Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Po 50 letech se vrací polské auto. Syrena je malé retro kupé

Polský autoprůmysl stál dlouhé roky hlavně na licenční výrobě fiatů. Originálních polských aut moc nebylo. Skupinka nadšenců se chce pokusit vrátit na silnice malou syrenu. Novinka se chce svézt na vlně zájmu o retro design.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P62e71t15r 10N61ě33m82e55č30e14k 1172514382583

Tak tomu říkám ohavnost.....Rv

0/−1
12.10.2015 9:59

M27i72c37h58a52l 50H84o91r38s54k65y 2822736876320

polonez se sem ani nedovážel asi sssr zakázala;-D

0/0
11.10.2015 22:10

K54a30r66e16l 25B36a49r45t48a73k 9896581205626

330-390 tisíc korun? No nevím.

+3/0
11.10.2015 20:29
Foto

M92i64r51o93s30l45a26v 73S12t31e11i67n70e43r 4600432780586

Prototyp připomíná nejmenší Audi. Ale na těch záběrech  není moc vidět. Vzadu přilepený kufr je jistě retro- rekvizita. V Polsku se může ujmout šikovné kombíčko a na kráse moc nezáleží, spíš na ceně. Zatím tam jedou rumunské Renaulty, takže na nich se i ten polský vývoj musí orientovat- cenou, spotřebou, užitnou hodnotou.

Původní Syrena byla dvojníkem českého vozu Jawa Minor, ten zase odvozen od DKW. Na rozdíl od DKW ale oba vozy, polský i český, měly kovovou karoserii.

Tím se staly ale těžší a v provozu pomalejší. Trabant, ze stejných genů, tu váhu řešil slisovanými starými hadry s pryskyřicí- takové auto, téměř výhradně z odpadků, zatím nikde na světě nevyrobili.

0/0
11.10.2015 19:10

M93i32r74o83s49l44a23v 32Š76i36m88k83o 7615913742385

S tou cenou to půjde na dračku... Takových pokusů už bylo více...

+2/0
11.10.2015 17:50

J17a79k97u68b 88N84o27v68á19k 8920413970702

Zpracování asi nebude nejsilnější stránkou auta. Nějak mi tam nesedí obě kapoty, nelícujou ani dveře a ten vršek dveří je taky nějakej divnej.

0/0
11.10.2015 16:37

J88o16s51e26f 93P65o15r39t66i66k 8697519844

No to má vše po své předchůdkyni. Stačí se podívat.

0/0
11.10.2015 23:17

M88i31c37h87a50e35l 73K16o18n54e82č26n94ý 6102743959639

No škoda, že na videu není pořádně vidět jak to auto celkově vypadá. Záběry na prd

+5/0
11.10.2015 15:22

J32o18s23e82f 15P34o22r69t92i53k 8197769234

záměr. Investor se teprve hledá.

+1/0
11.10.2015 23:14

D40a97v46i98d 37M47a80l14i90n72a 1950243800613

https://en.m.wikipedia.org/wiki/FSO_Syrena

0/0
13.10.2015 18:39

P68e98t97r 64M39i43c12h43a61l 2370124831952

Tak to už raději korejce ...

+8/0
11.10.2015 6:32

J24a27n 57J80e64ž38e94k 3231835797955

Máš Hyundai nebo KIA?

0/−1
11.10.2015 14:18

P71e37t24r 58M41i45c27h67a34l 2720534691932

Fuj ...

+1/0
11.10.2015 18:57

J87a79r43o20m96í46r 19K96r53á50l 4660869424909

Proč ?  Náhodou Polonez byl okolo roku 1988 dobré auto.  Kam se na něj hrabala škodovka.

0/0
11.10.2015 18:08
Foto

M41i85r84o47s83l29a12v 91S12t29e52i12n26e20r 4430592330706

Tenkrát.

0/0
11.10.2015 19:11

L57a63d91i84s94l83a26v 47P69o97l28i85c57k71ý 5976535841817

A kdy jindy?:-P

0/0
11.10.2015 20:10

P48e34t68r 49M90i95c77h24a67l 2930294971632

Přestavěný licenční Polský Fiat 125 P. Takže nic polského ani převratného, o kvalitě bych si také dovolil pochybovat, byť jsem v tom v životě nejel.

0/0
11.10.2015 22:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.