Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J17a13n 65D65l57o54u67h81ý 7564779340109

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0/0
13.11.2015 8:01

M72a52r42e53k 42J27a15n17e29č74k90a 1327826753731

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0/0
10.11.2015 21:56

D54e70n85i79s 57W72i35t50z89k30u 3403711139337

a to není pěkný se posmívat ;-)

0/0
10.11.2015 22:28

M81a29r48e71k 96J34a32n64e17č18k84a 1587516533401

A tady je ten článek celej :-)

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii

0/0
10.11.2015 21:53

P39a20v94e70l 73O19d19r31a37z44i79l 6424809397290

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0/0
11.11.2015 14:57

M59a96r65t44i31n 49H67o66u75b67a 6873951289418

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0/0
10.11.2015 20:48

D48e28n61i40s 78W25i20t30z50k75u 3883111869677

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0/0
10.11.2015 21:22

M42a77r73t34i98n 71H85o44u89b83a 6773721509248

A ty vis jak je to v DE? Evidentně ne. O brzdach ja nepisu

0/0
11.11.2015 22:14

D75e38n34i90s 57W89i57t28z68k21u 3393621409587

opravdu?tak si to po sobě přečti ty opotřebená brzdo

0/0
12.11.2015 21:03

T20o97m12á53š 74Z43e67m14a81n 3535158444635

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0/0
10.11.2015 20:40

D75e77n46i64s 49W89i29t72z59k28u 3693421749377

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

+1/0
10.11.2015 20:46

M78a46r25t23i10n 69H42o69u56b25a 6723901969188

podivne, na STK se ma kontrolovat mimo jine povinna vybava. ze byjste byl tak vazeny klient, ktery je pro ne cennejsi, nez licence, se mi nezda. spis so bude v tom, ze kecate. ostatne, co znamena nikdy neprijdu?? pro me STK znamena neco, co delam po 4 letech, pak po 2 a pak zase po 4.

0/0
10.11.2015 20:59

D40e74n57i22s 20W35i17t38z49k48u 3793441699257

to že nepřijdu znamená, že půjdu jinam. lékárničku mi nikdo nekontroluje, jinak bych nedávno u jednoho auta nezjistil, že je 8 let prošlá. nějak se mi nezdá ten tvůj interval 4-2-4

0/0
10.11.2015 21:17

P45a69v32e16l 58O29d66r44a49z82i58l 6284899847800

No to je logický, s novým autem se jde po 4 letech, potom po 2 a pak se kupuje zase nový.

0/0
11.11.2015 14:58

D38e33n74i41s 16W62i34t20z41k91u 3363571449767

takže jenom 4/2

0/0
11.11.2015 19:37

A98n77t40o46n35í20n 36S57e38b50e23r58a 7223838720419

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0/0
10.11.2015 20:06

D81e11n42i95s 42W84i54t34z38k33u 3183211869397

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0/0
10.11.2015 20:20

P58a50v36e96l 23O72d32r69a60z43i66l 6784219897680

Tak to je legrace, já měl teda podstatně starší auta a před technickou jsem do toho nemusel vrazit nikdy nic... ale to nebyly škodovky.

0/0
11.11.2015 14:59

A73n80t32o76n45í58n 50S12e20b47e75r68a 7283598950609

Tak minule jsem měnil brzdy + brzdovku, svíčky, jeden díl výfuku a ještě pár prkotin. Takže spotřebák, ale dělám to až před technickou. Abych tam šel v klidu....

0/0
11.11.2015 18:30

D84e31n41i37s 50W36i51t32z38k73u 3123891519367

na 6 let starém autě díl výfuku?to musí bejt ale pekáč

0/0
11.11.2015 19:35

J67i14ř32í 56S92c73h67w18a76c90h 8828814178476

Seberova škůdka evidentně jezdí celý rok za každého počasí, ta tvoje 20 let stará "amerika" možná nasolenou sněhovou břečku nejspíše ani neviděla .....nemluvě o ročním nájezdu.....;-)

0/0
11.11.2015 21:58

P27e21t46r 48M29i16c26h52a69l 2660404981772

Pořád divné. Já jsem s Leonem jezdil denně a v 11 letech jsem ho prodal s původním výfukem.

