovné kombíčko a na kráse moc nezáleží, spíš na ceně. Zatím tam jedou rumunské Renaulty, takže na nich se i ten polský vývoj musí orientovat- cenou, spotřebou, užitnou hodnotou.

Původní Syrena byla dvojníkem českého vozu Jawa Minor, ten zase odvozen od DKW. Na rozdíl od DKW ale oba vozy, polský i český, měly kovovou karoserii.

Tím se staly ale těžší a v provozu pomalejší. Trabant, ze stejných genů, tu váhu řešil slisovanými starými hadry s pryskyřicí- takové auto, téměř výhradně z odpadků, zatím nikde na světě nevyrobili.

0/0
11.10.2015 19:10

M32i51r31o65s90l55a51v 78Š50i74m68k48o 7115493262195

S tou cenou to půjde na dračku... Takových pokusů už bylo více...

+2/0
11.10.2015 17:50

J40a44k80u89b 56N15o34v96á88k 8330643640572

Zpracování asi nebude nejsilnější stránkou auta. Nějak mi tam nesedí obě kapoty, nelícujou ani dveře a ten vršek dveří je taky nějakej divnej.

0/0
11.10.2015 16:37

J39o47s60e56f 52P30o27r48t32i51k 8207339774

No to má vše po své předchůdkyni. Stačí se podívat.

0/0
11.10.2015 23:17

M14i17c63h78a55e74l 17K27o62n48e47č19n23ý 6962533429419

No škoda, že na videu není pořádně vidět jak to auto celkově vypadá. Záběry na prd

+5/0
11.10.2015 15:22

J36o89s93e48f 12P23o21r95t79i32k 8777859874

záměr. Investor se teprve hledá.

+1/0
11.10.2015 23:14

D33a56v21i52d 97M69a28l43i58n57a 1470933900103

https://en.m.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena

0/0
13.10.2015 18:39

P51e43t54r 76M84i16c94h60a26l 2830754891942

Tak to už raději korejce ...

+8/0
11.10.2015 6:32

J67a98n 33J95e30ž38e38k 3901355667245

Máš Hyundai nebo KIA?

0/−1
11.10.2015 14:18

P36e35t97r 82M78i52c98h57a11l 2710774501132

Fuj ...

+1/0
11.10.2015 18:57

J46a70r90o37m17í72r 45K62r12á12l 4290209614369

Proč ?  Náhodou Polonez byl okolo roku 1988 dobré auto.  Kam se na něj hrabala škodovka.

0/0
11.10.2015 18:08
Foto

M18i65r98o73s84l28a27v 51S85t33e26i17n26e36r 6738284273265

Tenkrát.

0/0
11.10.2015 19:11

L94a85d35i39s11l30a28v 89P13o22l34i15c87k30ý 5516445431577

A kdy jindy?:-P

0/0
11.10.2015 20:10

P37e86t58r 33M61i60c46h73a29l 2890464701442

Přestavěný licenční Polský Fiat 125 P. Takže nic polského ani převratného, o kvalitě bych si také dovolil pochybovat, byť jsem v tom v životě nejel.

0/0
11.10.2015 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.