- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná
http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd
A tady je ten článek celej
http://www.autorevue.cz/tuv-report-2016-jednicka-pro-mercedes-petka-pro-octavii
Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.
Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.
porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????
nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...
hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???
si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report
kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky
Na STK je problém i prošlá lékárnička.
Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..
ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu
Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v. Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se.
tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu
no tak určitě,jestli je to věrohodný jako jejich emise......
tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá
Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.
Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.
Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.