Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda zdražila nejdůležitější modely, zdůvodňuje to zdražením dílů

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto zdražila své nejžádanější modely na českém trhu. Zákazníci od pondělí zaplatí například o 15 000 korun více za Škodu Superb, octavie zdraží o 7000 korun a fabie o pět tisíc korun.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J32a70n 93D76l16o96u26h77ý 7894639140829

600 tacu za 4 valcovou 1.4 s turbem. To bych musel bejt blazen!

+1/0
23.11.2015 23:03

J44i32ř52í 39S40c33h26w95a31c68h 8588474228696

to ale nevylučuje, že když si ji nekoupíš, tak že blázen nejsi ;-)

0/0
25.11.2015 14:07

M58a63r22t55i63n 46R49a36y35m64a35n 4792508363738

No tak to byl docela ocekavatelny krok. Penize jsou na dieselgate potreba a Cesi to stejne koupi protoze to ma ve znaku slepici s prostrelenym okem. :-)

+7/0
20.11.2015 11:22

J48i38ř85í 18B18o15č50e83k 6869724455556

jj auto se slepicí na předku a kolech zdražilo hmmm. Tak ať si ho nechaj, já němcům jejich předražený podvody platit nechci.

+1/0
23.11.2015 17:11

P49e87t93r 53R76i81h10a59k 7931908548896

a kde je hochy z cnb obavana deflace??

+1/0
20.11.2015 10:35

V77l67a63s54t29i45m94i35l 85H42a62l27b93i52c42h 8363175796348

Zřejmě dostali od Singera hlášku,že ukončí tu nucenou devalvaci koruny.

0/0
20.11.2015 8:46

J82a28k89u10b 48F41e21i58f97a49r 7769799576839

Každý si má koupit to, na co má.

Taky bych chtěl mít Lambo, ale namám na něj, tak přece nebudu brblat, že je drahé.

Jsou i levnější auta. A kdo nemá ani na to, pak hromadná doprava.

+1/0
20.11.2015 8:43

J95a39n 50H50á95l63a 8515765190697

Á, nová škoda Henlein! 238 různých zlepšení - průhledná přední skla...;-D

0/0
20.11.2015 8:34

J17a35n 76K59o33n48v73a51l23i65n70k71a 5870671251235

Simplí klefa! Můžou klidně ještě zdražit. Čecháčci jí stejně budou milovat a pořizovat si ji za nesmyslné peníze v absurdních motorizacích.

+7/0
20.11.2015 7:33

M18a86r96e85k 19M61a14l43ý 1972228911840

No jo, oproti bohatým zemím jsme pořád chudí. Takže pokud někdo chce relativně větší nové auto pro rodinu, koupí Octávku, ale nezbude mu na slušnou výbavu, tak tam má motorek jako pro Fabii, manuální klímu a gumový volant. A to je ještě ten lepší případ, protože tady jako rodinné auto často slouží i Fabie, což třeba v Německu je auto pro ženu na nákupy nebo do města a rodinná auta jsou M-B E, Passat, BMW 5, atd. Ale lepší se to...

+3/0
20.11.2015 8:59

M21i25l82o15š 18K30r92č23m64á60ř 2347585757356

odráží to, co včera ukazovala Čt, průměrná hodinová mzda v EU přes 24 eur, průměrná v ČR 6,9 Eur, ceny ovšem stejné

+5/0
20.11.2015 9:09

J65a90n 22K34o50n81v35a81l55i64n79k33a 5590541301425

Přesně tak R^

0/0
20.11.2015 9:15

M61a21r55e87k 39M96a82l64ý 1622678741110

O té průměrné mzdě v EU docela pochybuji. To by při 160 hod. bylo 3840 eur měsíčně. A to je cca. průměrná mzda v nejbohatších spolkových zemích Německa jako je Bádensko a Bavorsko. Takže silně pochybuji.

Ale to nic nemění na tom, že jsme chudí oproti těm lepším zemím EU. Ceny zboží samozřejmě stejné být musí, to je logické. Třeba ale ceny služeb jsou v ČR podstatně nižší.

0/0
20.11.2015 9:15

J58i56ř61í 47S19c83h94w22a31c72h 8718194588386

je to celkem logické, podíl nákladů na mzdy ve službách je mnohem vyšší než ve výrobku. Takže když si koupím kávu jako výrobek tak cena u nás a v Německu bude srovnatelná. Když si dám kávu v restauraci už to bude o něčem jiném.....

