Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrické prase vyjíždí. Česká motocyklová legenda chce zase dobýt svět

Neil Smith miluje stará auta a motorky. Prvního veterána zrenovoval v šestnácti letech. V Mirošovicích u Prahy usazený Brit se zamiloval do prasete. Ten legendární skútr strakonické ČZ má v několika exemplářích. Teď hledá nadšence, kterým chce novodobou repliku nabídnout v elektrickém provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J69i72ř31í 80C93h31o12c78h37o48l21á82č 5914273380986

za ty peníze je to elektrické prase pro snobárnu.Lepší by udělal ,kdyby skutr jen modernizoval a nechal konvenční pohon

+1/0
20.12.2015 18:38
Foto

R19a71d24e76k 53H26a11n51k91a 8556407949973

Jsem ročník 82 a musím říct, že název prase z 90. let znám. My jsme tomu tak s kamarády říkali. Starší generace tomu prostě tak neříkala.

0/0
22.11.2015 10:47

R64o58b60e91r67t 29P73e14l90n98á79ř 3358461384

Prasarna je takovej krasnej veteran predelavat na elektriku.

0/0
20.11.2015 16:28

T98o82m51á69š 79T92a45t76í92č32e35k 5660532710798

A, další spasitel světa, který tvrdí, že ježdění na proud je ekologické, protože proud je ze zásuvky. Kdyby měl rozum a stavěl opravdu repliky, tak se 100 zájemců najde hned. Ale světospasitelství se v ČR naštěstí moc nenosí.

0/0
20.11.2015 0:00

B88e48d89ř17i80c71h 89D59v90o34ř96á63k 2942288716434

Hezká snaha,ale nemá žádnou šanci na realizaci.Když se podíváte na sortiment malých motocyklů vyráběných v Číně,tak je vše jasné. Do vitriny městského muzea je to vhodný nostalgický exponát- více nemá cenu komentovat.

0/0
19.11.2015 9:27

J51a17r86o12s67l49a84v 60T11í62n86e64k 4374658100752

Ač pamětník, nikdy jsem přezdívku PRASE neslyšel...Možná to bylo jen v nějakém regionu...

+7/0
17.11.2015 14:24

V12á34c11l60a89v 27T64o65m19e33k 4604456812393

Také jsem ji nikdy neslyšel, u nás u Prahy se vždy říkalo jen "skútr".

+5/0
18.11.2015 1:49

T50o58m30á88š 83T59a65t69í22č49e62k 5390152280838

Aji v Brně.

+1/0
20.11.2015 0:00

J34i32ř34í 33V31o60t69r26u21b53a 4339511304914

Proč se to dnes nazývá přiblble prase? V 60. a 70.letech, kdy tento skůtr jezdil, mu nikdo tak neříkal. Říkalo se mu skůtr "Čezeta".

+9/0
16.11.2015 17:10

Z43d87e49n78ě71k 22Z38a43b48a81v50a 1192424216614

redachtor je mimo realitu - třeba tohle: " které mohl československý turista obdivovat na prázdninách v Římě"

ha ha;-D;-D

+5/0
18.11.2015 20:58

P96e59t22r 46V80i83n11t36r21l59í77k 3796414191

zlatá Vespa za tu cenu...

+1/0
16.11.2015 1:07

F44r59a18n44t76i77s60e23k 60P43o16p55l89u82h51a82r 5222280571648

s touhle cenou je to silenost..

+2/0
15.11.2015 17:12

T24o92m21á14š 49Š17t42u61r37m28a 2926412950341

v noci s tím jezdit za trest. Po okresce to v zatáčce svítilo do pole :-/. A když se s tím něco stalo, tlačit to do kopce hrůza.

+3/−1
14.11.2015 2:51

J14i32r41k73a 65C43i10b82u98l77k39a 1346922272

Prasátko se tomu říkalo, byl to nadčasový skůtr který hrál i ve stupidním filmu o spidermanovi, holky na něm mohly tehdy sedět bokem, hezké. Škoda, že po estébáckém puči vedeném agentem Havlem ČZ  zanikla.

+3/−9
13.11.2015 14:56

J83i38ř47í 58H31o76r94á50k 8484136943680

Jsem generace která si pamatuje vstup uvedeného skútru na trh, ale že by se mu někdy říkalo prase o tom nic nevím. A to jsem ho krátký čas vlastnil,než jsem sehnal JAWU 500, pak ho měl kamarád ale že se tomu někdy říkalo prse také neví.

