Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší auto světa má asijské kořeny. Naštěstí se nedá koupit

Toto auto je noční můra. Jmenuje se Horrific H-0WL3R a vyrobila ho britská pojišťovna Warranty Direct. Pomohla si svými statistikami poruchovosti, ve kterých hledala nejproblematičtější komponenty jednotlivých aut. Překvapením je, že velká část dílů je z Japonska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P20e94t98r 28N20ě44m16e30č60e76k 1262604162413

Japonec nakonec ;-)

+1/0
2.11.2015 9:51

J53a16n 37U27l96m 7600589746342

Nad tímhle článkem museji koncernisti onanovat! ;-D

Přitom třeba CR-V patří spolus Toyotou k nejspolehlivějším autům vůbec

0/0
2.11.2015 7:14

O19n97d61ř14e51j 28F23r77a80n22c 4929671468

Jenže diesely v Outlanderu jsou od VW ;-D

0/0
2.11.2015 13:52
Foto

P14a49v82e98l 69M40a36r97t32i55n78e51k 9605645781763

Jo Anglani. Co skoncili s vyrobou Roveru, tak je hned vsechno poruchovejsi.

+1/0
1.11.2015 19:10

R96o97b41e44r69t 89J29a57n39u63l12í46k 3975449484221

To jsou kecy já mám rencka a jsem pořád v servisu!

+2/−1
31.10.2015 22:03

B73e16d12r86i43c97h 90Z27i48t36k86o 1526820628905

Auto s pi..u ( kosoctvercem) ve znaku, nedockas se zazraku....

+1/−2
1.11.2015 0:06

K63a44r10e82l 24N61o32v76o23t30n34y 2681155379880

Mne by docela zajimaly statistiky Skodovek s haldexem 4.generace. Nutost vymenit cely haldex system (rozvodovku i spojku) za 100.000 CZK pul roku po skonceni ctyrlete zaruky a pri najezdu necelych 80.000 km me prekvapilo opradu nemile (pri uplne bezne jizde po dalnici z te rozvodovky vytekl olej a zadrela se).

0/0
31.10.2015 21:57

K98a86r16e65l 77N53o61v90o43t98n16y 2231955439130

A koneckoncu nejen skodovek, ono to pouziva spousta vyrobcu...

+2/0
31.10.2015 21:57

R75o74m76a72n 48P12o97l61á34č60e50k 5396889665

Takže v 75 000 hodit do AAA a koupit si nové? ;-D

0/0
31.10.2015 22:47

R19a38d85e88k 58J36a98h46n 8266837465115

Vždycky jsem chtěl být zaměstnám v servisu japonských aut. Nic nemusíš dělat, nikdo tam nejezdí, není do čeho píchnout....

+1/0
31.10.2015 21:54

J53a66n 83U17l48m 7360439196532

jen si rovnáš šroubováky podle velikosti...

0/0
2.11.2015 7:15

L58a91d41a 88N86o11v34a80k 4152363237

japonská auta vedla v žebříčcích spolehlivosti, dokud je nezačali vyrábět zevláci z Evropy....:-/

+3/0
31.10.2015 21:17

R72o33m33a70n 30P33o46l16á13č39e57k 5916359465

Když si japonec neohlídá proces výroby, tak co může čekat...

0/0
31.10.2015 22:40

M58o40j77m27í21r 24M95o78t23y59č45k53a 3102715354730

Nechci ty výsledky nějak rozporovat, na to nemám dost podkladů. Ale zajímalo by mne kde ty podklady vzala ta pojišťovna. Poruchy a servis vozů zcela jistě není nikde součástí pojistných smluv, takže bez ohledu na předložené výsledky , lze je považovat pouze za přesnou statistiku z velmi nepřesných čísel.

+1/−2
31.10.2015 20:43

J64i21ř57í 32P37e29l42n22á86ř 6245883366169

Tak se laskavě podívej co vlastně "pojišťuje"...

0/0
31.10.2015 20:46

J23a10n 98U15l51m 7370709566632

to je zase plk typu: "Podle zjištění americké university..."

0/0
2.11.2015 7:17

I92v22o 27U93r19b73á34n76e33k 2746807387

Článek o ničem... Rv Né, nemám japonské auto. :-)

+2/0
31.10.2015 19:32

J74a46n 44U13l18m 7380969646402

já mám a myslím si to samé...

