Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpřísnění emisních testů by mohlo zastavit výrobu dieselů

Některé osobní vozy s naftovým motorem by kvůli uspěchanému zpřísnění emisních testů mohly natolik zdražit, že by se staly pro zákazníky finančně nedostupnými a výrobci by je museli přestat vyrábět. Upozornilo na to Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J58i62ř87í 62B53o98č39e42k 6799914865886

to je dobře

+1/0
31.10.2015 19:50

M23a90r43e25k 98J59a68n22e71č14k27a 1577646573561

Že by konečně první vlaštovka? :-)   http://www.autorevue.cz/podil-dieselu-muze-v-evrope-klesnout-na-35--francie-jim-ted-zvysi-dane

+1/0
14.10.2015 23:17

P37e60t39r 37N82e70s48v11a75d83b12a 2104215186919

No už aby to bylo a stávající škopky s Naftovými motory šly co nejdřív do kytek. Nafta má opodstatnění v užitkových a nákladních autech. V osobácích ani trochu.

+1/0
14.10.2015 20:52

V49l82a25d54i75m33í71r 80C72i41h72l42a 8501538457393

Super, že by konec smradu na českých silnicích? ;-D

+4/0
14.10.2015 11:30

V96á94c51l12a80v 49J64e14b27a74v88ý 8660409963596

Prostě diesel nepatří do města, pod Euro V okamžitě vykázat. U benzínu pod Euro III. A hned by se dýchalo lépe.

Na dlouhé cesty osobákem bohatě stačí plyn. Diesel je vhodný do kamionů a stavebních strojů.

+4/−2
14.10.2015 0:33

J56i13n78d64ř44i41c20h 80Š32k64o79p66e94k 4205381960575

jakože kamiony a stavební stroje při spalování nafty neprodukují škodliviny ?

Zvláštní logika

+2/−1
14.10.2015 7:06

A40n54d15r15e69j 16O20l98e28k21s36a 3115441157491

Jakože kamiony nesmí do měst. Ani těch 14 zaoceánských lodí...

0/0
14.10.2015 10:56

J74i81ř25í 38B70a87r11t96á85k 9230285468104

no mas zvlastni logiku

0/0
14.10.2015 11:17

J82i68ř93í 87B76a41r36t85á91k 9540865968684

plyn ano, pokud je kde tankovat a pusti me s nim do garazi

0/0
14.10.2015 11:18

A65n25t30o82n79í87n 59S40c91h22i93n10d36l68e39r 8563287905509

no fakt je, že konec té posedlosti dieslama by nevadil... hlavně nevím proč je to tady takový lokální česko-německý fenomén...

+6/0
13.10.2015 23:49

P68a20v26e58l 27S47e33n12f77t 1638822376375

Baví mě jezdit velkým autem za 4 a půl

+1/−1
14.10.2015 2:43

T40o12m32á84š 76P12ř43i39b86y69l 7908557988872

Jo dokud se to nezacne sra..

+1/0
14.10.2015 3:21

P50a71v96e38l 72Z62a46j38í57č48e66k 8124450556840

Hmm to tezko velke auto ma vetsinou 3.0 diesel a snim se nejezdi za 4..

+1/0
14.10.2015 11:09

P80e75t18r 84N65e68s34v46a53d79b25a 2574205806499

A ne náhodou za 3,5Rv;-D. Ach jo jak jsou ti naftofilové trapní.

+1/0
14.10.2015 20:58

F70r42a28n25t35i52š58e56k 15N35o56v18o23t63n84ý 2854719546

ACEA je stejný paskvil jako OSN.

+1/0
13.10.2015 23:41

T97o20m74á66š 80M62o35r15a58v69č65í74k 3557526403845

Vždyť to je dobře, kdo to má dýchat?

+7/0
13.10.2015 23:07

P40e67t14r 37H74o62r68á64k 1559443699634

Je pro mne překvapením, že diesely nemají stejné normy jako benzín. Takže srovnat normy a skoncovat se smrdutými diesely je nejlepší volba.

+16/−1
13.10.2015 23:05

P88a80v25e98l 16O51b83d60r66ž61á44l71e27k 6536974448692

Benzíny mají zase problémy s CO a HC. A u nafty se dá dusík řešit pomocí AdBlue a saze filtrem, řešení problémů benzinu je jiná liga.