+6/0
12.11.2015 20:30

B44o98h84u41m50i73r 59M65a78l29ý 6502486627242

Máte pravdu. Také jsem ho vlastnil a nikdy jsem o této ubohosti neslyšel.

+5/0
13.11.2015 12:57

J64i40ř93í 42V73o24t23r25u76b98a 4809431204284

Taky jsem jeho éru částečně zažil, kamarád ho vlastnil, ale název prase jsem slyšel poprvé až před pár lety.

+1/0
16.11.2015 16:58

F39r62a83n37t77i95š97e10k 96L66o37s 2650743372486

Po zkušenostech s elektrokolem už nikdy nic na baterky, dojezd max 40 km a to jen první rok, v druhém roce klesl dojezd na 15 km  a to se musí, dle doporučení prodejce a návodu baterka dobíjet 24 hodin aby se vyrovnaly napětí jednotlivých článků,  takže jeden den jezdíte, druhý den dobíjíte a teď  čekám že třetí rok baterka odejde úplně, nová stojí cca 10 000 Kč, po mých zkušenostech vidím všechny elektro pohony jako slepou uličku a snahou různých lobby urvat na tom peníze

+8/0
10.11.2015 13:42

T64o86m98á95š 16T22a63t56í15č38e80k 5540292320858

Je to jako s hostiama. Kolik hodíš do kasičky za jeden mini tenoučké keksík? Stejně tak si pošuci kupujó elektromobily za statisíce a miliony, který jsou jim tak platný jako Favorit za 15.

0/0
20.11.2015 0:04

J60i16ř63í 40V36o25l45e22k 6691664253639

Elektrický pohon má bohužel dvě neodstranitelné vady, krátký dojezd a dlouhou dobu nabíjení.

+2/−1
10.11.2015 5:28

J42i36ř15í 18K48o85c75u21r22e81k 6475134165748

To jsou vady baterie. Tramvaj tímto netrpí.

+10/0
12.11.2015 13:29

P16e77t98r 96N50ě78m77e21c 4160303110437

;-D

0/0
19.11.2015 8:46

J10a33r29o73s39l39a90v 57T31í30n98e30k 4414688520202

a poté cena nové baterie....

0/0
17.11.2015 14:25
Foto

L73u78b68o59m33í61r 18J66a23n71o25t46a 5846304296845

Teď shání zájemce, kteří by elektrické prase chtěli. Potřebuje jich kolem stovky 8-o Tak za 10 000,- € tolik bláznů u nás asi nesežene. Musí s tím do émeriky, tam je magorů plná zem.

+5/−3
9.11.2015 10:02

P16e14t84r 52V91i47n52t17r22l57í52k 3856784771

monžá je, ale hlavně tam je více solventních lidí... takže ne každý přemýšlí jako vy

+1/0
16.11.2015 1:08

T65o81m35á67š 46T37a60t51í20č48e24k 5620592660238

Ovšem ochota kupovat elektromobily nebude pocházet ze solventnosti, ale z magorství - tím jsou Američani přece proslulí víc než bohatstvím. Víra je tam nade vše!

0/0
20.11.2015 0:08

P54e72t10r 10V24i23n36t82r10l28í36k 3366614471

To bych neřekl, když bude elektro aut více a více, automobilkám se to konečně vyplatí, nějak se začít musí Holý, první auta na benzínku či uhlí byla také drahá

0/0
20.11.2015 1:18

T75o18m32á86š 44T16a43t20í27č83e91k 5330642930468

Jojo, víra hory přenáší. :-P

Fakta jsou výmysl ďábla nebo blud hlupců (čti: nevěřících).

0/0
20.11.2015 1:27

J38i39ř86í 84V92o67t84r51u84b64a 4649381974354

A prý je to ještě bez DPH.

0/0
16.11.2015 17:12

M49i20l11a98n 14V43o39t90a74v24a 5604796431552

smutné je, že reinkarnace jakéhokoli takového starého produktu, který byl v té době určen pro masu jako levný produkt, se dnes objevuje na opačném cenovém žebříčku. A to at Velorex, brouk, prase atd. Škoda.