0/0
2.11.2015 7:17

P96a34v69e72l 98S58o46b47o57t43k63a 5270104

Pokud ovšem VolksWagen nepodváděl i při crashtestech a nejen u emisí, že.

Tím nemyslím že na crashtesty by měla vliv řídící jednotka, ale spíš jestli opravdu na testy šly ta samá auta/s tou samou konstrukcí a materiály jako pak na běžný trh....

0/0
31.10.2015 19:19

P27e44t15r 43M19i68c87h19a89l 2240544761482

Asi nepodváděl, výsledky crash testů vidívám pravidelně v provozu.

0/0
31.10.2015 22:48

T63o63m12á42š 98J72u91r33e95č87k57a 3313202249873

Už dávno se ví, že na crashtesty jdou jiná auta než do provozu. Odchylky nejsou velké, ale jsou.

0/0
2.11.2015 7:01

P24a43v90e34l 76D31o56b57e22š 3986533108791

Tak tyto statistiky jsou záhadné a nevěřím žádné. Já mam Subaru naprostá spokojenost, manželka má Golfa a taky naprostá spokojenost otec má Range Rover a taky super auto. Ale jsou to pouze kusy z x milionů aut co se vyrobili. Ale například kamarád si před 5 lety koupil nové ML po roce neustálých reklamací vůz vyměněn za jiné ML a od té doby je naprosto spokojen a bez závad.

0/−2
31.10.2015 19:13

T37o64m73á44š 63J15u67r79e44č25k13a 3883762429353

Nejlépe jsou na tom Hondy, které mají 1 poruchu motoru na 600 000 aut, teda byly, tato statistika je 10 let stará tak nevím dnes, ale moc rozdílů tam nebude.

0/0
2.11.2015 7:04

P58e29t14r 93M60a96r35š85á96l96e52k 9495622294839

Vztekejte se tu fanousšci jpn aut, jak chcete, ale žebřícky spolehlivosti vydávané touhle pojišťovnou patří zdaleka mezi ty nejrelevantnější, protože sledují opravdu závady na pojištěných autech, narozdíl od různých žebříčků spokojenosti, ždbříčků TUV, apod.

+4/0
31.10.2015 18:42

E75m49i90l 37D85u39d86a 8595282396563

Poisťovňa warranty direct poskytuje pozarucny servis a poistenie teda kryjú auta staršie ako 3 roky. Francúzske autá sú v UK rozšírené a obľúbené takisto ako japonské a nemecké. Ta spoločnosť je najväčším poskytovateľom pozarucneho servisu takže budú mať presnejšie a dôveryhodnejsie informácie ako Jožo alebo Pepa z krčmy. To frankenauto je vybudované z ich databázy a nie z hlavy krcmovych expertov.

+3/0
31.10.2015 18:26

M63a55r18e72k 41N78e24t85o50l33i94c85k63ý 6844120788

Nevím, ale moc se mě to nezdá. Já mám subaru, manželka mazdu a servis tedy opravdu navštěvujeme minimálně. Spíš nějaký trapný pokus o očernění japonských aut Rv

0/−3
31.10.2015 17:08

P76e46t20r 64T14l60o59u49k62a97l 7494565952715

Tak to má obrovskou vypovídací hodnotu, když dvě auta z milionů navštěvují servis minimálně. ;-D

+7/−1
31.10.2015 17:49

J68i85ř64í 13K42a78č76í33r65e73k 5350756776

Při tvorbě poruchového auta není třeba nic složitě montovat, stačí si pořídit BMW.

+7/−4
31.10.2015 17:02

F63r36a51n83t60a 19T23l18a73c51h 1133945684207

Máš pravdu ,dvacetiletý stačíR^

0/0
31.10.2015 19:04

M43a39r67t89i78n 63M19i30k60o51l33á11š53e80k 7450390383

Toyota je podle statistik prý spolehlivé auto. Fakt? A proč?

