Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne

„Trojka“ generace E36 je dodnes nedoceněným vozem. Z hlediska techniky předběhla dobu a příznivce pohonu zadních kol uchvátí skvělou ovladatelností, za což vděčí výbornému rozložení hmotnosti. Tohle BMW, které koupíte za dvě výplaty, má ovšem jednu velkou bolest - rez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L70u60d33v27í64k 41G83a64j92d44o66š85í55k 2215893264692

Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.

Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".

+1/0
13.11.2015 9:36

P68a97v91e71l 74Z68a19j62í65č70e51k 8954330456220

ja si teda nekupuju auta podle lidi

0/0
13.11.2015 9:43

J25a69n 30K18o65n94v89a75l27i67n23k96a 5780381871325

To je jako když řeknete, že Yetiho si koupí jen pošahaný myslivec.Kdybych podobnou logiku aplikoval na sebe, musel bych se považovat za gangstera, pasáka nebo tlustého cigánského páprdu z Chánova. ;-D 

Už dlouho postrádám nějaké sociometrické šetření, ve kterém by se ukázalo, jak dalece jsou značky a typy aut propojené s osobností majitele. Domnívám se, že bychom se dozvěděli zajímavé věci.

0/0
13.11.2015 10:55

P74e13t61r 70H39o33f77m47a97n35n 6789774925450

Skodu Yebeti si nikdo jiny, nez posahany myslivec ani koupit nemuze;-D.

0/0
13.11.2015 11:45

J23i28ř60í 55S71c15h12w44a69c46h 8528374928486

Hofoumanova povídačka?;-(;-(;-(

0/0
13.11.2015 23:54

Z16b71y78n90ě31k 91H25o98l40í20k 1457827545900

je to jediná laciná frajeřina za pár šupů, na kterou má dvacetiletej nevybouřenej testosteronem narvanej blbeček nebo menták z vesnice. takže proto.

0/0
13.11.2015 15:14

J61a61n 77K38o34n55v66a39l34i87n69k75a 5860141661195

Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.

Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.

0/0
13.11.2015 7:51

J17i24ř72í 27S23c49h82w90a18c27h 8808354198806

a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.

Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového  báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"? 8-o

+2/0
13.11.2015 11:43

J88a72n 58K24o61n69v55a35l14i23n58k90a 5620201751905

No pochopitelně ta trojka. To je základ toho, o čem jsou moje příspěvky. Jediná výhoda nových obyčejných aut oproti starším lepším, je počáteční bezúdržbovost a možná levnější servis. Paušálně vzato si s ojetou prémiovkou kupuješ víc než s novou sockou. Až budu mít někdy na novou prémiovku, tak si ji koupím. Do té doby budu rád za to, že si jí koupí nějaký bohatý člověk na západě a mně ji pak prodá za cenu, kterou si budu moci dovolit. A já budu mít radost, že mám BMW a ne nějakou upatlanou uchcávku. O tom to celé je. Každý má priority jinde.

0/−2
13.11.2015 11:50

J90i20ř29í 23S97c30h55w85a43c63h 8608474508326

mno, jedna  technická: ....ojetina je vždycky "upatlanější" než jakékoliv nové auto.....;-)

+1/0
13.11.2015 12:13

J78a97n 57K38o17n75v93a28l23i62n88k39a 5730971971435

To bezpochyby. Každé ojeté auto jde ihned na strojové mokré čištění interiéru, vyčištění klimatizace atd. Osobně jsem ještě desinfikoval veškeré ovladače, volant, volič převodovky a tak. Jezdit v nevyčištěném ojetém autě je jako spát v posteli po někom nebo jíst něčím příborem.

0/0
13.11.2015 12:46

J62i83ř30í 87S61c96h89w93a38c42h 8858254608106

takže uznáváš, že máš "upatlané" BMW a někdo novou neupatlanou jak to trapně puberťácky nazýváš "uchcávku"?

+2/0
13.11.2015 23:52

J32a15n 12K35o24n10v61a54l44i81n71k76a 5570401831345

Běž do hajzlu, Schwachu.

0/−1
16.11.2015 6:20

J31i56ř51í 80S78c40h59w88a35c87h 8148284948306

a jejda Jene, tak tomu se říká "nervy na pochodu" aneb "totální ztráta úrovně" .....Rv ....no měl jsem o tobě vyšší mínění....

.....sice bych tě mohl "napráskat adminovi za vulgarity", ale toto si tady nechám....na památku, jak jsem tě "dostal" ;-)

0/0
20.11.2015 20:24

J60a42n 27D90l56o85u13h58ý 7974459880289

Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.

0/0
13.11.2015 1:08

P12e57t20r 14A66g16u69l17á85r 4447448810694

E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.

