Diskuze
OBRAZEM: Interiér volva bez řidiče. Krása, relax, obří monitor
Děkujeme za pochopení.
R73a47d41o65s19l98a78v 81K16l66a75u97d63a
Současná auta (tj. vyrobená po roce 1886) jsou všechna udělána podle potřeb řidiče, který tak hraje dominantní roli. Tak nějak se mi zdá podivné, ale auto které jezdí bez řidiče vypadalo v podstatě stejně. A dělat hybrid, kdy si člověk může řídit sám, nebo k tomu pustí automat, nemá podle mě žádný smysl.
F33r29a58n49t59i68š44e49k 68H29á59j29e16k
Ti Číňané jsou ale šikovní !
P64e67t45r 27P57r58o97c45h62á86z96k77a
Naštěstí tyhle vozy budou jezdit ještě dlouhou dobu po zkušebních polygonech a do ostrého provozu se hned tak nedostanou.Brání tomu obrovská spousta věcí.Navíc kombinovat auta s řidičem a bez něj nebude snadné.Spíše si myslím, že vzniknou zóny, kam auto s řidičem nebude moci a naopak zónykam nebude smět auto bez řidiče.Vzhledem ke svému věku doufám, že si ještě užiji dosyta klasický model a nejlépe s naftovým motorem.
B82a24r96t81o96l74o59m19ě61j 56K46u69s
Auta, která (momentálně) neřídí člověk by měla mít přinejmenším nějakou světelnou signalizaci (modré svítící kolečko, nebo tak něco), aby ostatní řidiči věděli, že se kolem nich mají chovat opatrně, jako třeba kolem autoškoly.
Jinak to smysl dává. Cesta naplněným autem je levnější, než tatáž cesta vlakem nebo autobusem a jediný problém je právě to, že vždycky musí někdo řídit a nevyužívat svůj čas lépe.
M95i67l89o55s40l69a18v 70U41r61b71a56n
Nás v autoškole učili, že máme řídit obezřetně a s vědomím, že na silnici se pohybují ještě větší blbci než jsme my sami.
P28e44t69r 43V94í21t
To není žádná novinka. Auto bez řidiče poznáte tak, že za volantem sedí řidička a SMSkuje. Takových už jsem potkal několik.
P83e31t29r 74P61r32o84c52h35á50z40k41a
Souhlas,až na to, že to nemusí být jen řidička.Potkal jsem i takové řidiče.
J46i18ř40í 34Š47e32j60n50o62h35a
To by mě zajímalo, jak to bude s odpovědností za nehodu.
Zejména pokud někdo zemře .
To půjde sedět ředitel Volva nebo jeho programátor ?
Jinak jsem rád, že na to nikdy nebudu mít
J34a27r56o25s49l28a60v 34K93a10d21l45e69c
Počítač chybu neudělá, vždy automobil s řidičem bude na vině.
J41a25r33o97s97l60a13v 70K73a52d81l43e68c
Chudáci spěcháčci...
Taxi bude také bez řidiče. V podstatě na co vlastnit auto, které stárne, když si mohu kdykoli a kdekoli půjčit vozidlo dle svých potřeb - tu osobák, tam náklaďák....
J43a75r69o13s17l88a15v 47K54a18d10l48e60c
Obávám se, že ti co budou mít peníze na taková auta budou pracovat doma a těch ostatních se to nebude týkat...
Ř87e24h89o60ř 51V28l77a76s74á38k
Zbytečně konzervativní. Chci automobil bez řidiče, kde budu rovnou sedačky zády ke směru jízdy, což je podstatně bezpečnější.
Místo obřího volanu pro případ potřeby ručního řízení jen maličká páčka.
A tak dále. Prostě vynechání řidiče dává podstatně širší možnosti.
J30a36n 77V78e89s96e22l52ý
To je první iterace, stejně jako první auta byla koňské povozy bez koní, kde řidič seděl na kozlíku, jen bez biče a opratí.
J98o26s10e40f 49N27o52v24a91k
Paráda. Reálné auto bude asi vypadat trochu jinak, s nataženejma nohama před volantem asi zacvičí požadavek na bezpečnost, ale bude to prima.
Vždycky, když vidím neco takhe pěkného, tak se na sebe hrozně rozčílím. Neumím si na to vydělat.
J31i19ř39í 45Š27e44j30n66o41h24a
Já se hrozně rozradostním. Neumím si na tu hrůzu vydělat
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...