Popravdě řečeno jsem se dlouho zdráhal pochopit, proč by zrovna Toyota měla být spolehlivá. Pozice na vrcholu statistik spolehlivosti německého TÜV, což je obdoba našich STK, jenže narozdíl od našich STK funkční, jistě nevznikla náhodou. Můžeme se například zamyslet nad tím, jaká auta se v Německu používají k čemu. Když se díváte kolem sebe na německých silnicích, vidíte, že Němci preferují německá auta. Toyota Yaris je pak zcela jasně druhé až třetí auto do rodiny. A tak zatímco fotrův Opel Vectra běhá denně sto kilometrů do práce a zpět a ročně ujede 50 tkm, Yarísek se válí v garáži a vyjíždí jen do Aldi a zpátky s Gertrudou za kniplem, Laufleistung 10.000km za rok. Modelový Opel má tudíž zhruba pětinásobnou šanci se rozbít. Nevím, jak dalece statistiky počet najetých km zohledňují.

Další, co jsem bral v potaz, byla skutečnost, že automobilky žádná auta nevyrábějí, ale pouze je poskládají podobně jako Lego. V posledních nějakých třiceti letech předvýroba a s ní podstatná část know-how migrovala k dodavatelům automobilek a automobilky samy si ponechaly jen činnost s extrémně vysokou přidanou hodnotou (např. motorárny, rozhodně žádná hitech) a karosárny (svařit plechovku je jen o málo těžší než poskládat motor). Dodavatelé nesou kvalitativní odpovědnost za modulární celky, které do automobilky dodají a také veškeré závazky, které z toho plynou, včetně nákladů na mediálně populární stahovací akce. Důsledkem toho je, že dodavatelé mají systémy jakosti mnohem pokročilejší, než automobilky samotné (například certifikace systému jakosti podle ISO TS 16949 je u automobilek naprostou výjimkou, zatímco u dodavatelů skoro pravidlem). Automobilky samotné připomínají mnohdy říši krále Klacka, co projde tam, by si stěží mohl dovolit i ten nejzaostalejší dodavatel. Nehodlal jsem například uvěřit, že turečtí montážní dělníci při kompletaci motorů pro BMW žerou a kouří, dokud jsem to neviděl.

+8/−2
31.10.2015 16:10

F81i10l68i98p 70K96r71o44l61u55p76p90e60r 7396824184238

Hezka teorie, ale naprosto nepravdiva. Spolehlivosti vevodi klasicky Avensis a ma podobny kilometrovy najezd jako vsechna ostatni auta. v TUV testech je to vzdy uvedeno o jak stara auta se jedna a jaka je to trida (to tvori kategorii), pak je uveden model a prumerny zaznamenany najezd za tu dobu. Je zjevne, ze jste jen teoretik a vysledky tech testu jste v zivote nevidel.

+3/0
31.10.2015 17:46

A31n43t66o85n98i94n 70B42l75a10z59e59k 4658412727431

Mam uz ctvrtou Toyotu a s kazdou jsem najel pres 300 000km a to temer bez navstev servisu. Olej si menim sam, takze akorat vymeny brzd. TyToyoty a nebo Hondy  jsou fakt drzaky.

+4/0
31.10.2015 18:13

L23a30d94a 10N20o71v42a94k 4542263187

ano, skončilo to ale toyotou carina....

0/0
31.10.2015 22:00

T42o39m98á22š 49V91e40s58e11l71ý 5515818140969

z toho, že si sám měníte olej, je možno usuzovat, že víte jak se k autu chovat - takže se obávám, že byste bez problémů jezdil i s Hyundaiem ;-)

0/0
31.10.2015 22:11

L66a94d96a 22N84o95v24a14k 4562473187

benzinové motory toyota avensis do roku cca 2005 byly naprostý průšvih... V záruce se tam vyměňovaly polobloky motoru kvůli prů..ru, který čeká každé auto několika let výroby... Jednoho takového se teď potřebuju zbavit... Kompletní generálka motoru, auto vypadá jako nové... Koupíš...?:-/Rv

0/0
31.10.2015 21:59

E86m18i12l 59D11u71d41a 8825862386133

v cele vyrobne bmw je zakaz koureni nejen v nemecku ale i v Steyr. Byl jsem tam jako student techn. university münchen vickrat a bylo tam cisteji jak v ceskych nemocnicich

0/0
31.10.2015 18:16

L75a86d20a 66N35o81v70a70k 4712483907

diskuze jsou plné lhářů..., nedělal bych si z toho hlavu...

0/0
31.10.2015 22:01

M12a53r76t45i82n 68P30ř93e37n81o61s13i62l 3831370982

Pořád by bylo spolehlivější než Škoda

0/−11
31.10.2015 15:57

J10i10ř19í 98K27a68č62í28r19e11k 5280696416

co to pindáte, Škoda je jedno z nejspolehlivějších aut, co se prodávají.

