Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejhorší auto světa má asijské kořeny. Naštěstí se nedá koupit

Toto auto je noční můra. Jmenuje se Horrific H-0WL3R a vyrobila ho britská pojišťovna Warranty Direct. Pomohla si svými statistikami poruchovosti, ve kterých hledala nejproblematičtější komponenty jednotlivých aut. Překvapením je, že velká část dílů je z Japonska.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P31e37t38r 73N50ě84m71e81č55e93k 1812724762973

Japonec nakonec ;-)

+1/0
2.11.2015 9:51

J30a93n 29U25l23m 7680879786592

Nad tímhle článkem museji koncernisti onanovat! ;-D

Přitom třeba CR-V patří spolus Toyotou k nejspolehlivějším autům vůbec

0/0
2.11.2015 7:14

O40n24d28ř71e12j 73F17r21a16n85c 4799301468

Jenže diesely v Outlanderu jsou od VW ;-D

0/0
2.11.2015 13:52
Foto

P24a70v93e18l 14M70a81r20t41i73n89e68k 9985695841633

Jo Anglani. Co skoncili s vyrobou Roveru, tak je hned vsechno poruchovejsi.

+1/0
1.11.2015 19:10

R52o10b77e40r82t 44J81a82n32u47l54í74k 3405639624951

To jsou kecy já mám rencka a jsem pořád v servisu!

+2/−1
31.10.2015 22:03

B75e61d28r34i96c83h 37Z41i11t71k19o 1416230598205

Auto s pi..u ( kosoctvercem) ve znaku, nedockas se zazraku....

+1/−2
1.11.2015 0:06

K33a35r54e47l 44N83o24v51o92t88n83y 2841805199980

Mne by docela zajimaly statistiky Skodovek s haldexem 4.generace. Nutost vymenit cely haldex system (rozvodovku i spojku) za 100.000 CZK pul roku po skonceni ctyrlete zaruky a pri najezdu necelych 80.000 km me prekvapilo opradu nemile (pri uplne bezne jizde po dalnici z te rozvodovky vytekl olej a zadrela se).

0/0
31.10.2015 21:57

K31a62r58e14l 94N23o19v90o57t55n67y 2651275679790

A koneckoncu nejen skodovek, ono to pouziva spousta vyrobcu...

+2/0
31.10.2015 21:57

R97o56m32a11n 49P56o81l19á64č96e24k 5446969915

Takže v 75 000 hodit do AAA a koupit si nové? ;-D

0/0
31.10.2015 22:47

R76a28d95e83k 23J87a44h76n 8956217715455

Vždycky jsem chtěl být zaměstnám v servisu japonských aut. Nic nemusíš dělat, nikdo tam nejezdí, není do čeho píchnout....

+1/0
31.10.2015 21:54

J66a40n 96U42l13m 7830559446562

jen si rovnáš šroubováky podle velikosti...

0/0
2.11.2015 7:15

L35a21d56a 76N31o59v20a39k 4142883517

japonská auta vedla v žebříčcích spolehlivosti, dokud je nezačali vyrábět zevláci z Evropy....:-/

+3/0
31.10.2015 21:17

R21o32m92a39n 88P61o44l65á83č79e65k 5886699145

Když si japonec neohlídá proces výroby, tak co může čekat...

0/0
31.10.2015 22:40

M33o20j38m78í56r 63M89o18t77y77č71k97a 3662355594330

Nechci ty výsledky nějak rozporovat, na to nemám dost podkladů. Ale zajímalo by mne kde ty podklady vzala ta pojišťovna. Poruchy a servis vozů zcela jistě není nikde součástí pojistných smluv, takže bez ohledu na předložené výsledky , lze je považovat pouze za přesnou statistiku z velmi nepřesných čísel.

+1/−2
31.10.2015 20:43

J86i71ř96í 49P81e60l57n34á61ř 6125533256679

Tak se laskavě podívej co vlastně "pojišťuje"...

0/0
31.10.2015 20:46

J25a75n 77U84l23m 7400599776532

to je zase plk typu: "Podle zjištění americké university..."

0/0
2.11.2015 7:17

I48v98o 61U89r45b36á60n12e89k 2716267187

Článek o ničem... Rv Né, nemám japonské auto. :-)

+2/0
31.10.2015 19:32

J34a46n 92U29l47m 7580269556622

já mám a myslím si to samé...