0/0
21.11.2015 13:30

J69a27n 34K83o69n47v91a31l98i23n12k86a 5950671181565

To máte, Marku, pravdu. Co se týče kupní síly, jsme na tom bídně. U aut to platí obzvlášť. Pro běžně vydělávajícího Němce je 25000 EUR za nové auto jiná položka než pro běžně vydělávajícího Čecha 700000 CZK. Ceny jsou stejné, ale výdělky se liší. 

Také bych si jednou rád koupil nové auto. Bohužel mám ale příliš velké nároky na pohodlí, výkon, výbavu a bezpečnost, proto si takové nové nemohu dovolit. Jezdím v ojetině, která moje požadavky splňuje, ale..... Mít tentýž vůz v novém provedení by bylo úžasné :-). Nezbývá než makat a šetřit :-/

+2/0
20.11.2015 9:12

M70a82r17e34k 33M97a12l42ý 1232758591180

Jo, jo... pro Němce 8-10 platů, pro našince tak 25-30 :-)

A s tím autem to mám stejně, nechci nové auto, které bude sice nové, ale nebude vyhovovat, taky jezdím v ojetině. Je už pomalu čas na výměnu a zas to bude ojetina.

+3/0
20.11.2015 9:19

J21a87n 48K45o39n10v37a64l40i78n97k36a 5190361561485

Tak tak. Já měl vždy obyčejná auta, pak se nám v rodině objevilo něco malinko lepšího a já k tomu přičich. Koupil jsem si to taky a od té doby mám pohled na auta zkreslený. Kdejaké dostupné nové auto mi přijde debilní - hlavně nepohodlné a slabé. Dám hodně peněz za servis, ale jezdím tak, jak chci. Až budeme mít s manželkou děti, možná si to už nebudu moct dovolit a vyměním auto za nějaký dostupný kšunt. Bude to levné a praktické, žena bude spokojená, děti se tam vejdou, akorát já budu z každé cesty naštvaný :-)  Závidím těm, kteří dokáží neřešit auto, kterým jezdí. Když vidím ty spokojené taťky, co nacpou celou rodinku do Fobie s tříhrkem a nic neřeší, smekám před nimi.

+2/0
20.11.2015 9:35

M44i32l86o36š 13S73e12t88í12k 3349159714240

Každý trochu normální chlap z toho musí být v "píp", jen to na sobě holt nedá znát. Vnitřně ale musí trpět jak zvíře. Pro mě je naprosto nepochopitelný tříválcový motor už z principu. Brr 8-o

+2/0
20.11.2015 11:23

J91a69n 92K86o83n20v21a73l66i57n94k40a 5520261901835

Ono je tím myšleno každý normální z našeho pohledu. Nevím, jak Vy, ale pro mne je auto integrální součástí mé existence. Myslím, že dotyční jedinci, kteří navenek působí spokojeně ve svých prdlavkách, ve většině i spokojení jsou. Prostě mají jiné priority. Třeba musí mít špičkový tablet nebo telefon, třeba nevynechají jediný zápas ve fotbale.... Zkrátka, viděno naší optikou, jsou to nešťastníci v debilních autech. Z jejich pohledu jsme zase my - milovníci aut - fanaticky posedlí nesmyslnou náklonností ke spotřebnímu zboží. Nemám pro to jiné vysvětlení. 

A k těm tříválcům.... Ve Wartburgu byl super R^

0/0
20.11.2015 11:29

M80i25l96o50š 63S96e90t87í33k 3149479844590

Tak Warťas - to byl ale dvoutakt, to je přece jen něco jiného.

0/−1
20.11.2015 17:15

J43i14ř94í 65S49c47h19w14a49c34h 8268454738776

dvoutakt ....to bylo přece něco jiného? Jakože akceptovatelnější tříválec? 8-o

Jestli tříválcový dvoutakt ve wartburgu byl jakože "super", tak dnešní čtyřtaktní tříválce od VW  nebo BMW jsou ve srovnání s tím generátorem náhodných výbuchů něco jako sametové šestiválce!;-)

0/0
21.11.2015 10:44

P74e91t94r 60M56i20c14h31a19l 2170304601932

Byť Wartburg nemusím, tak se ho musím zastat. On měl na jednu otáčku tři pracovní doby, kdežto čtyřtakt jenom jednu a půl.

