- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
To je zase ilustrační fotografie jak víno...
Co tak zvýšit rychlost na různých městských okruzích s mimoúrovňovým křížením a připojovacími pruhy z 80 na 100?
Velka chyba. Tam, kde je dnes 90 a jde to, jezdi lide stejne 110. Pri zvyseni limitu se tam bude jezdit za stejnych podminek 130. Kdybychom byli Kanada a zvysovali bychom limit, melo by to s ohledem na vzdalenosti smysl. Ale v ty nasi malicky zemicce, kterou lze prejet celou za pet sest hodin, usetrime cas v radu minut, protoze useku, kde se da prakticky jezdit rychleji, je relativne malo. A je to chyba i is ohledem na to, jak nedisciplinovani a agresivni jsme ridici.
Vůbec nejde o ušetření minut. Jde o to, PROČ jet pomalu, pokud to JDE jet rychle. Prázdná silnice, rovná, suchá, moderní vozidlo, divoká prasata po většině takových silnici či dálnic taky neběhají. Dejme tomu nízký provoz. PROČ jet pomalu? Jen proto, že to před 20-30 lety navrhnul nějaký poslanec? A neargumentovat prosím tím, že někdo nedá přednost nebo vjede do pruhu, kde v daný moment nemá co dělat. To bychom taky mohli říkat, že spadne na dálnici letadlo nebo tam zrovna půjde domov důchodců, který zabloudil.
V Rakousku/De se jezdí legálně 100 po okreskách silnicích které mnohdy nemají žádnou normu!
U nás se dosud jezdilo 90 po silnicích s hlavními parametry odpovídajícími dálnicím - 2+2 pruhy oddělené, mimoúrovňové křižení, nájezdové pruhy a odstavný pruh.
Proto je u nás tolik "pirátů" - blbé zákony se snadno porušují.
Nechápu to strašení z toho že se konečně povolí rychlost, která se blíží rychlosti přiměřené.
Jezdím po dálnici kolem 120km/h a předjíždím docela dost aut. Jenže taky se na mě tlačí auta, která jedou víc jak 130km/h. Silnice pro motorová vozidla nesplňují parametry pro dálnice, dokonce se zvažovalo, že se z některých dálnic musí udělat silnice pro motorová vozidla, protože nesplňují parametry dálnic. A najednou z těch silnic co nesplňují parametry dálnice se dálnice dělají. A stejné je to s hlavními silnicemi. Dnes kde je 90km/h se jezdí 110km/h. Když tam bude 110km/h, tak tam budou někteří jezdit 130km/h a na to už ty silnice nejsou stavěné.
Takže patříte k těm frajerům,co jedou 120 v levém pruhu?(když se na vás tlačí, kdybyste jel v pravém,tak se nikdo netlačí,ale předjede)
Ach jo, v normálním státě by byl asi snadný život..
Jak už jednou kdysi kdosi řekl: České silnice jsou vybudované na jedničku.
Problém ovšem nastane, když zařadíte dvojku.
A za pár let se budou socani před volbami bít v prsa, o kolik kilometrů dálnic postavili oproti minulým vládám. A bude to takový pěkný graf, jako když se Kažimír na Slovensku chlubil, že jejich vláda snížila cenu plynu o 90 %.
No vida a hned jsou srovnány průměrné náklady na km dálnice s Evropou.
"Chystá se i například značka označení emisní zóny nebo cedule upozorňující na výskyt a pohyb jiných zvířat než jen vysoké zvěře a skotu"
Normální člověk pochopí, že značka s krávou říkala pozor zvířata (a myšlena byla všechna domácí) a značka pozor zvěř upozorńovala na výskyt divoké zvěře. Co je na to nepochpitelného ? Jaký je rozdíl, jestli mě dle značky ohrožuje kůň nebo kráva ??
No ale už je velký rozdíl, jestli mě ohrožuje žába nebo šnek. Žába zdrhne o hodně rychlejc. A to za extra značku stojí, ne?