- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jezdící pohovka,no. Něco podobného měl Mr. Bean. http://www.laughtotears.com//upld/34/201108/ltt_awesome-funny-love-mr-bean-mr.bean-spaz-Favim.com-46638.jpg
Jeste v r.1965, kdyz se uz vyrabely Skody 1000 MB, byl na stitu jedne z administratvnich budov, nedaleko hotelu Bicik, takovy vybledly napis "Laurin&klement". Takova historicka pripominka. Ale i na nej doslo. Pri provadene udrzbe jej soudruzi stetkou nabilili, a bylo po historii L&K.
Ale nebylo, jednu dobu se Favorit vyráběl právě pod trouto značkou.
Je to neúcta k pánům Laurinovi a Klementovi, kteří tu továrnu postavili na zelené louce a skutečně začli s bycikly a motocykletami. Pak přišel nějaký pan Škoda a továrnu koupil. První Škodovka to není. Je to Laurin&Klement.
On to nebyl pan Škoda a nepřišel tam.
Ona to byla Akciová společnost, dříve Škodovy závody, a přišel tam za nimi sám pan Klement, kterému bylo jasné, že nezávislá automobilka nemá šanci v Československu půlky 20. let přežít...
Klasická arogance škodovky, v muzeu mají auta v regálech a nejvzácnější kus mají blbě obutý. Vzkaz fanouškům: stejně to nepoznají...