Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Japonská technika na italský způsob. Fiata se představuje

Fiat + Miata = Fiata, tak budou vyznavači italských a japonských roadsterů asi říkat novince představené na autosalonu v Los Angeles. Fiat 124 Spider je zpátky, má pohon zadních kol a pod kapotou turbomotor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J13a14n 19D44l31o87u27h62ý 7924449450269

Radsi atmosferickej 2 litr nez 1.4 v turbu! Nic se tam nepise o vyvazeni. Mazda ma 50:50, coz vyrazne ovlivnuje riditelnost auta.

0/0
20.11.2015 7:12

R57u56d67i 84G49a77š23p16a75r 3129719379153

Ten motor má fiat 500X i s tím štelováním těch režimů a s tím autem to hejbe velmi slušně, bude to pěkný svezení.

0/0
19.11.2015 21:50

J23a53n 49F74r64i75d71r92i11c86h 6195368469273

KUPUJU [>-]

0/0
19.11.2015 21:41

J71i19ř40í 81K39o40č57í 9894809912867

Nádherný auto,dlouho jsem nic tak povedenýho neviděl.

+2/0
19.11.2015 16:35

Z88d15e81n18ě40k 74F98l95i89n80t22a 9612863311504

Teda ale ten čumák to má geniální.... stejně tak jako se mi dodnes neskutečně líbí čumák 124ky (tam teda i zadek a ten otvor na tankování seshora, to je taky stylovka :-))

+1/0
19.11.2015 16:28
Foto

L43u39k48á30š 30M67e77i68s81t34n45e70r 5235472339305

Asi bych dal přednost atmosférickému motoru, ale líbí se mi obě auta. Fiat možná o trošku víc.R^

+3/0
19.11.2015 10:17

J66a60n 69K81o66n40v28a11l90i28n54k33a 5640841861895

Osobně bych volil Mazdu. Přijde mi vyváženější a hezčí. A taky nemá pod kapotou kolovrátek s fujarou.

+3/0
19.11.2015 9:06

P47e10t91r 37M68a23r24š28á16l79e45k 9465272374749

Povedl se, vypadá líp než MX5. Chtělo by to ještě pod kapotu 1,75t.

+9/0
19.11.2015 7:15

L75u33b30o52m78í29r 90V31l41č48e29k 5748962132910

Mazda vypadá mnohem líp.

+2/−3
19.11.2015 7:34

I81v90a86n 44Z78y85k77á20n 9160483539896

přesně ... ten čumák u Fiaty, resp. jeho maska je hodně plastová = levná na pohled. Zbytek auta je OK, ale tím předkem to zabili. Jsem ale zvědavý, jak vyjde srovnání jízdního pocitu atmo vs. turbo. K tomuhle cabriu ty vyšší otáčky patří od nepaměti. Na druhou stranu bude to dobrá výzva pro obě koncepce v tomhle sesterském srovnání.

+2/−1
19.11.2015 8:30

P46e30t23r 90F36e25i94g34l 5808843640942

Tak vzhled je o vkusu, pokud se nepletu ;-)...mně se tohle líbí a líbí se mi i Mazda...pokud mám vzít v potaz, že je to auto na výlety, tak bych volil podle ceny...na těch pár svezení bych zvládl i Fiat i Mazdu...

+3/0
19.11.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.