- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Cybi mi tam udaj, jestli prislusni spravci komunikaci hodlaji s nebezpecnymi misty neco delat. Obvykle je totiz duvodem celkove spatny navrh, ktery se znackami moc vylepsit neda
Každá silnice je tak bezpečná jak bezpečně po ní řidiči jezdí.
Ten sjezd z té dálnice je fakt dementní. Kdo to tam nezná, bývá překvapen a nestíhá brzdit. Korunuje to ta protihluková stěna, přes níž nevidíte kam jedete a co vás za zatáčkou čeká.
Ta mapa nehod je hodně zvláštní, jako by vycházela z nesmyslných údajů. Chybí mi tam třeba jedna křižovatka poblíž mého bydliště, na které se v rozmezí let 2012 - 2014 stalo několik nehod ročně a docela dost z nich smrtelných (mám pocit, že jen za minulý rok tam byli minimálně 2 nebo 3 nehody s mrtvými). Ale v mapě ani zmínka, místo toho je tam rovný a slušně přehledný kus široké silnice o 15 kilometrů dál, kde může havarovat akorát trouba, který neumí řídit a nebo netuší, že sníh s ledem kloužou.
u Bezděčína je to děsné už od roku 1969, kdy se to postavilo
V článku jsem asi přehlédl zmínku jak uvedená pojišťovna přispěje na rekonstrukci alespoň jednoho místa
A dálnice zase naprosto v pohodě. Je teda zřejmé proč zrovna tam jen buzerují za rychlou jízdu, která nikoho neohrožuje. Dobře se tam vybírají pokuty, prakticky bez práce.
Tak když jim rádoby řidiči dají možnost ty peníze vybírat tak proč ne že....
To je článek zase naprd. Vždyť na 1/7 je třeba
okres Louny - katastr Toužetín - silnice I/7
Počet nehod: 15
Smrtelná zranění: 1
Těžká zranění: 2
Lehká zranění: 1
Ten Chomutov jich má jen 11. Jinak dle té mapky se na 1/7 už žádná další nehoda nestala, což je blbost. Možná to byly škody jedné pojišťovny.
Předpokládám, že článek jenom někdo zapomněl označit jako komerční sdělení.
Jinak takové statistiky od jedné z nej... pojišťoven jsou opravdu super. Jsem z Chomutova a zmiňovaný úsek I/13 je čtyřproudá rovná komunikace cca 3 Km dlouhá. Tak problém bude zřejmě někde mezi pedály a volantem.
"Převážná většina nehod se podle statistiky stala ve dne, na suché vozovce a viníkem byl řidič, který nebyl pod vlivem alkoholu....."
Jsem zvědav, kdo z místních expertů z této věty statisticky odvodí, že jezdit, když prší a ještě nalitej, je mnohem bezpečnější.....
To máte tak, pouze 14% nehod je zaviněno řidiči pod vlivem. Z toho jasně vyplívá, že nalitej řidič je mnohem opatrnější.
Stejně tak většího majzla si dáváme v noci, na náledí, na mokru, při tornádu apod.