0/0
12.11.2015 7:13

A42n34t18o89n46í79n 63S54e12b11e20r81a 7143778130249

No však taky díl výfuku na Leon nestojí dva tisíce. Tam to dávají z nerezu.

0/0
12.11.2015 18:13

D93e20n38i88s 13W13i32t57z58k30u 3843951689357

do minulého roku jezdil denně a i venku parkoval,teď jezdí denně accord z roku 2005 a má původní výfuk,ale je pravda že je původem z itálie,takže pro něj je nasolená břečka novinka ;-)

0/0
12.11.2015 21:07

J88a31n 83J82a31n38e23k 9464805798960

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0/0
10.11.2015 19:22

J64i22ř42í 43K33r34a94m86p63l 4656624176516

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

+2/0
10.11.2015 17:38

M29i22l49a22n 31Š20v90a41g69r28o79v81s68k66ý 9962329275398

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

+1/0
10.11.2015 19:41

O96n95d54ř78e78j 36F69r94a63n31c 4879261168

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

+3/−1
10.11.2015 17:00
Foto

M75i81r71o60s20l46a80v 76S61t10e25i94n54e45r 6218164943975

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0/0
10.11.2015 17:23

D90e18n86i83s 80W80i33t58z27k33u 3153141249597

tak proto sis tu škodovku pořídil, už se ti nechtělo s M-B do značkového. ty jsi chtěl škudlit

0/0
10.11.2015 17:28

P97a66v68e44l 86Š89e44d31l12b43a52u59e43r 7728821382785

Za 50 tis. km snad u normálního auta problémy nejsou... S tolik haněným Fiatem jsem byl na TK po 4 letech a 166 tis. km, to taky není moc, závady žádné. Vůbec žádné. A desetileté Subaru dopadlo stejně, bez závad... Ale chápu, že pro uživatele "koncernových" výrobků je 50 tis.km bez závad úspěch...

0/0
11.11.2015 20:39

M86a76r46t17i45n 82K27o63ž47í55n 1165326311780

Přesně tak. Navíc člověk, který jezdí Mercedesem se obvykle nezdržuje s nějakým běháním po STK, emisích atd. Hodí auto do servisu, řekne že potřebuje na technickou, v servisu auto perfektně připraví (čím důkladnější příprava, tím víc servis vydělá), odvezou na STK a majitel si pak auto přijde vyzvednout. Zaplatí sice asi víc, než kdybya si to objezdil sám, ale to neřeší a má to bez starostí. V servisu by byli hlupáci kdyby se na přípravu vykašlali a auto STK neprošlo skrz čep, nebo podobnou drobnost.

+3/0
10.11.2015 17:40

P93e41t79r 18M63i10c88h14a61l 2540404741232

Přesně tak.

+1/0
10.11.2015 18:14

P10a52v12e46l 81V79o26j68á31č95e95k 6592216620210

Tady je to i s tabulkou

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii/ch-56999#articleStart

0/0
10.11.2015 16:44

A64l21e50x89a31n34d87r 59C53h68y31t82i47l 2214622465641

Nova reportaz, vime, co znamena znacka FIAT v cizine!

FIAT v Nemecku: Fehler In Alle Teile

FIAT v Anglii: Fix It Again Tomorrow

R^

0/−3
10.11.2015 16:06

J42a45n 45S82v31e85t84l35i35k 8287829779679

No nevím. Mám Fiat Doblo rok. 2004, koupen 2007 (poté co mě ukradli Oktávku) a do dnešního dne najeto cca 216000 (z toho 186000 se mnou) a dělal jsem jen brzdy (kotouče i destičky), výfuk a 2x rozvody. A letos plynové vzpěry 5. dveří (nepočítám výměnu provozních kapalin). Takže já na FIATa nedám dopustit, Oktávka bzla na servisu mnohem dražší a neuvezla toho tolik.