+11/0
8.11.2015 12:02

F18r89a58n41t45i71š88e48k 50L67o78s 2900653472326

To tedy znamená, že ty tkz. levné výrobky byly nadčasové, zlatý socializmus

+2/−2
10.11.2015 13:43

P79e76t44r 84V76i72n89t33r59l59í17k 3466634721

škodovka pomalu taky :-)

+1/0
16.11.2015 1:09

J33a22r33o38s35l75a73v 16P95e62l63d60a

Uživatel požádal o vymazání
+13/0
7.11.2015 9:16

D71a59n41i34e52l 72Ř53e52h44á83č44e58k 5777533271667

Ale Suzuki není Prase, chápete ten rozdíl? ;-D

0/−1
15.11.2015 10:04

M97a80r37e34k 34B74u26r54z55a 7617401702577

Tohle měl strejda, který to dostal v JZD na popojíždění mezi poli. A tvrdil, že tak nestabilní motorku ještě neviděl, vícekrát se vymlátil. Nakonec jezdil radši na svém pionýru jednosicu.

+5/−3
6.11.2015 18:54

M73a79r81t31i26n 10K40a91r35á17s44e92k 1218384499774

Do pole to má malá kola a vysoký posez. Todle je na asfalt. Do pole je pionýr, nebo max kývačka.

+12/0
8.11.2015 18:47

J73i59ř81í 58V17o17l24e34k 6381354953429

A s plexištítem proti větru to skoro stálo, těch 10 koní bylo málo.

+1/0
10.11.2015 5:31

V85á77c90l41a81v 93A69n13d62ě37l 9609526863733

Na rozdíl ode mne jste asi na Čezetě nejezdil. Byl to dobrý skůtr, pouze ten pexištít za větru byl problémem. Rozumnější by asi bylo vrátit se k modernizovanému skůtru s benzinovým pohonem. Skůtr byl velmi elegantní a "prase" bych mu proto neříkal.

+6/0
10.11.2015 10:58

P72e73t92r 40L23a46n76d76a 1819110585224

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+2/−1
6.11.2015 12:31

P50e65t64r 57L91a90n13d96a 1169560255124

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+1/0
6.11.2015 12:31

R21o27m67a46n 25B46í97l38ý 5700425445507

270 000kč tedy asi není míněno pro Čechy? Poněvadž nevím, kdo by si to koupil s našimi platy.

+9/−2
6.11.2015 10:36

J40o97s22e58f 65S18k95o89ř82e69p53a 6147474145452

10 000Eur je 27.000,-Kč

0/−16
6.11.2015 21:23

J69o48s89e67f 25Č58i89h29á95k 7781409610446

V jakém paralelním vesmíru?

+4/0
6.11.2015 23:29

R12o30b50e17r30t 24G26o92r78c 6542403963

;-DR^;-DR^;-D Z vás by měl guvernér ČNB radost ;-D

+11/0
8.11.2015 10:03

Z59d35e29n50ě72k 62H97i20n10k 8389887801741

:D beru od Vás 100.000 Eur - tedy dle Vašeho kurzu za 270tis. Kč ???

Tak do toho jdu :DD

Možná si prvně uvědomte, že Euro nestojí 2,70 Kč ale 27 Kč.

A mimochodem, pokud by to pán uměl vyrobit a prodat se ziskem za 27tis., šel bych opravdu do toho - měl bych retro s moderním pajšlem.

+3/0
8.11.2015 22:52

D29a90n50i77e26l 78T35s56c60h86e61r29n45a83y 2335872519902

beru dam vam 27000 a vy mi za to date 10000 EUR plati ?

+1/0
9.11.2015 6:26
Foto

L93u58b70o64m32í69r 78J32a26n41o51t44a 5736404686425

To už jsou zpátky zase veksláci jo. Tak to mi tam nechte 100 000 eur, já se pro ně stavím, jen dejte vědět kdy a kde ;-)

+2/0
9.11.2015 9:58

R10o32b75e25r61t 74H14o50m98o48l67k31a 4373778740322

Opravdu mi prodáte 10000 eura za 27000? Napište adresu, odjíždím hned.

+2/0
9.11.2015 14:35

F58r46a93n32t13i64š68e79k 98L93o62s 2930153262236

Na vás je vidět jste ve škole matematiku opravdu nemusel

+1/0
10.11.2015 13:45

P30e60t13r 82T10y22č36k38a 6295532299652

Tak třeba pro Kellnera jsou to drobné takže to klidně může koupit děckám na hraní.

0/0
13.11.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.