0/−2
12.11.2015 21:25

R71a26d76o47m20í81r 66A33l82b48e54r84t 1106531792749

Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již  třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.:-)

0/0
12.11.2015 20:10

M33i20c62h61a75l 82O48t83t 7676809438215

e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.

0/0
12.11.2015 17:23

C59y57r28i40l 19P64a48v26e78l65k44a 4626122348135

Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy. 

Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.!!

0/0
12.11.2015 16:51

J23i35ř93í 83S74c80h81w15a85c33h 8418184658756

to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....

Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....;-)

A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."

+2/−1
12.11.2015 21:12

C69y56r46i66l 87P95a66v68e44l25k35a 4176412968275

Ty máš dost! Nejde jen o tohle BMW a ... ale tady je zbytečný ;-D

+1/−1
12.11.2015 21:48

J23i80ř23í 80S54c55h48w36a44c15h 8438544718946

a.....nic.......Rv

0/−1
12.11.2015 22:09

J98i10ř98í 72S55c31h28w76a73c15h 8678444778206

mě by ale opravdu zajímalo v čem je třeba taková dnešní 330i (2.0 4R/ 258k / 400 Nm, zrychlení na 100 pod 6 sekund) "bezpohlavní impotent"?

V čem je 340i  (3.0 6R/ 326k /  450 Nm při 1250 1/min, na stovce pod 5 sekund) "bezpohlavní impotent"?

0/0
13.11.2015 12:09
Foto

P68a76v43l83a 64N91o15v19á 7598620208365

Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.

To asi mluví za vše. :-)

+2/−2
12.11.2015 16:43

J43i22n41d32ř43i34c70h 68L44u25k62á61š 8197771490485

bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen:-/

0/0
12.11.2015 21:12

J74o55s45e76f 44V79o59n11d31r78á61k 2652856483468

316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu R^.

+4/0
12.11.2015 16:17

A87l45e22š 19J86a54n39á79č96e74k 3433934156253

316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.

0/0
12.11.2015 23:59

P33e15t24r 53M39a62j24e85r 7752556821211

Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí:-)

0/0
12.11.2015 15:19

J19o52s81e67f 83V30o96s37i27c48k98y 4903947186933

No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !

0/0
12.11.2015 15:31

J58a70r42o49s74l44a76v 26V63y18c36h33o34d59i22l 8884385975

Žádám autora, aby mi svůj familiérní obrat "za dvě výplaty" převedl na fotbalová hřiště nebo počet osob, které se vejdou do fábie. Takto z toho nejsem příliš moudrý, děkuji.

+16/0
12.11.2015 14:36

P76e11t57r 22M22i54c45h66a87l 2750344231292

Moc hezké auto. S 318i jsem se kdysi trochu svezl a moc se mi to líbilo.

0/0
12.11.2015 13:23

J44a45r14o52s52l35a80v 47P43r92u87s73a 9412600942474

no ja mel hned po autoskole e30 2litry 6valec a jako zadokolka dobra ale nejak sem ju este neumel ocenit hlavne kdyz na mokru kazdou druhou zatacku jel clovek driftem ;-D

0/0
12.11.2015 13:03

J25a37r20o11s24l92a59v 81P45r26u96s82a 9852680522124

i kdyz nechtel dodam ;-D

+1/0
12.11.2015 13:03

T44o72m89á28š 81K16u86c18h90a63ř 3827221838791

To ještě auta vypadala jako auta a ne jako animované příšerky z korejského animáku, nebo jako zmenšené vysoké autobusy. :-/

+17/−3
12.11.2015 12:11

V60á59c97l51a60v 65S33v98o36b83o63d67a 3361559510930

tohle auto v tom stavu jako je úvodní fotka za dvě výplaty? tak možná v německu za dvě jejich výplaty :-)

+8/0
12.11.2015 11:59

D78e90j90a53n 10T51a42d23i40c 7372286287467

E36 zacala ma laska k trojkovym Baworakum, kdyz me v IS svezl kamarad. Koupil jsem si uz ctyri generace a budu urcite pokracovat dal. Ta auta jsou super, dokonce jim i odpustite to, ze v zime vas nikam nevyveze a na ceskych silnicich dostavate porad neskutecne rany do volantu (extremne tvrdy podvozek).

