Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zpřísnění emisních testů by mohlo zastavit výrobu dieselů

Některé osobní vozy s naftovým motorem by kvůli uspěchanému zpřísnění emisních testů mohly natolik zdražit, že by se staly pro zákazníky finančně nedostupnými a výrobci by je museli přestat vyrábět. Upozornilo na to Evropské sdružení výrobců automobilů (ACEA).

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J41i96ř39í 48B72o68č96e37k 6209124405506

to je dobře

+1/0
31.10.2015 19:50

M81a97r44e19k 33J17a72n70e45č19k70a 1417606223561

Že by konečně první vlaštovka? :-)   http://www.autorevue.cz/podil-dieselu-muze-v-evrope-klesnout-na-35--francie-jim-ted-zvysi-dane

+1/0
14.10.2015 23:17

P31e47t79r 87N71e20s78v89a55d60b24a 2224785236209

No už aby to bylo a stávající škopky s Naftovými motory šly co nejdřív do kytek. Nafta má opodstatnění v užitkových a nákladních autech. V osobácích ani trochu.

+1/0
14.10.2015 20:52

V96l59a63d29i56m96í86r 79C42i75h12l52a 8401698647783

Super, že by konec smradu na českých silnicích? ;-D

+4/0
14.10.2015 11:30

V35á26c47l59a56v 31J40e29b71a91v51ý 8820939203386

Prostě diesel nepatří do města, pod Euro V okamžitě vykázat. U benzínu pod Euro III. A hned by se dýchalo lépe.

Na dlouhé cesty osobákem bohatě stačí plyn. Diesel je vhodný do kamionů a stavebních strojů.

+4/−2
14.10.2015 0:33

J59i60n47d58ř17i22c13h 25Š68k50o14p14e84k 4285791180345

jakože kamiony a stavební stroje při spalování nafty neprodukují škodliviny ?

Zvláštní logika

+2/−1
14.10.2015 7:06

A76n34d97r74e28j 65O87l66e39k90s36a 3155231927691

Jakože kamiony nesmí do měst. Ani těch 14 zaoceánských lodí...

0/0
14.10.2015 10:56

J14i25ř51í 15B80a62r51t74á19k 9560955548524

no mas zvlastni logiku

0/0
14.10.2015 11:17

J45i22ř49í 62B66a73r58t94á44k 9190935718804

plyn ano, pokud je kde tankovat a pusti me s nim do garazi

0/0
14.10.2015 11:18

A29n25t85o96n12í75n 80S10c87h43i23n97d54l82e12r 8243517785729

no fakt je, že konec té posedlosti dieslama by nevadil... hlavně nevím proč je to tady takový lokální česko-německý fenomén...

+6/0
13.10.2015 23:49

P22a51v53e88l 37S68e41n64f96t 1348932316795

Baví mě jezdit velkým autem za 4 a půl

+1/−1
14.10.2015 2:43

T33o61m47á65š 76P17ř79i24b54y63l 7128977508182

Jo dokud se to nezacne sra..

+1/0
14.10.2015 3:21

P83a70v43e53l 65Z45a80j29í36č39e86k 8264650466780

Hmm to tezko velke auto ma vetsinou 3.0 diesel a snim se nejezdi za 4..

+1/0
14.10.2015 11:09

P56e15t66r 63N88e46s17v26a34d17b70a 2644285576499

A ne náhodou za 3,5Rv;-D. Ach jo jak jsou ti naftofilové trapní.

+1/0
14.10.2015 20:58

F55r48a29n84t69i31š53e68k 58N50o59v96o31t59n48ý 2214699116

ACEA je stejný paskvil jako OSN.

+1/0
13.10.2015 23:41

T66o48m96á48š 19M13o10r66a46v35č81í10k 3267326793805

Vždyť to je dobře, kdo to má dýchat?

+7/0
13.10.2015 23:07

P89e67t41r 94H25o34r87á56k 1269133919254

Je pro mne překvapením, že diesely nemají stejné normy jako benzín. Takže srovnat normy a skoncovat se smrdutými diesely je nejlepší volba.

