Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Skvělé svezení za pár tisíc. Dvacetileté BMW 3 okouzlí, ale taky zrezne

„Trojka“ generace E36 je dodnes nedoceněným vozem. Z hlediska techniky předběhla dobu a příznivce pohonu zadních kol uchvátí skvělou ovladatelností, za což vděčí výbornému rozložení hmotnosti. Tohle BMW, které koupíte za dvě výplaty, má ovšem jednu velkou bolest - rez.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

L76u33d85v48í49k 24G94a82j89d94o28š38í82k 2115903404172

Tohle skvělé auto má ovšem u nás jednu opravdu velikou bolest - je totiž symbolem největších hovad na silnici.

Tohle si pořídit znamená to samé, jako nosit tričko s nápisem: "Uhněte, jsem vypatlanej kreten".

+1/0
13.11.2015 9:36

P54a45v86e60l 49Z24a87j45í82č12e57k 8134160926960

ja si teda nekupuju auta podle lidi

0/0
13.11.2015 9:43

J67a11n 91K58o79n80v32a82l61i39n10k93a 5860501251385

To je jako když řeknete, že Yetiho si koupí jen pošahaný myslivec.Kdybych podobnou logiku aplikoval na sebe, musel bych se považovat za gangstera, pasáka nebo tlustého cigánského páprdu z Chánova. ;-D 

Už dlouho postrádám nějaké sociometrické šetření, ve kterém by se ukázalo, jak dalece jsou značky a typy aut propojené s osobností majitele. Domnívám se, že bychom se dozvěděli zajímavé věci.

0/0
13.11.2015 10:55

P94e96t88r 28H22o14f41m89a71n46n 6339604775210

Skodu Yebeti si nikdo jiny, nez posahany myslivec ani koupit nemuze;-D.

0/0
13.11.2015 11:45

J80i42ř91í 21S45c85h42w88a47c58h 8748644638776

Hofoumanova povídačka?;-(;-(;-(

0/0
13.11.2015 23:54

Z87b84y86n51ě94k 60H41o74l21í95k 1187487885870

je to jediná laciná frajeřina za pár šupů, na kterou má dvacetiletej nevybouřenej testosteronem narvanej blbeček nebo menták z vesnice. takže proto.

0/0
13.11.2015 15:14

J27a88n 18K85o58n10v60a87l23i54n57k14a 5920191631105

Zkrátka a dobře. Tohle auto, pokud je v dobrém stavu, dokáže nabídnout daleko víc než kdejaká současná nová piksla. Už 1.8is jezdí skvěle (znám z coupé). A šestiválce s vanosem jsou sametové, silné a při dobré údržbě skoro nesmrtelné. U dieselu je zrovna ta 525tds pěkná volovina. Jedinou výhodu to má, že to ještě není CR, takže neřešíte vstřiky, čerpadla atp. Rády tomu praskají hlavy a odchází turba. Ideální je 323i nebo 325i. V klidovém režimu je spotřeba mezi 8-9. Dynamika je u takhle lehkého auta neuvěřitelná.

Už mám dva roky starší pětku (530d). S pořizovací cenou a počátečními investicemi jsem lehce pod cenou nové Fábie. Komfort? bezpečnost? jízdní vlastnosti? I nová oktávka, ve které jsem nedávno jel, je proti tomu hloupý plastový pelech s mizerným výkonem. Chápu, že ne každý by to udělal stejně, ale já jsem maximálně spokojený.

0/0
13.11.2015 7:51

J79i63ř38í 76S35c93h57w48a73c36h 8268304108276

a zase to srovnávání nového auta s ojetinou s vyšší třídy.

Jene, jak by asi dopadlo srovnání nového trojkového  báwa za cca 1.5mega a jetého Bentleye Flying Spur ve stejné ceně? Co by asi tak v té chvíli vypadalo jako "hloupý plastový pelech s mizerným výkonem"? 8-o

+2/0
13.11.2015 11:43

J10a48n 76K93o10n59v40a85l56i77n29k86a 5330971381505

No pochopitelně ta trojka. To je základ toho, o čem jsou moje příspěvky. Jediná výhoda nových obyčejných aut oproti starším lepším, je počáteční bezúdržbovost a možná levnější servis. Paušálně vzato si s ojetou prémiovkou kupuješ víc než s novou sockou. Až budu mít někdy na novou prémiovku, tak si ji koupím. Do té doby budu rád za to, že si jí koupí nějaký bohatý člověk na západě a mně ji pak prodá za cenu, kterou si budu moci dovolit. A já budu mít radost, že mám BMW a ne nějakou upatlanou uchcávku. O tom to celé je. Každý má priority jinde.

