- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tak v Rusku se to asi prodávat bude. Jinde to někdo koupí jedině z nouze nebo z nostalgie.
Tyhle kecy šli o Dacii taky. Takže já bych Renault nepodceňoval.
Celkem nerozumím tomu, proč chce Renault mít dvě levné značky. Nebo že by s Moskvičem mířil ještě níž (jde to při splnění aktuálních norem, ať už na bezpečnost auta nebo čistotu zplodin?).
Jako dokážu si představit přijít s levným a mechanicky odolným autem se snadnou (no, snazší) opravitelností a lepší průchodností horšími cestami (takový model pro špatné cesty, ale bez vzezření off roadu či SUV), ale jde to při splnění emisních a dalších norem?
Podle mě je to vcelku jednoduché. Dacia se dostala na lepší pozici než Renault zamýšlel. Už to není tak jednoduché a levné auto jako na začátku.
Krásně je ta evoluce vidět na modelu Logan MCV. Verze 1 byla super užitková levná dodávka co uměla odvézt 7 lidí. Verze 2 už je víceméně jen obyčejný kombík....
Z toho důvodu potřebuje Renault něco levnějšího pro východní trhy co se bude dobře prodávat na západě a bude financovat provoz
Plnění emisních norem nebude problém protože se budou primárně montovat benzínové atmosferické motory
Všimli jste si taky těch stěračů na světlech? To jsem u Moskviče ještě neviděl.
Moskvič? To nejhorší auto co jsem kdy viděl. Jediné nové auto které kdy otec koupil. Vyrazili jsme vzápětí na dovču na Balaton. Vzálenost cca. 500km z OV jsme jeli 2 dny! Pokazily se na něm za tu cestu snad všechny součástky. Zpáteční cesta proběhla ve stejném duchu. 1,5 dne na cestě. Po týdnu od návratu jsme se s ním s radostí rozloučili a koupili "embéčko". To bylo asi naopak nejlepší auto co jsme kdy měli. Moskvič možná někdo koupí v "Sovětském Svazu" ale jinde asi nikdo.
Moje zkušenosti byly přesně opačné. Moji rodiče a později já jsme s Moskvičem 2140 bezproblémově a bezporuchově celá léta jezdili (1978-1998), moji dva kamarádi, jeden se Š100, druhý se Š120M pod autem leželi téměř nepřetržitě a furt se jim něco sr.
Měl jsem Moskvič 2140 jako svoje první a dokonce úplně nové auto. Chtěl jsem původně Škodovku, ale na tu se stál pořadník. Žigul zase byl docela drahý a Moskvič v provedení 1500 a navíc kombi byl za přijatelnou cenu. S původním karburátorem sice žral i trávu podél cest,ale zato jel jak hrom. Nežral olej na rozdíl od Škodovek, měl centrální pružinu na spojce, hliníkový motor, elektronické zapalování, přerušovač blinkrů a další vychytávky. Jinak odpovídal době. Mizerná protikorozní ochrna nahrazená tloušťkou plechů a velká spotřeba.Špatné topení, hluk v kabině, náhon na zadek a motor v předu v zimě ideální kombinace. Bez bedny s pískem nemělo ani cenu vyjíždět. Najezdil jsem s ním asi 220 000 kilometrů a pak ho ještě výhodně prodal. Přes všechnu kritiku na základě vlastních zkušeností musím říct, že v dané době to zase tak zlé auto nebylo.Obnovovat jeho výrobu je nesmysl. I když to bude scela nové auto tak prodejné bude nejspíš jen v Rusku, kde má ještě nějaký zvuk. Jinak to asi dopadne jako s Dacií. Ta u nás nemá dobrou reputaci a prodává se jen díky ceně.
To jsou tak škaredé auta,až jsou zajímavé
Moskvič byl třetí automobilka na světě, která začala sériově vyrábět hliníkové motory.
Ožije i rallye Modrý průsmyk? Nezapomenutelný zážitek.