+4/0
10.11.2015 16:24

J52a52n 59T98a81r36a66b80a 4316546789689

Od roku 2007 jste stihl dva rozvody? Teda chlape, to se nedivím, že vám zbylo jen na 11let starýho fiata.

+1/−2
10.11.2015 16:39

M63a34r28t43i61n 35H84o59u23b38a 6343761859398

tezko rict, jak u vaseho auta, ale bezne se rozovdy delaji podle ujetych km, nikoliv podle stari.

ale mnoho lidi po zkusenostech s VW TSI motory si opravdy mysli, ze retezy praskaji po 2,5letech, tedy presneji chvili po zaruce

0/0
10.11.2015 20:53

A92l66e21x62a80n45d98r 54C85h94y25t65i89l 2174662945781

Nevite. Statistika se nedela z jednoho kusu, vite?

0/0
11.11.2015 14:04

M21a26r48e68k 59B10u75r22z89a 7587111812237

Já nevím, ale doma máme starého Puntíka jako druhé auto už 13 let a je absolutně bez problémů, praktické a úsporné auto do města

+2/0
10.11.2015 18:37

A58l91e86x28a54n31d81r 75C68h83y53t96i43l 2214752665561

Nevite, nebo umyslne nechapete, ze spolehlivost je statisticky udaj? Zrovna tak mam kamarada s barchettou, na ktere uz menil kdeco.

0/0
11.11.2015 14:03

M72a42r73t68i73n 76H20o27u13b18a 6203801679858

na kazde auto se neco vymysli.

to nikoho netrapi,, co se rika. osobne si myslim, ze treba majitele VW, Skody, Audi a VW ted traba trapi, co na ne vymysli legislativci a vyrobce. a velmi pravdepodobne to nebude prilis vtipne

0/0
10.11.2015 20:55

A16l66e66x49a93n83d23r 47C82h51y80t76i15l 2714122135361

Na reakcich majitelu Fiata jasne vidite, ze je to velmi trapi:D

0/0
11.11.2015 14:08

P42a47v30e83l 33O71d94r55a83z76i47l 6854459747190

Přitom to akorát snižuje cenu ojetin a poptávku po kradených autech.;-)

0/0
11.11.2015 15:01

O11n43d59ř22e30j 72K91á24b74e95l37e 7121650704

Nejméně spolehlivé jsou každopádně statistiky z Německa ;-)

+13/0
10.11.2015 15:39

J50a76n 78H81e34r86o18u72d39e32k 9898292623571

Po 11 let jsem měl 4 auta. 3 škodovky a jednoho korejce... A nikdy mě nenechala škodovka v lochu a nebo vykrvácet.... peace

+2/0
10.11.2015 15:28

J19i14ř46í 49S91c68h56w42a78c86h 8378394148456

ty to střídáš skoro jak ponožky....;-)

0/0
10.11.2015 15:33

J63a22n 81H93e26r73o59u88d38e23k 9158512283811

Co dva roky :D

0/0
10.11.2015 15:34

C79y11r12i25l 36P52a32v16e49l94k32a 4786432208725

Tak to prd poznáš. Já měl 8 let Nissana Almeru a kromě zavaření výfuku a odporu v topení se nic neopravovalo (byla téměř nová při koupi). Najel jsem 140 000. Pak starší primeru 6 let, najel jsem 70 tisíc, investice do oprav za tu dobu cca 25 000,- (výfuk, startér, vana, kotouče, brzdiče, baterka a pod.) Nikdy nic fatálního. Teď mám rok mazdu 13 let starou(!), najel jsem 11 000 a měnil jen olej a stěrače. Tomu říkám spolehlivost.

+1/0
10.11.2015 15:52

L43u27k21á14š 23V56a65ň72u10r89a 1495524673853

Kamarád měl Nisana Primeru a v cca 50tis.km mu začal mizet olej z motoru. Ale rychlostí prázdná vana po 300km. A strašně dlouho trvalo, než mu ten motor v záruce vyměnili. A pokud jde o Mazdu, tak tam kolega dojel na filtr pevných částic, který odešel ještě v záruce. Reklamaci neuznali.

0/0
10.11.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.