+4/−1
31.10.2015 17:03

F43i85l74i69p 95K15r58o82l65u87p72p61e92r 7106314244838

to bych rekl, ze je zbozne prani. skoda neni tak spatna jak mnozi rikaji, pomer cena vykon ma slusny, ale zadny zazrak to neni.

+1/−1
31.10.2015 17:52

M57i81r96o82s69l69a62v 48B73e43l89a57n35č80i50n 3595622932954

No jo v EU už neví jak ty svoje krámy propagovat.Máme dva vozy Toyota 5 a 8 let a nevíme co je závada na voze,jen pravidelná údržba.Jinak jsem před tím vystřídal 5 vozů  Německa a můžu říct kromě starého pasátu r.v.1988 to byly krámy.

+7/−1
31.10.2015 15:43

O85n42d65ř78e77j 25M43a21r46e47k 9332670417149

Vážně? Takže Toyota Avensis - 2 x oprava motoru, nakonec jeho KOMPLETNÍ výměna v záruce. A spojka odešlá po 50k? U aut od koncernu VW jsem nic takového nezažil.

+2/0
31.10.2015 16:49

T34o53m 45K72l57í72č25n22í31k 5320714675355

Kolega měnil spojku na dvojkové Octavii po 25 tisících kilometrech. Pokazit se to může, jde o to, kdo si vytáhne Černého Petra.

0/0
31.10.2015 20:20

T39o17m31á12š 40V16e35s37e50l90ý 5135288660369

mně jeden koncernový servisák vyprávěl, jak nějaký ženský po pár tisících km měnili na záruku spojku. Když se to stalo asi potřetí, tak to začali zkoumat a zjistili, že má garáž ve sklepě a ven vyjíždí s motorem na omezovači přes spojku ;-)

+1/0
31.10.2015 22:15

M58a25r11t49i74n 58B52e11r36a14n 7861146310799

Zalezi jak kdo umi jezdit. ...

0/0
1.11.2015 14:38

B73r21o42n16i20s89l13a14v24a 45B92a61r16t76o83ň62o41v53á 4897459667958

U nás máme taktéž dvě toyoty, 5 a 20 let, a nedáme na ně dopustit :-) Zvlášť na té staré (Carina E) je ta spolehlivost znát.

+1/0
31.10.2015 16:50

P30e82t95r 19T81l38o79u26k24a35l 7834545622395

Ano máte dvě auta a teď se rozepište o těch dalších pár desítkách milionů majitelů, jak jsou na tom se spolehlivostí oni? :-)

+1/−1
31.10.2015 17:50

A57n95t18o76n33i53n 10B64l55a23z52e74k 4278732717431

Ja znam plno majitelu Toyot, protoze ziju v USA a meznam nikoho kdo by si stezoval. Jsou to vyborna a spolehliva auta. A naopak znam kamarady, kteri maji nemecke auta vcetne medouru a v servisech jsou castymi hosty.

+1/0
31.10.2015 18:17

P24e84t23r 76T90l59o20u11k17a73l 7334965302675

Ano znáte spousty majitelů toyot? To je kolik desítky? Stovky? Až ji budete znát miliony tak se prosím vraťtce a uvidíme jestli statistika odpovídá. :-/ Opravdu bych se netroufnul argumentovat, že znám 5 majitelů Dacie, kteří nemají problémy proto mají nejspolehlivější auta.

+2/−1
31.10.2015 18:35

C76y61r23i53l 14P45a44v23e22l22k94a 4646362818655

No nevím, po dvaceti letech s pěti Japonci a pěti vozy koncernu VW (v rámci širší rodiny) mohu zodpovědně prohlásit, že z hlediska spolehlivosti důležitých komponent a agregátů prohráli Němci na celé čáře. Vždy jsme kupovali lehce ojeté vozy - ojetý diesel, byť minimálně, už nikdy více.

A jestli někdo řekne, že Japonci mají drahé náhradní díly, tak o tom nic neví. A koroze? Ano Japonci jsou náchylnější, ale mohu dokladovat štos faktur za záruční (naštěstí) opravy  Octavie II, kde kromě střechy byly vyměněny téměř všechny plechy vč. zadního čela!

+6/−1
31.10.2015 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.