Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nejdelší motorky světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto

Severočeský konstruktér Albin Hugo Liebisch byl podle vzpomínek svého syna velmi tvrdohlavý člověk, který dokázal vždy prosadit svou. Ale bez takových vlastností by Liebisch, který zapomenutý zemřel 9. listopadu 1965 v německém Pasově, nedokázal rozběhnout výrobu motocyklů, které budí dodnes pozornost.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

O54n17d39ř37e67j 91Š78r67á27m81e48k 3213530861429

Je super napsat článek o nejdelších motorkách a nedat tam ani jednu fotku z profilu.

0/0
22.11.2015 7:02
Foto

M52i61r12o54s46l86a62v 64S32t18e80i18n45e90r 6118704633575

Böhmerland mého strýce Bondy byl třísedadlový a zeppelin jako sajdkár měl jenom jedno luxusní místo pro milostpaní. Bedna s nářadím tu motorku ještě prodloužila. Motor byl ale dlouhozdvihový Jap, jaký se používal na ploché dráze. Prý lépe táhl do kopce.

0/0
9.11.2015 22:03
Foto

P37e10t97r 14P14r21o54c18h21á59z20k68a 3672326422934

Je to nádherný stroj a je vidět, že konstruktér se snažil .Jen naše cesty na ni nejsou zrovna ideální na Route 66 by se na ní jelo parádně. Jinak nádhera pro oko.R^

+1/0
9.11.2015 19:07

M10a30r70t45i24n 18K91u52ř17í29t85k83a 6427756268215

Na fotkách z dílny vypadá jeden exemplář, jakoby měl železniční kola. Že by nějaké provedení drezíny?

0/0
9.11.2015 13:22

A83d63a25m 86K44ř47i57v89s98k37ý 1753124540633

Nechci vás nějak zklamat, ale je to jenom neobuté kolo.

0/0
9.11.2015 17:52

M49a57r74c51e89l 79P10a27v43l29í17k 7541964848349

"neohrabaná", to sa dalo napísať v článku o skútri čezeta - kto sa na ňom (nej?) naučil slalom, ten na bežnom motocykli (aj tejto čechii) exceloval.

+1/−1
9.11.2015 12:11

L69u75b44o43š 98H83o14l17í54k 5587620722790

"tedy jen o 80 centimetrů méně než Škoda Fabia" - ano, tady srovnání s Fabiemi smysl dává (Ale pro srovnání bych ještě uvedl, že je to zhruba čtyřiatřicetina délky fotbalového hřiště...) ;-)

+12/−1
9.11.2015 11:32
Foto

P45e85t42r 88P97. 53V79e38s19e90l84s45k20y 7654291946783

Nerozumím jazyku páně novinářova kmene......

0/0
9.11.2015 11:25

M88a50r71e65k 38G61a40j68d54a 4783444506292

Třeba je špatný titulek součástí marketingu článku, jak přitáhnout co největší pozornost. Třeba je jen novinář líný si to po sobě přečíst.;-D

+1/0
9.11.2015 11:21

T91o37m16á29š 81C56h86a28l56u52p15a 6953600836

V každém článku najdu alespoň jednu podobnou chybu, často 2 i víc. Autoři si po sobě články nečtou, protože jsou líní a na mobilu s "přáteli" stejně komunikují podobným nesrozumitelným jazykem plným chyb. Jako kdyby ukončili povinnou školí docházku ve 4. třídě zatíženi dyslexií. Ale v titulku, toho vy si mohl všimnout i dyslektický čtvrťák.

+1/0
9.11.2015 11:19

M58i96c87h27a84e21l 75M69e21n10s24i17k 8331116290522

Ano, autoři si po sobě články nečtou: "školí docházku", "vy si mohl všimnout"... Tím jsi svému příspěvku dal korunu!

Inu, "Muphryho zákon" ;-D

0/0
10.11.2015 2:02

V73l44a86d88i97m57í39r 89H83a72v18r60á41n96e66k 7686776760817

Vážená redakce co takhle přijmout nějakou studentku s dobrou znalostí českého pravopisu, nebo zatím než nastoupí si vše nejméně 2x přečíst? !!Rv

+9/0
9.11.2015 11:15

I71v65a61n 59A39b53r32t 5267159156

"Nejdelších motorek světa vznikaly v Česku, měly zastoupit rodinné auto" - to si ten novinář není schopen po sobě přečíst ani titulek?

+12/0
9.11.2015 11:08







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.