0/0
2.11.2015 7:17

P66a53v26e79l 61S40o10b92o73t10k55a 5240904

Pokud ovšem VolksWagen nepodváděl i při crashtestech a nejen u emisí, že.

Tím nemyslím že na crashtesty by měla vliv řídící jednotka, ale spíš jestli opravdu na testy šly ta samá auta/s tou samou konstrukcí a materiály jako pak na běžný trh....

0/0
31.10.2015 19:19

P85e48t78r 66M52i21c80h48a39l 2710764121772

Asi nepodváděl, výsledky crash testů vidívám pravidelně v provozu.

0/0
31.10.2015 22:48

T74o17m71á57š 16J64u16r86e35č74k30a 3773642249613

Už dávno se ví, že na crashtesty jdou jiná auta než do provozu. Odchylky nejsou velké, ale jsou.

0/0
2.11.2015 7:01

P97a73v19e19l 15D67o79b68e73š 3536343318461

Tak tyto statistiky jsou záhadné a nevěřím žádné. Já mam Subaru naprostá spokojenost, manželka má Golfa a taky naprostá spokojenost otec má Range Rover a taky super auto. Ale jsou to pouze kusy z x milionů aut co se vyrobili. Ale například kamarád si před 5 lety koupil nové ML po roce neustálých reklamací vůz vyměněn za jiné ML a od té doby je naprosto spokojen a bez závad.

0/−2
31.10.2015 19:13

T20o37m81á49š 77J82u65r91e31č26k93a 3903172149593

Nejlépe jsou na tom Hondy, které mají 1 poruchu motoru na 600 000 aut, teda byly, tato statistika je 10 let stará tak nevím dnes, ale moc rozdílů tam nebude.

0/0
2.11.2015 7:04

P73e58t87r 87M95a28r50š65á62l67e96k 9205942484969

Vztekejte se tu fanousšci jpn aut, jak chcete, ale žebřícky spolehlivosti vydávané touhle pojišťovnou patří zdaleka mezi ty nejrelevantnější, protože sledují opravdu závady na pojištěných autech, narozdíl od různých žebříčků spokojenosti, ždbříčků TUV, apod.

+4/0
31.10.2015 18:42

E14m80i43l 69D75u97d91a 8805102806583

Poisťovňa warranty direct poskytuje pozarucny servis a poistenie teda kryjú auta staršie ako 3 roky. Francúzske autá sú v UK rozšírené a obľúbené takisto ako japonské a nemecké. Ta spoločnosť je najväčším poskytovateľom pozarucneho servisu takže budú mať presnejšie a dôveryhodnejsie informácie ako Jožo alebo Pepa z krčmy. To frankenauto je vybudované z ich databázy a nie z hlavy krcmovych expertov.

+3/0
31.10.2015 18:26

M69a76r57e24k 27N96e63t29o94l24i64c45k34ý 6274680708

Nevím, ale moc se mě to nezdá. Já mám subaru, manželka mazdu a servis tedy opravdu navštěvujeme minimálně. Spíš nějaký trapný pokus o očernění japonských aut Rv

0/−3
31.10.2015 17:08

P29e80t79r 72T69l52o33u21k22a57l 7464375612805

Tak to má obrovskou vypovídací hodnotu, když dvě auta z milionů navštěvují servis minimálně. ;-D

+7/−1
31.10.2015 17:49

J77i87ř17í 47K57a73č17í47r49e98k 5550746526

Při tvorbě poruchového auta není třeba nic složitě montovat, stačí si pořídit BMW.

+7/−4
31.10.2015 17:02

F81r49a45n18t52a 16T36l72a98c29h 1173875264527

Máš pravdu ,dvacetiletý stačíR^

0/0
31.10.2015 19:04

M45a12r68t60i35n 67M23i46k75o38l86á69š94e62k 7810400803

Toyota je podle statistik prý spolehlivé auto. Fakt? A proč?

