Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zdražila nejdůležitější modely, zdůvodňuje to zdražením dílů

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zdražila své nejžádanější modely na českém trhu. Zákazníci od pondělí zaplatí například o 15 000 korun více za Škodu Superb, octavie zdraží o 7000 korun a fabie o pět tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J91a33n 78D40l75o17u95h79ý 7194219690779

600 tacu za 4 valcovou 1.4 s turbem. To bych musel bejt blazen!

+1/0
23.11.2015 23:03

J52i66ř54í 33S90c68h32w33a70c42h 8158464608506

to ale nevylučuje, že když si ji nekoupíš, tak že blázen nejsi ;-)

0/0
25.11.2015 14:07

M51a80r25t82i37n 16R72a66y63m36a59n 4962738403988

No tak to byl docela ocekavatelny krok. Penize jsou na dieselgate potreba a Cesi to stejne koupi protoze to ma ve znaku slepici s prostrelenym okem. :-)

+7/0
20.11.2015 11:22

J55i46ř47í 42B15o39č45e22k 6149584265956

jj auto se slepicí na předku a kolech zdražilo hmmm. Tak ať si ho nechaj, já němcům jejich předražený podvody platit nechci.

+1/0
23.11.2015 17:11

P23e10t59r 28R41i78h35a65k 7251638368826

a kde je hochy z cnb obavana deflace??

+1/0
20.11.2015 10:35

V63l14a84s13t28i73m93i94l 90H34a25l94b67i13c55h 8213155676218

Zřejmě dostali od Singera hlášku,že ukončí tu nucenou devalvaci koruny.

0/0
20.11.2015 8:46

J33a20k19u58b 66F13e18i27f27a47r 7749839906209

Každý si má koupit to, na co má.

Taky bych chtěl mít Lambo, ale namám na něj, tak přece nebudu brblat, že je drahé.

Jsou i levnější auta. A kdo nemá ani na to, pak hromadná doprava.

+1/0
20.11.2015 8:43

J63a78n 10H53á42l93a 8395645310147

Á, nová škoda Henlein! 238 různých zlepšení - průhledná přední skla...;-D

0/0
20.11.2015 8:34

J88a84n 63K59o37n33v24a59l57i52n12k72a 5530551281105

Simplí klefa! Můžou klidně ještě zdražit. Čecháčci jí stejně budou milovat a pořizovat si ji za nesmyslné peníze v absurdních motorizacích.

+7/0
20.11.2015 7:33

M19a56r75e56k 25M50a34l83ý 1142348551660

No jo, oproti bohatým zemím jsme pořád chudí. Takže pokud někdo chce relativně větší nové auto pro rodinu, koupí Octávku, ale nezbude mu na slušnou výbavu, tak tam má motorek jako pro Fabii, manuální klímu a gumový volant. A to je ještě ten lepší případ, protože tady jako rodinné auto často slouží i Fabie, což třeba v Německu je auto pro ženu na nákupy nebo do města a rodinná auta jsou M-B E, Passat, BMW 5, atd. Ale lepší se to...

+3/0
20.11.2015 8:59

M72i72l80o67š 88K15r68č80m48á57ř 2887935337246

odráží to, co včera ukazovala Čt, průměrná hodinová mzda v EU přes 24 eur, průměrná v ČR 6,9 Eur, ceny ovšem stejné

+5/0
20.11.2015 9:09

J36a47n 18K90o35n53v35a41l83i81n88k73a 5870481591795

Přesně tak R^

0/0
20.11.2015 9:15

M55a13r76e56k 86M83a70l43ý 1822488851460

O té průměrné mzdě v EU docela pochybuji. To by při 160 hod. bylo 3840 eur měsíčně. A to je cca. průměrná mzda v nejbohatších spolkových zemích Německa jako je Bádensko a Bavorsko. Takže silně pochybuji.

Ale to nic nemění na tom, že jsme chudí oproti těm lepším zemím EU. Ceny zboží samozřejmě stejné být musí, to je logické. Třeba ale ceny služeb jsou v ČR podstatně nižší.

0/0
20.11.2015 9:15

J60i60ř67í 80S33c11h24w85a75c22h 8978114408406

je to celkem logické, podíl nákladů na mzdy ve službách je mnohem vyšší než ve výrobku. Takže když si koupím kávu jako výrobek tak cena u nás a v Německu bude srovnatelná. Když si dám kávu v restauraci už to bude o něčem jiném.....

