Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus GS F je jako raubíř z církevní školy

Japonská značka s asi nejvyklidněnější a velmi věrnou klientelou umí postavit i vůz, pod kterým vždycky zůstane loužička adrenalinu a emocí. Tak dravé a skvěle hravé auto jako GS F by v její nabídce nikdo nehledal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T24h17e70o90d73o72r 90C24o19l79l51i76n42o 2364234286

a mně se to líbí...

dám to taky na seznam aut, co nikdy mít nebudu ...:-)

+6/0
16.10.2015 18:26

A28n67d51r94e81j 71O49l39e91k42s56a 3835631907681

Ale jo, vydržte 7 let a bude vaše! Pětilitrovej osmiválec bude v tý době něco jako dinosaurus, takže to auto koupíme za pakatel.

0/0
16.10.2015 20:58

J18i30ř80í 42S58c33h33w91a68c18h 8598504298716

i dnes se dají koupit osmiválce za pakatel. Avšak většinou, ten kdo nemá na koupi nového osmiválce nemá ani na jeho provoz.... nebo ho pak ten provoz hodně bolí.....;-)

0/0
17.10.2015 22:57

J91i41ř63í 66S42c77h36w94a64c33h 8528674418986

"....Neotravuje rázovitým přívalem síly na výjezdu ze zatáčky...."

kam až se dá při "obhajobě" jedné z "nevýhod" atmosférického motoru klesnout....;-)

0/−12
16.10.2015 13:22

M41a26r17e59k 28J21a42n56e61č93k63a 1937936743811

Vás ti Japonci a jejich nezničitelné atmosféry musí hrozně žrát ;-D Lexus je z hlediska kvality, spolehlivosti a výdrže pojmem a ne bezdůvodně tato celkem mladá značka z koncernu Toyota je nejprodávanějším luxusním vozem v USA a je spolehlivosti vyhlášená. Váš oblíbený německý koncern, tyhle podstatné věci při výrobě aut už totiž dávno zapomněl nebo spíše vyměnil za marketing, viz. http://auto.idnes.cz/skoda-skaut-cxl-/ak_aktual.aspx?c=A151009_115109_ak_aktual_fdv

+11/0
16.10.2015 15:53

L86a31d31i29s67l98a10v 91S27o31k23o42l 1220642575882

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

L90a91d34i59s52l11a10v 31S18o38k44o79l 1690122475822

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

J60i22ř77í 11S31c47h73w10a41c33h 8888384148776

Marku jsi (stejně jako můj tichý minusující "souputník" Sokolík) jako obvykle vedle, ostatně  jako ve většině svých "protiargumentů". Mě Japonci svými atmosférami vůbec nežerou. Já totiž japoncem s atmosférou jezdím, takže znám její výhody a nevýhody. 

A tvrdit, že malý výkon při nízkých otáčkách není nevýhoda ale snad naopak výhoda je už totální trapárna a zaslepenost! A souhlasit s tímto tvrzením je totéž. Tečka!

0/0
16.10.2015 21:59

M30a91r13e15k 71J11a69n25e39č85k31a 1987206383631

Hele Jirko nic ve zlém, ale posuzovat každé auto pouze podle údaje zrychlení je poněkud mimo. Takhle dopředu odsoudíš i jinak skvělé vozy. Nevím co máš proti atmosférám, přitom u výkonnější atmo se stačí pouze naučit správně řadit a podřazovat, to je celé a to právě dělá mnohým řidičům dnes problém. 

Já to u autora pochopil tak, že výjezd ze zatáčky je plynulejší, než aby vůz měl co dělat, aby to výkonný motor s turbem ten výjezd ze zatáčky řidič a systém vozu ukočíroval a nešel třeba do smyku.

Nakonec co taky s autem, které jede dobře jenom do určitého počtu km, než se na něm začne projevovat únava materiálu, nebo ne zrovna povedená konstrukce z hlediska výdrže a spolehlivosti a tím další náklady navíc. Takový vůz je pak spíše k vzteku a sloužíš ty jemu, místo ono tobě. Chápu, že v dnešní době se auta dělají tak, aby vydržela max. tu záruku, nebo lépe po dobu operativního leasingu. Nevím jak ty, ale jiní chtějí za své peníze vůz, který je prostě vyladěný a spolehlivý jako celek, to je celé. 

Zeptám se jinak, kolik máš na svém atmo motoru nalítáno a už jsi na něm měl vážnější poruchu, nebo ti žere olej? Pokud ne, ani kasle nerezne, važ si toho, že ti šetří tvoji peněženku. Kamarád si toho nevážil a měl velké oči a koupil si nový benzín od koncernu. Ačkoliv to není žádný divočák za volantem a o vůz se staral vzorně, měl jeden problém za druhým a neminul ho ani problém se žravostí oleje. Nakonec rezignoval, vůz s nemalou ztrátou prodal a pokorně se vrátil k japonské atmosféře.

0/0
17.10.2015 20:20

J29i32ř24í 82S39c81h10w86a55c66h 8528284348276

To moje je pouze rok staré... takže olej nežere, bez poruch, nerezne, zatím pohoda.... asi jako naprostá většina aut rok starých ;-)

Marku pokud mluvím o zrychlení tak prostě posuzuji jen a jen dynamiku vozu a rozhodně tím nehodnotím a neodsuzuji auto jako celek. Pro někoho hraje dynamika velkou úlohu (i pro mně) a líné auto by nechtěl, respektive by preferoval to méně líné a někomu na tom až tak nezáleží a jsou pak pro něho prioritou další parametry....to beru.

