Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J53a79n 88D26l28o14u20h25ý 7184329230989

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0/0
13.11.2015 8:01

M39a80r58e51k 48J82a40n83e39č91k40a 1367316603251

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0/0
10.11.2015 21:56

D25e80n19i73s 77W42i49t13z49k69u 3133411319277

a to není pěkný se posmívat ;-)

0/0
10.11.2015 22:28

M19a52r27e81k 76J82a10n80e96č69k92a 1817486923221

A tady je ten článek celej :-)

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii

0/0
10.11.2015 21:53

P53a66v64e12l 88O38d16r44a53z79i58l 6354419887470

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0/0
11.11.2015 14:57

M17a61r22t73i85n 74H58o58u47b60a 6433271209258

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0/0
10.11.2015 20:48

D90e38n49i36s 59W81i14t11z51k91u 3213741989477

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0/0
10.11.2015 21:22

M32a51r51t20i43n 89H17o80u18b62a 6283631939298

A ty vis jak je to v DE? Evidentně ne. O brzdach ja nepisu

0/0
11.11.2015 22:14

D14e68n71i27s 90W52i24t40z32k74u 3583841469647

opravdu?tak si to po sobě přečti ty opotřebená brzdo

0/0
12.11.2015 21:03

T69o10m97á86š 36Z35e16m95a49n 3105368134445

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0/0
10.11.2015 20:40

D82e75n30i72s 64W62i98t41z78k73u 3303321839177

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

+1/0
10.11.2015 20:46

M10a75r91t35i95n 34H47o79u19b74a 6903371879338

podivne, na STK se ma kontrolovat mimo jine povinna vybava. ze byjste byl tak vazeny klient, ktery je pro ne cennejsi, nez licence, se mi nezda. spis so bude v tom, ze kecate. ostatne, co znamena nikdy neprijdu?? pro me STK znamena neco, co delam po 4 letech, pak po 2 a pak zase po 4.

0/0
10.11.2015 20:59

D64e68n45i24s 55W68i48t19z59k20u 3953841149857

to že nepřijdu znamená, že půjdu jinam. lékárničku mi nikdo nekontroluje, jinak bych nedávno u jednoho auta nezjistil, že je 8 let prošlá. nějak se mi nezdá ten tvůj interval 4-2-4

0/0
10.11.2015 21:17

P94a79v75e13l 29O35d40r13a23z13i11l 6644639737100

No to je logický, s novým autem se jde po 4 letech, potom po 2 a pak se kupuje zase nový.

0/0
11.11.2015 14:58

D39e44n76i39s 43W72i43t59z73k62u 3443961499657

takže jenom 4/2

0/0
11.11.2015 19:37

A95n49t91o48n52í98n 42S71e70b11e56r29a 7513658430599

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0/0
10.11.2015 20:06

D91e94n47i79s 24W42i66t51z41k51u 3443161229677

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0/0
10.11.2015 20:20

P32a84v74e17l 72O20d62r21a64z40i38l 6674429307190

Tak to je legrace, já měl teda podstatně starší auta a před technickou jsem do toho nemusel vrazit nikdy nic... ale to nebyly škodovky.

0/0
11.11.2015 14:59

A91n16t10o98n81í67n 96S27e35b32e38r97a 7593968170929

Tak minule jsem měnil brzdy + brzdovku, svíčky, jeden díl výfuku a ještě pár prkotin. Takže spotřebák, ale dělám to až před technickou. Abych tam šel v klidu....

0/0
11.11.2015 18:30

D30e14n48i26s 81W21i77t54z79k47u 3373641199227

na 6 let starém autě díl výfuku?to musí bejt ale pekáč

0/0
11.11.2015 19:35

J80i22ř56í 58S35c51h45w33a54c70h 8148594528776

Seberova škůdka evidentně jezdí celý rok za každého počasí, ta tvoje 20 let stará "amerika" možná nasolenou sněhovou břečku nejspíše ani neviděla .....nemluvě o ročním nájezdu.....;-)

0/0
11.11.2015 21:58

P73e60t65r 14M70i20c33h28a26l 2470964231602

Pořád divné. Já jsem s Leonem jezdil denně a v 11 letech jsem ho prodal s původním výfukem.

