Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Elektrické prase vyjíždí. Česká motocyklová legenda chce zase dobýt svět

Neil Smith miluje stará auta a motorky. Prvního veterána zrenovoval v šestnácti letech. V Mirošovicích u Prahy usazený Brit se zamiloval do prasete. Ten legendární skútr strakonické ČZ má v několika exemplářích. Teď hledá nadšence, kterým chce novodobou repliku nabídnout v elektrickém provedení.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J55i39ř75í 83C14h39o64c26h30o98l45á56č 5304433130676

za ty peníze je to elektrické prase pro snobárnu.Lepší by udělal ,kdyby skutr jen modernizoval a nechal konvenční pohon

+1/0
20.12.2015 18:38
Foto

R55a81d71e65k 36H24a40n17k25a 8186317149703

Jsem ročník 82 a musím říct, že název prase z 90. let znám. My jsme tomu tak s kamarády říkali. Starší generace tomu prostě tak neříkala.

0/0
22.11.2015 10:47

R82o40b70e23r19t 70P65e67l48n58á84ř 3458511504

Prasarna je takovej krasnej veteran predelavat na elektriku.

0/0
20.11.2015 16:28

T16o21m26á82š 72T90a79t53í21č74e28k 5240452760888

A, další spasitel světa, který tvrdí, že ježdění na proud je ekologické, protože proud je ze zásuvky. Kdyby měl rozum a stavěl opravdu repliky, tak se 100 zájemců najde hned. Ale světospasitelství se v ČR naštěstí moc nenosí.

0/0
20.11.2015 0:00

B30e42d22ř59i13c62h 25D59v29o92ř96á16k 2862428226794

Hezká snaha,ale nemá žádnou šanci na realizaci.Když se podíváte na sortiment malých motocyklů vyráběných v Číně,tak je vše jasné. Do vitriny městského muzea je to vhodný nostalgický exponát- více nemá cenu komentovat.

0/0
19.11.2015 9:27

J90a72r88o10s14l90a48v 40T78í25n39e28k 4944938930352

Ač pamětník, nikdy jsem přezdívku PRASE neslyšel...Možná to bylo jen v nějakém regionu...

+7/0
17.11.2015 14:24

V87á78c28l25a72v 85T47o87m89e61k 4964886752833

Také jsem ji nikdy neslyšel, u nás u Prahy se vždy říkalo jen "skútr".

+5/0
18.11.2015 1:49

T91o20m97á94š 37T51a55t76í84č38e93k 5800792870338

Aji v Brně.

+1/0
20.11.2015 0:00

J96i64ř34í 97V70o28t17r24u96b17a 4149341104194

Proč se to dnes nazývá přiblble prase? V 60. a 70.letech, kdy tento skůtr jezdil, mu nikdo tak neříkal. Říkalo se mu skůtr "Čezeta".

+9/0
16.11.2015 17:10

Z51d93e58n63ě94k 32Z28a30b98a66v52a 1782204936884

redachtor je mimo realitu - třeba tohle: " které mohl československý turista obdivovat na prázdninách v Římě"

ha ha;-D;-D

+5/0
18.11.2015 20:58

P31e90t15r 59V64i92n95t71r90l14í64k 3836954111

zlatá Vespa za tu cenu...

+1/0
16.11.2015 1:07

F86r32a27n55t67i42s44e45k 27P83o64p14l75u64h67a55r 5912170231358

s touhle cenou je to silenost..

+2/0
15.11.2015 17:12

T74o25m98á73š 44Š25t55u32r67m59a 2396472320291

v noci s tím jezdit za trest. Po okresce to v zatáčce svítilo do pole :-/. A když se s tím něco stalo, tlačit to do kopce hrůza.

+3/−1
14.11.2015 2:51

J22i43r34k33a 52C61i54b85u73l30k94a 1606272412

Prasátko se tomu říkalo, byl to nadčasový skůtr který hrál i ve stupidním filmu o spidermanovi, holky na něm mohly tehdy sedět bokem, hezké. Škoda, že po estébáckém puči vedeném agentem Havlem ČZ  zanikla.

+3/−9
13.11.2015 14:56

J13i44ř22í 56H70o69r35á71k 8334526203510

Jsem generace která si pamatuje vstup uvedeného skútru na trh, ale že by se mu někdy říkalo prase o tom nic nevím. A to jsem ho krátký čas vlastnil,než jsem sehnal JAWU 500, pak ho měl kamarád ale že se tomu někdy říkalo prse také neví.

