- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Že by konečně první vlaštovka? http://www.autorevue.cz/podil-dieselu-muze-v-evrope-klesnout-na-35--francie-jim-ted-zvysi-dane
No už aby to bylo a stávající škopky s Naftovými motory šly co nejdřív do kytek. Nafta má opodstatnění v užitkových a nákladních autech. V osobácích ani trochu.
Super, že by konec smradu na českých silnicích?
Prostě diesel nepatří do města, pod Euro V okamžitě vykázat. U benzínu pod Euro III. A hned by se dýchalo lépe.
Na dlouhé cesty osobákem bohatě stačí plyn. Diesel je vhodný do kamionů a stavebních strojů.
jakože kamiony a stavební stroje při spalování nafty neprodukují škodliviny ?
Zvláštní logika
no fakt je, že konec té posedlosti dieslama by nevadil... hlavně nevím proč je to tady takový lokální česko-německý fenomén...
ACEA je stejný paskvil jako OSN.
Vždyť to je dobře, kdo to má dýchat?
Je pro mne překvapením, že diesely nemají stejné normy jako benzín. Takže srovnat normy a skoncovat se smrdutými diesely je nejlepší volba.
Benzíny mají zase problémy s CO a HC. A u nafty se dá dusík řešit pomocí AdBlue a saze filtrem, řešení problémů benzinu je jiná liga.
skvěle umístěná kontextová reklama pod článkem :D
Víte, co je DPF?
V každém novém dieselu je DPF, který snižuje životnost a výkon! http://www.odstranenidpf.cz/?utm_source=seznam&utm_medium=cpc&utm_campaign=obsah
A když si ho nějaké hovado vykuchá, tak z toho má motoru stěží Euro II a všichni, kdo jedou za ním nebo stojí okolo silnice, ti "užívají". Takových dehtovačů a sazometů bývá na každé křižovatce k vidění docela dost.