Diskuze
Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster
Děkujeme za pochopení.
M66a15r73e37k 45J80a45n42e95č55k27a
Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná
http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd
M83a50r56e38k 51J84a27n58e38č97k19a
A tady je ten článek celej
http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii
P44a12v61e95l 88O74d11r71a82z51i29l
Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.
Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.
M81a16r44t94i88n 17H85o98u58b94a
porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????
nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...
hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???
si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report
D19e71n82i63s 26W98i93t95z28k82u
kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky
T66o56m17á65š 51Z39e62m55a35n
Na STK je problém i prošlá lékárnička.
Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..
D51e62n35i85s 64W68i50t92z55k94u
ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu
A20n72t38o49n24í35n 40S78e42b71e75r17a
Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v. Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se.
D75e64n67i61s 34W98i78t53z59k53u
tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu
J40a73n 17J41a82n84e28k
no tak určitě,jestli je to věrohodný jako jejich emise......
J93i75ř15í 47K10r18a20m38p17l
tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá
M91i40l21a59n 30Š83v59a43g86r70o28v12s44k50ý
Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.
O24n12d45ř65e42j 64F41r81a51n54c
Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.
M59i47r94o69s68l74a56v 57S33t26e16i48n42e98r
Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!