Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Omlazená Toyota Auris dostala foukanou. Turbomotor jí sedne

Aktuální trend downsizingu dohnal už i japonské automobilky, které se mu doposud většinou bránily. I Toyota Auris tak nově po faceliftu dostala přeplňovaný motor. Čtyřválcová dvanáctistovka stojí v nabídce po boku atmosférického agregátu 1,6 litru a představuje její komfortnější alternativu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J77a15r43d35a 45V20o24j82č48á42k 2953104860779

Toyota produkuje poslední dobou (z venku) ohyzdná vozidla

+1/0
20.12.2015 13:21

P94e27t77r 92M49i97c18h39a88l 2510824701802

Dokud to nebude foukaný tříhrnek, tak nemají šanci. :-D

+1/0
18.12.2015 20:00

J79a28n 47D83l11o28u64h16ý 7144649320949

Radsi tu 1.6 !!!

+2/0
18.12.2015 17:32

S14e92i66d22l 37P98e89t33r 1401941515344

"Objem ničím nenahradíš" ..

Chudák starej Ettore musí dnes rotovat v hrobě jak čamrda ...:-/

0/0
18.12.2015 1:53

J98i23ř40í 41S79c95h14w46a93c37h 8528114678236

Možná starej Ettore na rozdíl od tebe věděl, že tato pohádka má platnost v porovnání atmosfér, tedy v případě kdy se porovnává nízkootáčková atmosféra o větším objemu s atmosférou o menším objemu, která se na stejný výkon dostane tím, že ho dodá za vyšších otáček.

V případě aplikace tohoto pravidla při srovnání atmosféry a srovnatelného turbomotoru nastává poněkud TRAPNÁ situace, kdy srovnatelná atmosféra většího objemu si musí pomáhat vyššími otáčkami, aby dodala stejný výkon jako turbomotor. ;-D

Takže v podstatě platí "turbo nahradí objem mnohem lepe než ten objem":-P

+3/0
18.12.2015 20:08

S58e25i85d59l 40P21e73t37r 1261131135464

Aha, pán má problém s humorem i nadsázkou ... :-)

Jo, a ještě taky řekl, že " přeplňování je jako dopovat koně" ..

Tak to tu taky pěkně rozeberte ať se něco dozvíme z wiky .. ;-D

0/0
19.12.2015 23:57

J32i39ř54í 71S90c56h87w51a42c75h 8298514758716

Prý ....z wiky ;-D

No říkat si mohl co chtěl, ale důležitý je co dělal a přeplňované motory používal (a rozhodně ho k tomu nenutila EU), takže k nějakým rotacím v hrobě nemá absolutně žádnej důvod....

0/0
20.12.2015 2:51

J84i35ř90í 67N97e39u69m36e41i75s74t25e18r 2902925863481

...plynule pak zrychluje až k omezovači, kde začne zase výkon pozvolna vadnout..... Já to nechápu.

+2/0
17.12.2015 20:15

L12a24d75i91s66l24a63v 81K80a20l21o35u16s 7825196401880

že by motor z mixéru dostal konečně turbodmychadlo ?;-D

0/0
17.12.2015 19:44

M44i12c52h90a22l 45Ž47á92k 8699280409242

To jiste potesi hlavniho odberatele.

+4/0
17.12.2015 18:31

M80a72r42t50i81n 41H12o73r56ň18á43k 7331531442

Toyotu jsem při výběru auta vždy vynechával, měl jsem pocit, že na ní nikdy mít nebudu. A ono to není tak zlé. Absolutně se mi líbí interiér, jednoduchý, čistý, jasný, ne jako digihry od korejců.

+6/0
17.12.2015 18:03

V56i87l25é29m 49P67ř42í98h60o14d52a 2464589333627

Zdá se, že pan Vokáč má smlouvu se servisem Toyoty, jinak by nepsal nesmysly o omezení nabídky jen na turbo a hybrid.

0/0
17.12.2015 16:19

O56n28d31ř93e63j 49N94o39v62á72k 9417364989859

Mě by spíš zajímalo, jestli Toyota už zlepšila antikorozní ochranu.

V posledních testech AutoBilud všechny Toyoty / Lexusy mají po dvou letech užívání korozi i v interiéru, o podvozeku nemluvě ... že prý jenom povrchovou .... jako kdyby koroze zůstávála jen na povrchu ....

+5/−1
17.12.2015 16:09

T70o55m43á57š 87D91v13o46ř80á12k 7205736237401

Nejenom Toyota. Měl jsem Lexus RX300 2005 a hned první rok mi stříkali přední kapotu, bo byla rezavá...

+1/0
17.12.2015 16:16

O43n89d77ř88e64j 24N32o55v85á15k 9327494919479

no právě že v posledním AutoBildu byl test Lexusu - sedanu, hybridu ..... a byl rezatý ....

+1/0
17.12.2015 16:24

O29n89d86ř93e10j 71N60o28v80á90k 9247754749639

a před tím asi rok dozadu Toyota Verso - totéž, po 3 letech rez v interiéru pod sedačkama ....

0/0
17.12.2015 17:15

J24i83ř23í 61V39a30l26o32u39š51e58k 9200303565324

No, my v rodině od 08 vystřídali několik Toyot, vždy od novoty. Všechny denně používané, jedna pravidelně do lesa. Koroze jsem si opravdu u žádného auta nevšiml, což bych asi při ručním mytí měl. Za tu dobu se u aut vyměnilo snad dohromady 5 žárovek a jinak no problém.

+1/0
17.12.2015 16:52

O87n70d82ř69e63j 53N42o81v29á86k 9287394719389

No a díval jste se pod tapecírunk? A měli jste nějakou déle, než 2 roky?

+2/0
17.12.2015 17:16

J58a17n 73F98r55o80l31í89k 6476350405184

Za půl melounu malé autíčko. Jakou asi bude mít ten přeplňovaný motor oproti původnímu Toyoťáckému?

0/0
17.12.2015 15:43

J98o73s63e64f 58N22o50v96a34k 5678362156908

Jakou bude mít co? Něco vám tam vypadlo..,

0/0
18.12.2015 8:35

T93o60m40á80š 78D19v43o96ř91á67k 7225986127561

Přijde mi, že automobilky soutěží o titul

"Kdo do auta narve motor z Babety vyhrává".

Už to vidím, nový MB S-Klasse s motorem

125ccm a výkonem 480kW.

Grrr

+11/−1
17.12.2015 15:11

J56i76ř17í 48S91c32h38w23a33c82h 8558334638806

když dnes dostanou 400 kW z cca 3-4 litru tak nevím, proč by musel mít takto výkonný motor 8-10-12 litrů jako před druhou světovou válkou....tomu se prostě říká vývoj......

+3/0
17.12.2015 17:08

M58i87r61o82s16l72a49v 88Š37i39m16k53o 7605973652765

No, které auto před 2. válkou mělo takový výkon a objem? Tak velké objemy měla auta před 1. válkou, výkony nicotné. Pak už nastoupily kompresory a objemy do 7 litrů (Mercedes).

0/0
17.12.2015 17:52

J70i96ř45í 22S47c49h76w90a28c66h 8978714318276

ty výkony uvádím jen jako příklad toho, že na velký výkon bylo potřeba mnohem mnohem větší objem než dnes.

http://auto.idnes.cz/foto.aspx?r=auto_ojetiny&c=A150204_124728_auto_ojetiny_fdv&foto=FDV590b82_DSC02039.JPG

....ano pak nastoupily kompresory ....aneb takový meziválečný downsizing .... ;-)

0/0
17.12.2015 19:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.