Spolehlivost a výdrž jsou velmi relativní parametry. Já si třeba nemyslím, že všechny dnešní atmosféry vydrží 400-500 tisíc km a že jsou všechny spolehlivé. Jo třeba Hondí vtec, nebo mivec od Mitsubishi jsou spolehlivý stroje ale běda jak se tam něco po*ere, to pak člověk kroutí očima co stojí sebemenší chujovina z plastu. 

Bratranec koupil manželce už hodně jetou Toyotu, nevím přesně typ takový malý MPV už hodně letitý, asi další dva roky plná spokojenost, ale najednou prasklo těsnění pod hlavou, oprava 40 tisíc.

0/0
17.10.2015 22:53

M28a21r70e27k 39J18a52n75e64č40k45a 1237446813911

Když ho máš teprve rok, tak pak nerozumím tomu, proč sis atmosféru vlastně kupoval a nekoupil sis něco s turbem, když ti průběh atmo motoru nevyhovuje a nesplňuje tvoji prioritu, nebo by jsi u atmo musel jít s obsahem motoru výrazně výše. Mě třeba bohatě stačí atmo 2 až 2.5, více nepotřebuji, protože by to byl už hodně žíznivý motor a i když všechny vozy v rodině provozujeme na LPG, tak předělávat třeba nějakou V6 nebo V8 do plynu mi už přijde jako zvrhlost.

0/0
18.10.2015 15:01

J79i32ř36í 44S45c22h11w74a54c74h 8958304148576

můj výběr nakonec "vyhrála" atmosféra proto, že jsem vybíral auto podle více kritérií a ve hře byly samozřejmě i turba. Nakonec speciální cenové zvýhodnění -60 tisíc akční cena a -40 tisíc speciální sleva rozhodly ve prospěch atmosféry, protože také splňovala moje ostatní požadavky. Rozhodně ale to, že pod 3000 otáček moc "netáhne" a pod 2000 téměř vůbec, rozhodně nepovažuji za její výhodu i když jsem jejím "hrdým" majitelem. ;-)

0/0
18.10.2015 20:10

M47a28r82e45k 96J21a73n59e80č80k30a 1207526673821

No vidíte, tak ani pro vás není to turbo prioritní ;-) Sice netuším, která atmosféra to nakonec u vás vyhrála, ale tipnul bych to na Mazdu. Je pravda, že u atmosféry je potřeba více řadit, čili kvedlat s pákou, proto již mám raději automat s pádly pod volantem pro rychlejší podřazení, nebo když je nálada, tak rovnou sekvenční řazení.

0/0
20.10.2015 22:14

M46a26r46e27k 94J75a43n25e82č87k15a 1277456263521

Jinak hezké čtení o možných závadách na turbínách: 

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Řekl bych, že na jednu součást motoru je až moc náchylné na možné závady. Proto nechápu ani ty, co si motory s turbem předělávají do LPG.

0/0
18.10.2015 16:26

J43i86ř48í 28S26c21h62w77a47c70h 8278294508556

Já ve svém příspěvku nehodnotil Lexus, naznačil jsem snad nějak, že Lexusj nekvalitni nespolehlivý a nic nevydrží???? 

Ale to je už klasika: já o "voze" a oponent(i) o "koze"....:-(

0/0
16.10.2015 22:20

L23a34d68i42s90l17a57v 58S13o19k80o13l 1120982565902

RvRvRv;-D

0/−1
16.10.2015 17:50

J92i38ř43í 38S46c42h71w33a50c71h 8838484978556

No jasně Sokolíku. Ono snad nakonec bude nejlépe, když se ten výkon například v okolí 2000 otáček bude blížit nule, že? :-P

0/0
16.10.2015 22:00

V77í55ť92a 68K68r62u45t83i53š 1180934835837

Osobní zkušenost . Pak si fanda atmosférickych motoru sedne do auta s objemem o třetinu menším, s poloviční cenovkou a jen zírá jak to jede. Resp. Když budu citovat dotyčného - 2 dny z toho nespí.

0/0
17.10.2015 13:45

M38a47r22e18k 62J30a55n76e87č84k21a 1197806623451

Myslím, že většina příznivců atmosfér nemá nic proti turbu jako takovému, pokud by ty motory byly dimenzované na větší životnost. Pokud tady budeme hodnotit výkonnější klasické vozy (žádné sporťáky), měl jsem možnost jet delší cestu v kamarádově Mazdě 6 s motorem 2.3 MPS s náhonem 4x4, čili verze s turbem a byla to perfektně vyladěná raketa po všech stránkách. Nicméně spotřeba velmi špatná a jak mu odešlo a měnil turbo, taky žádná láce to nebyla. Inu každá sranda něco stojí. Před nedávnem jsem jel v novém Rapidu, sedačky děsně nepohodlné a na to, že to mělo turbo, čekal jsem od toho mnohem více. Slabý podvozek nemá smysl ani hodnotit, protože to auto spadá do jiné kategorie.

0/0
17.10.2015 20:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.