0/0
21.11.2015 13:30

J87a98n 78K25o26n30v30a68l12i84n27k75a 5370511761735

To máte, Marku, pravdu. Co se týče kupní síly, jsme na tom bídně. U aut to platí obzvlášť. Pro běžně vydělávajícího Němce je 25000 EUR za nové auto jiná položka než pro běžně vydělávajícího Čecha 700000 CZK. Ceny jsou stejné, ale výdělky se liší. 

Také bych si jednou rád koupil nové auto. Bohužel mám ale příliš velké nároky na pohodlí, výkon, výbavu a bezpečnost, proto si takové nové nemohu dovolit. Jezdím v ojetině, která moje požadavky splňuje, ale..... Mít tentýž vůz v novém provedení by bylo úžasné :-). Nezbývá než makat a šetřit :-/

+2/0
20.11.2015 9:12

M17a86r67e87k 80M33a24l18ý 1492868341730

Jo, jo... pro Němce 8-10 platů, pro našince tak 25-30 :-)

A s tím autem to mám stejně, nechci nové auto, které bude sice nové, ale nebude vyhovovat, taky jezdím v ojetině. Je už pomalu čas na výměnu a zas to bude ojetina.

+3/0
20.11.2015 9:19

J13a42n 15K75o26n56v94a71l64i66n32k65a 5250911581815

Tak tak. Já měl vždy obyčejná auta, pak se nám v rodině objevilo něco malinko lepšího a já k tomu přičich. Koupil jsem si to taky a od té doby mám pohled na auta zkreslený. Kdejaké dostupné nové auto mi přijde debilní - hlavně nepohodlné a slabé. Dám hodně peněz za servis, ale jezdím tak, jak chci. Až budeme mít s manželkou děti, možná si to už nebudu moct dovolit a vyměním auto za nějaký dostupný kšunt. Bude to levné a praktické, žena bude spokojená, děti se tam vejdou, akorát já budu z každé cesty naštvaný :-)  Závidím těm, kteří dokáží neřešit auto, kterým jezdí. Když vidím ty spokojené taťky, co nacpou celou rodinku do Fobie s tříhrkem a nic neřeší, smekám před nimi.

+2/0
20.11.2015 9:35

M63i56l73o71š 18S12e14t20í43k 3519599644830

Každý trochu normální chlap z toho musí být v "píp", jen to na sobě holt nedá znát. Vnitřně ale musí trpět jak zvíře. Pro mě je naprosto nepochopitelný tříválcový motor už z principu. Brr 8-o

+2/0
20.11.2015 11:23

J69a74n 38K94o56n65v68a79l50i59n79k56a 5150181501645

Ono je tím myšleno každý normální z našeho pohledu. Nevím, jak Vy, ale pro mne je auto integrální součástí mé existence. Myslím, že dotyční jedinci, kteří navenek působí spokojeně ve svých prdlavkách, ve většině i spokojení jsou. Prostě mají jiné priority. Třeba musí mít špičkový tablet nebo telefon, třeba nevynechají jediný zápas ve fotbale.... Zkrátka, viděno naší optikou, jsou to nešťastníci v debilních autech. Z jejich pohledu jsme zase my - milovníci aut - fanaticky posedlí nesmyslnou náklonností ke spotřebnímu zboží. Nemám pro to jiné vysvětlení. 

A k těm tříválcům.... Ve Wartburgu byl super R^

0/0
20.11.2015 11:29

M11i72l87o73š 41S54e91t23í62k 3649109374930

Tak Warťas - to byl ale dvoutakt, to je přece jen něco jiného.

0/−1
20.11.2015 17:15

J73i96ř39í 86S94c90h92w69a68c35h 8888124228966

dvoutakt ....to bylo přece něco jiného? Jakože akceptovatelnější tříválec? 8-o

Jestli tříválcový dvoutakt ve wartburgu byl jakože "super", tak dnešní čtyřtaktní tříválce od VW  nebo BMW jsou ve srovnání s tím generátorem náhodných výbuchů něco jako sametové šestiválce!;-)

0/0
21.11.2015 10:44

P92e24t13r 93M63i55c41h78a70l 2900524251822

Byť Wartburg nemusím, tak se ho musím zastat. On měl na jednu otáčku tři pracovní doby, kdežto čtyřtakt jenom jednu a půl.