+16/−1
13.10.2015 23:05

P56a77v22e46l 69O96b79d60r10ž46á44l28e27k 6326944718672

Benzíny mají zase problémy s CO a HC. A u nafty se dá dusík řešit pomocí AdBlue a saze filtrem, řešení problémů benzinu je jiná liga.

+2/0
14.10.2015 0:23

J41a27n 78H26o40p91a 6171259543756

skvěle umístěná kontextová reklama pod článkem :D

Víte, co je DPF?

V každém novém dieselu je DPF, který snižuje životnost a výkon! http://www.odstranenidpf.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=obsah

+2/0
13.10.2015 22:57

J78i91ř80í 44E26r87b53e88n 1333884216137

A když si ho nějaké hovado vykuchá, tak z toho má motoru stěží Euro II a všichni, kdo jedou za ním nebo stojí okolo silnice, ti "užívají". Takových dehtovačů a sazometů bývá na každé křižovatce k vidění docela dost.

+5/0
14.10.2015 8:10

L46a70d79i43s55l48a23v 72H30a62š29k24a 4973346741830

to je tak nechutná fraška...aby nebyl CO2 vypustímě víc NOX...ale zase nesmíme moc NOX, bububu...fakt humus

+5/0
13.10.2015 22:48

J63i69ř96í 91E92r27b86e78n 1643294566747

Problém je v tom, že aut je prostě moc a některé rodiny se nespokojí ani se dvěma vozy.

0/0
14.10.2015 8:11

E38v97z16e59n 63S94o55u98k81u84p 1537924526338

To je šaškárna kolem emisí...............

14 největších lodí na světě "vytvoří" za jeden rok více "emisí" než všechny auta v Evropě a USA....

+3/0
13.10.2015 19:14

P23e58t76r 82T20. 50D14v88o28ř36á95k 4284858583

Po republice jezdí černá sanitka a unáší lidi kvůli orgánům.

+1/0
13.10.2015 21:02

E91v24z24e97n 73S84o73u24k12u65p 1297514346928

Kam vás odvezli ??

+2/0
13.10.2015 21:13

P97e20t76r 53T67. 79D67v20o95ř54á77k 4524848203

Tam kam každého, kdo věří poudačkám o lodích.

0/0
13.10.2015 21:17

E70v19z41e77n 45S63o84u66k85u78p 1187784196208

Tak přeji brzký návrat ;-)

0/0
13.10.2015 21:26

J92a56n 41K84r57p15e77c 5516823384482

ale nejzedi po vaclavaku a vozi vam levne zbozi z ciny...

0/0
13.10.2015 21:13

E27v48z94e68n 46S55o87u74k12u14p 1707864836868

vzduch z ciny k vam doputuje...

+1/0
13.10.2015 21:14

P49e35t22r 40H67o74r57á68k 1749623649694

Ale prach předtím padne do moře.

+1/0
13.10.2015 23:07

J29i47ř17í 67B87a80r91t60á96k 9680255308394

nepovidej

0/0
14.10.2015 11:19

E75v15z48e15n 72S53o44u31k91u46p 1827184796788

di ty brebto

0/0
14.10.2015 12:44

K52a84r40e97l 26J18o79a16c24h33i77m36s85t28á33l 8156812497346

Benzín už v životě ne nafta do toho !!

+1/−5
13.10.2015 16:29

F20r37a60n80t70i78š85e35k 21N26o20v96á58k 6191365596821

JÓÓÓ, konečně. Konečně šnace se zbavit smraďochů z měst.

+14/−8
13.10.2015 15:59

J29a73n 28F63r20o30l44í32k 6646280735894

Že by konečně diesely montovali tam kam patří? Do traktorů?;-D

+11/−9
13.10.2015 14:32

L16u10d60v38í95k 46G70a58j89d13o84š23í80k 2445713364702

Tomu se není moc co divit.

Je celkem logické, že snaha ekologů je, aby se indivuduální automobilové doprava stala výsadou a nebyla nezadatelným právem "lidových mas".

To je totiž nejefektivnější způsob, jak emise škodlivin z automobilů snížit.

Bezkonkurenčně nejekologičtější auto je totiž to, které se nikdy nevyrobí.