+2/0
14.10.2015 0:23

J80a61n 69H32o10p55a 6141509713766

skvěle umístěná kontextová reklama pod článkem :D

Víte, co je DPF?

V každém novém dieselu je DPF, který snižuje životnost a výkon! http://www.odstranenidpf.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=obsah

+2/0
13.10.2015 22:57

J44i51ř20í 21E45r92b70e26n 1763544666687

A když si ho nějaké hovado vykuchá, tak z toho má motoru stěží Euro II a všichni, kdo jedou za ním nebo stojí okolo silnice, ti "užívají". Takových dehtovačů a sazometů bývá na každé křižovatce k vidění docela dost.

+5/0
14.10.2015 8:10

L14a68d79i27s77l32a41v 20H31a63š33k94a 4733826981410

to je tak nechutná fraška...aby nebyl CO2 vypustímě víc NOX...ale zase nesmíme moc NOX, bububu...fakt humus

+5/0
13.10.2015 22:48

J88i35ř20í 58E44r73b48e19n 1563504986787

Problém je v tom, že aut je prostě moc a některé rodiny se nespokojí ani se dvěma vozy.

0/0
14.10.2015 8:11

E56v36z30e89n 12S22o57u11k51u81p 1767814186618

To je šaškárna kolem emisí...............

14 největších lodí na světě "vytvoří" za jeden rok více "emisí" než všechny auta v Evropě a USA....

+3/0
13.10.2015 19:14

P54e79t27r 25T47. 62D93v38o37ř51á44k 4184348393

Po republice jezdí černá sanitka a unáší lidi kvůli orgánům.

+1/0
13.10.2015 21:02

E29v70z69e36n 32S62o62u93k43u43p 1917604346968

Kam vás odvezli ??

+2/0
13.10.2015 21:13

P88e16t57r 37T50. 81D28v67o90ř41á13k 4464848273

Tam kam každého, kdo věří poudačkám o lodích.

0/0
13.10.2015 21:17

E98v78z54e93n 87S27o81u80k22u49p 1587544976608

Tak přeji brzký návrat ;-)

0/0
13.10.2015 21:26

J46a82n 32K86r37p95e49c 5316923164672

ale nejzedi po vaclavaku a vozi vam levne zbozi z ciny...

0/0
13.10.2015 21:13

E51v20z60e78n 38S33o85u77k44u94p 1637874976718

vzduch z ciny k vam doputuje...

+1/0
13.10.2015 21:14

P17e25t18r 93H17o78r94á83k 1679313189194

Ale prach předtím padne do moře.

+1/0
13.10.2015 23:07

J26i18ř87í 77B77a84r48t36á46k 9160305118834

nepovidej

0/0
14.10.2015 11:19

E26v72z76e62n 64S82o94u33k24u29p 1807414376848

di ty brebto

0/0
14.10.2015 12:44

K37a71r67e52l 39J70o28a17c76h89i66m27s77t49á71l 8356112937166

Benzín už v životě ne nafta do toho !!

+1/−5
13.10.2015 16:29

F20r90a15n28t30i12š47e23k 84N11o88v16á46k 6491105216631

JÓÓÓ, konečně. Konečně šnace se zbavit smraďochů z měst.

+14/−8
13.10.2015 15:59

J78a62n 90F40r64o19l94í85k 6956470145554

Že by konečně diesely montovali tam kam patří? Do traktorů?;-D

+11/−9
13.10.2015 14:32

L61u88d28v86í34k 27G93a31j53d46o49š90í57k 2435153874822

Tomu se není moc co divit.

Je celkem logické, že snaha ekologů je, aby se indivuduální automobilové doprava stala výsadou a nebyla nezadatelným právem "lidových mas".

To je totiž nejefektivnější způsob, jak emise škodlivin z automobilů snížit.

Bezkonkurenčně nejekologičtější auto je totiž to, které se nikdy nevyrobí.