0/0
21.11.2015 16:34

J24i42ř90í 64S40c84h18w85a82c27h 8288224588706

nezlob se, ale tato "teorie", která by snad měla naznačit, že dvoutakt by měl mít pravidelnější chod než čtyřtakt se stejným počtem válců, na mém předchozím tvrzení absolutně nic nemění, protože praxe byla poněkud jiná. Dobu kdy wartburgy a trabanty (co měly na otáčku 2 pracovní doby, což je taky více než u čtyřtaktního tříválce) člověk potkával na silnici mooockrát za den, pamatuju už jako dospělej, takže žádnými iluzemi z dětství v tomhle směru netrpím...... prostě chod dnešního čtyřtakního třívalce je oproti nim "sametová V6" to je pro mne naprosto nezpochybnitelný fakt. Nejevidentnější to bylo na volnoběh, který ve wartburgu nastal díky volnoběžce při každém ubrání plynu - generátor náhodných výbuchů je naprosto trefné přirovnání.;-)

0/0
21.11.2015 23:37

J41i13ř62í 83S39c41h94w30a48c61h 8158734488116

bude to nějak konstrukčně ošetřeno, nevím jak to konstruktéři řeší ale v podstatě na každé motorce je poznat jestli je dvoutaktní nebo čtyřtaktní a to hlavně podle mnohem vyrovnanějšího běhu na volnoběh u čtyřtaktu.

0/0
22.11.2015 0:05

P93e36t47r 43M79i18c78h37a77l 2690584261142

Já jsem měl na mysli rozložení zátěže motoru.

0/0
22.11.2015 6:19

V21l19a95d84i81m15í83r 98F74i18b16i23g82e86r 5934931381594

Ono těch lidí s depresemi je víc než by se na 1 pohled zdálo. Znám dost lidí co se jeví bezstarostně, spokojeně, vysmátě, ale ve skitečnosti zobou antidepresiva pomalu po hrstech. A nejsou to jen lidi co vydělávají méně. Lidi co mají hodně vysoký plat jsou na tom snad i hůř. Tlak v práci na ně je extrémní.

0/0
24.11.2015 5:55

J66a46n 16K90o56n78v83a42l49i91n13k35a 5910351221375

Vladimíre, v kontextu debaty trochu off topic, ale pravdu máte. Jednoho takového úzkostného člověka, co se nemá úplně blbě a přesto se žene za hranice svých možností vídám denně v zrcadle. 

Primárně byla řeč o lidech, co jsou spokojení s obyčejnými, slabými a z našeho pohledu pitomými auty. Jsou v klidu, i když sedí za volantem něčeho, co víc než auto připomíná kuchyňský spotřebič nebo zahradní techniku. Já jsem jim vyslovil svůj obdiv a to nikoliv pohrdavě, leč s velkým respektem. Myslíte, že jsou v podstatě frustrovaní a nešťastní? Každý má to své trápení a nějaké ty kostlivce ve skříni, to je pravda, ale pokud tito jsou skutečně utrápení, tak to jednoznačně nebude z auta. V dnešní době je možné pořídit v podstatě jakékoliv auto s tím, že jediné proměnné parametry jsou stáří a stav vozidla. Konkrétně - za cenu holé Škody Fabie s nanicovatým motorem je možné pořídit například ojetý Ford Mondeo 2.0TDci, VW Passat 2.0TDi atp. V extrémním případě se za tyhle peníze dá pořídit i BMW řady 7 nebo Mercedes S, což je tedy věc hraničící se sebevraždou v dané cenové kategorii, nicméně pocitově se jedná o daleko lepší kup. Proč si tedy lidé kupují nové i20ky, Fabie, Rio apod? Jiné vysvětlení než to, že jim je jedno, čím jezdí, nevidím.

0/0
24.11.2015 6:30

P82e20t51r 75M33i67c63h11a28l 2270414301952

Svatá pravda, je to o prioritách i o platech. Já kdybych neměl štěstí a spolužáka v autosalonu Škodovky, tak jezdím taky ojetinou jako předtím. A k těm prioritám - raději jsem volil základní výbavu a aspoň trochu normální motor, nepotřebuji auto plné elektroniky, které plně naložené dýchá do kopce. Pravda je, že jsem obětí dieselgate, ale nepředpokládám, že s tím já budu mít nějaký problém, ten ma VW.

