Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Lexus GS F je jako raubíř z církevní školy

Japonská značka s asi nejvyklidněnější a velmi věrnou klientelou umí postavit i vůz, pod kterým vždycky zůstane loužička adrenalinu a emocí. Tak dravé a skvěle hravé auto jako GS F by v její nabídce nikdo nehledal.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T50h34e25o10d96o37r 98C38o95l66l31i76n80o 2504774276

a mně se to líbí...

dám to taky na seznam aut, co nikdy mít nebudu ...:-)

+6/0
16.10.2015 18:26

A50n26d85r85e66j 24O24l75e50k55s96a 3735211317221

Ale jo, vydržte 7 let a bude vaše! Pětilitrovej osmiválec bude v tý době něco jako dinosaurus, takže to auto koupíme za pakatel.

0/0
16.10.2015 20:58

J57i59ř20í 25S35c27h23w47a93c48h 8378464678576

i dnes se dají koupit osmiválce za pakatel. Avšak většinou, ten kdo nemá na koupi nového osmiválce nemá ani na jeho provoz.... nebo ho pak ten provoz hodně bolí.....;-)

0/0
17.10.2015 22:57

J32i71ř65í 22S57c30h35w37a22c69h 8358194488586

"....Neotravuje rázovitým přívalem síly na výjezdu ze zatáčky...."

kam až se dá při "obhajobě" jedné z "nevýhod" atmosférického motoru klesnout....;-)

0/−12
16.10.2015 13:22

M51a39r34e26k 74J54a73n27e70č34k52a 1107366783911

Vás ti Japonci a jejich nezničitelné atmosféry musí hrozně žrát ;-D Lexus je z hlediska kvality, spolehlivosti a výdrže pojmem a ne bezdůvodně tato celkem mladá značka z koncernu Toyota je nejprodávanějším luxusním vozem v USA a je spolehlivosti vyhlášená. Váš oblíbený německý koncern, tyhle podstatné věci při výrobě aut už totiž dávno zapomněl nebo spíše vyměnil za marketing, viz. http://auto.idnes.cz/skoda-skaut-cxl-/ak_aktual.aspx?c=A151009_115109_ak_aktual_fdv

+11/0
16.10.2015 15:53

L47a39d76i55s28l27a83v 41S60o62k11o85l 1290462495882

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

L25a77d64i94s64l23a21v 70S23o82k15o10l 1400692575922

R^

+1/0
16.10.2015 17:50

J56i45ř74í 40S58c63h29w40a67c96h 8738624738676

Marku jsi (stejně jako můj tichý minusující "souputník" Sokolík) jako obvykle vedle, ostatně  jako ve většině svých "protiargumentů". Mě Japonci svými atmosférami vůbec nežerou. Já totiž japoncem s atmosférou jezdím, takže znám její výhody a nevýhody. 

A tvrdit, že malý výkon při nízkých otáčkách není nevýhoda ale snad naopak výhoda je už totální trapárna a zaslepenost! A souhlasit s tímto tvrzením je totéž. Tečka!

0/0
16.10.2015 21:59

M53a79r31e45k 36J31a71n82e36č33k28a 1167416453221

Hele Jirko nic ve zlém, ale posuzovat každé auto pouze podle údaje zrychlení je poněkud mimo. Takhle dopředu odsoudíš i jinak skvělé vozy. Nevím co máš proti atmosférám, přitom u výkonnější atmo se stačí pouze naučit správně řadit a podřazovat, to je celé a to právě dělá mnohým řidičům dnes problém. 

Já to u autora pochopil tak, že výjezd ze zatáčky je plynulejší, než aby vůz měl co dělat, aby to výkonný motor s turbem ten výjezd ze zatáčky řidič a systém vozu ukočíroval a nešel třeba do smyku.

Nakonec co taky s autem, které jede dobře jenom do určitého počtu km, než se na něm začne projevovat únava materiálu, nebo ne zrovna povedená konstrukce z hlediska výdrže a spolehlivosti a tím další náklady navíc. Takový vůz je pak spíše k vzteku a sloužíš ty jemu, místo ono tobě. Chápu, že v dnešní době se auta dělají tak, aby vydržela max. tu záruku, nebo lépe po dobu operativního leasingu. Nevím jak ty, ale jiní chtějí za své peníze vůz, který je prostě vyladěný a spolehlivý jako celek, to je celé. 

Zeptám se jinak, kolik máš na svém atmo motoru nalítáno a už jsi na něm měl vážnější poruchu, nebo ti žere olej? Pokud ne, ani kasle nerezne, važ si toho, že ti šetří tvoji peněženku. Kamarád si toho nevážil a měl velké oči a koupil si nový benzín od koncernu. Ačkoliv to není žádný divočák za volantem a o vůz se staral vzorně, měl jeden problém za druhým a neminul ho ani problém se žravostí oleje. Nakonec rezignoval, vůz s nemalou ztrátou prodal a pokorně se vrátil k japonské atmosféře.

0/0
17.10.2015 20:20

J82i11ř90í 14S17c39h83w70a18c40h 8608584338376

To moje je pouze rok staré... takže olej nežere, bez poruch, nerezne, zatím pohoda.... asi jako naprostá většina aut rok starých ;-)

Marku pokud mluvím o zrychlení tak prostě posuzuji jen a jen dynamiku vozu a rozhodně tím nehodnotím a neodsuzuji auto jako celek. Pro někoho hraje dynamika velkou úlohu (i pro mně) a líné auto by nechtěl, respektive by preferoval to méně líné a někomu na tom až tak nezáleží a jsou pak pro něho prioritou další parametry....to beru.

