Diskuze
Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne
Děkujeme za pochopení.
L26u56d72v72í22k 58G54a71j14d43o57š22í65k
Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.
Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".
P87a66v57e24l 27Z90a73j26í58č15e66k
ja si teda nekupuju auta podle lidi
J81a44n 52K96o51n68v77a86l13i68n70k72a
Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.
Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.
J25i19ř72í 98S47c89h65w47a14c73h
a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.
Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"?
J16a28n 15D79l62o70u55h33ý
Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.
P10e96t67r 15A39g24u11l73á62r
E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.
R73a79d35o61m64í26r 93A42l15b53e91r35t
Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.
M35i91c66h62a18l 37O34t90t
e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.
C70y15r16i40l 78P67a73v14e19l78k58a
Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy.
Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.
J96i73ř37í 91S67c78h21w51a11c21h
to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....
Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....
A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."
P46a57v26l63a 97N74o14v10á
Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.
To asi mluví za vše.
J52i31n85d76ř81i90c68h 72L93u81k95á52š
bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen
J88o32s35e94f 93V61o97n10d98r82á95k
316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu .
A85l32e79š 34J56a89n75á80č92e68k
316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.
P14e66t56r 72M30a90j46e32r
Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí
J93o83s38e54f 57V31o23s31i31c68k46y
No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Praha - Prosek, pozemek 400 metrů od stanice metra C Prosek
Prosecká, Praha 9 - Prosek, okres Praha
4 970 000 Kč