+6/0
12.11.2015 20:30

B85o22h77u66m54i26r 81M56a52l34ý 6302676647612

Máte pravdu. Také jsem ho vlastnil a nikdy jsem o této ubohosti neslyšel.

+5/0
13.11.2015 12:57

J80i88ř51í 77V78o83t97r23u28b32a 4469811764614

Taky jsem jeho éru částečně zažil, kamarád ho vlastnil, ale název prase jsem slyšel poprvé až před pár lety.

+1/0
16.11.2015 16:58

F92r49a19n80t22i11š74e41k 17L16o75s 2770773692886

Po zkušenostech s elektrokolem už nikdy nic na baterky, dojezd max 40 km a to jen první rok, v druhém roce klesl dojezd na 15 km  a to se musí, dle doporučení prodejce a návodu baterka dobíjet 24 hodin aby se vyrovnaly napětí jednotlivých článků,  takže jeden den jezdíte, druhý den dobíjíte a teď  čekám že třetí rok baterka odejde úplně, nová stojí cca 10 000 Kč, po mých zkušenostech vidím všechny elektro pohony jako slepou uličku a snahou různých lobby urvat na tom peníze

+8/0
10.11.2015 13:42

T77o24m53á91š 19T88a45t29í55č73e35k 5520722920548

Je to jako s hostiama. Kolik hodíš do kasičky za jeden mini tenoučké keksík? Stejně tak si pošuci kupujó elektromobily za statisíce a miliony, který jsou jim tak platný jako Favorit za 15.

0/0
20.11.2015 0:04

J30i71ř49í 29V63o12l25e48k 6551624853489

Elektrický pohon má bohužel dvě neodstranitelné vady, krátký dojezd a dlouhou dobu nabíjení.

+2/−1
10.11.2015 5:28

J80i44ř11í 10K15o37c34u49r17e91k 6885674725568

To jsou vady baterie. Tramvaj tímto netrpí.

+10/0
12.11.2015 13:29

P30e62t17r 85N57ě12m48e62c 4840133380587

;-D

0/0
19.11.2015 8:46

J16a85r62o74s97l38a32v 50T63í83n54e73k 4304248470522

a poté cena nové baterie....

0/0
17.11.2015 14:25
Foto

L47u37b81o80m56í16r 81J62a41n68o15t83a 5986284596965

Teď shání zájemce, kteří by elektrické prase chtěli. Potřebuje jich kolem stovky 8-o Tak za 10 000,- € tolik bláznů u nás asi nesežene. Musí s tím do émeriky, tam je magorů plná zem.

+5/−3
9.11.2015 10:02

P70e56t31r 48V86i42n93t60r44l31í91k 3456184421

monžá je, ale hlavně tam je více solventních lidí... takže ne každý přemýšlí jako vy

+1/0
16.11.2015 1:08

T65o42m64á94š 25T57a31t56í11č98e14k 5100432390338

Ovšem ochota kupovat elektromobily nebude pocházet ze solventnosti, ale z magorství - tím jsou Američani přece proslulí víc než bohatstvím. Víra je tam nade vše!

0/0
20.11.2015 0:08

P48e50t45r 34V56i13n72t92r97l65í15k 3436314461

To bych neřekl, když bude elektro aut více a více, automobilkám se to konečně vyplatí, nějak se začít musí Holý, první auta na benzínku či uhlí byla také drahá

0/0
20.11.2015 1:18

T34o23m45á53š 98T12a71t29í13č13e11k 5750232540318

Jojo, víra hory přenáší. :-P

Fakta jsou výmysl ďábla nebo blud hlupců (čti: nevěřících).

0/0
20.11.2015 1:27

J43i86ř97í 63V36o95t80r56u20b61a 4399921494654

A prý je to ještě bez DPH.

0/0
16.11.2015 17:12

M39i19l23a98n 20V75o85t67a55v43a 5364606291462

smutné je, že reinkarnace jakéhokoli takového starého produktu, který byl v té době určen pro masu jako levný produkt, se dnes objevuje na opačném cenovém žebříčku. A to at Velorex, brouk, prase atd. Škoda.