0/0
20.11.2015 9:40

J31a83n 43K48o20n90v79a96l30i62n27k11a 5480651911945

Auto je hlavně o motoru. Kdejaká volovina se dá oželet, ale to, že to auto nejede, se ukecat nedá. Já jsem zarytým odpůrcem downsizingu a malých přeplňovaných motorů. Takhle nastavené to budu mít vždycky. A navíc, od doby, co jsem se naučil jezdit s třílitrem za necelých osm litrů v kombinovaném režimu, nesmí mi žádná mrňavá turbosekačka do garáže. :-)

0/0
20.11.2015 9:54

P49e25t80r 11M55i14c83h51a61l 2350974821152

Já to mám podobně, proto jsem šel do dvoulitru (s turbem). Místa je v tom celkem dost, 4 dospělí chlapi se tam vejdou úplně v klidu. A i to pohodlí vevnitř celkem ujde, byť k prémiovkám to má daleko. Ale zase cena byla úplně jinde.

Mimochodem, co se stalo s trollem Báčou? Už se tu nějak dlouho neztrapňoval. :-)

0/0
20.11.2015 10:30

J71a38n 47K62o45n27v17a69l85i80n43k42a 5390621571335

Pravda. Toho jsem tu dlouho neviděl. Uměl dost pobavit. Vždycky to tady rozproudil. Postoval nějaký troll a hned se na něj všichni vrhli. 

Na mě se zase vrhá jiný borec. Cítí povinnost rozporovat každý můj příspěvek a kdykoliv je to možné, tak se pokusí mě malinko urazit. Nedávno jsem ho už musel vulgárně usměrnit, protože měl zase svůj "den".

Za kolik jezdíš s dvoulitrem? Je to manuál?

0/0
20.11.2015 10:36

J74i83ř12í 71S15c78h11w59a29c50h 8278104908856

nazdar Jene, rozporuji jen takové příspěvky, ve kterých nemá diskutér vždy tak úplně pravdu. Nikdy jsem tě osobně neurazil, nikdy jsem tě neposlal do hajz*u, jako ty mne.... A to, že pak z toho ztrácíš nervy a stáváš se vulgárním, ehm tedy "usměrňovačem", protože jsi přesvědčen o své "svaté pravdě", je jenom tvůj problém.....;-)

0/0
20.11.2015 20:44

P83e91t95r 91M57i33c78h47a12l 2470834351622

No, Jiří, nikdo není neomylný. Tvoje obhajoba moderních tříválců pod článkem o Zetoru 25 a jeho 70 let starém motoru taky kulhala na obě nohy. :-)

0/0
21.11.2015 7:17

J44i46ř67í 25S50c36h27w86a51c95h 8218104928366

Petře, ten můj příspěvek u Zetoru byl na téma "počet válců" versus "životnost". Protože obecné poučky tvrdí, že méně válců znamená horší vyvážení a tedy i nižší životnost. Uvedl jsem to tam jako příklad toho, že ten dvouválec s 25k/litr přežil tehdejší tří či čtyřválce s 25k/litr. Takže když má dnes něco 3 válce s 70k/litr tak to apriori nemusí ihned znamenat ihned nižší žívotnost, ale naopak se může stát že to přežije čtyřválec se 70 k/litr....bohužel jsem zůstal nepochopen i z tvé strany a ty jsi tam začal srovnávat staré s novým přes litrové výkony ale toto nebylo to moje téma.;-)

0/−1
21.11.2015 10:33

P86e42t94r 10M17i78c10h95a51l 2450474141332

Jenže ten dvouválec měl 25 koní na 2 litry, ne na jeden. A jen tak mimochodem dodnes fungují i mnohem starší motory bez ohledu na počet válců. Jenže těch starých motorů je moc málo. A když kritizuji to, že moderní tříválce budou mít menší životnost než čtyřválce, tak se bavím o běžné většině případů. Až budeš vědět o tom, že stovky těchto motorů najely 300 tisíc a víc km, a dále jezdí, tak dej vědět. Čtyřválců jsou takových tisíce.

0/0
21.11.2015 11:00

P54e36t80r 63M86i79c25h66a23l 2600344751732

A ještě bych reagoval na to, že já jsem srovnával staré s novým:

tak vida, dvouválec fungující 70 let a místní "odborníci" mají problém s životností nových tříválců, o které ví velký kulový

To jsou Tvoje slova. Já jsem na to reagoval tím, že litrový výkon toho motoru je 12,5 koně a že ty moderní tříválce jsou v tomto poněkud jinde.