0/0
13.10.2015 13:13

A29n76d77r37e18j 56O47l13e74k54s81a 3195411347641

Ale jděte, že by zrovna dýzlák bylo to nejdostupnější auto pro masy? Právě naopak. Nafouknuté SUV v dýzlu je to, co veřejnost vnímá jako atribut středních stavů.:-P

0/0
13.10.2015 15:33

F43r67a33n22t70i29š21e32k 15L89u20p41í23n98e82k 8301136176132

Diesel smrdi a do osobaku nepatri.

+17/−8
13.10.2015 12:22

I75v70a35n27a 52V42e79s82e59l71á 2221213219225

rekl Lupinek ...

+2/−3
13.10.2015 22:57

F84r57a89n19t91i26š63e18k 53J72o46s97e24f 8345135916337

to snad rekne kazdy komu pred nosem projede auto na naftu...

+7/−1
13.10.2015 23:00

R77a11d38i57m 92P17o49l79á79š89e45k 9616603929789

To aby němci znova spustili své jaderné elektrárny. ;-D;-D;-D Mají li do budoucnosti  množství emisí CO2 plánované původně ušetřit jejich podporou dieselů oproti benziňákům.;-D;-D;-D

+3/0
13.10.2015 11:36

J97a29n 37F51r92o21l21í90k 6496670265624

To nejde. Příjde zemětřesení a tsunami a co pak? Jsem včera ve zprávách koukal, že Temelín investoval 3/4 miliardy do zabezpečení proti zemětřesení, které je v Čechách tak běžné.;-D

+2/0
13.10.2015 14:33

J79i54ř27í 55K78o67c47u44r19e82k 6635904495498

Blbé to bude s tsunami. Máme totiž takový problém. Nezabezpečili jsme pobřeží proti tsunami. Narozdíl od Rakušanů nám tedy tsunami hrozí. ;-D

+1/0
13.10.2015 23:17

J39a22r36o27s55l91a78v 67P98o93s95p61í97š22i66l 8205870896

Nikdo mi zatím nevysvětlil, proč si velká část motoristů kupuje luxusní auta za milion i dva a nechá si pak do tohoto skvostu namontovat motor z traktoru...?  Žeby pro nízkou spotřebu ?

     Anebo to jsou operátoři bagrů, náklaďáků, lokomotiv či jiných mašin, kteří s nimi jezdí co nejúsporněji, aby si nějaký ten litřík nafty ušetřili ???

+8/−8
13.10.2015 11:28

L76u53d68v34í61k 44G65a93j23d57o68š24í65k 2455113524812

Je to celkem jednoduché: ojeté nafťáky ztrácí daleko méně na ceně než benzíňáky.

+1/0
13.10.2015 13:04

A97n64d31r21e34j 82O21l55e32k58s27a 3685341777971

To je kouzlo módou deformovaného trhu. Kupte si ojetej dýzl, je to jako chalupa na cizím pozemku a s dřevomorkou v trámech. No to je přece kauf.

+1/−1
13.10.2015 15:26

T93o72m24á95š 79M14a59t90ě61j 9615788313982

Pro nízkou spotřebu - v kombinaci s chováním motoru. 

Diesel je prostě účinnější ... o dost účinnější než benzín.

+2/−1
13.10.2015 14:30

J83a38n 59F60r55o40l67í55k 6666770525694

Nejsem žádný ekolog ale koupil jsem si na to běžné popojíždění C1. Za 8 let jsem spotřeboval 3482 litrů benzinu za průměrnou cenu 32,67 kč tedy 113 tis. kč. Kdybych si pořídil traktor jak závratnou částku bych ušetřil? To nemluvím o tom, že jednoduchý atmosférický tříhrnek nepotřebuje žádnou údržbu a opravy a je mě srdečně jedno kde tankuji a nerozlišuji zimu a léto což u nafty zas tak jednoznačné není.

+5/−1
13.10.2015 14:39
Foto

I57v78a38n 85K48o34p87t79a 5707302911317

Vy prakticky nic. Ale to co najedete podle těch litru benzinu za 8 let. Třeba ha najezdil za jeden rok. A psj uz to jsou jine pocty. V mem pripade bych za to mel tu Vaši C1 novou.

+3/0
13.10.2015 20:02

V15í71t 77O48ž72a69n59a 1548618225704

chování motoru = hluk a smrad?

0/0
13.10.2015 15:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.