Diskuze

Německé STK: nejspolehlivější ojeté škodovky jsou yeti a roomster

Nejspolehlivějšími ojetými modely Škody jsou Roomster a Yeti. Ve statistice německých technických kontrol TÜV se umístily mezi dvou a tříletými vozy shodně na 45. místě, když měly 6,5 procenta aut s odhalenou vážnou závadou. Žebříček uvádí celkem 132 modelů různých značek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JD

J34a27n 94D70l16o82u33h45ý

13. 11. 2015 8:01

To jsou dost hrozna cisla pro skoda auto!

0 0
možnosti
MJ

Majitelé dieselů, dočkáte se i v ČR? Myslím, že odpověď je každému předem jasná ;-)

http://www.autorevue.cz/volkswagen-rozdava-americkym-majitelum-tdi-bolestne-1000-usd

0 0
možnosti
DW

a to není pěkný se posmívat ;-)

0 0
možnosti
PO

Ono je to logický. Kdo má sockavůz, ten asi šetří i na servisu a na STK to jede zkusit. Kdo má drahou popelnici nejlépe s vlastním řidičem, toho na prdlou žárovku nenachytaj.

Zpráva neobsahuje informace, o jaké závady šlo, ale tipl bych, že naprostá většina dvou až tříletých aut je úplně v pohodě pojízdná, takže jde o nějaké blbosti.

0 0
možnosti
MH

porad nevim, jaka je definice vazne zavady nemecke STK. je to treba nesvitici kontrolka, prosla lekarnicka, neserizene svetlo, opotrebne brzdy ????

nebo tim mysli skutecne zavady? kourivost motoru, unik oleje ...

hodnoti se zde ridic, resp. uzivatel auta, nebo skutecne technika??? jak je je mozne, ze modely jednotlivyxh znacek maji tak velky rozptyl? ze by na nektere modely vyrobce kaslal napr. vlajkova lod Superb a na nektere se zameroval napr. nicotny model Roomster???

si myslim, ze staci obycejny selsky rozum, aby si clovek udelal obrazek o tom, co znamena renomovany TUV report

0 0
možnosti
DW

kouřivost se dělá na emisích, ty mají s STK společné jedině to, že bez nich STK nedělají a proto přes emise projde každý pekáč i kdyby kouřil jak kouřová clona na bitevním poli. světlo není žádná závada a pokud opotřebené brzy brzdí, tak projde taky

0 0
možnosti
TZ

T33o83m12á76š 24Z16e41m32a22n

10. 11. 2015 20:40

Na STK je problém i prošlá lékárnička.

Naopak že auto nestartuje v mrazu STK neřeší..

0 0
možnosti
DW

ale no tak, nikdy jí po mě nechtěli, protože kdyby chtěli, tak už k nim nikdy nepřijedu

1 0
možnosti
AS

Roomster a Fabie od roku 2009 jsou bomba. Hlavně 1.4 16v.  Dva roky jezdím, měním jen olej. Před technickou do toho vrazím cca 5 tisíc a projdu bez jediné závady. Pak zase dva roky jezdím a nestarám se. R^

0 0
možnosti
DW

tak ono by to bylo hodně smutné, kdyby 6 let staré auto neprošlo v klidu, ale nic si z toho nedělejte já procházím i s 20tiletou amerikou a nervu do ní před STK ani korunu

0 0
možnosti
JJ

J32a69n 24J46a21n58e32k

10. 11. 2015 19:22

no tak určitě:-),jestli je to věrohodný jako jejich emise......;-D

0 0
možnosti
JK

J16i53ř79í 25K34r67a21m37p71l

10. 11. 2015 17:38

tak tato statistika se mi zdá hodně cinknutá a podivná. Evidentně Německá

2 0
možnosti

Já věřím pouze těm statistikám, které si sám zfalšuji.

1 0
možnosti
OF

Statistika TUV vypovídá jen o tom, jak připravené to auto přijelo na STK. Souvislost se skutečnou kvalitou vozu je okrajová. Mnohem víc záleží na servisu, mentalitě zákazníků značky apod.

3 1
možnosti
Foto

Velmi drahá auta jsou také stále pod dohledem značkového servisu. Moje Yeti se seznámilo poprvé se servisem při první inspekci 30 tis.km. Ovšem neznačkovým, měl jsem ale možnost, všechno vidět a kontrolovat. První TÜV mně čeká příští rok v červenci- bude to asi s 50 tis. km. Zatím nevím o jakémkoliv problému.

0 0
možnosti