0/0
21.11.2015 15:14

P72e98t42r 94M84i91c64h96a90l 2140174461762

Jo a to mínus bylo omylem. Jsem na mobilu, nejsem klikař. :-)

0/0
21.11.2015 16:23

P56e62t48r 93M32i77c46h12a72l 2590694411332

Jj, vím. A už se Ti sám ozval. :-) Já s ním občas souhlasím, občas ne. Nikdo z nás nemá univerzální pravdu a je špatně, když někdo tu svou prosazuje násilím (teď nemám na mysli nikoho konkrétního). Od toho je diskuze, slušná výměna názorů. A toho třeba Báča nebyl schopen ... a psal často hodně z cesty. Nutno ale i jemu přiznat, že měl občas rozumný názor, například na stav v provozu na našich silnicích.

A k Tvému dotazu, je to šestistupňový manuál a dlouhodobě jezdím kolem 5 litrů, v létě lehce pod, v zimě zase nad. Letos když jsem se vracel z dovolené, tak na hranicích mezi Bosnou a Chorvatskem mi počítač ukazoval 3,9. Ale pak to na dálnici zase vyběhlo přes 4,5. Ale to už jsou detaily, celkově je ta spotřeba hodně slušná. Teď jenom čekám, jestli se mi ji někdo v rámci dieselgate nepokusí zmršit. :-D

0/0
21.11.2015 7:01

J29a76n 69K73o81n70v34a42l15i10n62k55a 5600551481365

Jsem stále na pochybách, zda dotyčného ignorovat, nebo se s ním přít. Někdy tak, někdy jinak. Obecně vzato i jeho lze považovat za místní kolorit - stejně jako Báču. Ten navzdory své trollovitosti alespoň netrpěl pocitem univerzální všehoznalosti. S tím má p. Šwach trošku problém. Ono to ale není nic neobvyklého. Lidé jsou často zpoza klávesnice neskutečně odvážní gerojové. V reálné konfrontaci by mohlo být všechno jinak. 

Ad spotřeba - skvělé hodnoty. Holt moderní motor - ne malý - a dobře poskládaná převodovka. Soused s OIII s 1.6TDi dokáže jezdit kolem 3,5-4,0, což je fakt na hranici nemožného. Povyk kolem dieselgate pomine a nic se nestane. Nakonec je vždy možnost přenastavení ECU zpět - případně nějaká optimalizace ve smyslu rozumného chiptuningu (v mezích únosnosti).

Moje doposud nejnižší spotřeba, co jsem dokázal, byla 5,9. Bylo to v noci po dálnici, bez rozjíždění a při konstantních rychlostech. V běžném provozu toho nedosáhnu ani omylem. Kdybych nejezdil po městě, dokážu držet průměr mezi 7 a 7,5. Bohužel můj jízdní režim je tak půl na půl, takže jsem někde kolem 8,5 - 9 v zimě. Kdybych jezdil jenom město, což už se i párkrát stalo, jsem někde 11,5 - 13, což už není moc pěkné. Potíž je i v tom, že ten můj pelech je v dané specifikaci dost těžký. V zimě si něco přižere i Webasto nezávislý příhřev. Není to klasické nezávislé topení, ale takový ohřívač vody, který v chladnu urychluje ohřev. Nikde jsem doposud nevyčetl, kolik nafty tahle blbost spálí, ale počítám, že to nějaká decka bude.

0/0
23.11.2015 6:43

P62e32t73r 27M20i33c61h28a28l 2380554391702

Já nemám problém komunikovat s kýmkoliv, pokud se dotyčný baví slušně. A v tomhle je Jiří Schwach, byť s ním někdy nesouhlasím, úplně jiná liga než byl Báča.

Spotřeba je jak o motoru, tak o stylu jízdy. Znám lidi, kteří se stejným motorem jezdí za 6 a více litrů. Málokdo umí využívat dynamiku auta. Já se řídím tím, že každé zbytečné šlápnutí na brzdu znamená energetickou ztrátu. Třeba klasické dojíždění do křižovatek, k omezením apod., jen odstavím plyn a brzdím motorem. Vždycky ale záleží na situaci a taky neodstavím auto kilometr předem, abych před omezením jel už jenom třicet. To by asi za mnou nebyli lidi spokojení.

K té O III 1,6 jezdící pod 4 litry - to je fakt hodně hraniční, ale dá se tomu věřit. Já bych taky mohl jezdit kolem 4,5 litru, ale to bych musel jezdit cca kolem 80 km/h a mnohem víc v režimu economy run - a to už tak nějak nebaví.