Spolehlivost a výdrž jsou velmi relativní parametry. Já si třeba nemyslím, že všechny dnešní atmosféry vydrží 400-500 tisíc km a že jsou všechny spolehlivé. Jo třeba Hondí vtec, nebo mivec od Mitsubishi jsou spolehlivý stroje ale běda jak se tam něco po*ere, to pak člověk kroutí očima co stojí sebemenší chujovina z plastu. 

Bratranec koupil manželce už hodně jetou Toyotu, nevím přesně typ takový malý MPV už hodně letitý, asi další dva roky plná spokojenost, ale najednou prasklo těsnění pod hlavou, oprava 40 tisíc.

0/0
17.10.2015 22:53

M66a49r57e96k 54J38a34n78e94č42k36a 1307726183511

Když ho máš teprve rok, tak pak nerozumím tomu, proč sis atmosféru vlastně kupoval a nekoupil sis něco s turbem, když ti průběh atmo motoru nevyhovuje a nesplňuje tvoji prioritu, nebo by jsi u atmo musel jít s obsahem motoru výrazně výše. Mě třeba bohatě stačí atmo 2 až 2.5, více nepotřebuji, protože by to byl už hodně žíznivý motor a i když všechny vozy v rodině provozujeme na LPG, tak předělávat třeba nějakou V6 nebo V8 do plynu mi už přijde jako zvrhlost.

0/0
18.10.2015 15:01

J22i52ř31í 83S28c83h95w81a57c65h 8388694198226

můj výběr nakonec "vyhrála" atmosféra proto, že jsem vybíral auto podle více kritérií a ve hře byly samozřejmě i turba. Nakonec speciální cenové zvýhodnění -60 tisíc akční cena a -40 tisíc speciální sleva rozhodly ve prospěch atmosféry, protože také splňovala moje ostatní požadavky. Rozhodně ale to, že pod 3000 otáček moc "netáhne" a pod 2000 téměř vůbec, rozhodně nepovažuji za její výhodu i když jsem jejím "hrdým" majitelem. ;-)

0/0
18.10.2015 20:10

M14a75r72e48k 54J69a82n69e18č85k16a 1867146153581

No vidíte, tak ani pro vás není to turbo prioritní ;-) Sice netuším, která atmosféra to nakonec u vás vyhrála, ale tipnul bych to na Mazdu. Je pravda, že u atmosféry je potřeba více řadit, čili kvedlat s pákou, proto již mám raději automat s pádly pod volantem pro rychlejší podřazení, nebo když je nálada, tak rovnou sekvenční řazení.

0/0
20.10.2015 22:14

M77a85r65e75k 29J94a87n38e73č15k53a 1707676983401

Jinak hezké čtení o možných závadách na turbínách: 

http://www.auto.cz/serial-turbodmychadla-problemy-turbem-89703

Řekl bych, že na jednu součást motoru je až moc náchylné na možné závady. Proto nechápu ani ty, co si motory s turbem předělávají do LPG.

0/0
18.10.2015 16:26

J26i68ř25í 65S89c65h63w81a27c47h 8678514438456

Já ve svém příspěvku nehodnotil Lexus, naznačil jsem snad nějak, že Lexusj nekvalitni nespolehlivý a nic nevydrží???? 

Ale to je už klasika: já o "voze" a oponent(i) o "koze"....:-(

0/0
16.10.2015 22:20

L77a40d79i89s32l79a78v 71S92o88k26o26l 1460982435112

RvRvRv;-D

0/−1
16.10.2015 17:50

J97i25ř70í 77S69c46h71w47a25c91h 8248144488376

No jasně Sokolíku. Ono snad nakonec bude nejlépe, když se ten výkon například v okolí 2000 otáček bude blížit nule, že? :-P

0/0
16.10.2015 22:00

V60í53ť54a 92K94r73u72t80i44š 1280604545757

Osobní zkušenost . Pak si fanda atmosférickych motoru sedne do auta s objemem o třetinu menším, s poloviční cenovkou a jen zírá jak to jede. Resp. Když budu citovat dotyčného - 2 dny z toho nespí.

0/0
17.10.2015 13:45

M35a48r73e29k 64J47a26n48e51č79k64a 1757406673411

Myslím, že většina příznivců atmosfér nemá nic proti turbu jako takovému, pokud by ty motory byly dimenzované na větší životnost. Pokud tady budeme hodnotit výkonnější klasické vozy (žádné sporťáky), měl jsem možnost jet delší cestu v kamarádově Mazdě 6 s motorem 2.3 MPS s náhonem 4x4, čili verze s turbem a byla to perfektně vyladěná raketa po všech stránkách. Nicméně spotřeba velmi špatná a jak mu odešlo a měnil turbo, taky žádná láce to nebyla. Inu každá sranda něco stojí. Před nedávnem jsem jel v novém Rapidu, sedačky děsně nepohodlné a na to, že to mělo turbo, čekal jsem od toho mnohem více. Slabý podvozek nemá smysl ani hodnotit, protože to auto spadá do jiné kategorie.

0/0
17.10.2015 20:50







Najdete na iDNES.cz