+11/0
8.11.2015 12:02

F41r32a79n88t27i70š63e77k 16L79o93s 2490533662356

To tedy znamená, že ty tkz. levné výrobky byly nadčasové, zlatý socializmus

+2/−2
10.11.2015 13:43

P91e69t19r 32V62i72n92t87r75l12í78k 3456754401

škodovka pomalu taky :-)

+1/0
16.11.2015 1:09

J64a37r74o76s43l24a86v 80P49e74l77d11a

Uživatel požádal o vymazání
+13/0
7.11.2015 9:16

D61a13n43i14e70l 31Ř28e42h63á73č27e38k 5657733471447

Ale Suzuki není Prase, chápete ten rozdíl? ;-D

0/−1
15.11.2015 10:04

M14a86r48e35k 87B47u51r52z29a 7717201512477

Tohle měl strejda, který to dostal v JZD na popojíždění mezi poli. A tvrdil, že tak nestabilní motorku ještě neviděl, vícekrát se vymlátil. Nakonec jezdil radši na svém pionýru jednosicu.

+5/−3
6.11.2015 18:54

M21a30r43t53i61n 21K88a54r70á41s56e26k 1438764899194

Do pole to má malá kola a vysoký posez. Todle je na asfalt. Do pole je pionýr, nebo max kývačka.

+12/0
8.11.2015 18:47

J46i21ř68í 76V52o75l61e36k 6511224243619

A s plexištítem proti větru to skoro stálo, těch 10 koní bylo málo.

+1/0
10.11.2015 5:31

V90á84c97l21a75v 93A52n53d82ě83l 9149616573893

Na rozdíl ode mne jste asi na Čezetě nejezdil. Byl to dobrý skůtr, pouze ten pexištít za větru byl problémem. Rozumnější by asi bylo vrátit se k modernizovanému skůtru s benzinovým pohonem. Skůtr byl velmi elegantní a "prase" bych mu proto neříkal.

+6/0
10.11.2015 10:58

P42e55t90r 18L54a69n60d42a 1829600505744

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+2/−1
6.11.2015 12:31

P94e44t67r 17L12a48n96d37a 1639850425454

Design už je dnes trochu někde jinde, i když praktičnost a nadčasovost Čezetám nelze vytknout. Elektro skútrů vídám v zahraničí spoustu, je mi divné, že u nás minimum, líbí se mi! Za ty peníze ale 'prase' skončí dřív, než novodobé 'pařezy' (Jawa 555) z Číny :-(

+1/0
6.11.2015 12:31

R50o48m33a45n 36B61í16l17ý 5280625435167

270 000kč tedy asi není míněno pro Čechy? Poněvadž nevím, kdo by si to koupil s našimi platy.

+9/−2
6.11.2015 10:36

J44o43s67e53f 11S57k12o46ř69e11p98a 6187854755812

10 000Eur je 27.000,-Kč

0/−16
6.11.2015 21:23

J64o63s30e35f 56Č22i55h67á16k 7451249160306

V jakém paralelním vesmíru?

+4/0
6.11.2015 23:29

R53o43b56e41r10t 61G71o67r80c 6532363153

;-DR^;-DR^;-D Z vás by měl guvernér ČNB radost ;-D

+11/0
8.11.2015 10:03

Z82d95e74n49ě48k 25H59i60n78k 8519537961361

:D beru od Vás 100.000 Eur - tedy dle Vašeho kurzu za 270tis. Kč ???

Tak do toho jdu :DD

Možná si prvně uvědomte, že Euro nestojí 2,70 Kč ale 27 Kč.

A mimochodem, pokud by to pán uměl vyrobit a prodat se ziskem za 27tis., šel bych opravdu do toho - měl bych retro s moderním pajšlem.

+3/0
8.11.2015 22:52

D86a92n87i74e60l 17T85s51c80h91e36r53n67a17y 2335132239832

beru dam vam 27000 a vy mi za to date 10000 EUR plati ?

+1/0
9.11.2015 6:26
Foto

L20u93b30o72m26í79r 28J66a30n64o54t51a 5126894586155

To už jsou zpátky zase veksláci jo. Tak to mi tam nechte 100 000 eur, já se pro ně stavím, jen dejte vědět kdy a kde ;-)

+2/0
9.11.2015 9:58

R23o68b83e92r29t 45H50o62m12o13l48k94a 4803188360562

Opravdu mi prodáte 10000 eura za 27000? Napište adresu, odjíždím hned.

+2/0
9.11.2015 14:35

F64r66a42n13t15i24š75e17k 56L93o86s 2300953392896

Na vás je vidět jste ve škole matematiku opravdu nemusel

+1/0
10.11.2015 13:45

P46e93t61r 93T64y29č30k64a 6735532679702

Tak třeba pro Kellnera jsou to drobné takže to klidně může koupit děckám na hraní.

0/0
13.11.2015 19:57







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.