Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Navara se zkřížila s osobákem, ale pořád je to terénní pracant

Konzervativní milovníci bahnitých speciálů se asi na nový model navary budou nejdříve dívat podezíravě, i přesto by si měli zamluvit zkušební jízdu. Vyladěný nissan sice nabízí více komfortu, než kdy předtím, ale s náročným terénem si hravě poradí a náročné živnostníky by mohl v mnohém překvapit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M64i37r35e67k 59G12a46j95e48r 5931626769630

" schopnost udržet se na mokré rozvlněné okresce" ano, to se hodi. Ostatne to umi vsechna auta, co znam.

Jestli jezdili na silnici za 8 litru a tvrdi, ze v terenu to nebralo vic nez 10 litru, tak lzou. Bud to nebyl teren nebo to nebylo 10 l.

0/0
11.11.2015 23:42

A33l60e48š 81H79o22l52a49n 3200805853681

Při čtení nadpisu jsem si řekl: "Sakra, co ten šachista Navara (David) kde zase vyvádí?!"  A VONO je to trošku o nečem jiném...  ;-)

+2/0
11.11.2015 21:01

M81a46r24t74i98n 59P44l72a93t41i68l 9271583911368

Ještě jsem nečetl recenzi na auto, aby bylo špatné. Samá chvála.

0/0
11.11.2015 20:41
Foto

P49e97t84r 67P84r39o82c15h67á54z31k80a 3882936242264

Takový terén, co je na fotkách jezdíme s VW Transporter 4x4 TDI celkem v pohodě.Bohužel všechno jsou to velké káry, samý plast a lak, který nesnáší průjezd mezi křovím na úzkých cestách. Rozhodně se o tom nedá mluvit jako o autu do terénu. Když do toho vlezete v zablácených botách a špinavých montérkách tak už s tím do divadla nepojedete. Do terénu je daleko lepší Land Rover Defender,NIVA,Mercedes G a podobné.Hranaté plecháče, nejlépe s uzávěrkou diferenciálů uzpůsobené opravdu pro práci v terénu a pro dělný lid.

0/0
11.11.2015 18:35

P54a80v90e30l 98Š80e73d94l13b41a89u36e90r 7908301332875

Forester...

+1/0
11.11.2015 20:30
Foto

P85e12t50r 34P22r11o38c98h41á56z29k77a 3772546782784

Může být.

0/0
12.11.2015 19:28

D25a24n 45V67o70r36e68l 3339893631520

U tohodle auta jsem byl překvapený jak špatně dopadlo v testech NCAP, při přímém střetu je člověk ve větším bezpečí i ve Smartu.

+1/−1
11.11.2015 17:34

M55a23r75t34i96n 92F13r91a73n90t41i79š61e30k 7675340543275

při přímém střetu Navary se Smartem rozhodně ne.

0/0
13.11.2015 9:56

M51a86r15t33i82n 64H15o50r68ň43á78k 7721381652

Když vidím ceny ojetin Navary a Hiluxe tak je jasný která bije....Podle mě je nejlepší Hilux a na paty mu šlape D-Max.

0/0
11.11.2015 17:15

I47v98a48n 41P76š53e57n56č56í82k 6317710779496

Jednu navaru na firmě máme, tragedie, ani se toho nemůžeme zbavit...tragický naftový automat, auto do bláta s velkýma kolama...na offroad a tahání bych raději zapoměl...nasypali jsme hromadu peněz do oprav aut.převodovky, diferáky, atd...to už raději Rangera,ten zatím vydržel poměrně hodně a je to více offroad pracant...a nevím jestli se tímto modelem něco změní..:(

+2/0
11.11.2015 10:18

F53r59a47n51t44i33š51e51k 92N29o59v74á89k 6981475706291

Na trhu chybí malý pickup. No aby nechyběl, když ho Škodovka přestala vyrábět, ačkoliv se (dle samotné automobilky) neprodával špatně.

0/0
11.11.2015 1:00

P90a60v53e78l 80J55e47ř16á96b38e58k 7751102434437

Chlapi neblbněte. - To co je na fotkách není žádný terén. Jen trochu tužší bláto s vyježděnými kolejemi. To zvládne i obyčejný Duster či jak se ta plechovka jmenuje.

Terén uznávám, když z auta vystoupíte a za pět minut ho máte o deset centimetrů propadlého v povrchu louky. Potom se teprve pozná, zda auto je terénní a nebo řidič silný.

Jinak   stále víc se tato auta dělají pro parádu, než pro práci. V montérkách a špinavých botách se do toho skoro nesmí, větve do cesty je lepší si vyřezat, aby nepoškrabaly lak. 

Zlaté ARO či Gazík. S tím se dalo i orat.

+3/0
11.11.2015 0:54

V72o28j88t28ě35c85h 31R14e57m95e15š 1295803116638

Tak orat zvládne i X4. ;-D https://youtu.be/mE3Vv4KEEbc?t=7m21s

0/0
11.11.2015 19:42







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.