0/0
21.11.2015 16:34

J78i15ř63í 78S72c36h23w32a52c10h 8748124778816

nezlob se, ale tato "teorie", která by snad měla naznačit, že dvoutakt by měl mít pravidelnější chod než čtyřtakt se stejným počtem válců, na mém předchozím tvrzení absolutně nic nemění, protože praxe byla poněkud jiná. Dobu kdy wartburgy a trabanty (co měly na otáčku 2 pracovní doby, což je taky více než u čtyřtaktního tříválce) člověk potkával na silnici mooockrát za den, pamatuju už jako dospělej, takže žádnými iluzemi z dětství v tomhle směru netrpím...... prostě chod dnešního čtyřtakního třívalce je oproti nim "sametová V6" to je pro mne naprosto nezpochybnitelný fakt. Nejevidentnější to bylo na volnoběh, který ve wartburgu nastal díky volnoběžce při každém ubrání plynu - generátor náhodných výbuchů je naprosto trefné přirovnání.;-)

0/0
21.11.2015 23:37

J79i40ř89í 79S15c88h29w25a95c37h 8538894738556

bude to nějak konstrukčně ošetřeno, nevím jak to konstruktéři řeší ale v podstatě na každé motorce je poznat jestli je dvoutaktní nebo čtyřtaktní a to hlavně podle mnohem vyrovnanějšího běhu na volnoběh u čtyřtaktu.

0/0
22.11.2015 0:05

P22e93t86r 45M88i53c40h98a84l 2540534191602

Já jsem měl na mysli rozložení zátěže motoru.

0/0
22.11.2015 6:19

V55l31a91d30i57m78í38r 34F89i29b36i24g70e74r 5624181361354

Ono těch lidí s depresemi je víc než by se na 1 pohled zdálo. Znám dost lidí co se jeví bezstarostně, spokojeně, vysmátě, ale ve skitečnosti zobou antidepresiva pomalu po hrstech. A nejsou to jen lidi co vydělávají méně. Lidi co mají hodně vysoký plat jsou na tom snad i hůř. Tlak v práci na ně je extrémní.

0/0
24.11.2015 5:55

J81a61n 67K19o58n22v39a23l34i51n79k55a 5440361951385

Vladimíre, v kontextu debaty trochu off topic, ale pravdu máte. Jednoho takového úzkostného člověka, co se nemá úplně blbě a přesto se žene za hranice svých možností vídám denně v zrcadle. 

Primárně byla řeč o lidech, co jsou spokojení s obyčejnými, slabými a z našeho pohledu pitomými auty. Jsou v klidu, i když sedí za volantem něčeho, co víc než auto připomíná kuchyňský spotřebič nebo zahradní techniku. Já jsem jim vyslovil svůj obdiv a to nikoliv pohrdavě, leč s velkým respektem. Myslíte, že jsou v podstatě frustrovaní a nešťastní? Každý má to své trápení a nějaké ty kostlivce ve skříni, to je pravda, ale pokud tito jsou skutečně utrápení, tak to jednoznačně nebude z auta. V dnešní době je možné pořídit v podstatě jakékoliv auto s tím, že jediné proměnné parametry jsou stáří a stav vozidla. Konkrétně - za cenu holé Škody Fabie s nanicovatým motorem je možné pořídit například ojetý Ford Mondeo 2.0TDci, VW Passat 2.0TDi atp. V extrémním případě se za tyhle peníze dá pořídit i BMW řady 7 nebo Mercedes S, což je tedy věc hraničící se sebevraždou v dané cenové kategorii, nicméně pocitově se jedná o daleko lepší kup. Proč si tedy lidé kupují nové i20ky, Fabie, Rio apod? Jiné vysvětlení než to, že jim je jedno, čím jezdí, nevidím.

0/0
24.11.2015 6:30

P72e93t14r 17M94i20c45h31a32l 2740594301272

Svatá pravda, je to o prioritách i o platech. Já kdybych neměl štěstí a spolužáka v autosalonu Škodovky, tak jezdím taky ojetinou jako předtím. A k těm prioritám - raději jsem volil základní výbavu a aspoň trochu normální motor, nepotřebuji auto plné elektroniky, které plně naložené dýchá do kopce. Pravda je, že jsem obětí dieselgate, ale nepředpokládám, že s tím já budu mít nějaký problém, ten ma VW.

