Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navara se zkřížila s osobákem, ale pořád je to terénní pracant

Konzervativní milovníci bahnitých speciálů se asi na nový model navary budou nejdříve dívat podezíravě, i přesto by si měli zamluvit zkušební jízdu. Vyladěný nissan sice nabízí více komfortu, než kdy předtím, ale s náročným terénem si hravě poradí a náročné živnostníky by mohl v mnohém překvapit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M26i17r45e33k 32G65a82j26e15r 5881946889230

" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.

Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.

0/0
11.11.2015 23:42

A72l43e38š 89H62o46l48a69n 3810795333791

Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!"  A VONO je to trošku o nečem jiném...  ;-)

+2/0
11.11.2015 21:01

M38a39r20t18i50n 42P10l71a52t11i50l 9601643861798

Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.

0/0
11.11.2015 20:41
Foto

P92e13t61r 59P40r65o73c24h77á21z18k63a 3852336842434

Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.

0/0
11.11.2015 18:35

P36a22v52e92l 35Š72e17d64l56b94a27u69e71r 7928771352745

Forester...

+1/0
11.11.2015 20:30
Foto

P66e54t65r 30P30r91o24c63h25á41z96k41a 3782236472674

Může být.

0/0
12.11.2015 19:28

D66a23n 47V21o93r53e29l 3949963131450

U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.

+1/−1
11.11.2015 17:34

M48a13r52t84i42n 82F87r29a77n28t23i16š30e38k 7385200413205

při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.

0/0
13.11.2015 9:56

M32a76r80t78i12n 14H78o39r23ň80á22k 7341701322

Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.

0/0
11.11.2015 17:15

I26v55a75n 60P71š55e63n57č89í93k 6697490529166

Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(

+2/0
11.11.2015 10:18

F26r81a64n42t87i84š73e36k 63N68o10v47á15k 6131695176161

Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.

0/0
11.11.2015 1:00

P52a56v89e89l 73J62e77ř48á84b56e74k 7851852194627

Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.

Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.

Jinak   stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak. 

Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.

+3/0
11.11.2015 0:54

V61o72j22t41ě25c78h 46R85e58m89e91š 1165593346508

Tak orat zvládne i X4. ;-D https://youtu.be/mE3Vv4KEEbc?t=7m21s

0/0
11.11.2015 19:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.