Diskuze

Milán pod proudem: skútr, který se nabije za 6 sekund a bicykl s USB

Stejně jako u aut i u motocyklů a skútrů se stále víc zapojuje elektrický pohon. Světová výstava v italském Miláně ukázala řadu zajímavých směrů vývoje a elektrické motorky už tvořily odhadem zhruba pětinu všech exponátů. Pojďme se podívat na ty nejzajímavější.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

U skůtrů, kde pro svezení 80kg osoby stačí 50..120 kg stroj, navíc se nepředpokládá vysoká rychlost, tedy stačí malý výkon, mi baterky dávají smysl. Včetně reálně dosažitelných nízkých pořizovacích nákladů na malou baterii a vlastně na vše to dobře odpovídá alternativnímu přibližovadlu. Výhodou je taky bezproblémové nabíjení z běžné sítě.

Ale u auta, kde pro jízdu 80 kg osoby potřebuji z baterek tahat (i zaplatit) 1500 kg hmoty.. :-/

3 0
možnosti

Přesně. U skůtru stačí jedna normální baterka s reálnou pořizovací cenou pár tisíc, tam to má smysl. A nikdo u takové mašinky ani nepotřebuje cestu delší než pár desítek km maximálně.

4 0
možnosti

M84i67l89a27n 68P80a24c76e89k

21. 11. 2015 19:07

Autor musi bejt pekne vylupovanej: baterie se nabije za 6 sekund - tim, ze ji vymenis za nabitou.

Kdyz se rozdavalo, tak ses zas nekde ztratil a uz na tebe nezbylo, ze?

3 1
možnosti

E54m40i96l 23M11i21n15á16ř

28. 12. 2015 13:15

"skútr, který se nabije za 6 sekund" není "baterie se nabije za 6 sekund"

Mě to přijde v od autora pořádku. Naopak někteří čtenáři neumět česky, neznat význam slova nabije a rádi překrucují, aby byli zajímaví a získali + od stejně naladěných diskutérů.

0 0
možnosti

Nemôžem sa na to dívať:

Co ale činí tento stroj hodně výjimečným, je neuvěřitelná hodnota točivého momentu 170 Nm,

Vie autor o čom je veličina točivý moment?

Aj môj bycikel má točivý moment 180Nm a keď šlapem oboma nohami, tak ešte viac.

Moja hmotnosť 90kg kluky 0,2m =>180Nm.

Kedy s tým už "odborní" redaktori konečne prestanú?

Niektoré elektromotory majú najväčší točivý moment pri minimálnych otáčkach. Takže maju pri vysokom momente extrémne nízky výkon.

Takže by bolo načase keby "odborníci" prestali uvádzať hodnotu točivého momentu bez tvaru krivky priebehu.

4 5
možnosti

No, vy jste teda matematik. Zdá se, že jste si spletl násobení s dělením. Tak snad příště..

0 3
možnosti

J93a79n 13R46i57e27g72e63l

21. 11. 2015 7:11

chybi mi ceny, sice jezdi skoro zadaramo, ale porizovaci cena je v radech deseti ci spise set tisicu, coz se proste nevyplati :)

1 1
možnosti

normální skútr (ne čína) stojí dejme tomu 80 kKč, takže pokud to bude srovnatelné, proč ne.

0 0
možnosti

Takže se nenabije za 6 s, ale má výměnnou baterii. Každým dnem klesáte hlouběji do bahna bulvárních a vyloženě lživých titulků. Za chviličku už budete pod úrovní Blesku.

23 1
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...