- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Celý systém depozitu je zkostnatělý porevoluční relikt. Dříve stačilo odstavit auto ve stodole, přestat platit pojištění a byl klid. Po lobby pojišťoven, byla byla přijata legislativa kdy byl zástupný problém provozovaných nepojištěných aut. Vyvrcholilo to pravomocemi soukromé asociace ČKP kdy provozovali státem posvěcenou zlodějinu. Depozit je omezující časem, kdy jsou otevřeny RV = okresní město 2x v týdnu a pokud chcete auto vyjmout z depozitu bez pojištění a TK vám nevydají značky, takže prodražení o nutnost sehnat odtahovku nebo podvalník, díky nesmyslné sankci za jízdu bez SPZ.
Když mám auto v depozitu třeba 2 roky,tak auto vytáhnout z depozitu je težké nebot je vyžadována techn.prohlídka,kterou bez SPZ nemohu dostat
Co?? Spis je problem se na stk dostat, protoze jizda/tazeni/tlaceni bez technicke a nedejboze bez tabulek rz na stk je tezky zlocin, za ktery by se melo nejlip strilet....
Když dovezu očesaný vrak (např. pouze část motoru, bez dveří a jenom se sedačkama) na ekologickou likvidaci tak to odmítnou udělat. Proč? Jaký je v tom rozdíl? Jenom vrakoviště nenakrade. Ekologická likvidace byla již dávno zaplacena a oni chcou nakrást na našich náhradích dílech.
stejně je svinstvo, že nemůžu legálně prodat vrak auta na díly, případně si takové auto rozebrat pro své potřeby. Sice se argumentuje znečištěním životního prostředí, ale asi těžko si na své zahradě vypustím olej do záhonu, že? Odevzdám jej, spolu s ostatními kapalinami do sběrného dvora. To samé s nepoužitelnými plastovými díly.
Tak je otázka jak moc legálně resp. pro sebe to chcete dělat... Cesty jak si auto ponechat doma a vyřadit ho přitom z registru jsou, ale samozřejmě se u toho nepředpokládá že budete takto nakládat s každým autem a s díly obchodovat.
"Nově mohou do depozitu své auto uložit na neomezeně dlouhou dobu." - presneji do te doby nez zase bude zmena zakona, ktera byva pomerne casto.