Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Tříkolová motorka má střechu a stěrač. Čínská rarita je ideální do deště

Jako z pohádky O princezně koloběžce působí na silnici skútr Adiva AD3 300. Je jednostopý i vícestopý, otevřený ale s kabinou, má čelní sklo se stěračem, ale vyžaduje přilbu. A aby to přirovnání k české pohádce bylo dokonalé, stačí si uvědomit, že koloběžka se anglicky řekne „scooter“.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

L98u74k66á83š 54N36o74v82o30t56n79ý 6416637448158

To si koupím na léto Hondu PCX a jetou Fábku na zimu. Komfort vyšší a spotřeba nižší :)

0/−1
26.10.2015 15:21

J18a74n 59K55o92n39v23a53l42i68n85k67a 5610211141325

Ten stroj mi přijde až neskutečně hnusný. A drahý.

+1/−2
26.10.2015 13:08

V39l64a78d26i56m74í65r 28H74a84v43r50á97n55e77k 7906106850887

Ta cena je "trošku"mimo mísu..za to je malé auto i s klimoškou..proč potom takový žížalochroust?RvRvRv

+1/0
26.10.2015 12:58
Foto

J51i24ř56í 12H26e15g45e53r 3402216674872

Zlatý BMW C1!

0/−1
26.10.2015 12:00

F24r68a45n75t18i33s78e35k 91F28a84r89a 9746642371204

cinska s*acka za 180k Kč? ;-D

cca 6l/100km při 21kW  ;-D

+5/−2
26.10.2015 11:21

V91l69a40d89i69m20í27r 43F87i50b31i23g40e69r 5304731431724

No moje Gilera 200ccm bere cca 4,5 - 4,8 a má 14kw ale je tam sportovní variátor, takže jsou vyšší otáčky. Ale stojí to za to svezení je to super ve městě nemá konkurenci. Takovéhle menší skůtry se silnějším motorem se dnes nevyrábí většínou to končí na 125ccm nebo jsou ošklivé.

+1/0
26.10.2015 12:44

V75l61a82d86i41m25í90r 62F19i25b32i38g27e35r 5394801251294

Do číňana bych za takové prachy nešel, na těch fotkách ta kvaliza zpracování není moc dobrá, to bych raděj Piaggio MP3 za stejnou cenu, kdybych chtěl 3kolku sice bez stěrače a stříšky ale kvalitněji zpracovanou a slícovanou. 

Čínský skůtr jsem měl 3,5 roku pak se začal pomalu rozpadat. To co bylo z gumy se doslova drolilo na kousky.

0/0
26.10.2015 10:40

I29v96a57n 34M97a34n57t74a44s 8389134780871

Cena Piaggia je skoro dvojnásobná a nemá plexistřechu :-/  a že se vám něco začlo zrozpadat... mi na GS 1200 uletěl rozvod,  po dvou letech,  takže  je to individuální.

0/0
26.10.2015 11:25

R24i69c11h30a63r44d 39L86e52s57k54l28ý 6648335727287

Rozvod čeho? Kam uletěl? Kolik měla motorka najeto?

0/0
26.10.2015 11:54

V92l94a14d40i49m58í24r 53F77i13b57i87g17e67r 5264271791214

Dvojnásovná jo?

https://www.skutry-levne.cz/piaggio-mp3/60183-piaggio-mp3-300-lt-yourban-barva-cerna.html#60183

naprosto stejná ;-). Sice nemá stříšku a trochu slabší motor i když stejnou kubaturu, ale jinak je to to samé.

0/0
26.10.2015 12:41

J52a49n 12Z64a38p59l60e84t88a20l 3148769535166

5,7 lt./100 km, maximálka 118 km/h. 

Dvoumístné auto mívá menší spotřebu, kolem 4 lt/100 km a maximálku někde u 160 km/h.

Cena zhruba srovnatelná, mnohdy u auta ještě nižší, vzhledem k možnosti koupit dobrou ojetinu.