0/0
20.11.2015 9:40

J77a76n 89K57o28n70v56a92l45i72n78k89a 5430541851535

Auto je hlavně o motoru. Kdejaká volovina se dá oželet, ale to, že to auto nejede, se ukecat nedá. Já jsem zarytým odpůrcem downsizingu a malých přeplňovaných motorů. Takhle nastavené to budu mít vždycky. A navíc, od doby, co jsem se naučil jezdit s třílitrem za necelých osm litrů v kombinovaném režimu, nesmí mi žádná mrňavá turbosekačka do garáže. :-)

0/0
20.11.2015 9:54

P43e83t10r 27M42i11c67h14a29l 2390714251452

Já to mám podobně, proto jsem šel do dvoulitru (s turbem). Místa je v tom celkem dost, 4 dospělí chlapi se tam vejdou úplně v klidu. A i to pohodlí vevnitř celkem ujde, byť k prémiovkám to má daleko. Ale zase cena byla úplně jinde.

Mimochodem, co se stalo s trollem Báčou? Už se tu nějak dlouho neztrapňoval. :-)

0/0
20.11.2015 10:30

J86a82n 61K18o94n55v73a88l96i25n65k49a 5450361311345

Pravda. Toho jsem tu dlouho neviděl. Uměl dost pobavit. Vždycky to tady rozproudil. Postoval nějaký troll a hned se na něj všichni vrhli. 

Na mě se zase vrhá jiný borec. Cítí povinnost rozporovat každý můj příspěvek a kdykoliv je to možné, tak se pokusí mě malinko urazit. Nedávno jsem ho už musel vulgárně usměrnit, protože měl zase svůj "den".

Za kolik jezdíš s dvoulitrem? Je to manuál?

0/0
20.11.2015 10:36

J26i60ř65í 58S76c88h90w59a13c84h 8768184858386

nazdar Jene, rozporuji jen takové příspěvky, ve kterých nemá diskutér vždy tak úplně pravdu. Nikdy jsem tě osobně neurazil, nikdy jsem tě neposlal do hajz*u, jako ty mne.... A to, že pak z toho ztrácíš nervy a stáváš se vulgárním, ehm tedy "usměrňovačem", protože jsi přesvědčen o své "svaté pravdě", je jenom tvůj problém.....;-)

0/0
20.11.2015 20:44

P87e98t40r 56M58i88c26h81a48l 2980224631452

No, Jiří, nikdo není neomylný. Tvoje obhajoba moderních tříválců pod článkem o Zetoru 25 a jeho 70 let starém motoru taky kulhala na obě nohy. :-)

0/0
21.11.2015 7:17

J67i44ř77í 96S73c46h79w12a78c15h 8668684968916

Petře, ten můj příspěvek u Zetoru byl na téma "počet válců" versus "životnost". Protože obecné poučky tvrdí, že méně válců znamená horší vyvážení a tedy i nižší životnost. Uvedl jsem to tam jako příklad toho, že ten dvouválec s 25k/litr přežil tehdejší tří či čtyřválce s 25k/litr. Takže když má dnes něco 3 válce s 70k/litr tak to apriori nemusí ihned znamenat ihned nižší žívotnost, ale naopak se může stát že to přežije čtyřválec se 70 k/litr....bohužel jsem zůstal nepochopen i z tvé strany a ty jsi tam začal srovnávat staré s novým přes litrové výkony ale toto nebylo to moje téma.;-)

0/−1
21.11.2015 10:33

P12e15t20r 78M64i13c68h36a66l 2180874771422

Jenže ten dvouválec měl 25 koní na 2 litry, ne na jeden. A jen tak mimochodem dodnes fungují i mnohem starší motory bez ohledu na počet válců. Jenže těch starých motorů je moc málo. A když kritizuji to, že moderní tříválce budou mít menší životnost než čtyřválce, tak se bavím o běžné většině případů. Až budeš vědět o tom, že stovky těchto motorů najely 300 tisíc a víc km, a dále jezdí, tak dej vědět. Čtyřválců jsou takových tisíce.

0/0
21.11.2015 11:00

P17e44t22r 66M46i22c52h32a25l 2340874121712

A ještě bych reagoval na to, že já jsem srovnával staré s novým:

tak vida, dvouválec fungující 70 let a místní "odborníci" mají problém s životností nových tříválců, o které ví velký kulový

To jsou Tvoje slova. Já jsem na to reagoval tím, že litrový výkon toho motoru je 12,5 koně a že ty moderní tříválce jsou v tomto poněkud jinde.