A co se týká Tvé spotřeby, to auto je někde jinde, jak váhou, tak motorem atd. A jezdit s tím mimo město za Tebou udávaných 7 - 7,5 litru mimo město je hodně slušné číslo. Na druhou stranu, komfort a pohodlí je pak někde úplně jinde a za to se taky platí.  Každopádně je to rozhodnutí každého člověka, jestli chce jít na kompromis a hlavně na jaký. Když vidím někde na Jadranu rodinu se dvěma už velkými dětmi (kolem 15 - 16 let), jak přijede v krátké Fabii HTP, tak jenom v údivu kroutím hlavou. Už proto, že ji máme v práci jako služební auto a 20 km v tom je tak hraniční vzdálenost i na předních sedadlech, vzadu bych v tom nechtěl sedět ani kilometr. O tom, že to nejede a ve čtyřech dospělých to (když se řidič snaží trochu jet) žere pomalu i trávu kolem cesty, snad ani nemá smysl psát.

0/0
25.11.2015 11:25

J98a49n 72K62o60n71v87a36l27i32n46k22a 5430501621845

Báča je provokatér a je zcela zjevně agresivní. U Jiříka je to latentní agrese schovaná za povýšené všeználkovství a vytváření iluze vyrovnaného férového chlapíka, který ví, co dělá a co říká. Každý je neustále puzen nějakými přiznanými ale hlavně nepřiznanými motivy uloženými hluboko v mysli. No, ale nejsme na ONA dnes, že? ;-D

0/0
25.11.2015 11:44

J48i70ř32í 96S75c19h37w94a24c23h 8958254508546

latentní agresor Ti Jene přeje příjemný den a "slunce v duši", když já tam mám to "černý peklo", tak ať alespoň někdo je dnes na tom lépe....;-)

0/0
25.11.2015 14:21

P53e24t94r 70M16i60c89h91a10l 2820604981452

No, nevím, ale latentní agresi bych si netroufal posuzovat podle internetových diskusí. Byť je fakt, že se na Tebe Jiří zaměřuje celkem často.

Jestli byl (je) Báča agresivní, to už je trochu jiná otázka. Projevoval se tak, ale možná to byla jenom ramena za klávesnici. Jisté ale je, že se projevoval jako b*b.

S poslední větou naprostý souhlas. ;-D

0/0
26.11.2015 2:28

A98n37d15r76e81j 98M43a79s66a33r41y94k 9890213766480

tak uz se nepriplaci jen za volant... tak se zdrazelo plosne.... mozna ted diky tomu volant spadne do zakladni vybavy :D

+2/0
20.11.2015 7:24

R47o74b72e85r71t 78T31o27m71e44c12z93e55k 8701484462765

VW se chová jako obrácený Jánošík: chudým bere a bohatým v USA dává.

+2/0
19.11.2015 22:26

K73a37r67e19l 45K24o26l17á74ř 2854902621753

Lidem, kteří si nejdou koupit nové auto, ale novou Škodovku je to jedno. Z něčeho se ten emisní podvod zaplatit musí. :-)

+3/0
19.11.2015 20:25

M25i48r22e53k 62G18a87j23e72r 5301156879140

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že zájem je dost velký. Bez ohledu na cokoliv jiného.

+1/0
19.11.2015 20:24

M47i95l48o33š 94S83e94t28í25k 3839199384110

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že VW musí někde sehnat prachy na zaplacení průseru. A proč neodřít Čechy, stejně nás stále berou jako podřadnou rasu, jen to nehlásají do světa, jako kdysi.

0/0
20.11.2015 11:27

K60a55r77e95l 91M40á63c94h28a 5620814118182

singer a podhodnocená koruna. montovna evropy s podhodnocenou měnou, draze dovezem a rádoby levně vyvezem, perpetum je lehčí

+1/0
19.11.2015 19:47

R40i58c63h10a17r61d 31N41o75c29a68r 7505907165672

Presne tak..VW potrebuje prachy na pokutu...vedeni prohnile skodovky kde se vesele uplaci a korumpuje potrebuje vice do kapsy a dalsi vec je snizeni odbytu a tim i vyroby a to v radu desitek procent...hlavne si napiste Stimmungsbarometer ci korupcni dotaznik...smutne kam to vedeni vw a skoda dotahlo....

0/−2
19.11.2015 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.