0/−2
13.11.2015 11:50

J12i37ř80í 11S41c17h67w34a58c49h 8628234378206

mno, jedna  technická: ....ojetina je vždycky "upatlanější" než jakékoliv nové auto.....;-)

+1/0
13.11.2015 12:13

J35a34n 71K91o54n40v14a53l41i68n10k30a 5320521301575

To bezpochyby. Každé ojeté auto jde ihned na strojové mokré čištění interiéru, vyčištění klimatizace atd. Osobně jsem ještě desinfikoval veškeré ovladače, volant, volič převodovky a tak. Jezdit v nevyčištěném ojetém autě je jako spát v posteli po někom nebo jíst něčím příborem.

0/0
13.11.2015 12:46

J74i69ř24í 75S97c75h27w71a45c97h 8178694368746

takže uznáváš, že máš "upatlané" BMW a někdo novou neupatlanou jak to trapně puberťácky nazýváš "uchcávku"?

+2/0
13.11.2015 23:52

J11a90n 32K42o50n19v61a98l35i45n94k71a 5330371691715

Běž do hajzlu, Schwachu.

0/−1
16.11.2015 6:20

J17i47ř11í 16S29c15h48w66a94c59h 8358954738816

a jejda Jene, tak tomu se říká "nervy na pochodu" aneb "totální ztráta úrovně" .....Rv ....no měl jsem o tobě vyšší mínění....

.....sice bych tě mohl "napráskat adminovi za vulgarity", ale toto si tady nechám....na památku, jak jsem tě "dostal" ;-)

0/0
20.11.2015 20:24

J93a15n 45D71l42o34u28h41ý 7294879170659

Nepravidelny chod + zhasinani agregatu na LPG = odpalene ventily. Auto bylo provozovano na LPG bez flashlube (lajcky primazavani). Lze to vzdy opravit cca 15 tisic na 4 valci.

0/0
13.11.2015 1:08

P18e24t49r 62A79g55u48l18á38r 4447618880734

E36 je asi poslední řada BMW, která se mi líbila.

0/−2
12.11.2015 21:25

R94a70d27o92m82í23r 11A73l38b70e23r76t 1276901972399

Je to moc fajn, vidět jakákoliv auta, když o ně člověk s láskou pečuje. Já také pečuji o dnes již  třinácti letého miláčka, ale není to BMW. Jednou snad.:-)

0/0
12.11.2015 20:10

M28i68c85h41a97l 82O57t79t 7206729268285

e36 323i bylo mé první vlastní auto a doteď na něj s láskou vzpomínám.

0/0
12.11.2015 17:23

C43y85r76i11l 19P53a60v33e70l11k93a 4336512168505

Problém je, že dnešní auta zdaleka nevydrží to, co tyhle vozy. 

Ty byly auta, zajímavý s koulema. Ne ti současní bezpohlavní impotenti.!!

0/0
12.11.2015 16:51

J20i90ř65í 78S30c26h39w15a79c69h 8158184398296

to jakože všechna tato BMW co byla vyrobená a nebourala doposud jezdí? Že všechna se "dožila" nějakých 400kkm? Ano najdou se taková, ale sám si můžeš přečíst, že to vyžadovalo "slušné" zacházení a péči, například do zahřátí nevytáčet.....

Když můj známý sedne do svého TSI nastartuje a ihned a do kopce to vytočí ke 4000 do oblasti maximálního výkonu, tak je dost pravděpodobné, že se ten jeho motor 200kkm nedožije. Ale u něj by se toho nejspíše nedožilo ani toto báwo....;-)

A za 20 let se samozřejmě najdou dnešní opečovaná auta, co budou mít najeto 400kkm a někdo nich prohlásí: "....ty dnešní auta zdaleka nevydrží to co tyhle vozy (z roku 2015)....to byly auta s koulema...."

+2/−1
12.11.2015 21:12

C20y34r42i90l 10P22a52v79e90l49k89a 4876852318935

Ty máš dost! Nejde jen o tohle BMW a ... ale tady je zbytečný ;-D

+1/−1
12.11.2015 21:48

J97i83ř47í 73S40c51h39w98a81c59h 8498224698466

a.....nic.......Rv

0/−1
12.11.2015 22:09

J95i39ř82í 54S25c41h81w82a97c19h 8258494978486

mě by ale opravdu zajímalo v čem je třeba taková dnešní 330i (2.0 4R/ 258k / 400 Nm, zrychlení na 100 pod 6 sekund) "bezpohlavní impotent"?