0/0
21.11.2015 15:14

P15e35t19r 92M73i86c60h95a24l 2750384291562

Jo a to mínus bylo omylem. Jsem na mobilu, nejsem klikař. :-)

0/0
21.11.2015 16:23

P60e76t40r 76M69i18c95h14a71l 2670654481302

Jj, vím. A už se Ti sám ozval. :-) Já s ním občas souhlasím, občas ne. Nikdo z nás nemá univerzální pravdu a je špatně, když někdo tu svou prosazuje násilím (teď nemám na mysli nikoho konkrétního). Od toho je diskuze, slušná výměna názorů. A toho třeba Báča nebyl schopen ... a psal často hodně z cesty. Nutno ale i jemu přiznat, že měl občas rozumný názor, například na stav v provozu na našich silnicích.

A k Tvému dotazu, je to šestistupňový manuál a dlouhodobě jezdím kolem 5 litrů, v létě lehce pod, v zimě zase nad. Letos když jsem se vracel z dovolené, tak na hranicích mezi Bosnou a Chorvatskem mi počítač ukazoval 3,9. Ale pak to na dálnici zase vyběhlo přes 4,5. Ale to už jsou detaily, celkově je ta spotřeba hodně slušná. Teď jenom čekám, jestli se mi ji někdo v rámci dieselgate nepokusí zmršit. :-D

0/0
21.11.2015 7:01

J55a54n 69K86o79n31v75a91l96i42n27k72a 5430111261455

Jsem stále na pochybách, zda dotyčného ignorovat, nebo se s ním přít. Někdy tak, někdy jinak. Obecně vzato i jeho lze považovat za místní kolorit - stejně jako Báču. Ten navzdory své trollovitosti alespoň netrpěl pocitem univerzální všehoznalosti. S tím má p. Šwach trošku problém. Ono to ale není nic neobvyklého. Lidé jsou často zpoza klávesnice neskutečně odvážní gerojové. V reálné konfrontaci by mohlo být všechno jinak. 

Ad spotřeba - skvělé hodnoty. Holt moderní motor - ne malý - a dobře poskládaná převodovka. Soused s OIII s 1.6TDi dokáže jezdit kolem 3,5-4,0, což je fakt na hranici nemožného. Povyk kolem dieselgate pomine a nic se nestane. Nakonec je vždy možnost přenastavení ECU zpět - případně nějaká optimalizace ve smyslu rozumného chiptuningu (v mezích únosnosti).

Moje doposud nejnižší spotřeba, co jsem dokázal, byla 5,9. Bylo to v noci po dálnici, bez rozjíždění a při konstantních rychlostech. V běžném provozu toho nedosáhnu ani omylem. Kdybych nejezdil po městě, dokážu držet průměr mezi 7 a 7,5. Bohužel můj jízdní režim je tak půl na půl, takže jsem někde kolem 8,5 - 9 v zimě. Kdybych jezdil jenom město, což už se i párkrát stalo, jsem někde 11,5 - 13, což už není moc pěkné. Potíž je i v tom, že ten můj pelech je v dané specifikaci dost těžký. V zimě si něco přižere i Webasto nezávislý příhřev. Není to klasické nezávislé topení, ale takový ohřívač vody, který v chladnu urychluje ohřev. Nikde jsem doposud nevyčetl, kolik nafty tahle blbost spálí, ale počítám, že to nějaká decka bude.

0/0
23.11.2015 6:43

P92e67t82r 46M88i61c75h90a47l 2640784151672

Já nemám problém komunikovat s kýmkoliv, pokud se dotyčný baví slušně. A v tomhle je Jiří Schwach, byť s ním někdy nesouhlasím, úplně jiná liga než byl Báča.

Spotřeba je jak o motoru, tak o stylu jízdy. Znám lidi, kteří se stejným motorem jezdí za 6 a více litrů. Málokdo umí využívat dynamiku auta. Já se řídím tím, že každé zbytečné šlápnutí na brzdu znamená energetickou ztrátu. Třeba klasické dojíždění do křižovatek, k omezením apod., jen odstavím plyn a brzdím motorem. Vždycky ale záleží na situaci a taky neodstavím auto kilometr předem, abych před omezením jel už jenom třicet. To by asi za mnou nebyli lidi spokojení.

K té O III 1,6 jezdící pod 4 litry - to je fakt hodně hraniční, ale dá se tomu věřit. Já bych taky mohl jezdit kolem 4,5 litru, ale to bych musel jezdit cca kolem 80 km/h a mnohem víc v režimu economy run - a to už tak nějak nebaví.