0/0
12.11.2015 10:17

M40a80r75e11k 84J66a98n41e35č13k29a 1137186873351

Řekl bych, co uvádíte, je dosti silný argument, tyto auta nebrat :-)

+1/0
12.11.2015 13:44

D60e54j60a44n 23T22a71d91i67c 7822386287467

Nejsou to auta pro kazdeho. Podvozek je extremne tvrdy, pri prejizdeni nerovnosti je to jak s motokarou ale v zatackach drzi auto jak prilepene. Sedan ma strasne malou diru do kufru a u E46 mne neslo sklopit sedacky. U ridice a spolujezdce je malo mista pro nohy ale auto tak pusobi robustneji. Nejvetsi problem je snih, ani ruzna elektronika nepomuze do kopce, proste vam zacne problikavat prokluz a auto se nehne (xdrive jsem nikdy nemel). Co se mi nelibi na poslednich dvou generacich jsou runflat pneumatiky, jinak je to srdecni zalezitost a nemenil bych, kazdemu vyhovuje neco jineho. :-)

+2/0
12.11.2015 14:12

M67a23r41e46k 85J67a54n18e62č82k69a 1567196683741

Proč si pořizovat vůz, který v zimě má problém vyjet kopec díky zadnímu náhonu mi nějak uniká. Tohle je pak spíše k zlosti, než radosti. Mám sice japonskou 4x4 AWD, se kterou si v zatáčkách mohu dovolit velmi hodně a pokud si doslova nelehnu na břicho vyjedu vše, ale taky to není žádný pérák na kolech, ale že by to mělo tvrdý podvozek, taky nemohu říci, protože jsem měl vůz se sportovním a dosti tvrdým podvozkem. Takže je to spíše o tom fandovství ke značce.

0/0
12.11.2015 15:23

D71e87j45a21n 25T81a67d78i92c 7142166737487

Pri nejvetsim extremu pomuzou retezy, nebo posadit nekoho dozadu.  E46 a E90 byly poradne tvrde, F30 uz je umirnenejsi ale trosku ztratila ten sportovni feeling.

0/0
12.11.2015 16:09

M22i91r72o65s30l41a28v 92Š66i42m44k62o 7795723762845

U těchto letitých aut to chce sehnat "leštěnku" s nízkým nájezdem. Garážovaný kus ježděný jen za pěkného počasí na chalupu. U aut přes 200 tis. km jsou výměny toho nebo onoho zákonitostí.

+3/0
12.11.2015 10:17

M14a34r54e46k 10S14l32a71b23i46h77o87u30d37e39k 7218291422253

Trojková báwa si taky často kupovaly babičky v Bavorsku výhradně na ježdění do kostela. Alespoň to tvrdí deset z devíti bazarníků.;-)

+21/0
12.11.2015 12:14

C88y26r49i25l 90P74a18v39e52l82k41a 4516142818745

Ale dají se sehnat pěkný kousky, musí se hledat a není to hned.

0/0
12.11.2015 16:52

M67a59r69e73k 44S89l30a59b29i51h52o97u65d37e30k 7248291632823

Jj, nemělo by mít najeto víc než 120.130 tisíc. Ale to se dá zařídit - v dobrém bazaru vám počítadlo km zdarma stočí!

+2/0
12.11.2015 19:05

J60a45n 87J43a78n38e70č60e48k 9390703420956

"Z hlediska techniky předběhla dobu" - no, zas tolik nepřehánějte ;-)

0/0
12.11.2015 9:07
Foto

L22u61k76á69š 47M84e51i94s39t96n96e71r 5925192799185

Článek dobrý, autor má zjevně toto auto rád. A kdo ne, že ano!

+7/0
12.11.2015 8:33

D37e62n76i67s 53W46i85t34z79k40u 3133821509897

tak na rovinu, každé 20tileté auto má takové problémy, zvlášť když je určeno pro každodenní ježdění. horší je, že dnes si koupíš nové auto a do 5ti let měníš už díly na výuku

+12/−1
12.11.2015 8:05
Foto

I87v86a54n 40K45o87p67t82a 5397772681537

Nevím jak jste na to přišel, ale jedna z firemních oktávek, r.v.2006 najeto 510.000km a výfuk je tam původní.

Možná tak u těch aut co jezdí kolem komína, motor se ani nezahřeje a ve výfuku zůstává kondenzát.

+1/−1
12.11.2015 14:16

D62e47n26i50s 69W57i61t32z85k62u 3133881599357

a ten zbytek?navíc je rok 2015

0/0
12.11.2015 16:57
Foto

I37v96a38n 44K11o10p14t51a 5207522411567

s výfuky ani jinými částmi aut nemáme problémy. Pokud vezmu tak třeba Fabie rv2007 rovněž původní výfuk, stejně tak 6 let starý Passat. nyní již prodané Clio také bez problémů. No a když pujdu k faktu tak škodovky mají výfuky sériově nerezové.

Ani u jiných třeb i již prodaných aut, s nájezdy mezi 250.000-500.000 km si nepamatuju závažnější problémy. Například ani u jednoho se neměnilo turbo, většina to odjezdila i s původní spojkou atd. To je o tom jak se k autu chováte

0/−1
12.11.2015 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.