0/0
12.11.2015 7:13

A29n61t54o12n86í15n 53S19e81b48e34r55a 7713688740439

No však taky díl výfuku na Leon nestojí dva tisíce. Tam to dávají z nerezu.

0/0
12.11.2015 18:13

D43e65n39i43s 14W93i24t43z65k54u 3843921649737

do minulého roku jezdil denně a i venku parkoval,teď jezdí denně accord z roku 2005 a má původní výfuk,ale je pravda že je původem z itálie,takže pro něj je nasolená břečka novinka ;-)

0/0
12.11.2015 21:07

J45a73n 31J82a78n52e82k 9984155428950

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0/0
10.11.2015 19:22

J34i35ř20í 41K11r45a89m84p59l 4186634196666

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

+2/0
10.11.2015 17:38

M28i87l57a11n 21Š87v44a32g13r60o33v87s89k31ý 9592439595958

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

+1/0
10.11.2015 19:41

O74n85d52ř20e23j 39F50r98a22n27c 4399981108

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

+3/−1
10.11.2015 17:00
Foto

M26i33r48o16s13l82a78v 38S75t53e17i33n98e37r 4780562420976

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0/0
10.11.2015 17:23

D73e56n91i27s 57W53i94t64z66k15u 3523761959177

tak proto sis tu škodovku pořídil, už se ti nechtělo s M-B do značkového. ty jsi chtěl škudlit

0/0
10.11.2015 17:28

P25a47v66e54l 73Š82e43d28l44b54a30u78e29r 7208841592935

Za 50 tis. km snad u normálního auta problémy nejsou... S tolik haněným Fiatem jsem byl na TK po 4 letech a 166 tis. km, to taky není moc, závady žádné. Vůbec žádné. A desetileté Subaru dopadlo stejně, bez závad... Ale chápu, že pro uživatele "koncernových" výrobků je 50 tis.km bez závad úspěch...

0/0
11.11.2015 20:39

M65a23r53t81i16n 81K67o78ž52í50n 1465776361600

Přesně tak. Navíc člověk, který jezdí Mercedesem se obvykle nezdržuje s nějakým běháním po STK, emisích atd. Hodí auto do servisu, řekne že potřebuje na technickou, v servisu auto perfektně připraví (čím důkladnější příprava, tím víc servis vydělá), odvezou na STK a majitel si pak auto přijde vyzvednout. Zaplatí sice asi víc, než kdybya si to objezdil sám, ale to neřeší a má to bez starostí. V servisu by byli hlupáci kdyby se na přípravu vykašlali a auto STK neprošlo skrz čep, nebo podobnou drobnost.

+3/0
10.11.2015 17:40

P46e90t84r 42M81i14c72h98a79l 2380124701482

Přesně tak.

+1/0
10.11.2015 18:14

P42a19v15e72l 48V38o33j23á10č42e79k 6862126330460

Tady je to i s tabulkou

http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii/ch-56999#articleStart

0/0
10.11.2015 16:44

A64l90e82x74a83n86d43r 77C13h55y31t65i43l 2244792445421

Nova reportaz, vime, co znamena znacka FIAT v cizine!

FIAT v Nemecku: Fehler In Alle Teile

FIAT v Anglii: Fix It Again Tomorrow

R^

0/−3
10.11.2015 16:06

J39a46n 42S45v72e39t96l37i65k 8457579159549

No nevím. Mám Fiat Doblo rok. 2004, koupen 2007 (poté co mě ukradli Oktávku) a do dnešního dne najeto cca 216000 (z toho 186000 se mnou) a dělal jsem jen brzdy (kotouče i destičky), výfuk a 2x rozvody. A letos plynové vzpěry 5. dveří (nepočítám výměnu provozních kapalin). Takže já na FIATa nedám dopustit, Oktávka bzla na servisu mnohem dražší a neuvezla toho tolik.