A co se týká Tvé spotřeby, to auto je někde jinde, jak váhou, tak motorem atd. A jezdit s tím mimo město za Tebou udávaných 7 - 7,5 litru mimo město je hodně slušné číslo. Na druhou stranu, komfort a pohodlí je pak někde úplně jinde a za to se taky platí.  Každopádně je to rozhodnutí každého člověka, jestli chce jít na kompromis a hlavně na jaký. Když vidím někde na Jadranu rodinu se dvěma už velkými dětmi (kolem 15 - 16 let), jak přijede v krátké Fabii HTP, tak jenom v údivu kroutím hlavou. Už proto, že ji máme v práci jako služební auto a 20 km v tom je tak hraniční vzdálenost i na předních sedadlech, vzadu bych v tom nechtěl sedět ani kilometr. O tom, že to nejede a ve čtyřech dospělých to (když se řidič snaží trochu jet) žere pomalu i trávu kolem cesty, snad ani nemá smysl psát.

0/0
25.11.2015 11:25

J43a67n 53K54o53n40v16a36l36i95n16k52a 5630621441235

Báča je provokatér a je zcela zjevně agresivní. U Jiříka je to latentní agrese schovaná za povýšené všeználkovství a vytváření iluze vyrovnaného férového chlapíka, který ví, co dělá a co říká. Každý je neustále puzen nějakými přiznanými ale hlavně nepřiznanými motivy uloženými hluboko v mysli. No, ale nejsme na ONA dnes, že? ;-D

0/0
25.11.2015 11:44

J14i35ř17í 78S68c77h98w81a11c40h 8938784788486

latentní agresor Ti Jene přeje příjemný den a "slunce v duši", když já tam mám to "černý peklo", tak ať alespoň někdo je dnes na tom lépe....;-)

0/0
25.11.2015 14:21

P24e52t70r 34M63i73c72h28a89l 2690204181652

No, nevím, ale latentní agresi bych si netroufal posuzovat podle internetových diskusí. Byť je fakt, že se na Tebe Jiří zaměřuje celkem často.

Jestli byl (je) Báča agresivní, to už je trochu jiná otázka. Projevoval se tak, ale možná to byla jenom ramena za klávesnici. Jisté ale je, že se projevoval jako b*b.

S poslední větou naprostý souhlas. ;-D

0/0
26.11.2015 2:28

A71n76d92r34e98j 41M76a43s39a71r36y98k 9640683706520

tak uz se nepriplaci jen za volant... tak se zdrazelo plosne.... mozna ted diky tomu volant spadne do zakladni vybavy :D

+2/0
20.11.2015 7:24

R22o46b37e57r87t 80T63o81m39e98c69z50e84k 8441474672595

VW se chová jako obrácený Jánošík: chudým bere a bohatým v USA dává.

+2/0
19.11.2015 22:26

K22a36r15e18l 16K94o46l11á15ř 2844792431353

Lidem, kteří si nejdou koupit nové auto, ale novou Škodovku je to jedno. Z něčeho se ten emisní podvod zaplatit musí. :-)

+3/0
19.11.2015 20:25

M97i15r12e75k 77G32a82j60e77r 5901226209940

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že zájem je dost velký. Bez ohledu na cokoliv jiného.

+1/0
19.11.2015 20:24

M10i70l36o57š 94S34e67t49í52k 3419649444150

Zdražení je logický krok vzhledem k tomu, že VW musí někde sehnat prachy na zaplacení průseru. A proč neodřít Čechy, stejně nás stále berou jako podřadnou rasu, jen to nehlásají do světa, jako kdysi.

0/0
20.11.2015 11:27

K51a89r55e81l 95M82á48c13h10a 5630474198652

singer a podhodnocená koruna. montovna evropy s podhodnocenou měnou, draze dovezem a rádoby levně vyvezem, perpetum je lehčí

+1/0
19.11.2015 19:47

R24i84c97h43a45r91d 96N20o94c75a74r 7575897555752

Presne tak..VW potrebuje prachy na pokutu...vedeni prohnile skodovky kde se vesele uplaci a korumpuje potrebuje vice do kapsy a dalsi vec je snizeni odbytu a tim i vyroby a to v radu desitek procent...hlavne si napiste Stimmungsbarometer ci korupcni dotaznik...smutne kam to vedeni vw a skoda dotahlo....

0/−2
19.11.2015 19:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.