Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Triumph je úplně nová klasika ze staré školy, má ABS, USB i LED

Jak to tak vypadá, vzedmutá vlna zájmu o retro jen tak neopadne. Právě naopak. Všechno, co působí klasickým dojmem, táhne víc než kdykoli před tím. U Triumphu tomuto trendu už mnoho sezon podřizují část své produkce. A letos přicházejí s projektem, který nemá obdoby.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M28i79l89a96n 67K88r75á96l 8733318211761

Zajímavý že většina diskutujících na webech o těchto strojích až masturbačně básní ale na silnici nejsou vůbec vidět a tabulky prodejnosti taky mluví jasně, to samý s cafe racerama.

0/0
6.11.2015 11:55

M62i43c16h43a40e25l 49K56o78n71e62č17n34ý 6862333799209

Samý železo, žádnej plast. Klasika R^R^R^

0/0
4.11.2015 21:05

M36a26r94e98k 75D50r80a44š72a58r 9415165704275

Ten nový Thruxton a hlavně R-ko bude bomba. Velký pokrok oproti předchozí generaci. Škoda, ale je, že se oproti předchozí generaci pravděpodobně taky ocitne mimo moje finanční možnosti ;-(

0/0
4.11.2015 20:54
Foto

D85a39n 58R76u77b32í14n 4553413979

Já radši Moto Guzzi R^

0/0
4.11.2015 17:26

V63á41c49l17a36v 88Z42á12r52u27b62a 9949933803628

Opravdu nádhera - klasika jak vyšitá. Jen ta cena nebude asi úplná lidovka... Rád bych se svezl, ale stejně nedám dopustit na svůj Royal Enfield classic 500 - jeden válec - a jak kdosi napsal - správná motorka má lichý počet válců a 3 jsou už moc :-)...

+2/0
4.11.2015 14:50
Foto

M67a64r62t95i52n 90V25y71s11t45r31č94i37l 1569117868

mě se taky libí klasika...Jawa by mohla prestat vymejslet novy veci a udelat komplet stejny, nebo trochu omlazeny design s modernejsi technikou...ale bohuzel, uz je myslim pozde, uz se nezvedne...nebylo by zle, ji prodat Triumphu....

0/0
4.11.2015 14:08

J31i69ř63í 10K21o19c41u36r45e68k 6975144275108

Ta značka už je dnes nanic. Ani fabrika už není. Ale kdyby si Truimph chtěl v ČR otevřít fabriku a vyrábět tady, byla by to bomba.

0/0
4.11.2015 14:29

O32n44d63ř94e25j 64S48e92m45e55c72k25ý 8761166908675

Fabrika je. Dokonce má i novou fasádu a konečně nevypadá jako po náletu. Prý jsou uvnitř i nové stroje. Jen s tou produkcí je to bída.

0/0
4.11.2015 22:30

L47u74k95á25š 74B72r34a27n62d55e55j30s 2683175321261

Škoda, že něco podobného nenapadne Jawu... ;-(

+2/0
4.11.2015 13:51
Foto

M67i82c45h97a59l 72J60a85n32o81v75á28č 8547486925643

Oni to praveze delat chcou, ale neni kapital na vyvoj. Je sakra rozdil mit za sebou anglicky kapital nebo ceskou firmu, kterou komunisti zlikvidovali 30 lety bez poradneho vyvoje. Jawe fandim, ale podivejme se na to realisticky... Oni nemaji ani vlastni motor.

0/0
4.11.2015 15:52

M30a54r10t60i38n 31P83e56t70ř39í77k 4612199921721

Tuhletu klasiku můžu R^;-)

V článku se píše o dvou nových motorech, přičemž je tam (chabá) specifikace pro motor "devítikilo" coby ten menší... nevíte, jaký bude ten druhý nový motor?? Klasika "dvanáctikilo"??

0/0
4.11.2015 12:50

T75o47m49á97š 18K32u54c68h86a12ř 3447391528891

Pěkná čistá mašina. Takhle si představuji motorku. :-)

Až vykopu děcka z baráku, tak bych si na stará kolena něco takového zase rád pořídil. ;-D

+4/0
4.11.2015 12:47

V57á97c17l17a62v 65P48c62h31á65l38e60k 8606512881422

Nádhera každým coulem R^

0/0
4.11.2015 12:04

M82i33r23a 88R13i52c17k97a 4941558967980

za me street twin R^ ma pro me extra kouzlo

0/0
4.11.2015 11:55
Foto

O40n72d36ř86e53j 13J79a80v78ů54r11e39k 6178364846

Jsou to krasavci ale asi mě to pro výměnu mého 2011' Bonneville T100 nepřesvědčí :)

+2/0
4.11.2015 11:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.