V čem je 340i  (3.0 6R/ 326k /  450 Nm při 1250 1/min, na stovce pod 5 sekund) "bezpohlavní impotent"?

0/0
13.11.2015 12:09
Foto

P85a86v80l35a 51N29o57v75á 7178330908545

Víte, jak se v Německu říká starým BMW 3er? Türkomat.

To asi mluví za vše. :-)

+2/−2
12.11.2015 16:43

J79i82n13d91ř28i61c13h 67L30u12k93á58š 8127751780655

bohužel je to jejich smutný úděl... už i tady se z e46 pomalu stává cigánwágen:-/

0/0
12.11.2015 21:12

J12o63s74e31f 35V88o11n43d73r61á40k 2432946763808

316i dovezená z Italie 180t .r.97 absolutně bez koroze za 2 platy nemá to chybu doufám že to nezakřiknu R^.

+4/0
12.11.2015 16:17

A17l47e90š 49J36a13n25á15č33e31k 3453444286663

316 je sociál ne BMW. Do BMW patří řadový 6vál.

0/0
12.11.2015 23:59

P77e40t91r 26M80a96j50e31r 7372786571561

Jo M3 je jiný level. Kdo nezažil, nepochopí:-)

0/0
12.11.2015 15:19

J23o89s84e87f 51V36o85s17i27c76k93y 4373867266743

No tak autor clanku zazil za 10 let pouze 60000 km, spousty "spotrebniho" materialu, starosti a rezu. Taky jej jednou museli odtahnout !

0/0
12.11.2015 15:31

J59a59r25o12s67l64a97v 55V93y62c13h13o59d10i20l 8964695215

Žádám autora, aby mi svůj familiérní obrat "za dvě výplaty" převedl na fotbalová hřiště nebo počet osob, které se vejdou do fábie. Takto z toho nejsem příliš moudrý, děkuji.

+16/0
12.11.2015 14:36

P57e55t67r 91M42i45c57h92a90l 2790704231242

Moc hezké auto. S 318i jsem se kdysi trochu svezl a moc se mi to líbilo.

0/0
12.11.2015 13:23

J32a52r19o34s56l77a28v 42P54r54u34s86a 9412560732824

no ja mel hned po autoskole e30 2litry 6valec a jako zadokolka dobra ale nejak sem ju este neumel ocenit hlavne kdyz na mokru kazdou druhou zatacku jel clovek driftem ;-D

0/0
12.11.2015 13:03

J13a67r76o82s40l26a14v 27P13r91u32s69a 9312170142634

i kdyz nechtel dodam ;-D

+1/0
12.11.2015 13:03

T24o90m88á87š 36K56u10c72h23a42ř 3387231238461

To ještě auta vypadala jako auta a ne jako animované příšerky z korejského animáku, nebo jako zmenšené vysoké autobusy. :-/

+17/−3
12.11.2015 12:11

V17á58c25l46a27v 95S66v55o47b48o22d91a 3291389730360

tohle auto v tom stavu jako je úvodní fotka za dvě výplaty? tak možná v německu za dvě jejich výplaty :-)

+8/0
12.11.2015 11:59

D19e83j33a27n 81T77a41d81i92c 7242406297817

E36 zacala ma laska k trojkovym Baworakum, kdyz me v IS svezl kamarad. Koupil jsem si uz ctyri generace a budu urcite pokracovat dal. Ta auta jsou super, dokonce jim i odpustite to, ze v zime vas nikam nevyveze a na ceskych silnicich dostavate porad neskutecne rany do volantu (extremne tvrdy podvozek).

0/0
12.11.2015 10:17

M46a27r34e43k 50J87a44n17e52č83k68a 1117136383231

Řekl bych, co uvádíte, je dosti silný argument, tyto auta nebrat :-)

+1/0
12.11.2015 13:44

D32e31j60a35n 23T40a24d56i59c 7732516837737

Nejsou to auta pro kazdeho. Podvozek je extremne tvrdy, pri prejizdeni nerovnosti je to jak s motokarou ale v zatackach drzi auto jak prilepene. Sedan ma strasne malou diru do kufru a u E46 mne neslo sklopit sedacky. U ridice a spolujezdce je malo mista pro nohy ale auto tak pusobi robustneji. Nejvetsi problem je snih, ani ruzna elektronika nepomuze do kopce, proste vam zacne problikavat prokluz a auto se nehne (xdrive jsem nikdy nemel). Co se mi nelibi na poslednich dvou generacich jsou runflat pneumatiky, jinak je to srdecni zalezitost a nemenil bych, kazdemu vyhovuje neco jineho. :-)