Popravdě řečeno jsem se dlouho zdráhal pochopit, proč by zrovna Toyota měla být spolehlivá. Pozice na vrcholu statistik spolehlivosti německého TÜV, což je obdoba našich STK, jenže narozdíl od našich STK funkční, jistě nevznikla náhodou. Můžeme se například zamyslet nad tím, jaká auta se v Německu používají k čemu. Když se díváte kolem sebe na německých silnicích, vidíte, že Němci preferují německá auta. Toyota Yaris je pak zcela jasně druhé až třetí auto do rodiny. A tak zatímco fotrův Opel Vectra běhá denně sto kilometrů do práce a zpět a ročně ujede 50 tkm, Yarísek se válí v garáži a vyjíždí jen do Aldi a zpátky s Gertrudou za kniplem, Laufleistung 10.000km za rok. Modelový Opel má tudíž zhruba pětinásobnou šanci se rozbít. Nevím, jak dalece statistiky počet najetých km zohledňují.

Další, co jsem bral v potaz, byla skutečnost, že automobilky žádná auta nevyrábějí, ale pouze je poskládají podobně jako Lego. V posledních nějakých třiceti letech předvýroba a s ní podstatná část know-how migrovala k dodavatelům automobilek a automobilky samy si ponechaly jen činnost s extrémně vysokou přidanou hodnotou (např. motorárny, rozhodně žádná hitech) a karosárny (svařit plechovku je jen o málo těžší než poskládat motor). Dodavatelé nesou kvalitativní odpovědnost za modulární celky, které do automobilky dodají a také veškeré závazky, které z toho plynou, včetně nákladů na mediálně populární stahovací akce. Důsledkem toho je, že dodavatelé mají systémy jakosti mnohem pokročilejší, než automobilky samotné (například certifikace systému jakosti podle ISO TS 16949 je u automobilek naprostou výjimkou, zatímco u dodavatelů skoro pravidlem). Automobilky samotné připomínají mnohdy říši krále Klacka, co projde tam, by si stěží mohl dovolit i ten nejzaostalejší dodavatel. Nehodlal jsem například uvěřit, že turečtí montážní dělníci při kompletaci motorů pro BMW žerou a kouří, dokud jsem to neviděl.

+8/−2
31.10.2015 16:10

F26i94l10i50p 71K76r49o93l30u34p18p77e67r 7986584404308

Hezka teorie, ale naprosto nepravdiva. Spolehlivosti vevodi klasicky Avensis a ma podobny kilometrovy najezd jako vsechna ostatni auta. v TUV testech je to vzdy uvedeno o jak stara auta se jedna a jaka je to trida (to tvori kategorii), pak je uveden model a prumerny zaznamenany najezd za tu dobu. Je zjevne, ze jste jen teoretik a vysledky tech testu jste v zivote nevidel.

+3/0
31.10.2015 17:46

A71n44t79o48n30i17n 38B45l72a16z31e81k 4218722897671

Mam uz ctvrtou Toyotu a s kazdou jsem najel pres 300 000km a to temer bez navstev servisu. Olej si menim sam, takze akorat vymeny brzd. TyToyoty a nebo Hondy  jsou fakt drzaky.

+4/0
31.10.2015 18:13

L48a90d92a 26N12o73v35a29k 4652143427

ano, skončilo to ale toyotou carina....

0/0
31.10.2015 22:00

T15o68m18á38š 37V38e73s90e46l60ý 5415958860709

z toho, že si sám měníte olej, je možno usuzovat, že víte jak se k autu chovat - takže se obávám, že byste bez problémů jezdil i s Hyundaiem ;-)

0/0
31.10.2015 22:11

L15a98d69a 27N21o19v60a27k 4192293187

benzinové motory toyota avensis do roku cca 2005 byly naprostý průšvih... V záruce se tam vyměňovaly polobloky motoru kvůli prů..ru, který čeká každé auto několika let výroby... Jednoho takového se teď potřebuju zbavit... Kompletní generálka motoru, auto vypadá jako nové... Koupíš...?:-/Rv

0/0
31.10.2015 21:59

E65m23i28l 97D19u59d82a 8255732336763

v cele vyrobne bmw je zakaz koureni nejen v nemecku ale i v Steyr. Byl jsem tam jako student techn. university münchen vickrat a bylo tam cisteji jak v ceskych nemocnicich

0/0
31.10.2015 18:16

L63a76d92a 53N46o81v52a17k 4172943157

diskuze jsou plné lhářů..., nedělal bych si z toho hlavu...

0/0
31.10.2015 22:01

M71a24r55t92i37n 10P58ř79e22n46o38s44i91l 3341670722

Pořád by bylo spolehlivější než Škoda

0/−11
31.10.2015 15:57

J78i73ř12í 21K23a59č67í31r33e53k 5570386316

co to pindáte, Škoda je jedno z nejspolehlivějších aut, co se prodávají.