0/0
13.10.2015 13:13

A72n62d34r26e17j 52O84l66e10k16s26a 3575151597221

Ale jděte, že by zrovna dýzlák bylo to nejdostupnější auto pro masy? Právě naopak. Nafouknuté SUV v dýzlu je to, co veřejnost vnímá jako atribut středních stavů.:-P

0/0
13.10.2015 15:33

F44r14a25n58t68i61š71e64k 10L92u91p44í59n46e29k 8471936736582

Diesel smrdi a do osobaku nepatri.

+17/−8
13.10.2015 12:22

I11v93a56n81a 62V24e92s37e89l30á 2231523409895

rekl Lupinek ...

+2/−3
13.10.2015 22:57

F49r19a64n84t13i73š98e18k 61J40o34s72e92f 8475475616227

to snad rekne kazdy komu pred nosem projede auto na naftu...

+7/−1
13.10.2015 23:00

R52a97d14i64m 64P62o50l10á65š40e71k 9506513579629

To aby němci znova spustili své jaderné elektrárny. ;-D;-D;-D Mají li do budoucnosti  množství emisí CO2 plánované původně ušetřit jejich podporou dieselů oproti benziňákům.;-D;-D;-D

+3/0
13.10.2015 11:36

J11a94n 50F81r43o44l30í74k 6506480625324

To nejde. Příjde zemětřesení a tsunami a co pak? Jsem včera ve zprávách koukal, že Temelín investoval 3/4 miliardy do zabezpečení proti zemětřesení, které je v Čechách tak běžné.;-D

+2/0
13.10.2015 14:33

J19i69ř76í 54K74o77c76u24r48e74k 6355864675638

Blbé to bude s tsunami. Máme totiž takový problém. Nezabezpečili jsme pobřeží proti tsunami. Narozdíl od Rakušanů nám tedy tsunami hrozí. ;-D

+1/0
13.10.2015 23:17

J29a71r12o57s65l14a77v 33P76o52s65p13í27š90i77l 8575640126

Nikdo mi zatím nevysvětlil, proč si velká část motoristů kupuje luxusní auta za milion i dva a nechá si pak do tohoto skvostu namontovat motor z traktoru...?  Žeby pro nízkou spotřebu ?

     Anebo to jsou operátoři bagrů, náklaďáků, lokomotiv či jiných mašin, kteří s nimi jezdí co nejúsporněji, aby si nějaký ten litřík nafty ušetřili ???

+8/−8
13.10.2015 11:28

L42u52d80v33í20k 64G93a73j37d18o87š74í18k 2815273244712

Je to celkem jednoduché: ojeté nafťáky ztrácí daleko méně na ceně než benzíňáky.

+1/0
13.10.2015 13:04

A28n26d84r44e83j 97O41l27e20k51s57a 3855981657831

To je kouzlo módou deformovaného trhu. Kupte si ojetej dýzl, je to jako chalupa na cizím pozemku a s dřevomorkou v trámech. No to je přece kauf.

+1/−1
13.10.2015 15:26

T71o91m43á86š 39M18a16t17ě82j 9385948893572

Pro nízkou spotřebu - v kombinaci s chováním motoru. 

Diesel je prostě účinnější ... o dost účinnější než benzín.

+2/−1
13.10.2015 14:30

J68a69n 47F87r55o72l60í72k 6306270435204

Nejsem žádný ekolog ale koupil jsem si na to běžné popojíždění C1. Za 8 let jsem spotřeboval 3482 litrů benzinu za průměrnou cenu 32,67 kč tedy 113 tis. kč. Kdybych si pořídil traktor jak závratnou částku bych ušetřil? To nemluvím o tom, že jednoduchý atmosférický tříhrnek nepotřebuje žádnou údržbu a opravy a je mě srdečně jedno kde tankuji a nerozlišuji zimu a léto což u nafty zas tak jednoznačné není.

+5/−1
13.10.2015 14:39
Foto

I62v23a67n 17K17o74p70t34a 5257812731947

Vy prakticky nic. Ale to co najedete podle těch litru benzinu za 8 let. Třeba ha najezdil za jeden rok. A psj uz to jsou jine pocty. V mem pripade bych za to mel tu Vaši C1 novou.

+3/0
13.10.2015 20:02

V86í16t 64O20ž43a56n48a 1938498725574

chování motoru = hluk a smrad?

0/0
13.10.2015 15:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.