Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdelší motorky světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto

Severočeský konstruktér Albin Hugo Liebisch byl podle vzpomínek svého syna velmi tvrdohlavý člověk, který dokázal vždy prosadit svou. Ale bez takových vlastností by Liebisch, který zapomenutý zemřel 9. listopadu 1965 v německém Pasově, nedokázal rozběhnout výrobu motocyklů, které budí dodnes pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O12n31d42ř32e86j 83Š97r75á33m62e52k 3793670191229

Je super napsat článek o nejdelších motorkách a nedat tam ani jednu fotku z profilu.

0/0
22.11.2015 7:02
Foto

M39i80r22o18s72l89a95v 46S87t66e29i46n51e80r 4900152790626

Böhmerland mého strýce Bondy byl třísedadlový a zeppelin jako sajdkár měl jenom jedno luxusní místo pro milostpaní. Bedna s nářadím tu motorku ještě prodloužila. Motor byl ale dlouhozdvihový Jap, jaký se používal na ploché dráze. Prý lépe táhl do kopce.

0/0
9.11.2015 22:03
Foto

P86e21t50r 29P37r53o58c85h73á78z83k70a 3682636982944

Je to nádherný stroj a je vidět, že konstruktér se snažil .Jen naše cesty na ni nejsou zrovna ideální na Route 66 by se na ní jelo parádně. Jinak nádhera pro oko.R^

+1/0
9.11.2015 19:07

M71a86r78t45i57n 90K16u84ř54í64t67k47a 6557936418565

Na fotkách z dílny vypadá jeden exemplář, jakoby měl železniční kola. Že by nějaké provedení drezíny?

0/0
9.11.2015 13:22

A72d26a79m 97K71ř20i53v67s58k86ý 1263264610273

Nechci vás nějak zklamat, ale je to jenom neobuté kolo.

0/0
9.11.2015 17:52

M97a65r47c55e19l 13P36a43v14l95í14k 7641734728859

"neohrabaná", to sa dalo napísať v článku o skútri čezeta - kto sa na ňom (nej?) naučil slalom, ten na bežnom motocykli (aj tejto čechii) exceloval.

+1/−1
9.11.2015 12:11

L21u39b78o47š 37H96o51l82í10k 5337610432200

"tedy jen o 80 centimetrů méně než Škoda Fabia" - ano, tady srovnání s Fabiemi smysl dává (Ale pro srovnání bych ještě uvedl, že je to zhruba čtyřiatřicetina délky fotbalového hřiště...) ;-)

+12/−1
9.11.2015 11:32
Foto

P85e70t73r 88P33. 37V65e12s10e10l84s37k29y 7394221836923

Nerozumím jazyku páně novinářova kmene......

0/0
9.11.2015 11:25

M16a45r80e81k 47G56a47j78d33a 4293564816462

Třeba je špatný titulek součástí marketingu článku, jak přitáhnout co největší pozornost. Třeba je jen novinář líný si to po sobě přečíst.;-D

+1/0
9.11.2015 11:21

T31o57m69á25š 56C43h32a24l41u46p16a 6833200396

V každém článku najdu alespoň jednu podobnou chybu, často 2 i víc. Autoři si po sobě články nečtou, protože jsou líní a na mobilu s "přáteli" stejně komunikují podobným nesrozumitelným jazykem plným chyb. Jako kdyby ukončili povinnou školí docházku ve 4. třídě zatíženi dyslexií. Ale v titulku, toho vy si mohl všimnout i dyslektický čtvrťák.

+1/0
9.11.2015 11:19

M92i19c17h67a39e98l 16M27e25n62s37i48k 8241356200102

Ano, autoři si po sobě články nečtou: "školí docházku", "vy si mohl všimnout"... Tím jsi svému příspěvku dal korunu!

Inu, "Muphryho zákon" ;-D

0/0
10.11.2015 2:02

V17l18a29d62i77m37í67r 13H82a77v60r78á74n98e73k 7976366260537

Vážená redakce co takhle přijmout nějakou studentku s dobrou znalostí českého pravopisu, nebo zatím než nastoupí si vše nejméně 2x přečíst? !!Rv

+9/0
9.11.2015 11:15

I68v25a61n 27A81b40r14t 5417179876

"Nejdelších motorek světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto" - to si ten novinář není schopen po sobě přečíst ani titulek?

+12/0
9.11.2015 11:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.