+4/−1
31.10.2015 17:03

F92i46l27i74p 56K30r38o90l87u25p17p57e25r 7916184684388

to bych rekl, ze je zbozne prani. skoda neni tak spatna jak mnozi rikaji, pomer cena vykon ma slusny, ale zadny zazrak to neni.

+1/−1
31.10.2015 17:52

M34i68r83o51s29l58a29v 10B20e68l45a13n38č81i89n 3585942632974

No jo v EU už neví jak ty svoje krámy propagovat.Máme dva vozy Toyota 5 a 8 let a nevíme co je závada na voze,jen pravidelná údržba.Jinak jsem před tím vystřídal 5 vozů  Německa a můžu říct kromě starého pasátu r.v.1988 to byly krámy.

+7/−1
31.10.2015 15:43

O67n58d62ř93e79j 80M51a98r90e33k 9712970487199

Vážně? Takže Toyota Avensis - 2 x oprava motoru, nakonec jeho KOMPLETNÍ výměna v záruce. A spojka odešlá po 50k? U aut od koncernu VW jsem nic takového nezažil.

+2/0
31.10.2015 16:49

T39o35m 41K94l50í14č34n52í17k 5930584795695

Kolega měnil spojku na dvojkové Octavii po 25 tisících kilometrech. Pokazit se to může, jde o to, kdo si vytáhne Černého Petra.

0/0
31.10.2015 20:20

T40o19m97á41š 78V11e34s49e45l30ý 5875778570569

mně jeden koncernový servisák vyprávěl, jak nějaký ženský po pár tisících km měnili na záruku spojku. Když se to stalo asi potřetí, tak to začali zkoumat a zjistili, že má garáž ve sklepě a ven vyjíždí s motorem na omezovači přes spojku ;-)

+1/0
31.10.2015 22:15

M26a88r44t73i33n 62B19e94r36a21n 1374928333391

Zalezi jak kdo umi jezdit. ...

0/0
1.11.2015 14:38

B33r89o95n61i18s36l37a15v76a 41B76a16r82t34o80ň21o74v51á 4397149327558

U nás máme taktéž dvě toyoty, 5 a 20 let, a nedáme na ně dopustit :-) Zvlášť na té staré (Carina E) je ta spolehlivost znát.

+1/0
31.10.2015 16:50

P92e21t22r 13T96l26o78u84k23a24l 7454855622295

Ano máte dvě auta a teď se rozepište o těch dalších pár desítkách milionů majitelů, jak jsou na tom se spolehlivostí oni? :-)

+1/−1
31.10.2015 17:50

A17n77t14o82n17i23n 88B64l92a37z17e86k 4408632517431

Ja znam plno majitelu Toyot, protoze ziju v USA a meznam nikoho kdo by si stezoval. Jsou to vyborna a spolehliva auta. A naopak znam kamarady, kteri maji nemecke auta vcetne medouru a v servisech jsou castymi hosty.

+1/0
31.10.2015 18:17

P36e56t21r 14T42l16o95u15k54a37l 7284835942205

Ano znáte spousty majitelů toyot? To je kolik desítky? Stovky? Až ji budete znát miliony tak se prosím vraťtce a uvidíme jestli statistika odpovídá. :-/ Opravdu bych se netroufnul argumentovat, že znám 5 majitelů Dacie, kteří nemají problémy proto mají nejspolehlivější auta.

+2/−1
31.10.2015 18:35

C85y24r42i78l 92P74a64v68e18l94k43a 4316662798975

No nevím, po dvaceti letech s pěti Japonci a pěti vozy koncernu VW (v rámci širší rodiny) mohu zodpovědně prohlásit, že z hlediska spolehlivosti důležitých komponent a agregátů prohráli Němci na celé čáře. Vždy jsme kupovali lehce ojeté vozy - ojetý diesel, byť minimálně, už nikdy více.

A jestli někdo řekne, že Japonci mají drahé náhradní díly, tak o tom nic neví. A koroze? Ano Japonci jsou náchylnější, ale mohu dokladovat štos faktur za záruční (naštěstí) opravy  Octavie II, kde kromě střechy byly vyměněny téměř všechny plechy vč. zadního čela!

+6/−1
31.10.2015 13:23







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.