Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Japonská technika na italský způsob. Fiata se představuje

Fiat + Miata = Fiata, tak budou vyznavači italských a japonských roadsterů asi říkat novince představené na autosalonu v Los Angeles. Fiat 124 Spider je zpátky, má pohon zadních kol a pod kapotou turbomotor.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30a94n 35D68l83o42u87h40ý 7784889130369

Radsi atmosferickej 2 litr nez 1.4 v turbu! Nic se tam nepise o vyvazeni. Mazda ma 50:50, coz vyrazne ovlivnuje riditelnost auta.

0/0
20.11.2015 7:12

R39u78d11i 94G26a88š97p13a30r 3659869559103

Ten motor má fiat 500X i s tím štelováním těch režimů a s tím autem to hejbe velmi slušně, bude to pěkný svezení.

0/0
19.11.2015 21:50

J31a60n 74F55r47i81d22r15i50c77h 6625898669423

KUPUJU [>-]

0/0
19.11.2015 21:41

J60i70ř50í 44K65o10č73í 9454719362147

Nádherný auto,dlouho jsem nic tak povedenýho neviděl.

+2/0
19.11.2015 16:35

Z97d93e28n28ě96k 63F18l78i68n61t80a 9232843411174

Teda ale ten čumák to má geniální.... stejně tak jako se mi dodnes neskutečně líbí čumák 124ky (tam teda i zadek a ten otvor na tankování seshora, to je taky stylovka :-))

+1/0
19.11.2015 16:28
Foto

L90u31k88á11š 48M15e58i56s46t42n79e31r 5315552359845

Asi bych dal přednost atmosférickému motoru, ale líbí se mi obě auta. Fiat možná o trošku víc.R^

+3/0
19.11.2015 10:17

J88a48n 50K49o86n93v86a53l23i54n20k97a 5790781571655

Osobně bych volil Mazdu. Přijde mi vyváženější a hezčí. A taky nemá pod kapotou kolovrátek s fujarou.

+3/0
19.11.2015 9:06

P13e58t18r 52M56a69r86š97á48l47e80k 9845272424869

Povedl se, vypadá líp než MX5. Chtělo by to ještě pod kapotu 1,75t.

+9/0
19.11.2015 7:15

L32u42b76o91m74í43r 91V29l96č43e45k 5868922942600

Mazda vypadá mnohem líp.

+2/−3
19.11.2015 7:34

I75v66a84n 23Z28y71k47á81n 9370293609516

přesně ... ten čumák u Fiaty, resp. jeho maska je hodně plastová = levná na pohled. Zbytek auta je OK, ale tím předkem to zabili. Jsem ale zvědavý, jak vyjde srovnání jízdního pocitu atmo vs. turbo. K tomuhle cabriu ty vyšší otáčky patří od nepaměti. Na druhou stranu bude to dobrá výzva pro obě koncepce v tomhle sesterském srovnání.

+2/−1
19.11.2015 8:30

P10e49t22r 11F35e80i67g86l 5648133860812

Tak vzhled je o vkusu, pokud se nepletu ;-)...mně se tohle líbí a líbí se mi i Mazda...pokud mám vzít v potaz, že je to auto na výlety, tak bych volil podle ceny...na těch pár svezení bych zvládl i Fiat i Mazdu...

+3/0
19.11.2015 8:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.