Koupě takového skůtru je vítězstvím reklamy nad rozumem.:-/

+4/−2
26.10.2015 10:13

J91a50n 71H20a19v82r82d83a 2308516151208

nevim, jestli souhlasit přesně s vaším závěrem, ale argumenty jsou přesně takové. Zejména spotřeba a cena, to už si opravdu raději koupit menší auto...

Osobně bych významně a se zájměm pozvedl obočí, kdyby cena byla tak přibližně třetinová a spotřeba max 4 litry

+1/−1
26.10.2015 10:40

I65v35a38n 64M50a86n12t46a52s 8609744530911

Ve městech je skůtr lepší, a o to jde....  a spotřebu beru s rezervou,  nevím, jak pan testér na skůtru řádil ;-D, stačí mi, že píše  o tom, že na křižovatkách auta nechával za sebou...

0/0
26.10.2015 11:27

J49a11n 88J96í39c63h67a 8980800448111

Neni to nahodou tristope vozidlo? Jen reaguji na ten uvod clanku..

+1/0
26.10.2015 9:25

V74á74c55l69a11v 68M65a28š43e85k 5540506282638

Auto mám z nutnosti, motorku pro potěšení. Ovšem v tomhle hybridu se podařilo téměř dokonale skloubit nevýhody obého, takže ani omylem.

+2/−1
26.10.2015 9:02

J80a49r36o65s14l54a96v 20K45a65d89l43e81c 5411539752551

Pro vyznavače "motorek" bude mít přínos až dvojice kol vzadu. Zatím to beru jako nepovedený experiment. Tudy cesta nevede.

0/−5
26.10.2015 8:35

J97o36s57e30f 49V21o36s90i82c58k15y 4863737156253

Dvojice kol vzadu ??? To tu jiz bylo v 60.letech! Skutr Cezeta 175 - dodavka.

+2/0
26.10.2015 8:58

J44a56r20o10s86l58a53v 77K96a30d77l44e33c 5451789322451

Vůbec nic jste nepochopil. Jedná se o prototypy tříkolek až čtyřkolek s koly blízko u sebe, takže není potřeba stojánek na stání, ale chová se to jako klasický motocykl. Tyto nepublikované stroje od nejmenované firmy jsem měl možnost vyzkoušet a mají úžasné jízdní vlastnosti i s elektrickým pohonem v každém kole vlastním. Je to ještě daleká budoucnost.

0/0
26.10.2015 13:08

J12a42n 77K93r29p36e33c 5296863544762

toto ma nevyhody auta a motorky (scootru). nevidim duvod si neco takoveho porizovat. navic je to i dost siroke a tezke na klickovani mezi auty, a na daleke cestovani slabe. ve dvou lidech a nalozene to bude mit problem jet stabilne alespon 80kou.

+4/0
26.10.2015 8:34

J63a24n 60R40i77e25g37e66l 1964966645542

nebude lepsi citi go nebo jak se to prditko jmenuje? a udela jeste vice sluzeb nez tohle, za 90tis ok, x2 tolik je mimo misu.

+7/−1
26.10.2015 8:15

R21i76c13h51a51r90d 57L55e58s23k36l63ý 6388135827657

Střecha, která vlastně není tak moc střecha, protože vám stejně prší na ramena. Tak proč co ssebou tahat. No a 190.000,-? Za to už se sežene ojetý Smart.

+5/−1
26.10.2015 8:11

V61á90c73l63a39v 66H33o29s66c63h 8836928662621

ojeteho smarta jsem videl uz i za 60, ale asi hodne vypleteho.

0/0
26.10.2015 13:15

J94o77s14e45f 22Č49i18h58á29k 7761449620296

To je hrůza.

+4/−1
26.10.2015 7:48

M17a64r47t13i23n 86Š34í83p40k44o73v80s57k47ý 4455288321340

Cenu jsem čekal vysokou, ale 190 klacků je teda síla.

+9/0
26.10.2015 7:48







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.