Diskuze
Zpřísnění emisních testů by mohlo zastavit výrobu dieselů
Děkujeme za pochopení.
M98a26r30e62k 64J39a10n79e69č49k91a
Že by konečně první vlaštovka? http://www.autorevue.cz/podil-dieselu-muze-v-evrope-klesnout-na-35--francie-jim-ted-zvysi-dane
P30e68t82r 58N53e70s76v66a21d11b85a
No už aby to bylo a stávající škopky s Naftovými motory šly co nejdřív do kytek. Nafta má opodstatnění v užitkových a nákladních autech. V osobácích ani trochu.
V33l64a21d75i61m83í13r 48C33i20h24l69a
Super, že by konec smradu na českých silnicích?
V14á23c11l51a48v 26J89e83b96a13v55ý
Prostě diesel nepatří do města, pod Euro V okamžitě vykázat. U benzínu pod Euro III. A hned by se dýchalo lépe.
Na dlouhé cesty osobákem bohatě stačí plyn. Diesel je vhodný do kamionů a stavebních strojů.
J75i86n74d23ř93i35c53h 46Š15k45o67p92e87k
jakože kamiony a stavební stroje při spalování nafty neprodukují škodliviny ?
Zvláštní logika
A27n30t59o47n38í10n 55S61c97h10i43n82d77l28e43r
no fakt je, že konec té posedlosti dieslama by nevadil... hlavně nevím proč je to tady takový lokální česko-německý fenomén...
F25r83a98n77t42i58š59e18k 72N63o47v65o26t79n89ý
ACEA je stejný paskvil jako OSN.
T87o74m78á20š 56M35o12r78a83v12č97í72k
Vždyť to je dobře, kdo to má dýchat?
P11e57t49r 31H49o83r70á61k
Je pro mne překvapením, že diesely nemají stejné normy jako benzín. Takže srovnat normy a skoncovat se smrdutými diesely je nejlepší volba.
P30a66v84e32l 69O54b79d87r94ž48á24l34e93k
Benzíny mají zase problémy s CO a HC. A u nafty se dá dusík řešit pomocí AdBlue a saze filtrem, řešení problémů benzinu je jiná liga.
J96a40n 14H41o89p81a
skvěle umístěná kontextová reklama pod článkem :D
Víte, co je DPF?
V každém novém dieselu je DPF, který snižuje životnost a výkon! http://www.odstranenidpf.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=obsah
J71i16ř96í 43E76r94b28e60n
A když si ho nějaké hovado vykuchá, tak z toho má motoru stěží Euro II a všichni, kdo jedou za ním nebo stojí okolo silnice, ti "užívají". Takových dehtovačů a sazometů bývá na každé křižovatce k vidění docela dost.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!