+2/0
12.11.2015 14:12

M28a93r43e84k 52J80a17n61e63č63k16a 1887876523771

Proč si pořizovat vůz, který v zimě má problém vyjet kopec díky zadnímu náhonu mi nějak uniká. Tohle je pak spíše k zlosti, než radosti. Mám sice japonskou 4x4 AWD, se kterou si v zatáčkách mohu dovolit velmi hodně a pokud si doslova nelehnu na břicho vyjedu vše, ale taky to není žádný pérák na kolech, ale že by to mělo tvrdý podvozek, taky nemohu říci, protože jsem měl vůz se sportovním a dosti tvrdým podvozkem. Takže je to spíše o tom fandovství ke značce.

0/0
12.11.2015 15:23

D58e65j80a58n 39T98a74d40i50c 7302926557307

Pri nejvetsim extremu pomuzou retezy, nebo posadit nekoho dozadu.  E46 a E90 byly poradne tvrde, F30 uz je umirnenejsi ale trosku ztratila ten sportovni feeling.

0/0
12.11.2015 16:09

M60i58r48o80s87l44a30v 57Š95i81m15k75o 7885223212375

U těchto letitých aut to chce sehnat "leštěnku" s nízkým nájezdem. Garážovaný kus ježděný jen za pěkného počasí na chalupu. U aut přes 200 tis. km jsou výměny toho nebo onoho zákonitostí.

+3/0
12.11.2015 10:17

M88a41r96e81k 14S38l98a84b83i23h36o35u70d84e10k 7598751132493

Trojková báwa si taky často kupovaly babičky v Bavorsku výhradně na ježdění do kostela. Alespoň to tvrdí deset z devíti bazarníků.;-)

+21/0
12.11.2015 12:14

C47y30r58i51l 37P76a15v22e97l71k97a 4266772938805

Ale dají se sehnat pěkný kousky, musí se hledat a není to hned.

0/0
12.11.2015 16:52

M50a87r15e21k 32S57l32a98b50i42h56o25u92d19e41k 7918761542953

Jj, nemělo by mít najeto víc než 120.130 tisíc. Ale to se dá zařídit - v dobrém bazaru vám počítadlo km zdarma stočí!

+2/0
12.11.2015 19:05

J24a64n 37J68a89n11e26č84e33k 9920603750686

"Z hlediska techniky předběhla dobu" - no, zas tolik nepřehánějte ;-)

0/0
12.11.2015 9:07
Foto

L54u93k39á77š 47M73e39i61s20t47n62e58r 5775752229825

Článek dobrý, autor má zjevně toto auto rád. A kdo ne, že ano!

+7/0
12.11.2015 8:33

D78e48n10i75s 42W82i24t41z59k64u 3493511899597

tak na rovinu, každé 20tileté auto má takové problémy, zvlášť když je určeno pro každodenní ježdění. horší je, že dnes si koupíš nové auto a do 5ti let měníš už díly na výuku

+12/−1
12.11.2015 8:05
Foto

I69v71a80n 24K55o72p38t62a 5267872301527

Nevím jak jste na to přišel, ale jedna z firemních oktávek, r.v.2006 najeto 510.000km a výfuk je tam původní.

Možná tak u těch aut co jezdí kolem komína, motor se ani nezahřeje a ve výfuku zůstává kondenzát.

+1/−1
12.11.2015 14:16

D83e12n27i30s 36W51i47t18z21k19u 3803361679787

a ten zbytek?navíc je rok 2015

0/0
12.11.2015 16:57
Foto

I60v56a62n 15K23o74p22t68a 5567132881167

s výfuky ani jinými částmi aut nemáme problémy. Pokud vezmu tak třeba Fabie rv2007 rovněž původní výfuk, stejně tak 6 let starý Passat. nyní již prodané Clio také bez problémů. No a když pujdu k faktu tak škodovky mají výfuky sériově nerezové.

Ani u jiných třeb i již prodaných aut, s nájezdy mezi 250.000-500.000 km si nepamatuju závažnější problémy. Například ani u jednoho se neměnilo turbo, většina to odjezdila i s původní spojkou atd. To je o tom jak se k autu chováte

0/−1
12.11.2015 19:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.