- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jak tady někdo píše, že do auta dal pár korun, tak by bylo dobré taky napsat, jestli je ten typ řidiče, co nemá přímo vliv na pojízdnost vozu, tak to neřeší. Jelikož mám rád auta v cajku jako celek, tak i když to nemá na pojízdnost vozu přímo vliv, tak to prostě opravím. Pak se člověk nemůže divit, když vidí mnohé ojetiny, které jsou podle původního majitele v perfektním stavu a když do toho sednete, tak zjistíte, že spousta věcí je prostě již natolik opotřebená, že auto jako celek působí dojmem uštvaného koně a do perfektního stavu to má hodně daleko.
Tak tohle klišé platí možná už jen v USA. Mě přineslo jako bývalému zastánci japonských značek docela rozčarování. Avensis šel z domu za 4 roky, Yaris za dva, Mazda 6 se prodražovala už po 3 letech. Ale dodnes vídám pána s mou bývalou omšelou Carinou E 2.0 GLi r.96, který jak říká "nemá důvod měnit" :)
Dovolím si přidat osobní zkušenost s tímto americkým výzkumem. Na jaře jsem koupil auto, asi po dvou měsících mi přišel mailem dotazník, který byl dost podrobný a týkal se jenom věcí, které mám v tom konkrétním voze. Evidentně ta agentura dostává od prodejců přesné údaje o výbavě a motoru auta, které člověk koupí. Člověk hodnotí spokojenost na stupnici 1-10, pár otázek je myslím otevřených. Někdo tady zmiňoval, že se žebříček liší od ADAC apod. Logicky, je to úplně jiná metodika, lidé hodnotí subjektivní spokojenost s novým autem. A spokojenost souvisí s očekáváním. To vysvětluje levnějsí značky na předních místech. Kromě Lexusu, klobouk dolů před jeho postavením. Moje auto není perfektní, ale protože můj rozpočet nijak zvlášť nezatěžuje a má absurdně nízkou spotřebu, skoro všude jsem dal vysokou známku. Je jisté, že kdybych potřeboval něco velkého a drahého, má očekávání by byla větší a byl bych větší hnidopich. Jakoukoliv chybu bych v tom dotazníku patřičně ocenil. Tak je třeba k tomu dotazníku přistupovat, to, že třeba Porsche je až za Kiou, neznamená, že Kia je lepší auto.
jj, technické závady jsou u automobilů problémem odjakživa
je logické, že co v autě není, nemůže se rozbít.
Ale to trvalo, než se na to přišlo oficiálně
Accord nafta na prodej, nový vČR, rok 2007
Tel: 777 153 496
Ojetý diesel? Děkuji, radši si ten adrenalin odpustím :-) A myslim, že je vcelku jedno jaká je to značka. V tomto veku bude mít reálně tak 200-250 tisíc.
RAM je Dodge, ne?
a kde je takový to stříbrný combi TDi?
RAM je dnes samostatnou značkou.
Ta tabulka je dost irelevantní z toho hlediska, že auta pro americký trh se v naprosté většině taky v USA vyrábí s využitím US dílů. Takže tabulka v Evropě by vypadal poněkud jinak.
To je velmi spravna poznamka. Tabulka plati pouze pro auta prodana (!) v USA.
Tohle nedelejte. Ortodoxni plivaci na korejce se ted mesic nevyspi...