+4/0
10.11.2015 16:24

J79a80n 35T44a87r54a36b86a 4616936639169

Od roku 2007 jste stihl dva rozvody? Teda chlape, to se nedivím, že vám zbylo jen na 11let starýho fiata.

+1/−2
10.11.2015 16:39

M58a51r81t94i18n 43H65o10u49b50a 6683861739358

tezko rict, jak u vaseho auta, ale bezne se rozovdy delaji podle ujetych km, nikoliv podle stari.

ale mnoho lidi po zkusenostech s VW TSI motory si opravdy mysli, ze retezy praskaji po 2,5letech, tedy presneji chvili po zaruce

0/0
10.11.2015 20:53

A93l55e18x47a38n38d33r 33C73h95y31t54i68l 2524572805441

Nevite. Statistika se nedela z jednoho kusu, vite?

0/0
11.11.2015 14:04

M81a36r85e31k 56B12u28r32z79a 7577641142217

Já nevím, ale doma máme starého Puntíka jako druhé auto už 13 let a je absolutně bez problémů, praktické a úsporné auto do města

+2/0
10.11.2015 18:37

A93l60e19x93a98n27d48r 33C65h40y82t84i54l 2594502485891

Nevite, nebo umyslne nechapete, ze spolehlivost je statisticky udaj? Zrovna tak mam kamarada s barchettou, na ktere uz menil kdeco.

0/0
11.11.2015 14:03

M18a29r14t68i41n 10H51o77u90b36a 6853671799728

na kazde auto se neco vymysli.

to nikoho netrapi,, co se rika. osobne si myslim, ze treba majitele VW, Skody, Audi a VW ted traba trapi, co na ne vymysli legislativci a vyrobce. a velmi pravdepodobne to nebude prilis vtipne

0/0
10.11.2015 20:55

A22l59e69x35a18n56d78r 50C53h11y75t95i61l 2794422715381

Na reakcich majitelu Fiata jasne vidite, ze je to velmi trapi:D

0/0
11.11.2015 14:08

P98a71v35e27l 87O98d74r80a39z56i53l 6954509227830

Přitom to akorát snižuje cenu ojetin a poptávku po kradených autech.;-)

0/0
11.11.2015 15:01

O35n81d56ř96e93j 38K13á85b38e82l94e 7651580704

Nejméně spolehlivé jsou každopádně statistiky z Německa ;-)

+13/0
10.11.2015 15:39

J11a77n 71H66e34r26o90u92d43e58k 9728252873821

Po 11 let jsem měl 4 auta. 3 škodovky a jednoho korejce... A nikdy mě nenechala škodovka v lochu a nebo vykrvácet.... peace

+2/0
10.11.2015 15:28

J11i79ř37í 37S28c84h65w42a80c69h 8708674498886

ty to střídáš skoro jak ponožky....;-)

0/0
10.11.2015 15:33

J14a13n 19H32e67r55o74u34d83e86k 9668512913911

Co dva roky :D

0/0
10.11.2015 15:34

C32y83r81i15l 54P12a15v11e55l76k79a 4926382298175

Tak to prd poznáš. Já měl 8 let Nissana Almeru a kromě zavaření výfuku a odporu v topení se nic neopravovalo (byla téměř nová při koupi). Najel jsem 140 000. Pak starší primeru 6 let, najel jsem 70 tisíc, investice do oprav za tu dobu cca 25 000,- (výfuk, startér, vana, kotouče, brzdiče, baterka a pod.) Nikdy nic fatálního. Teď mám rok mazdu 13 let starou(!), najel jsem 11 000 a měnil jen olej a stěrače. Tomu říkám spolehlivost.

+1/0
10.11.2015 15:52

L11u97k84á37š 85V89a33ň35u14r69a 1225584273913

Kamarád měl Nisana Primeru a v cca 50tis.km mu začal mizet olej z motoru. Ale rychlostí prázdná vana po 300km. A strašně dlouho trvalo, než mu ten motor v záruce vyměnili. A pokud jde o Mazdu, tak tam kolega dojel na filtr pevných částic, který odešel ještě v záruce. Reklamaci neuznali.

0/0
10.11.2015 15:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.